ATM:ien argumentaatiovirheet

Rector

10

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Tuolla kävelee nainen. Se on varmaan lutka." Kuulostaako tutulta?

      Ei kuulosta. Vaikka suurin osa naisista onkin joko huoria tai parisuhdehuoria, niin ei kaikki.

    • NoVoivoivoi

      Itseasiassa se taitaa olla:
      ""Tuolla kävelee nainen. Se on todennäköisesti lutka."

      Ja jos huomioidaan se tosiasia että kuinka monessa suhteessa nykyään petetään naisten puolelta ja kuinka moni nainen nussii lukemattomien miesten kanssa nuorena niin suurin osa suomalaisista naisista on lutkia.

      Tosiasiassa siis on todennäköisempää että nainen joka kävelee Suomessa kadulla on lutka kuin että hän olisi lutka.

      Voiko sanaa/termiä "varmaan" käyttää merkitsemään sanaa/termiä "todennäköisesti". Ehkä.

      Mutta ole hyvä ja todista että suurin osa naisista määritelmieni mukaan ei olisi lutkia eli kuinka moni nainen makailee ympäriinsä, kuinka monella on yhden yön juttuja ja kuinka moni pettää.

      Yritä. Yritä tosissasi.

      Jos taas olet eri mieltä termistä "lutka" niin se olisi sama kuin että yrittäisit selittää että se puinen pöytä josta puhumme ei ole oikeasti puinen tai pöytä koska sinusta se on lastulevyä ja siinä on vain kolme jalkaa.

      Joten siinä sinulle aloittaja.

      Kuka itkee nyt? sinä.

      Jos se käyttäytyy kuin lutka, puhuu kuin lutka ja näyttää lutkalta, se on lutka.

    • Ex--PUA

      Vastaukset tähän ovat olleet niin tyhjentäviä, ettei mitään oikein tarvitse lisätä.

      Se, että naiset ovat "seksuaalisesti vapautuneita" ja vielä ylpeitä siitä, hilluessaan lutkaparaateissaan, on ihan selvä että kohta pidetään heitä ennakkoluuloisina jotka sanovat: "tuolla menee siveä nainen".

      Tämä on näin ollen taas yksi niistä jutuista, jotka naiset ovat ihan itse järjestäneet itselleen.

      • ymmärrän

        Onko pulla saanut pakit lutkalta?


      • EiYllätäEi

        Seksiä harrastavia naisia lutkiksi nimitteleminen on tyypillistä shaming languagea, mutta sitähän sinä harrastat päivittäin.


    • Rectifier

      Miks mun pitäis todistella jotain? Ei mua kiinnosta. Varsinkaan teille. Naiset saa olla mitä on, ei se mun maailmaa hetkauta. Mutta teidän vissiin hetkauttaa.

      • NoVoivoivoi

        No miksi vitun pikkuneiti täällä edes kyräilet sitten?

        Kuulosta ihan joltain vitun teiniltä "ei mua kiinnosta mitä te sanotte kunhan änisen...hhääähähähääääääääääääääääää"

        Taidat olla itseäsi perseeseen nussija. Mene harrastamaan vaikka sitä jos se sun maailmaa hetkauttaa enempää.

        Älä yritä esittää ainakaan älykästä. Ei toimi.


    • Jokumiäsvuan

      Tuo asenne kertoo kyllä kaiken siitä miksei naista löydy näille ätmeille. Itse en tajua mitä vikaa siinä on, jos naiset harrastavat irtosuhteita tai ovat seurustelleet ennenkin.

      Jos ei kelpaa, niin kannattaa kokeilla liittyä Isikseen. Siellä varmasti otetaan vastaan tuollaisia miehiä, joiden mielestä kaikki naiset ovat lutkia paitsi neitsyet. Ja nekin ovat lutkia jos ei piiloteta viltin alle. Vissiin nainen on lutka niin kauan kuin on olemassa joku mies, joka niin hänestä ajattelee. Ja jotkut ajattelevat niin jo pelkästään siitä, ettei naista ole peitetty silmiä myöten piiloon.

    • 12plus1

      Jos nainen loukkaantuu siitä että häntä sanotaan lutkaksi niin tällöin loukkaus on ollut aiheellinen joten nainen on lutka.

      Jos nainen ei ole lutka niin hän ei loukkaannu lutkittelusta vaan hän osaa jättää sen omaan arvoonsa, "ei koske minua"

      • isultingiines

        Pääteekö sama siihen jos sanon Ex-Pualle että hän on tyhmä??


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      561
      4140
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      467
      3474
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3110
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      166
      2397
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2250
    6. 231
      1719
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1427
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1339
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1310
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1110
    Aihe