Onko tämä riidan arvoista?

kysynpähän_vaan

Mitä mieltä olette tälläisesta? Kävin tänään naisystävän kanssa korkean mäen päällä ja sieltä autolle palattuamme naisystäväni halusi tehdä voikukista seppeleen kun niitä kasvoi siinä auton lähistöllä paljon. Sitten hän pyysi myös minua tekemään ja tein hänen kanssaan seppelettä ja hän teki itse omaa ja minä myös omaa seppelettä. Kun saimme ne valmiiksi hän halusi että laitan hänen tekemänsä seppeleen päähäni ja laitoin ja hän lauttoi omaan päähänsä minun tekemän seppeleen. Sitten otimme kuvia ja oli hauskaa. Sitten lähdimme ajamaan autolla seppeleet päässä kaupungille ja menimme meren rantaan ja siellä naisystäväni halusi että olisimme menneet ostamaan jäätelöä kahvilasta ja itse sanoin etten kehtaa mennä sinne seppele päässä ja siitäkös alkoi välittömästi valitus ja mököttämimen. Sanoin ettei minua voi vaatia tekemään jotain sellaista mitä en itse halua. Nyt tätä valitusta ja moköttämistä on kestänyt jo noin 3,5 tuntia ja edelleen hän istuu mököttämässä vessassa tällä hetkellä.. Aikasemmin yritin häntä lohduttaa ja lepytellä mutta tuntuu että hänen kanssaan riita alkaa usein aivan tyhjästä ja nytkin aloimme riitelemään siitä olisiko minun pitänyt mennä ostamaan sitä jäätelöä hänen kanssaan seppele päässä vai ei. Itse en pysty käsittämään tälläistä ja kysyisinkin nyt muiden mielipidettä tälläiseen toimintaan? Onko normaalia? Olenko itse syyllinen tähän kun en suostunut menemään miehenä voikukkaseppele päässä ostamaan jäätelöä?

8

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apuaki

On kyllä pienen tuntuinen riidan aihe. Näin naisena kuitenkin ymmärrän, että pienikin asia on juuri tärkeä tai voi tuntua sellaiselta. Jos se on sinulle pieni asia, voi naisesta tuntua, ettet hänen vuokseen ole valmis tekemään edes tuollaista pientä elettä tai asiaa. Tosi mukavalta kuulosti muuten tuo päivä, inhottavaa pilata se mököttämällä. Oma mieheni on myös kunnostautunut mykittelyssä, eikä loppua näy.

• tyttöödd

Et tehnyt väärin, ei sun oo pakko mennä kukat päässä mihkää jos et halua, jotain rajaa,sano muijalles ettei voi pakottaa ja antaa olla. Sulla on oikeus omiin päätöksiin! ☺

• ajoissa-irti-m

Normaalia se kyllä on, mutta ei kivaa. Tilanne tulee vain pahenemaan jatkossa. Jätä hänet heti, jos pystyt. Et kai aio sitoa itseäsi peemäiseen naiseen lopuksi elämääsi?

• Feministi

Tähän auttaa vain ja ainoastaan 9mm full metal bullet suoraan silmien väliin! Lopettaa mököttämisen siihen paikkaan!!

• oppeliini1

Laske hyvä mies , naisesi takaisin hiekkalaatikolle leikkimään.
      Kuinka tuon tason ihmistä kukaan VOI edes ottaa vakavasti?!!!!!!!!!!!!!

• Ja_ikää_oli___

Kantapäät vastakkain ja molemmat eri suuntiin kehittymään. Kuulostatte keskenkasvuisilta teineiltä, sekä mököttäjä että se, joka ei kehtaa mennä julkipaikalle seppel päässä.

• MinäpäOlenTätäMieltä

Minun mielestäni jäätelön osto voikukkaseppelepäässä kuuluu yksilönvapauden piiriin. Sitä ei voida edellyttää parisuhteessa elävältä samalla tavalla kuin lapsen elättämistä tai yhteiskunnan jäseneltä kuin verojen maksua. Mielestäni jäätelön ostamattomuus kuten myöskään voikukkaseppeleettömyys ei uhkaa yhteiskunnan rauhaa ja tasaveroisuutta eikä aiheuta kanssaihmisille kohtuutonta kärsimystä.

• objektiivisestinäin

Kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta voi syntyä pariskunnilla riita, onhan tuo monta kertaa todettu ja nähty. Se, ettet mennyt seppele päässä kioskille, oli sinun päätöksesi ja tarkoituksesi ei ollut loukata ketään. Jos tuosta joku suuttuu, niin sitten suuttuu. Et sinä sille mitään voi, jokainen on vastuussa omasta käyttäytymisestään.

Anna naisesi mököttää, turhaan mitään anteeksipyyntöjä sanot koska naisesi on itse koko tilanteen aiheuttanut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      98
      5189
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      3385
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3195
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      438
      2439
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      249
      1502
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1281
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      81
      1260
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1227
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1188
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      133
      1108
    Aihe