Oon 12v ja huomasin et mun mahassa alkaa kasvaa karvoja! Mistä johtuu? Saa kysellä tarkemmin...
12 vuotiaalla mahakarvoja?!
6
99
Vastaukset
- mitämitäihmettä
et edes kerro ootko tyttö vai poika
- tietenkinseontyttö
Osaatko lukea?
- justjust689
tyttö se on
- Odota_rauhassa
Kuinka vahvaa tuo karvankasvu on? Hento karvoitus on ihan normaalia. Hormoonitoimintasi on käynnistymässä ja silloin voi karvaakin kasvaa tavallista enemmän. Kunhan hormoonit asettuu normaaleiksi, karvankasvukin asettuu normaaliksi.
- abcd00
Toistaiseksi ei syytä huoleen. Jos karvoitus on tummaa ja alkaa ajan myötä leviämään niin sitten lääkäriin.
- gfhdfgffffffffffff
Normaalin naisellisen häpykarvoituksen raja on yleensä varsin vaakasuora, ja häpykarvat eivät ylety pitkälle reisiin (muutama hajakarva voi olla). Jos karvat kasvavat miehekkäällä tavalla (eli häpykarvoja kasvaa melkeinpä napaan asti "pystysuorana viivana"), on hormoniarvoissa jotain vikaa, ja silloin on hyvä käydä lääkärissä.
Ohut vaalea karva eri puolella ihoa on ihan normaalia. Se voi olla kohtuullisen pitkääkin, mutta koska on vaaleaa, ei näy kauaksi. Itselläni sitä on esim. rintojen allakin. Näen karvat hyvässä valossa läheltä katsoen, mutta en esim. jos seison peilin edessä ja katson.
Hyvin laihoilla naisilla voi olla enemmän ohutta vaaleaa karvaa iholla (elimistö kai pyrkii sillä lämmittämään itseään, vaikka eihän sillä mitään oikeaa lämmittävää vaikutusta ole).
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379