Ulosotto Ruotsi/Norja

Velallinen100

Omakohtaisia kokemuksia tarvittaisiin.

Kuinka kauan kerkesit työskentelemään Ruotsissa/Norjassa ennen kuin Suomen ulosotto pääsi palkkaan kiinni?
Olitko rekistöröitynyt Ruotsiin/Norjaan vai piditkö kirjat Suomessa?
Oliko vero vai yksityisiä velkoja?

3

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysymysmerkki1234

      Pääseekö suomen ulosotto vetämään palkasta mikäli asuu eri maassa?

      • nnxnxxfnfnfnfkfll

        pääsee, mutta sen maan lakien mukaan jossa työskentelee. ruotsissa ja norjassahan ulosotto on järkevämpää ja kannattaa töitä ottaa vastaan vaikka ulosottoja olisikin.

        minä norjaan muuttaessa siirsin kirjat ruotsiin ja vasta sieltä norjaan. näin suomen viranomaiset ei suoraan nähneet mistään asuinmaatani eivätkä näemmä viitsineet sitä selvittääkään, vaikka olksihan sen selville saanut. eli yhtään yhteydenottoa ei ulosotossa tullut ja norjassa asumisen aikana ehtikin ulosotot vanhenemaan.

        tuo välimuutto on helppo tehdä, se onnistui ihan kun marssi ruotsissa verotoimistoon ja ilmoitti muuttavansa PYSYVÄSTI maahan ja antoi kaverin osoitteen. vajaan kuukauden olin ruotsissa kirjoilla, vaikka periaatteessa olisi samantienkin voinut siirtää kirjat norjaan, mutta en halunnut herättää epäilyksiä omituisella toiminnalla.


    • Itseoppinut

      Parempi kun ette näitä neuvoja jakele täällä!!! Viisas on hiljaa jos ei osaa itse selvittää ei tarvitse mitään apuja,,suomalainen pilaa kaiken aina kertomalla asiat julki!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1719
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe