"Varovaiset"/etäiset miehet

ihmeellistätouhua

Oletteko törmänneet nettitreffeissä miehiin jotka kyllä ovat sivulla kuukaudesta toiseen tai vuodesta toiseen mutta eivät vaan löydä etsimäänsä kenestäkään tai eivät jotenkin vain kelpuuta naista kuin naista. Naisena tälläinen kokemus että jotkut tietyt miehet vastaavat vain parilla sanalla tai eivät ollenkaan vastaa, en sitten tiedä ovatko varattuja vai onko se heille vaan jokin huvi käydä katsomassa profiileita. Käyttäytyivät samanlailla kun kaverit ottivat kokeilumielessä yhteyttä heihin, näitä tiettyjä miehiä ei siis kiinnostanut viestittely eikä yhtään mikään. Kumminkin nämä tietyt miehet vaikuttavat sinkuilta ja ovat treffisivustoilla ns. aina

28

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmeellistätouhua

      Vielä oudomman tästä ilmiöstä tekee se että jollekin yhdelle meistä he ehdottivat heti yhden illan juttua ja mitään muuta jutustelua ei tullut

      • "Jollekin yhdelle teistä he ehdottivat"? Siis kaikki nuo miehet ehdottivat yhdelle teistä yhden illan juttua? Kuulostaa erikoiselta. Oliko tuo yksi teistä kenties kauniimman näköinen kuin muut?

        En tiedä miten pitkästä ajasta puhutaan mutta itsellä on ollut pari vuotta ilmoitus. Jos nainen ei ulkoisesti herätä mitään fiiliksiä, niin ei minun mielestä kannata jatkaa viestittelyä sen pidemmälle. Samahan toimii toisinpäinkin eli kyllä naisetkin valkkaa ja todella paljon. S24 Treffeillä on naisia ja vieläpä hyvännäköisiä naisia jotka on olleet siellä vuosia. Itse oon myös muissa deittipalveluissa, niin joitakin samoja naisia pyörii niissäkin. Ja samat naamat tulee vastaan Tinderissä. Kyseiset naiset saavat jopa parisataa yhteydenottoa kuukaudessa tilastojen mukaan pelkästään S24:ssä mutta silti he eivät löydä ketään. Mistäs siinä on kyse?


    • Älyhoi10

      Juuri tätä samaa olen ihmetellyt sen jälkeen kun ostin tuon plussapalvelun pariksi viikoksi ja näin miesten tilastoja. Meinasin pudota tuolilta kun huomasin miten kauan monilla miehillä oli ollut profiili olemassa - siis useita vuosia - ja miten paljon viestejä he olivat laittaneet. Miehille ei siis kelpaa kukaan ja samaan aikaan pyörittävät netissä monia naisia. Kun miesten profiileita olen selannut niin olen huomannut, että useimmilla heillä ei ole mitään realismia itsestään kun etsivät naista elämäänsä. Naisen pitäisi olla lähemmäs puolta nuorempi kuin itse, missinvartaloinen, kaunis tietenkin, korkeakoulututkinto ja on joillakin jopa tohtorivaatimus ja naisen tulojenkin pitäisi olla aikalailla korkeat. Tällaiselle missille olisi sitten tarjolla lähes toinen jalka haudassa oleva mies jonka lempiharrastus on kalastaminen, mökkeily ja löhöily. Ai niin unohdin, onhan tällä 50 miehellä tietenkin se brätkä jonka taakse hän haluaa sen 40kg painavan missin.

      • Jotenkin haiskahtaa aikamoiselta yleistykseltä. Mun mielestä nuo kriteerit mitä ihmisillä on perustuu aina johonkin. Esim. itse oon 39v ja etsin itseäni nuorempaa naista siksi että haaveilen perheen perustamisesta.

        Viestejä pitää lähettää älyttömiä määriä koska harvat naiset vastaa. Kirjoitin viime viikolla kymmenelle n. 33-36v naiselle. Kukaan ei vastannut.


      • sinkkumies39

        Ja minä en etsi kuin omanikäistä ja sekään ei kelpaa. En usko että monikaan mies etsii mitään missejä koska niitä missejä ei ole kuin kourallinen. ja loput taviksia mutta tavis naiselle ei kelpaa tavis mies.


      • PoBo
        no_luck kirjoitti:

        Jotenkin haiskahtaa aikamoiselta yleistykseltä. Mun mielestä nuo kriteerit mitä ihmisillä on perustuu aina johonkin. Esim. itse oon 39v ja etsin itseäni nuorempaa naista siksi että haaveilen perheen perustamisesta.

        Viestejä pitää lähettää älyttömiä määriä koska harvat naiset vastaa. Kirjoitin viime viikolla kymmenelle n. 33-36v naiselle. Kukaan ei vastannut.

        Sun ikäiset miehet on mun ikäisten kimpussa (~33v)


      • PoBo
        PoBo kirjoitti:

        Sun ikäiset miehet on mun ikäisten kimpussa (~33v)

        *korjaus -> miehet=naiset


    • Mies1980

      Näin vuosikausia treffiprofiilia pitäneenä voin kertoa omat syyni jatkuvaan oleiluun palstalla. Olen 34v mies ja asun erään suurkaupungin läheisyydessä eli pulaa naisistakaan ei ole. Homma vaan on se että naisille ei kelpaa vaikka miten tarjoaisit itseäsi. Mulla on kattavasti täytetty profiili tuoreilla kuvilla varustettuna ja haen ikäluokassa 27-40 naisia. Vaatimuksia ei ole naiselle sen kummempia kuin että olisi tuota ikähaitaria olkoon lapsia tai ei ja olkoon töissä tai ei. Senverran kuitenkin että en halua mitään sohvaperunaa mässäilijää pyöreätä tai runsasmuotoista naista vaan sopusuhtaista siis normaali vartaloista joita väittäisin nais profiileista olevan suuremman osan. Olenhan itsekin liikunnallinen joten saan toivoa naiseltakin liikkuvuutta. Mikä on tulos? No se että yksikään nainen jolle lähetän henkilökohtaisia avauksia ei vastaa koskaan mitään. Tämä linja kun on jatkunut vuodesta toiseen olen passivoitunut. Ilmoitan profiilissanikin että jos kiinnostaa kannattaa tehdä avaus sillä itse en niitä huonosta kokemuksesta tee enään. Olen alkanut kyllä saamaan avauksia ja jos venäläisten massaposit jätetään pois ovat naiset joko 40-50 vuotiaita tai sitten ikäisiäni mutta äärimmäisen lihavia eli eivät lue edes ihanne kumppanini kriteereitä. Toisaalta olen huomannut että nämä taitavat muutenkin olla niitä epätoivoisia jotka edes jollekin yrittävät lähettää avauksia ei siksi että jotenkin olisin kiinnostava. Mutta vastapalloon sanoisin senkin että alueellani olevista naisistakin suurinosa on palstalla roikkunut kuukausia ja osa vuosia mutta eikös se niin mene että siksi nainen on kauan palvelussa kun haluaa valita tarkkaan kumppaninsa mutta jos mies roikkuu saman aikaa on hän epätoivoinen kenellekään kelpaamaton luuseri.

    • No siihen palstoilla vuosikausia roikkumiseen voi olla erilaisia syitä niin kuin tuossa edelliset miehet kertoivatkin.

      Kyllä siellä varmaan moni on myös kalastelemassa. Etsitään sitä ulkonäöltään poikkeuksellisen hyvää saalista.

    • sinkkumies39

      Olen ollut vuodesta toiseen eikä naiset ole juurikaan vastanneet koskaan. Pari riviä tekstiä naiset joskus kirjoittaneet ja sitten lopettaa kun itse yrittänyt tosissaan kysellä ja haluta tutustua. Tänä vuonna en ole kyllä vastaillut kenellekkään. Kyllä se vaan on naiset joita ei kiinnosta, kaikenlaisille olen vastaillut turhaan.

      • ei-uteluita

        Tuossa tekstissäsi on kohta miksi minä lopettaisin; kysellä. Jos mies alkaa kyselemään kovasti viestissään, en vastaa. Tarkoituksena on keskustella eikä tentata.


      • kiinnostunutmies
        ei-uteluita kirjoitti:

        Tuossa tekstissäsi on kohta miksi minä lopettaisin; kysellä. Jos mies alkaa kyselemään kovasti viestissään, en vastaa. Tarkoituksena on keskustella eikä tentata.

        Eli et vastaa jos mies kysyy vaikka "kuinka kauan olet harrastanut lajia X tai mitä pidit paikasta Y matkakohteena?" Itse ainakin monesti kyselin lisää sellaisista asioista naisen profiilista, jotka minua kiinnostivat. Väärin meni siis sekin... :D

        Tai muutaman päivän kirjoittelun jälkeen kysymys: "haluaisitko jossain vaiheessa tutustua livenä/ siirtää keskustelua vaikka puhelimen välityksellä käytäväksi?" Näinkin tein usein, koska järkevämpää nähdä ihminen suht pian oikean kuvan saamiseksi.


      • 6plus17
        kiinnostunutmies kirjoitti:

        Eli et vastaa jos mies kysyy vaikka "kuinka kauan olet harrastanut lajia X tai mitä pidit paikasta Y matkakohteena?" Itse ainakin monesti kyselin lisää sellaisista asioista naisen profiilista, jotka minua kiinnostivat. Väärin meni siis sekin... :D

        Tai muutaman päivän kirjoittelun jälkeen kysymys: "haluaisitko jossain vaiheessa tutustua livenä/ siirtää keskustelua vaikka puhelimen välityksellä käytäväksi?" Näinkin tein usein, koska järkevämpää nähdä ihminen suht pian oikean kuvan saamiseksi.

        Olet kirjoitellut kirjekaverinaisten kanssa. Ei heillä ole tarkoitustakaan tavata tai tutustua paremmin. Säikähtävät samantien jos kysyy jotain henkilökohtaista. Samoilla tyypeillä vihreä palaa vuodesta toiseen ja viestejä lähtee ja saapuu satoja kuukaudessa.


      • kiinnostunutmies
        6plus17 kirjoitti:

        Olet kirjoitellut kirjekaverinaisten kanssa. Ei heillä ole tarkoitustakaan tavata tai tutustua paremmin. Säikähtävät samantien jos kysyy jotain henkilökohtaista. Samoilla tyypeillä vihreä palaa vuodesta toiseen ja viestejä lähtee ja saapuu satoja kuukaudessa.

        Ei aina niinkään. Tosin tuli noitakin vastaan. Nopeimmat deitit sovin noin vartissa. Ja sitten ajelin 30km tapaamaan kyseistä naista. Teki vaikutuksen, mutta ei ollut sitten kuitenkaan minulle oikea. Hänen Exänsä kiinnosti häntä sitten kuitenkin minua enemmän

        Parhaiten messissä tuntuivat olevan oma-aloitteiset naiset. Ok. Tietenkin luonnolista, koska hehän oikesti olivat minusta/profiilistani kiinnostuneita. Paljon parempi onnistumisprosentti deittien suhteen, kuin sohimalla itse viestejä random naisille vain sen perusteella, että heillä oli jotain yhteistä profiilinsa mukaan minun kanssani, sovin heidän kriteereihinsä ja olin olin itse heidän profiileistaan kiinnostunut. Kun mimmeillä tuntuu olevan vähän henkimaailman juttuja välillä mistä he kiinnostuvat, niin usein oli helpompi antaa heidän valkata. Suurin osa naisista ei tuntunut sitä kirjekaveriakaan kaipaavan koska eivät yleensä vastailleet mitään / kirjoittelivat tosi harvoin itse.

        Tosin nykyinen kumppanini löytyi omasta aloitteestani nettideiteistä. Kohta vuosi takana ja tyytyväinen olen ollut valintaani... :)


      • taskuvenus-nainen
        kiinnostunutmies kirjoitti:

        Eli et vastaa jos mies kysyy vaikka "kuinka kauan olet harrastanut lajia X tai mitä pidit paikasta Y matkakohteena?" Itse ainakin monesti kyselin lisää sellaisista asioista naisen profiilista, jotka minua kiinnostivat. Väärin meni siis sekin... :D

        Tai muutaman päivän kirjoittelun jälkeen kysymys: "haluaisitko jossain vaiheessa tutustua livenä/ siirtää keskustelua vaikka puhelimen välityksellä käytäväksi?" Näinkin tein usein, koska järkevämpää nähdä ihminen suht pian oikean kuvan saamiseksi.

        Nyt ei ollut kyse etteikö voisi kysymyksiä sekaan heitellä, keskustelun sekaan. Mutta näitä viestejä missä on kysymys kysymyksen perään, kartan ja lopetan. Ei se ole keskustelua. Itsestään ja mielipiteistään ei kerrota mitään vaan tankataan toiselta asioita.
        Ja tottakai se kysyminen tapaamisesta tulee ajankohtaiseksi jos keskustelu sujuu ja ollaan toisistamme kiinnostuneita, toki kohdallani ensin siirrytään puhelinkeskusteluihin. Mutta parin päivän päästä on turha tuollaisia ehdotella, hieman kauemmin kestää itselle selvittää haluanko toista tavata.


      • sinkkumies39
        ei-uteluita kirjoitti:

        Tuossa tekstissäsi on kohta miksi minä lopettaisin; kysellä. Jos mies alkaa kyselemään kovasti viestissään, en vastaa. Tarkoituksena on keskustella eikä tentata.

        Jos pari kysymystä laittaa niin se onkin sitten turn off. En minä mitään sataa kysymystä kysy heti enkä halua tietää kaikkea kerralla. Eikö tarkoitus ole tutstua ja tietää toisten harrastuksia vaikka ja millä mielellä on liikkeellä. Parempi siis vaan odottaa että toinen kysyy.


      • ei-uteluita
        sinkkumies39 kirjoitti:

        Jos pari kysymystä laittaa niin se onkin sitten turn off. En minä mitään sataa kysymystä kysy heti enkä halua tietää kaikkea kerralla. Eikö tarkoitus ole tutstua ja tietää toisten harrastuksia vaikka ja millä mielellä on liikkeellä. Parempi siis vaan odottaa että toinen kysyy.

        Miksi tahallaan aina käsitätte väärin? Parista kysymyksestä ei ollut kysy vaan jatkuvasta kyselystä .Itse kun jtk kysyn niin jatkan keskustelua sen pohjalta enkä vain esitä uusia kysymyksiä. Se on sitä keskustelua.
        Ja jos eka viesti alkaa kysymyksellä, miksi olet eronnut, niin en näe mitään järkeä täysin tuntemattomalla alkaa sitä selventää.


      • ovet-auki
        ei-uteluita kirjoitti:

        Miksi tahallaan aina käsitätte väärin? Parista kysymyksestä ei ollut kysy vaan jatkuvasta kyselystä .Itse kun jtk kysyn niin jatkan keskustelua sen pohjalta enkä vain esitä uusia kysymyksiä. Se on sitä keskustelua.
        Ja jos eka viesti alkaa kysymyksellä, miksi olet eronnut, niin en näe mitään järkeä täysin tuntemattomalla alkaa sitä selventää.

        Naiset tekee kaikki niin vaikeeksi.


      • kiinnostunutmies
        ei-uteluita kirjoitti:

        Miksi tahallaan aina käsitätte väärin? Parista kysymyksestä ei ollut kysy vaan jatkuvasta kyselystä .Itse kun jtk kysyn niin jatkan keskustelua sen pohjalta enkä vain esitä uusia kysymyksiä. Se on sitä keskustelua.
        Ja jos eka viesti alkaa kysymyksellä, miksi olet eronnut, niin en näe mitään järkeä täysin tuntemattomalla alkaa sitä selventää.

        Ihan samasta syystä kuin sinäkin käsitit väärin tuon mies39 kirjoituksen kysymyksistä. En oikein jaksa uskoa, että suurin osa miehistä olisivat niin urpoja, että vain tenttaisivat. Joku saattaa niin tehdä, mutta eiköhän suurin osa miehistä miellä osaavansa keskutella ihan asiallisesti. Silti he eivät juurikaan saa vastauksia viesteihinsä, joten heitä... No harmittaa... :) Eli päivän jatkoja sinne. Päätän tämän jankkaamisen omalta osaltani tähän ja myönnän, että heittäydyin ihan tahallani hölmöksi.


      • kiinnostunutmies
        taskuvenus-nainen kirjoitti:

        Nyt ei ollut kyse etteikö voisi kysymyksiä sekaan heitellä, keskustelun sekaan. Mutta näitä viestejä missä on kysymys kysymyksen perään, kartan ja lopetan. Ei se ole keskustelua. Itsestään ja mielipiteistään ei kerrota mitään vaan tankataan toiselta asioita.
        Ja tottakai se kysyminen tapaamisesta tulee ajankohtaiseksi jos keskustelu sujuu ja ollaan toisistamme kiinnostuneita, toki kohdallani ensin siirrytään puhelinkeskusteluihin. Mutta parin päivän päästä on turha tuollaisia ehdotella, hieman kauemmin kestää itselle selvittää haluanko toista tavata.

        "Ja tottakai se kysyminen tapaamisesta tulee ajankohtaiseksi jos keskustelu sujuu ja ollaan toisistamme kiinnostuneita, toki kohdallani ensin siirrytään puhelinkeskusteluihin. Mutta parin päivän päästä on turha tuollaisia ehdotella, hieman kauemmin kestää itselle selvittää haluanko toista tavata."

        Sen takia kirjoitinkin kysymyksen yleensä muotoon "haluaisitko jossain vaiheessa tutustua livenä/ siirtää keskustelua vaikka puhelimen välityksellä käytäväksi?" Se jätti siis vastapuolelle aikaa reagoida ja vielä perääntyä, mutta ilmaista samalla mahdollisen kiinnostuksensa jatkoa ajatellen. Jos vastaus oli empivä, eikä puhelintasolle siirrytty sanotaanko nyt vaikka parin viikon sisällä, niin useimmiten annoin asian olla. Koska vastapuolta tuskin silloin kiinnosti kovin paljon. Mutta kukin tyylillään.

        Alkuperäiseen aiheeseen sen verran, että tuon kaltainen käytös nettideiteillä kielii minusta sukupuolesta riippumatta lähinnä siitä, ettei henkilö ole löytänyt ketään tarpeeksi kiinnostavaa keskustelukumppania jonka kanssa mennä treffeille ja pariutua. Lennokkaampi veikkaus miesten profiilien kyseessä ollessa on, että saattavat olla jopa feikkejä. Ovatko poikkeuksellisen komeita? Pitkiä / menestyviä yms? Ns. liian hyviä ollakseen totta? Siellä voi olla jotain ihan muuta profiilin takana, jolloin ei tietenkään ole kovin kovaa hinkua viedä keskustelua ainakaan tapaamisasteelle. En siis tiedä onko näin, mutta kävi sellainenkin ajatus mielessä.

        Tämä aloitus itsessään ei tunnu kovin uskottavalta. Jaksaako likat tuollaista puuhailla porukassa? Teillä on kuitenkin inboxi tiukassa muutenkin, joten miksi pähkäillä jonkun ukkelin vastaamattomuutta, kun voi siirtyä seuraavaan joka todennäköisesti vastaa.


      • taskuvenus-nainen
        kiinnostunutmies kirjoitti:

        Eli et vastaa jos mies kysyy vaikka "kuinka kauan olet harrastanut lajia X tai mitä pidit paikasta Y matkakohteena?" Itse ainakin monesti kyselin lisää sellaisista asioista naisen profiilista, jotka minua kiinnostivat. Väärin meni siis sekin... :D

        Tai muutaman päivän kirjoittelun jälkeen kysymys: "haluaisitko jossain vaiheessa tutustua livenä/ siirtää keskustelua vaikka puhelimen välityksellä käytäväksi?" Näinkin tein usein, koska järkevämpää nähdä ihminen suht pian oikean kuvan saamiseksi.

        Itsellä mennyt 1,5 - 2 kk ennenkuin siirrytty puhelinkeskusteluihin ja mahdollisiin treffeihin. Ehkä olen sitten osannut etsiä minulle sopivia miehiä koska ei näillä miehilläkään ole kiirettä ollut treffeille. Asiaan tietysti vaikuttaa kun pitää lähteä toiselle paikkakunnalle ja treffeihin menee melkoisesti aikaa. Ainakin yön yli. Ei ihan tuosta vain lähde ennenkuin sellainen kuva toisesta että "kannattaa" lähteä tapaamaan.


      • kiinnostunutmies
        taskuvenus-nainen kirjoitti:

        Itsellä mennyt 1,5 - 2 kk ennenkuin siirrytty puhelinkeskusteluihin ja mahdollisiin treffeihin. Ehkä olen sitten osannut etsiä minulle sopivia miehiä koska ei näillä miehilläkään ole kiirettä ollut treffeille. Asiaan tietysti vaikuttaa kun pitää lähteä toiselle paikkakunnalle ja treffeihin menee melkoisesti aikaa. Ainakin yön yli. Ei ihan tuosta vain lähde ennenkuin sellainen kuva toisesta että "kannattaa" lähteä tapaamaan.

        Jos otsikko oli "varovaisista" miehistä, niin osaa ne tytötkin näköjään.. :D Tämä siis huumorilla. Myönnän itsekkin kirjoitelleeni yhden naisen kanssa varmaan pari kuukautta, vaikka hän asui noin 10km päässä. Ei silti oltu koskaan tavattu toisiamme. Hän kuitenkin oli koko ajan aktiivinen kirjoittamaan ja loppupeleissä ei se haitannut vaikka vähän oudolta tuntuikin minusta. Tämä henkilö sitten jäikin ystäväksi / tuttavaksi vaikka meistä ei paria tullutkaan. Nykyään seurustellaan molemmat tahoillamme. Itselleni olisi silti riittänyt lyhyempikin kirjoittelu. Mutta hyvä, että olet löytänyt sinulle oikean tyyppisiä kavereita keskustelukumppaneiksi.

        Monet naiset pitävät outona ja jopa ahdistavana sitä, että monellekkaan miehelle ei ole ongelma esim. ajaa 100km ja käyttää iltaa treffeihin, jos sillä lunastaa mahdollisuuden löytää joku mukava henkilö rinnalleen. En tiedä missä kaukana asut, mutta monesti tarjouduin auton omistajana itse tulemaan lähemmäs, ettei naisen tarvitsisi varsinkaan autottomana lähteä pitkälle matkustamaan. Tai sitten pistettiin matka puoliksi.

        Pisimmällä ollut viestittelykumppanini taisi olla noin 800km päästä. Ja ihan kiinnostava henkilö. Mutta tuo etäisyys muodostui loppupeleissä liian haastavaksi, että hänet olisin ehtinyt nähdä. Piti tavata silloin kun hän oli Etelässä käymässä, mutta vaikeaa se oli järjestää, kun hän oli kuitenkin lapsensa kanssa liikkeellä. Tällaisten asioiden vuoksi siis itse preferoin viestittelyssäni lähinnä omaa maakuntaani ja lapsettomia. Mutta kuten sanottu. Kukin tyylillään.


      • taskuvenus-nainen
        kiinnostunutmies kirjoitti:

        Jos otsikko oli "varovaisista" miehistä, niin osaa ne tytötkin näköjään.. :D Tämä siis huumorilla. Myönnän itsekkin kirjoitelleeni yhden naisen kanssa varmaan pari kuukautta, vaikka hän asui noin 10km päässä. Ei silti oltu koskaan tavattu toisiamme. Hän kuitenkin oli koko ajan aktiivinen kirjoittamaan ja loppupeleissä ei se haitannut vaikka vähän oudolta tuntuikin minusta. Tämä henkilö sitten jäikin ystäväksi / tuttavaksi vaikka meistä ei paria tullutkaan. Nykyään seurustellaan molemmat tahoillamme. Itselleni olisi silti riittänyt lyhyempikin kirjoittelu. Mutta hyvä, että olet löytänyt sinulle oikean tyyppisiä kavereita keskustelukumppaneiksi.

        Monet naiset pitävät outona ja jopa ahdistavana sitä, että monellekkaan miehelle ei ole ongelma esim. ajaa 100km ja käyttää iltaa treffeihin, jos sillä lunastaa mahdollisuuden löytää joku mukava henkilö rinnalleen. En tiedä missä kaukana asut, mutta monesti tarjouduin auton omistajana itse tulemaan lähemmäs, ettei naisen tarvitsisi varsinkaan autottomana lähteä pitkälle matkustamaan. Tai sitten pistettiin matka puoliksi.

        Pisimmällä ollut viestittelykumppanini taisi olla noin 800km päästä. Ja ihan kiinnostava henkilö. Mutta tuo etäisyys muodostui loppupeleissä liian haastavaksi, että hänet olisin ehtinyt nähdä. Piti tavata silloin kun hän oli Etelässä käymässä, mutta vaikeaa se oli järjestää, kun hän oli kuitenkin lapsensa kanssa liikkeellä. Tällaisten asioiden vuoksi siis itse preferoin viestittelyssäni lähinnä omaa maakuntaani ja lapsettomia. Mutta kuten sanottu. Kukin tyylillään.

        En korpikylässä asu mutta minulle ei tuo matka ole ongelma. Toisessa tärkeintä se toinen eikä se missä asuu.
        Seurustelin ex:n kanssa 7 vuotta ja meillä oli 180 km välimatkaa. Viikonloppuisin nähtiin. Sopi meille tosi hyvin, arkena sai keskittyä töihin ja muuhun ja viikonloput oli omistettu toisillemme. Samanlaista etsin nytkin.
        Minusta kiva irtaantua välillä kotiympyröistä ja mennä viikonlopuksi vieraaseen kaupunkiin.


    • No kyse voi olla siitä, että nainen kiinnostaisi perusasioiden perusteella, mutta mitään kirjoitettavaa ei kuitenkaan keksi.

      Tuohon ainakin kaikki minun yritykseni kaatuvat aina, että en keksi mitään kirjoitettavaa.

      • fdhgfghjyytk

        Kannattaisiko sitten pysyä poissa nettideittisaiteilta, jos et keksi kirjoitettavaa...?


      • fdhgfghjyytk kirjoitti:

        Kannattaisiko sitten pysyä poissa nettideittisaiteilta, jos et keksi kirjoitettavaa...?

        Ei niitä naisia muualla ainakaan voi lähestyä.


    • sanonvaan

      Suomalainen nainen on erittäin vaikeasti lähestyttävä. Kun olin portugalissa kaverin kanssa niin mentiin rantabaariin ja meni noin minuutti kun kaks naista tuli pöytäämme.Olivat paikallisia naisia vieläpä. Siinäpä se ilta meni niiden kanssa jutellessa. Suomi nainen innostuu siinä vaiheessa kun saa tietää miehellä olevan rahaa tai mies on muuten hyvännäköinen, sosiaalinen suosittu.

    • ikisinkku39

      Kirjoittelin nuorena yhden naisen kanssa varmaan 3 vuotta joskus. Pikku hiljaa sanoi rakastavansa minua ja haluaa tavata. Lähetti kuviaan ja alastonkuviaan ja kaikkea. Koskaan ei tapaamista järjestynyt vaikka olin aina valmis tapaamaan. Nykyään on sama meininki että naiset ei halua tavat eikä tutustua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3003
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2344
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2082
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1923
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1787
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    7. 158
      1224
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe