Onko tämä riidan arvoista?

kysynpähän_vaan

Mitä mieltä olette tälläisesta? Kävin tänään naisystävän kanssa korkean mäen päällä ja sieltä autolle palattuamme naisystäväni halusi tehdä voikukista seppeleen kun niitä kasvoi siinä auton lähistöllä paljon. Sitten hän pyysi myös minua tekemään ja tein hänen kanssaan seppelettä ja hän teki itse omaa ja minä myös omaa seppelettä. Kun saimme ne valmiiksi hän halusi että laitan hänen tekemänsä seppeleen päähäni ja laitoin ja hän lauttoi omaan päähänsä minun tekemän seppeleen. Sitten otimme kuvia ja oli hauskaa. Sitten lähdimme ajamaan autolla seppeleet päässä kaupungille ja menimme meren rantaan ja siellä naisystäväni halusi että olisimme menneet ostamaan jäätelöä kahvilasta ja itse sanoin etten kehtaa mennä sinne seppele päässä ja siitäkös alkoi välittömästi valitus ja mököttämimen. Sanoin ettei minua voi vaatia tekemään jotain sellaista mitä en itse halua. Nyt tätä valitusta ja moköttämistä on kestänyt jo noin 3,5 tuntia ja edelleen hän istuu mököttämässä vessassa tällä hetkellä.. Aikasemmin yritin häntä lohduttaa ja lepytellä mutta tuntuu että hänen kanssaan riita alkaa usein aivan tyhjästä ja nytkin aloimme riitelemään siitä olisiko minun pitänyt mennä ostamaan sitä jäätelöä hänen kanssaan seppele päässä vai ei. Itse en pysty käsittämään tälläistä ja kysyisinkin nyt muiden mielipidettä tälläiseen toimintaan? Onko normaalia? Olenko itse syyllinen tähän kun en suostunut menemään miehenä voikukkaseppele päässä ostamaan jäätelöä?

8

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apuaki

      On kyllä pienen tuntuinen riidan aihe. Näin naisena kuitenkin ymmärrän, että pienikin asia on juuri tärkeä tai voi tuntua sellaiselta. Jos se on sinulle pieni asia, voi naisesta tuntua, ettet hänen vuokseen ole valmis tekemään edes tuollaista pientä elettä tai asiaa. Tosi mukavalta kuulosti muuten tuo päivä, inhottavaa pilata se mököttämällä. Oma mieheni on myös kunnostautunut mykittelyssä, eikä loppua näy.

    • tyttöödd

      Et tehnyt väärin, ei sun oo pakko mennä kukat päässä mihkää jos et halua, jotain rajaa,sano muijalles ettei voi pakottaa ja antaa olla. Sulla on oikeus omiin päätöksiin! ☺

    • ajoissa-irti-m

      Normaalia se kyllä on, mutta ei kivaa. Tilanne tulee vain pahenemaan jatkossa. Jätä hänet heti, jos pystyt. Et kai aio sitoa itseäsi peemäiseen naiseen lopuksi elämääsi?

    • Feministi

      Tähän auttaa vain ja ainoastaan 9mm full metal bullet suoraan silmien väliin! Lopettaa mököttämisen siihen paikkaan!!

    • oppeliini1

      Laske hyvä mies , naisesi takaisin hiekkalaatikolle leikkimään.
      Kuinka tuon tason ihmistä kukaan VOI edes ottaa vakavasti?!!!!!!!!!!!!!

    • Ja_ikää_oli___

      Kantapäät vastakkain ja molemmat eri suuntiin kehittymään. Kuulostatte keskenkasvuisilta teineiltä, sekä mököttäjä että se, joka ei kehtaa mennä julkipaikalle seppel päässä.

    • MinäpäOlenTätäMieltä

      Minun mielestäni jäätelön osto voikukkaseppelepäässä kuuluu yksilönvapauden piiriin. Sitä ei voida edellyttää parisuhteessa elävältä samalla tavalla kuin lapsen elättämistä tai yhteiskunnan jäseneltä kuin verojen maksua. Mielestäni jäätelön ostamattomuus kuten myöskään voikukkaseppeleettömyys ei uhkaa yhteiskunnan rauhaa ja tasaveroisuutta eikä aiheuta kanssaihmisille kohtuutonta kärsimystä.

    • objektiivisestinäin

      Kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta voi syntyä pariskunnilla riita, onhan tuo monta kertaa todettu ja nähty. Se, ettet mennyt seppele päässä kioskille, oli sinun päätöksesi ja tarkoituksesi ei ollut loukata ketään. Jos tuosta joku suuttuu, niin sitten suuttuu. Et sinä sille mitään voi, jokainen on vastuussa omasta käyttäytymisestään.

      Anna naisesi mököttää, turhaan mitään anteeksipyyntöjä sanot koska naisesi on itse koko tilanteen aiheuttanut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8464
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2575
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2297
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe