Uuteen aamuun, mikä meininki?

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihatipunen

Tänä aamuna olo on raikas. Huomenna aamulla asia voi olla toisin. Nyt minä juon kahvia.

• vihatipunen
        MGTOW kirjoitti:

Olipas "virallisen" kuuloisesti kirjoitettu, onko siellä tipunen vai trolli?

Laitoin sinulle eilenkin jo biisin, kun epäilit keikan jälkeistä olotilaasi... =D

https://www.youtube.com/watch?v=p0ht7J0ZG6c

Kyllä se olen ihan minä aito tipunen. Joskus vaan olen lyhytsanainen ja virallinen. Virkani puolesta.

Juu, näin illalla linkin mutta en jaksanut kuunnella sitä enkä ihan hirveästi pidä Vesa-Matti Loirin laulutavasta. Tiedän biisin kyllä kait. No on ne Veskun Eino Leino -tulkinnat ihan jees.

• vihatipunen kirjoitti:

Kyllä se olen ihan minä aito tipunen. Joskus vaan olen lyhytsanainen ja virallinen. Virkani puolesta.

Juu, näin illalla linkin mutta en jaksanut kuunnella sitä enkä ihan hirveästi pidä Vesa-Matti Loirin laulutavasta. Tiedän biisin kyllä kait. No on ne Veskun Eino Leino -tulkinnat ihan jees.

Itse olen aika kaikkiruokainen, eli ei nyt yleensä ihan "oksetus" reaktiota tule, mutta onhan niitäkin artisteja, mitä ei niin mielellään kuuntele, mutta välillä tulee kuunneltua ihan sanojen takia.

Muistat sitten olla ihmisiksi, eikä juoda niin, että viina vie ja tipunen vikisee, ettei sitten aamulla ole vieraana kauhean kankkusen lisäksi, kauhea morkkis. ;)

• vihatipunen
        MGTOW kirjoitti:

Itse olen aika kaikkiruokainen, eli ei nyt yleensä ihan "oksetus" reaktiota tule, mutta onhan niitäkin artisteja, mitä ei niin mielellään kuuntele, mutta välillä tulee kuunneltua ihan sanojen takia.

Muistat sitten olla ihmisiksi, eikä juoda niin, että viina vie ja tipunen vikisee, ettei sitten aamulla ole vieraana kauhean kankkusen lisäksi, kauhea morkkis. ;)

Minäkin olen aikalailla kaikkiruokainen mutta jos ei pysty kuuntelemaan niin ei pysty.

Olen ihmisiksi, kiitosta vaan :). Vuosiin ei ole ns. viina vienyt eikä ole tullut morkkista. Vähän jopa "harmittaa" moinen kun käyttäydyn aina niin harkiten nykyään.

• vihatipunen
    • atännä

Hyvä aamu :) Pitkästä aikaa nukuin niin pitkään kuin huvitti. Massu jo vähän sekaisin liiasta kahvista, kynsiä lakkailen ja vedän kaapista mekkoja esille, kun "ei oo mitään päälle laitettavaa"... ;D

Lähden leikkimään sosiaalista kaverin tytön valmistujaisiin. Ei vaan, kiva sinne on mennä pitkästä aikaa, välimatkaa on niin paljon ettei juuri koskaan nähdä.

Ilman alkoholia tämäkin viikonloppu, ens viikonloppuna sitten saattaa mennä pitkästä aikaa jotain alkopitoistakin ;) Jos jaksan, käyn nyt illalla/yöllä kotimatkalla katsomassa kaupungin yöelämää.

• Mulla on hieman sama suhde kahviin, itse rakastan sitä, mutta se taitaa vihata minua, kun aiheuttaa juuri tuollaisen "efektin". =D

"kun "ei oo mitään päälle laitettavaa"... ;D"

Välillä käy noinkin, joko oikeasti on tuo tilanne, tai sitten...... mutta jos oikeasti, niin sitten vaan kaupoille hakemaan jotain sopivasti ihanaa päälle, missä on mukava olla, muuten "huono" fiilis tulee seuralaiseksi mukaan....

Itsellä on tipaton ja viihteetön viikonloppu, täytyy katsoa mikä meininki on ensi viikonloppuna....

Mukavaa ja iloista sosiaalisoimista sinulle, missä sitten mekkoinesi ikinä pyörähteletkään. ;)

• plaaahhh

Oikein hyvä fiilis :) Aamulla pirteänä ylös, 5h töitä... enempää ei huvittanut tehdä. Maha täynnä hyvää ruokaa ja aurinkokin paistaa. Josko tuo aurinko kohta paistaisi parvekkeelle niin menen käryttämään nahkaa.

Tämän tahtiin mentiin tänään työmaalla https://www.youtube.com/watch?v=LO2RPDZkY88

• hyvä.meininki
    • punainenrapu

Sai nukuttua pitkään aamuvuoro viikon jälkeen, nyt otan partsilla aurinkoa ja kuuntelen musaa (ja pyörin s24). Ennen kuutta jos kävisi kaupassa ja sitten voisi leipoa vaikka korvapuusteja. Illalla saunaan ja kattelis jonkun lehvan. Oikein hyvillä fiiliksillä siis :)

• Hyvältä kuulostaa, mutta tuota itsensä kiduttamista en ymmärrä......itse hakeudun mieluiten varjoon jos aurinko oikein kuumottaa, silloin voi olla auringossa, jos puuhaa samalla jotain, silloinkin jos on sama homma mahdollista tehdä varjoisemmassa paikassa, niin siirryn sinne.

Ootte aika kovia te auringonpalvojat! 8-0

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      229
      2075
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1788
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1346
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1185
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1028
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      974
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      960
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      945
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      822
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      814
    Aihe