Mitä teette viikonloppuna?
palstalaiset
42
60
Vastaukset
- eimitäänerikoista
Kotihommia eli siivousta. Pyöräilylenkkejä ja lukemista harrastan.
- ykkös.nainen
Ulkoilen, pitää kääntää kasvimaata ja käyn salilla. Siinäpä ne tärkeimmät.
- ykkös.nainen
Pohjoisessa. Sain houkuteltua yhden kaverin mukaan.
ykkös.nainen kirjoitti:
Pohjoisessa. Sain houkuteltua yhden kaverin mukaan.
Pidetäänpä sitten silmät auki. ;)
- ykkös.nainen
ujo.ktm40 kirjoitti:
Pidetäänpä sitten silmät auki. ;)
En kerro aikaa enkä salia. :)
- ykkös.nainen
ykkös.nainen kirjoitti:
En kerro aikaa enkä salia. :)
Hyvää yötä, taitaa uni voittaa.
- ykkös.nainen
ujo.ktm40 kirjoitti:
Harmi. Hyvät yöt. :)
On niin aikainen herätys aina kun herään puoli viideltä. Palataan huomenna virkeämpänä. :)
- plaaahhh
Menen töihin... tai sitten olen kotona. En tiedä. Päätän aamulla.
- Ikis__M
Toihan on hyvä kun voi itse vasta aamusella päätellä, no kai minäkin voisin niin tehdä mutta nyt ei niin kiireitä ole että olisi tarpeen.
- plaaahhh
Ikis__M kirjoitti:
Toihan on hyvä kun voi itse vasta aamusella päätellä, no kai minäkin voisin niin tehdä mutta nyt ei niin kiireitä ole että olisi tarpeen.
Viikolla teen 7-15.30. Viikonloppuisin ei ole mikään pakko mennä töihin, mutta jos en muuta keksi niin miksipä ei? Ja kun ei näytä tulevan hellettä huomiseksi niin voisin ihan hyvin mennä töihin. Tosin jos koittaisin nukkua vähän pidempään. Mulla nää kiireet alkaa kesäisin ja talvella taas hiljasempaa.
- Ikis__M
plaaahhh kirjoitti:
Viikolla teen 7-15.30. Viikonloppuisin ei ole mikään pakko mennä töihin, mutta jos en muuta keksi niin miksipä ei? Ja kun ei näytä tulevan hellettä huomiseksi niin voisin ihan hyvin mennä töihin. Tosin jos koittaisin nukkua vähän pidempään. Mulla nää kiireet alkaa kesäisin ja talvella taas hiljasempaa.
Ihan hyvä että säännölliset työajat, ajattelin että voisi olla epäsäännöllisetkin mutta hyvä noin, olisi mulla kyllä yksi hyvä arvaus siitä mitä teet mutten viitsi näin julkisesti huudella :). Meillä nuo kiireet riippuu aikalailla asiakkaista niin lomatkin tulee sitten pidettyä aina sitten jossain sopivassa välissä ennemmin kuin kalenterista katsottuna.
- plaaahhh
Ikis__M kirjoitti:
Ihan hyvä että säännölliset työajat, ajattelin että voisi olla epäsäännöllisetkin mutta hyvä noin, olisi mulla kyllä yksi hyvä arvaus siitä mitä teet mutten viitsi näin julkisesti huudella :). Meillä nuo kiireet riippuu aikalailla asiakkaista niin lomatkin tulee sitten pidettyä aina sitten jossain sopivassa välissä ennemmin kuin kalenterista katsottuna.
Toisinaan tympii kun kaikki alkaa hehkuttaa kesälomiaan ja mulla niitä ei ole ollut vuosiin, mutta itseppähän olen ammattini valinnut ja en tosiaan valita. Syksyllä/talvella on sitten aina päästävä kylmyyttä pakoon ja pidettävä kesäloma.
En ainakaan ole mansikkamaalla vaikka kesään työt painottuvatkin :D
Nyt meen pehkuihin... Hyvää yötä :) - Ikis__M
plaaahhh kirjoitti:
Toisinaan tympii kun kaikki alkaa hehkuttaa kesälomiaan ja mulla niitä ei ole ollut vuosiin, mutta itseppähän olen ammattini valinnut ja en tosiaan valita. Syksyllä/talvella on sitten aina päästävä kylmyyttä pakoon ja pidettävä kesäloma.
En ainakaan ole mansikkamaalla vaikka kesään työt painottuvatkin :D
Nyt meen pehkuihin... Hyvää yötä :)Ihan hyvä se on noinkin, itse ainakin jopa tykkkään venyttää jonnekin elokuulle kun silloin vielä ihan hyvät kelit ja jos muut jo lomansa pitäneet niin voipi aina vähän kuittailla lähtiessä :)
En arvellutkaan sitä, veikkaukseni olisi ei ihan niin perinteinen naisten ammatti mutta semmoinen missä naiset on parempia kuin miehet kun ne malttaa tehdä tarkemmin :)
Hyvää yötä & kauniita unia :) - plaaahhh
Ikis__M kirjoitti:
Ihan hyvä se on noinkin, itse ainakin jopa tykkkään venyttää jonnekin elokuulle kun silloin vielä ihan hyvät kelit ja jos muut jo lomansa pitäneet niin voipi aina vähän kuittailla lähtiessä :)
En arvellutkaan sitä, veikkaukseni olisi ei ihan niin perinteinen naisten ammatti mutta semmoinen missä naiset on parempia kuin miehet kun ne malttaa tehdä tarkemmin :)
Hyvää yötä & kauniita unia :)Saatatpa muuten olla oikeassa arvauksesi kanssa :DD
- Ikis__M
plaaahhh kirjoitti:
Saatatpa muuten olla oikeassa arvauksesi kanssa :DD
Hyvä hommahan se sitten on eikä mitenkään kovin harvinaisiakaan nykyään taida olla naiset niissä hommissa, respectit oikeanlaisesta tasa-arvon ajamisesta tekemisen kautta :)
Jatkan huomenna tänään illalla aloittamaani projektia, veljen luona ja harrastuspaikassa käväisen. Ehkäpä viikonloppuna myös käväisen erään naisen luona. Katsellaan.
- vihatipunen
Huomenna nukun pitkään ja lepäilen muutenkin, että jaksaa illalla heilua keikalla. Sunnuntaina voisi ulkoilla jos ei ole kauhea kankkunen.
- miksei__kivatipunen
Minkä genren musiikkia menet kuuntelemaan?
- vihatipunen
miksei__kivatipunen kirjoitti:
Minkä genren musiikkia menet kuuntelemaan?
Rokkia ja metallia.
- kiinnostaa_tietää
vihatipunen kirjoitti:
Rokkia ja metallia.
Mikä on ollut paras keikka?
- vihatipunen
kiinnostaa_tietää kirjoitti:
Vaikea näin äkkiseltään sanoa kun niitä on tullut niin paljon nähtyä.
- vihatipunen
kiinnostaa_tietää kirjoitti:
Hetken kun mietin niin omalla tavallaan Iggy Popin sekä kitaristinsa vetämät nelisen biisiä puoliakustisesti Porin Sonispheressä v. 2010 myrskyn jälkeen oli jotenkin todella vaikuttava setti.
- Hämärän_rajoilta
Lähden huomenna aamupäivällä ajelemaan auto täynnä soittimia kohti etelää, jossa soitan ja laulan illalla hieman live-musiikkia.
- Hämärän_rajoilta
Edelliseen liittyen: sunnuntaina olen kitaran kanssa pääkaupunkiseudulla, joten jos sää olisi hieno ja ihmisillä olisi kiinnostusta, jonkinlainen puistomiitti ja live-palstakonserttikin olisi teoriassa mahdollinen. Huominen varmaan jatkuu minulla pitkälle aamuyöhön, joten ajankohta tarkoittaisi sunnuntai-iltapäivää.
Tai sitten tämä tulee liian äkkiä kaikille, mutta ei sekään niin vaarallista ole... Hämärän_rajoilta kirjoitti:
Edelliseen liittyen: sunnuntaina olen kitaran kanssa pääkaupunkiseudulla, joten jos sää olisi hieno ja ihmisillä olisi kiinnostusta, jonkinlainen puistomiitti ja live-palstakonserttikin olisi teoriassa mahdollinen. Huominen varmaan jatkuu minulla pitkälle aamuyöhön, joten ajankohta tarkoittaisi sunnuntai-iltapäivää.
Tai sitten tämä tulee liian äkkiä kaikille, mutta ei sekään niin vaarallista ole...Muuten voisi osallistuakin, mutta on niiiiiin syrjäinen paikka tuo piskuinen kylä pahanen... =)
No ei vaiskaan, kyllähän sinne reilussa tunnissa ajelisi, mutta luultavasti ei jaksa/kerkiä, vaikka idea on kyllä ihan hyvä...
- ätmel
Runkkaan ja haukun naisia.
- nainennnnnnn
Tänään sain siivouks niin viikonlopun nussin.
- ätmi-
Nussiminen kannattaa aina.
- nainennnnnnn
ätmi- kirjoitti:
Nussiminen kannattaa aina.
Ihan terveyssyistä nussin. Ei tarvi masennuslääkkeitä ku on luonnonmukainen hoito.
- suosittelen69
nainennnnnnn kirjoitti:
Ihan terveyssyistä nussin. Ei tarvi masennuslääkkeitä ku on luonnonmukainen hoito.
Eikä kasvovoiteita enää.
- hyvävaikutus
Rahaa säästyy....
- saunassajytäjää
Parasta aikaa juon salmarikossua ja Porinvissyy Uleåborgissa.
- Ex--PUA
Tänään hyvin ankeaa, mutta huomenna actionia. Luulisin ainakin.
Piti vuosi aloittaa olemalla taas kerran aktiivinen naisten kanssa. Mutta en päässyt alkuvuodesta baariin. Joten käytin hieman tinderiä, ja nettiä jne. Nyt olen vielä päässyt viihteellekin. Nyt taas on ollut kiirettä naisten kanssa, mutta tämä hiton säätäminen jotenkin stressaa, ja viihdekin alkaa maistua rutiinilta. Pitäisi taas keksiä jotain repäisevää. - yunaG
Ulkoilen koiran kanssa, käyn moikkaamassa ystävää ja vietän aikaa koneella. Ja nukun pitkään. Ehkä kokeilen aloittaa uutta maalausta, mutta edellisen kun saa valmiiksi on niin vaikea aloittaa tyhjältä pohjalta.
- mies35-Turku
Olen mökillä ja remppaan mökkiä
- verhotikkunoissa
Suurin osa tämän palstan kirjoittelijoista: "Jätän näitä ATM yms.- viestejä..".
- 188
Syön, juon ja nain miesystäväni luona.
Siinähän ne liskon kolme tärkeintä elementtiä on......vitsi...vitsi...vaikka kylläkin totta. ;)
Oikeastaan ihan hyvältä ja rentouttavaltahan tuo kuulostaa, eli akkujen lataamista rentoutuen. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1332841
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562267Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.281829- 1291558
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641328- 681303
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?731302- 891085
- 901009
- 131969