piitkälomautus

noniinnoniinno

lomautettuna nyt yli 200 päivää. tässä välin on kuljetuspuolen annatti direktiivit tulleet voimaan, eikä niitä ole hommattu kuntoon. Olen koittanut löytää TE keskuksen kautta sopivia, ei ole lähellä, kauemmas haettuani päätynyt varasijoille asti, mutta ei ole tarpännyt. Epäilen pienen firman olevan haluton kouluttamaan, nuo päivät maksaa jonkinverran. Mitähän tekisi, odottelisiko 500 päivän täyttymistä pakkolomalla, itse irtisanoutuessanihan taidan saada karenssin tähän päälle. Kuinka voinen olla TE toimistossa hakemassa kuljetusalan töitä kun ei ole ko direktiivin 5 päivää hankittuna?

1

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dmellitus

Minulla reilu 300 pv lomautusta, nyt sitten senpäälle lomautuksen aikana/perään tullut pitkä sairausloma, siinä päiviä kertynyt jo 270 suunnilleen. Vuoden loppuun mennessä kelan sairausloma oikeus on käytetty. Kuinka kesälomakorvaukset ym menee jos lopullinen lopputili koittaa? Kuinkahan asiat menee tästä eteenpäin, ei ole tiedossa jatkuuko sairausloma vielä vai loppuuko-epäilen että jatkuu. Kannattaako ottaa itse lopputili kun eipä siitä firmasta varmasti töitä tule. Sinnehän ei taida kuitenkaan saada palkata toista tilalle kun lomautus päällä, mutta muttaako oma sairausloma tämän asian? Nyt en ole enää toimittanut viimeistä ja pisimpää sairasloma todistustakaan sinne, mitä siitä voisi seurata jos tieto kuitenkin sinne päätyy?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      544
      6786
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      320
      2530
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      387
      1994
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      127
      1206
    5. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      30
      1138
    6. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      4
      1118
    7. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      83
      956
    8. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      929
    9. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      60
      915
    10. Kuinka hyvin tunnet kaivattusi?

kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
      Ikävä
      41
      802
    Aihe