Kyllä "harmitti" kun näin kaupassa nuoren perheen ostoksilla. Pari pientä känisevää pentua ja vaimolla eturessu täynnä. Vaimo syyti kaksinkäsin tavaraa kärreihin ja pää pyöri kuin pöllöllä, kun etsi lisää kaikkee tarpeellista hyllyistä. Miehellä oli tyhjä katse ja varmaan kohta lompakkokin.
Varmaan alussa kivaa kun ei tarvii olla puutteessa, mutta kuinkahan montaa miestä OIKEESTI moinen perhehelvetti kiinnostaa. Kun sopiva maksukykyinen mies on löytynyt, niin nainen "unohtaa" ehkäisyn. Sen jälkeen naimisiin ja velkatalo alle. Nainen jää kotiin (jos koskaan edes töissä ollutkaan) hoitamaan lapsia ja viettämään äitylielämää muiden kotiäippien kanssa. Mies saa raataa tuplasti töissä että saa pidettyä kulissit pystyssä.
Minkähän takia perhesurmat lisääntyy koko ajan?
Onnellinen sinkku
35
<50
Vastaukset
- mies33-
Nainen on onnellinen niin kauan kun miehellä on rahaa ja seksiä riittää.
- summasummarum
Eihän naiset tarvitse seksiä. Sitä harrastetaan tasan niin kauan kun on pullat uunissa ja mies sidottu taloudelliseen vastuuseen. Sen jälkeen on aina huonot päivät ja päänsärky yms ja miehellä runkkaus jatkuu.
- lapsi_monen_onni
Kyllä ne eronneet miehet ovat kertoneet lasten olevan tärkeintä maailmassa.
Se mies joka on katunut saa syyttää itseään kypsymättömyydestä suhteeseen ja vanhemmuuteen. Kukaan ei siittiöitä väkisin vie sänkypuuhissa. Kumi ja sterilisaatio ovat keksitty.
Ei ole naisten syy että vain meillä on kohtu. Turha tehdä äitiydestä vain lisäsyytä kirjoittelemiinne miehen hyväksikäyttöihin.
Kusetus tapoja on todellakin paljon muita ja paljon helpompia jos olisi tarve kusettaa.
Älkää unohtako että puolet vekarasta on miehen.Juuri noin. Kukaan ei vaadi aloittajaa perustamaan perhettä, mutta tuo katkeruus on lapsellista. Tai ehkä aloittaja kertoo omasta lapsuudenperheestään ja rooleista siellä ;)
- munatpois
Onneks miesvihaaja-helka ei ole yhtään katkera.
- Seonjännää
helka kirjoitti:
Juuri noin. Kukaan ei vaadi aloittajaa perustamaan perhettä, mutta tuo katkeruus on lapsellista. Tai ehkä aloittaja kertoo omasta lapsuudenperheestään ja rooleista siellä ;)
Kuulostat aika passiivisaggressiivisen katkeralta itse.
Ensin perusviesti ja loppuun naljailu.
Noinkohan hoidat omat parisuhteesi?
Sanotaan jotain muka järkevää ja loppuun sitten passiivisaggressiivinen naljailu toiselle.
Miten pitkään kuvittelet että toinen jatkaa kuunnella noin kitkerää kalkkia? munatpois kirjoitti:
Onneks miesvihaaja-helka ei ole yhtään katkera.
Mistä olisin katkera? Olen saanut kokea lapsiperhe-elämän ja olen kiitollinen siitä, olen saanut olla sinkku ja nauttinut siitä, juuri nyt olen parisuhteessa johon ei enää kuulu lapsia ja kiitollinen siitä.
Nuo vihjailut siitä, kuinka naiset "unohtavat" ehkäisyn ja kuinka mies joutuu maksumieheksi ja termit "äippä" ja "äityli" kertovat ihan riittävästi aloittajan mielentilasta. Varmasti noita äityleitäkin on olemassa, mutta jälleen ihmetyttää että miksi juuri he kiinnostavat, kun olemassa olisi myös naisia jotka haluavat lapsia vasta kun molemmilla on ammatit ja työpaikat, ja joille oma työelämä on tärkeää eikä miestä tarvita maksumieheksi vaan yhteinen perhe on yhteinen "yritys".helka kirjoitti:
Mistä olisin katkera? Olen saanut kokea lapsiperhe-elämän ja olen kiitollinen siitä, olen saanut olla sinkku ja nauttinut siitä, juuri nyt olen parisuhteessa johon ei enää kuulu lapsia ja kiitollinen siitä.
Nuo vihjailut siitä, kuinka naiset "unohtavat" ehkäisyn ja kuinka mies joutuu maksumieheksi ja termit "äippä" ja "äityli" kertovat ihan riittävästi aloittajan mielentilasta. Varmasti noita äityleitäkin on olemassa, mutta jälleen ihmetyttää että miksi juuri he kiinnostavat, kun olemassa olisi myös naisia jotka haluavat lapsia vasta kun molemmilla on ammatit ja työpaikat, ja joille oma työelämä on tärkeää eikä miestä tarvita maksumieheksi vaan yhteinen perhe on yhteinen "yritys"."jälleen ihmetyttää että miksi juuri he kiinnostavat"
Awww.......kyllähän Helka nyt on niin, että vaikka sitten provoaisit tai tjms., niin kyllä sinun pitäisi tietää paremmin, mutta tajuan kyllä että kaikki eivät ymmärrä, miten nämä tragediat menevät, sekä miehien, että naisien osalta, ehkä puuttuu empatiaa ja jotain muutakin.........ei ole sukupuolisidonnainen tämäkään, se on ihan sama kumpi puoliskoista on ns. "huono persoona", niin homma ei ole ihan niin yksinkertainen, kuin jotkut "viisastelevat", vailla parempaa ymmärrystä.......- Ex--PUA
Seonjännää kirjoitti:
Kuulostat aika passiivisaggressiivisen katkeralta itse.
Ensin perusviesti ja loppuun naljailu.
Noinkohan hoidat omat parisuhteesi?
Sanotaan jotain muka järkevää ja loppuun sitten passiivisaggressiivinen naljailu toiselle.
Miten pitkään kuvittelet että toinen jatkaa kuunnella noin kitkerää kalkkia?Jep, osu ja uppos.
Naiset eivät tajua, että passiivis-aggressivisuus on myös aggressivisuutta.
- ätmel
Haluaisin kyllä koko roskan, naisen parisuhteeseen ja seksiin ja myös sen perheen.
- 12plus18
Minäkin koen välillä suurta onnea siitä että olen sinkku, minunkaltaiselle introvertille on mukavaa kun voi olla työpäivän jälkeen yksin kotona ja laiskotella. Ja kun muistelee parisuhteen paskoja puolia, (minun) mustasukkaisuudet, nalkuttamiset, huonot omantunnot siitä jos olen lähtenyt ryyppäämään yms. niin voi vaan todeta että onneksi olen sinkku.
Harmi vain, että omia lapsia ei vain tule jos on yksin. Naisena nyt olisi helpompaa hankkia lapsi esim. yhdenyönsuhteen kautta."huonot omantunnot siitä jos olen lähtenyt ryyppäämään yms"
Miksi sitten lähdit, varsinkaan ilman toista puoliskoasi? ;D
"Naisena nyt olisi helpompaa hankkia lapsi esim. yhdenyönsuhteen kautta."
Niimpä niin, onko siellä korvien välissä muutakin, kuin kasa kuivunutta vaikkua?- 10p20
MGTOW kirjoitti:
"huonot omantunnot siitä jos olen lähtenyt ryyppäämään yms"
Miksi sitten lähdit, varsinkaan ilman toista puoliskoasi? ;D
"Naisena nyt olisi helpompaa hankkia lapsi esim. yhdenyönsuhteen kautta."
Niimpä niin, onko siellä korvien välissä muutakin, kuin kasa kuivunutta vaikkua?Et taida olla tietoinen siitä, miten alkoholistien ajatusmaailma toimii, joten suosittelen perehtymään aiheeseen niin ehkä voimme jatkaa keskustelua aiheesta. Toista puoliskoa ei innostanut lähteä joka viikonloppu ryyppäämään.
10p20 kirjoitti:
Et taida olla tietoinen siitä, miten alkoholistien ajatusmaailma toimii, joten suosittelen perehtymään aiheeseen niin ehkä voimme jatkaa keskustelua aiheesta. Toista puoliskoa ei innostanut lähteä joka viikonloppu ryyppäämään.
Hyvä kun tarkensit, ymmärrän nyt paremmin, mutta nyt ei ole aikaa jäädä pohtimaan tuota sen enempää.
- miesyli40
Lapsiperheen arjessa on monenlaisia puolia ja lapsista on monenlaista iloakin. Jos ei halua kantaa vastuuta perheestä ja lapsista, niin ei kannata sellaiseen tilanteeseen itseään hankkia. Jokainen eläköön tavallaan jolla tulee onnelliseksi. Kuka tulee onnelliseksi rahalla ja kuka lapsilla.
- kukintavallaan
Tai voi olla onnellinen vaikka ei olis rahaa ja lapsia.
- Jassuka
Joo ei se pelkkää itkua ja väninää ole lastenkaan kanssa. On omat ikäkautensa, kun uhma ja oma tahto koettelee perheen jokaista osapuolta, mutta sitten on ne ihanat hetketkin kun yhdessä oleminen ja eläminen on mukavaa. Mikään ei omasta mielestäni ole parempaa, kuin oman lapsen pikkuiset käsivarret kaulan ympärillä ja hän sanoo "minu rakattan äitiä" ja saan pusun poskelle tai silityksiä. Siinä kohdassa kaikki se oma väsymys ja uupumus mikä "perhehelvetistä" tulee on tipotiessään ja virtaa on taas käydä ne kaikki samat koettelemukset läpi uudelleen ja uudelleen niin kauan kunnes tasoittuu. Asia kun on niin, että perheensä vuoksi jaksaa ihan hel*tisti, kun heitä rakastaa.
- miesyli4
Juuri näin! Onneks on myös naisia, jotka ei siihen perherumbaan halua. On vaan vaikea löytää naista, joka ei halua lapsia, omakotitaloa, kesämökkiä, kartanovolvoa ja kultaista noutajaa. Sekun on se suomalainen unelma. Lapsettomuus on naisille kovempi paikka kuin miehille, vaikka ei lapsia haluaisikaan. Ympäristö painostaa ja huostaanotot lisääntyy.
- Seonjännää
Perheellisten miesten juttuja kuunnellessa ja siihen mitä älynväläyksiä naiset aina kehittelevät tai tunnetantrumeja niin ei käy kateeksi!
Sen takia myöskään toisten miesten pennut ei kiinnosta pätkääkään.
Parisuhde ja kumppanuus ovat eri juttu, mutta kyllä siinä pitää tulla selväksi että tavoite ei ole sellainen perhehelvetti kuten monella muulla näyttää menevän päälle.
Siinä oma aika vähenee ja kaikki pitää uhrata perheelle sekä vaimolle.
Osa miehistä on myös sanonut että se kumppani on muuttunut aikalailla siinä perheen perustamisvaiheessa lapsen tultua ulos.
Eikä siis hyvällä tavalla. Tullut itsekkääksi ja lakannut huomioimasta miestä, mutta odottaa itse huomiota.
Ihan selkäpiitä karmii millaisia eronneita tai karanneita lapsen omaavia naishylkiöitä täältäkin palstalta löytyy. :D- karseita.ovat
Luvattoman oikeassa olet.
Ne on nämä siiderivalaat ja lähiölahnat melkoisia epeleitä huomionkipeydessään.
- kukin.tyylillään
Turha surra toisen ihmisen elämää, josta ei mitään kuitenkaan tiedä. Hyvä jos aloittaja on tyytyväinen omaan sinkkuuteensa ja lapsettomuuteensa.
Minusta on mukavaa kun lapsia on ja mukavaa on myös se, että heistä kasvoi kivoja aikuisia. Miehen kanssa on edelleen ihanaa. Taloa ja kesämökkiä ei ole hankittu eikä hankita. Olen tyytyväinen siihen, että minulla on perhe, mutta en todellakaan suosittele sitä kaikille ainoana oikeana elämäntapana. - lapsi_monen_onni
On hyvä että sinkuiksi ja lapsettomiksi jäävät ne joilla ei ole näihin asioihin halua.
Tuskin sinkkuus on täysin taivaallista eloa kuten ei myöskään perhe- elämäkään. Silti juuri hekin tekevät sitä todellista tulevaisuutta jopa sulle. Kun olet vanhus, he eli nämä lapset aikuisina ovat osa tätä yhteiskuntaa sua auttamassa. Ties vaikka ovat pehvaasi pesemässä tai syöttämässä sua.
Sua tuskin silloin "harmittaa" vaan olet kiitollinen välittämisestä.
Sinkussa ei ole tulevaisuutta. - kiitollinensinkku
Kiitos jo etukäteen sulle kun olet ajatellut vanhuuttani ja tehnyt mulle hoitajatkin valmiiksi. Kyllä sitten kelpaa laskea satsit vaippaan kun sisar hento valkoinen tulee mut pesemään!
- Ex--PUA
Tuo on se, mihin sininen pilleri auttamattomasti johtaa joissakin tapauksissa.
Eli mies joutuu juoksunsa juoseen naisen välineeksi, - Faijahahmo
Kieltämättä sitä välillä kaipaa aikaa jolloin elämällä ei ollut tarkoitusta ja pystyi 100% keskittymään kivoihin turhiin asioioihin.
- Älästurhaan
Perhettä haluava mies taas on luultavasti onnellisempi siinä sinun mielestäsi "perhehelvetissä" kuin sinkkuna ilman lapsia, joten turhaan sinä heitä säälit.
- Jassuka
Et ole vissiin koskaan törmännyt mieheen, joka haluaa lapsia? Minä olen. :)
- jas.vai.rassukka
Epäilen ettet ole.
Kas kun terveelle urokselle seksi on mieleen, kakarat ei niinkään. - Jan_Cee
jas.vai.rassukka kirjoitti:
Epäilen ettet ole.
Kas kun terveelle urokselle seksi on mieleen, kakarat ei niinkään.Ihmisrodun todelliset alfaurokset ovat niitä jotka siittävät lapsia JA HUOLEHTIVAT HEISTÄ, koska sillä tavalla siirretään kaikki miehen hyvät piirteet eteenpäin jolloin geenit ja "henkiset geenit" saavat parhaan mahdollisen startin.
- Jassuka
Epäilen ettet ole.
Kas kun terveelle urokselle seksi on mieleen, kakarat ei niinkään.Saat epäillä ihan rauhassa, se ei minun maailmaani ja ajatuksiani horjuta. :)
Kyllä meidän isi ainakin hymysuuna ovesta sisään harppoo päivittäin, kun mukulansa näkee. Jos mukulat ei ole heti näkösällä, hän menee ja etsii heidät nähdäkseen ja moikatakseen. Kummasti nappa aina esikoisenkin sylkkyyn ja rutistaa. Minua vasta sitten sen jälkeen, jos muistaa. :)
Vasta hiljan tässä puhuttiin, että kyllä noiden vuoksi heittäisi vaikka henkensä jos ei muu auttaisi ja isi sanoi, että helposti. Kyllä se minusta isän rakkautta on. - pitäämennämoi
Epäilen ettet ole.
Kas kun terveelle urokselle seksi on mieleen, kakarat ei niinkään.http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/53146-isan-rakkaus-lapselle-vahintaan-yhta-tarkeaa-kuin-aidin-rakkaus
http://www.terve.fi/vanhemmuus-ja-kasvatus/isan-rakkaus-korvaamattoman-tarkeaa-onnellisen-lapsuuden-kannalta
Lukaise. - Jassuka
pitäämennämoi kirjoitti:
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/53146-isan-rakkaus-lapselle-vahintaan-yhta-tarkeaa-kuin-aidin-rakkaus
http://www.terve.fi/vanhemmuus-ja-kasvatus/isan-rakkaus-korvaamattoman-tarkeaa-onnellisen-lapsuuden-kannalta
Lukaise.Mun mielipide on, että en pysty millään korvaamaan isää. Sitä mitä lapset isältä saa. Voin vaan tehdä oman osani äitinä ja antaa isän tehdä oman osansa omalla persoonallaan. Kumpaakin selkeästi tarvitaan. :)
Minä en voi olla lapsille iskä ja iskä ei voi olla äiskä. Hienoa, kun isällä ja lapsilla on läheiset ja hyvät välit. Ilahduttavaa nähdä miten tärkeä isäkin lapselle on. En osaa kadehtia tai olla mustis, vaikka iskä kelpaa johonkin asiaan lapselle paremmin tai mielummin kun minä. Pääasia, että muksu kokee saavansa sen mitä tarvitsee ollakseen onnellinen ja rakas. Ei mun ainakaan tarvi olla se jokapaikan höylä ja kaikista tärkein kaikessa.
Tässäkin avauksessa ikäänkuin kaadetaan paskaa naisten niskaan, vaikka oman tahdon omaava mies kyllä ihan itse on mukana päättämässä mitä tehdään ja milloin, mitä tulee lasten hankintaan..
Sinällään tuossa on myös totuuttakin perhelämästä..Se ei välttämättä kaikistellen niin kaksistakaan ole.
Ennen perheen perustamista älykkäät ihmiset katsoo, että koti ja taloudellinen tilanne on siinä kuosissa, että voidaan lisääntyä.. Voin kuvitella mitä paskaa se on jossain onnettomassa vuokrakaksiossa kässehtiä ison perheen kans, kun kellään ei ole mitään omaa rauhaa.
Ensin työt ja toimeentulo, sitten riittävän suuri asunto ja sitten vasta niitä lapsia ja silloinkaan niitä ei tarvitse tehdä koko tusinaa, vaan kaksi ja max kolme pitäis riittää itse kullekkin, mut jotkut haluaa elää vaikeimman kautta ja tehdään se kymmenen palleroa siihen huutamaan.. Ihmiset jotka käyttää järkeään parjää elämässä yleisesti ottaen.- miehetkin.haluaa.lapsia
Se on jännä, että jos nettideitillä löytyy minun ikäluokastani 9177 miestä, rajataan pois aloittajan mainitsemasta perhehelvetistä haaveilevat niin hakutuloksia jää vain 115 kappaletta. No jos nyt etsitään vielä kunnollista miestä eli tupakoimaton ja max. alkoholin kohtuukäyttäjä niin jäljelle jää 25 koko suomesta. Rajataan vielä alueeksi sama maakunta niin oho, löytyi tasan 0 miestä!
Ei siitä pääse yli eikä ympäri että se mikä toisille on helvetti, on toisille taivas. Annetaan kuitenkin niiden äitylien ja isukkien elää rauhassa sitä lapsiperhearkeaan.- en_usko
Tarkoittanet, että 115 on ilmoittanut suoraan ettei halua lapsia. Moni on voinut jättää vastaamatta tai vastannut "ehkä", ettei menettäisiä niitä vähäisiäkin mahdollisuuksia nettideiteissä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 962149
- 1291398
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231360Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291308- 681223
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371038- 89965
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56914- 122787
- 82786