Kaikilla meillä on historia

Aisuri-Eki

Eikä ketään voi omistaa.

33

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • khihihii

Oon vuoden seurannu palstaa ja nyt tuli ensimmäiset viisaat kahdeksan sanaa!!!
      Kun lukee näitten parisuhdekokemattomien poikasten juttuja niin niistä kuultaa läpi se kuinka utopistinen käsitys niillä on av(i)oliitosta. Ne elää jossain unelmamaassa eikä oo mitään realistista käsitystä yhdessäelämisestä. Sinänsä surkeaa että haaveilevat jostain mitä ei ole olemassakaan - eikä edes kaikkien heidän tavoitteet naisesta toteudu vaan pahimmillaan hautaan asti unelmoivat sellaisesta rakkaussuhteesta mitä ei ole olemassakaan maailmassa.

• TiedäSinäkinSe

Jokaisella on oikeus haaveilla teinineitsyestä hautaan saakka!

• ätmel

Samaa tuntuu olevan kokeneilla naisillakin.

• khihihii
        TiedäSinäkinSe kirjoitti:

Jokaisella on oikeus haaveilla teinineitsyestä hautaan saakka!

Tottahan toki sinulla on oikeus haaveilla olevasi isis soturi joka korkkaa kolme teinineitsyttä päivässä. :D
        Se on vaan kamalan surullista kun miehet luulee menettävänsä jotain sellaista mitä ei ole olemassakaan. :((

• khihihii
        ätmel kirjoitti:

Samaa tuntuu olevan kokeneilla naisillakin.

Kuten? Luulis et kaikki jotka ollu esim 30 vuotta avioliitossa tietää ettei se niin auvoista aurinkoa ole.

• paistetta

On se auvoista aurinkoa.

• NussivaTappaja
        khihihii kirjoitti:

Tottahan toki sinulla on oikeus haaveilla olevasi isis soturi joka korkkaa kolme teinineitsyttä päivässä. :D
        Se on vaan kamalan surullista kun miehet luulee menettävänsä jotain sellaista mitä ei ole olemassakaan. :((

Olisi kyllä kiva olla isis soturi niin saisi vaan ammuskella ja nussia.

• khihihii
        NussivaTappaja kirjoitti:

Olisi kyllä kiva olla isis soturi niin saisi vaan ammuskella ja nussia.

Onhan se nussiminenkin määtynlaista ammuskelua ;)

• khihihii kirjoitti:

Kuten? Luulis et kaikki jotka ollu esim 30 vuotta avioliitossa tietää ettei se niin auvoista aurinkoa ole.

Jos olisit käyttänyt termiä, ettei se AINA niin auvoista aurinkoa ole, niin olisin voinut kompata, mutta nyt olet ehkä liiankin kyyninen, vaikka surullisesti pätee liian moneen suhteeseen, niin tuo ei kylläkään ole totuus, että kaikilla olisi noin surkea suhde toisiinsa........

• khihihii
        MGTOW kirjoitti:

Jos olisit käyttänyt termiä, ettei se AINA niin auvoista aurinkoa ole, niin olisin voinut kompata, mutta nyt olet ehkä liiankin kyyninen, vaikka surullisesti pätee liian moneen suhteeseen, niin tuo ei kylläkään ole totuus, että kaikilla olisi noin surkea suhde toisiinsa........

Ettei se KOKONAISUUTENA niin auvoista aurinkoa ole ;)

• khihihii kirjoitti:

Ettei se KOKONAISUUTENA niin auvoista aurinkoa ole ;)

Joillekin voi olla toisille ei, kannattaa miettiä tarkkaan miksi näin on, jos tilanne on kertomasi mukainen......eli älä yleistä vaikka tuo onkin monen kohtalona ja sellaista elämää elävät.

Sinun totuus ei ole kaikkien totuus, kannattaa vain hyväksyä se.

• hhhh8888

joku väittää et ihmisel olis oikeus johonki, mutta kyllä tämä hyvinvointiyhteiskunta sanelee paikan jokasel, sun mielipidettä kysymättä.

• Vain jos itse alennut ja alistut siihen, jotkut tietävät paremmasta....

• historiallinen.ätmi

Jos meillä kaikilla on historiaa, niin miksi se ätmin kokemattomuus vanhemmalla iällä on niin kauheaa ja herättää kaikenlaisia epäilyksiä miehen mielenterveydestä? Taas jotain juoksujaan juossutta naista pitäisi pitää jokaisen (bodarijuristi)miehen unelmanaisena.

• 777888888777

Eihän ätmeillä ole seksuaalihistoriaa eikä parisuhdehistoriaa!

• 17plus3
        777888888777 kirjoitti:

Eihän ätmeillä ole seksuaalihistoriaa eikä parisuhdehistoriaa!

Poikkeuksena eräs palstan kirjoittaja joka sanoi olevansa ätmi vaikka hänellä oli sekä parisuhteesta että seksistä kokemusta.

• RoistoPenninen

Kaikilla meillä on historia = Olen huorannut ympäriinsä joten ehkäpä sinäkin olet
      Ketään ei voi omistaa = Suhteissani flirttaan, tulen ja menen sekä panen kenen kanssa haluan
      Juoksut on juostu = Pantu on niin että pillu on hellänä vielä vuosia
      Aika asettua aloilleen = Kuka olis valmis aisuroimaan?! :)

• Ahdistavaa

Kyl mää toivoisin et mies ois huorannu koska jollei oo...se tulee tekemään sen viimeistään viidenkympinvillityksessä. Oikein kannustan sitä nauttimaan nuoruudesta.
        ketään ei voi omistaa tarkottaa sitä että kun mies on löytänyt ainoan naisen joka suostuu häntä kerran tapaaman, mies takertuu ja koittaa epätoivossaan omia naisen (koska tietää että muut miehet iskemäs milloin vain). Ja omistushalusta ihminen ahdistuu j pistää välit poikki. Kokeile jollet usko!

• Buububjb

"Kaikilla meillä on historia = Olen huorannut ympäriinsä joten ehkäpä sinäkin olet"
        Omakohtaisesti voin sanoa et kyllä se nykyisen mieheni kannalta on hyvä juttu että olen nuorena huorannut ympäriinsä koska olen lopettanut sen kun aikani sitä harrastin eikä enää kiinnosta yhtään ku kaikki on koettu. Jos vieläkin olisi kaipuuna huorata ympäriinsä niin ois se mies aika kusessa ja murtunut.
        Ja vastoin palstatotuuksia, minulla ei ole aisuria eikä lapsia vaan ytmi joka tietää että olen uskollinen hänelle ja jot kohtelen kuin kuningasta ;)

• Ahdistavaa kirjoitti:

Kyl mää toivoisin et mies ois huorannu koska jollei oo...se tulee tekemään sen viimeistään viidenkympinvillityksessä. Oikein kannustan sitä nauttimaan nuoruudesta.
        ketään ei voi omistaa tarkottaa sitä että kun mies on löytänyt ainoan naisen joka suostuu häntä kerran tapaaman, mies takertuu ja koittaa epätoivossaan omia naisen (koska tietää että muut miehet iskemäs milloin vain). Ja omistushalusta ihminen ahdistuu j pistää välit poikki. Kokeile jollet usko!

Sinun totuus ei kaikkien......eli ei ole yleistettävissä tämäkään jargoni, muuta kuin, ehkä kaltaisiesi kesken ja silloinkin totuus ja kohtalo voi olla jotain ihan muuta kuin se mitä kuvittelet....

• Buububjb kirjoitti:

"Kaikilla meillä on historia = Olen huorannut ympäriinsä joten ehkäpä sinäkin olet"
        Omakohtaisesti voin sanoa et kyllä se nykyisen mieheni kannalta on hyvä juttu että olen nuorena huorannut ympäriinsä koska olen lopettanut sen kun aikani sitä harrastin eikä enää kiinnosta yhtään ku kaikki on koettu. Jos vieläkin olisi kaipuuna huorata ympäriinsä niin ois se mies aika kusessa ja murtunut.
        Ja vastoin palstatotuuksia, minulla ei ole aisuria eikä lapsia vaan ytmi joka tietää että olen uskollinen hänelle ja jot kohtelen kuin kuningasta ;)

Jeps, 8-0

• Erimielimies
        Buububjb kirjoitti:

Minä olen eri linjoilla.

Minusta on suurempi riski sellaisen kanssa joka on nuorempana tykännyt siitä ympäriinsä panemisesta. Kun suhde arkipäiväistyy, niin tuollainen voi alkaa kaipaamaan sitä samaa menoa.

Sellainen joka ei ole nuorenakaan tykännyt tuosta menosta ei luultavasti kaipaa sitä vanhempanakaan.

• nnnnainen
        Erimielimies kirjoitti:

Minä olen eri linjoilla.

Minusta on suurempi riski sellaisen kanssa joka on nuorempana tykännyt siitä ympäriinsä panemisesta. Kun suhde arkipäiväistyy, niin tuollainen voi alkaa kaipaamaan sitä samaa menoa.

Sellainen joka ei ole nuorenakaan tykännyt tuosta menosta ei luultavasti kaipaa sitä vanhempanakaan.

Riippuu varmaan myös siitä onko ollut oma valinta olla harrastamatta seksiä vai ei. Ja en tarkoita pelkästään sitä onko kumppaneita ollut tarjolla, myös omat estot voi olla esteenä ja niistä vapautuminen voi olla aika mullistava kokemus. Lopulta jokainen on yksilö, toiset muuttuu, toiset ei. Tietysti pidempi sinkkuus voi vaikeuttaa suhteeseen asettumista ja kompromissien tekemistä, mutta ei se suoraan kenestäkään pettäjää tee.

• Erimielimies kirjoitti:

Minä olen eri linjoilla.

Samaa mieltä, mutta meitä on moneen junaan.....

• nnnnainen kirjoitti:

Riippuu varmaan myös siitä onko ollut oma valinta olla harrastamatta seksiä vai ei. Ja en tarkoita pelkästään sitä onko kumppaneita ollut tarjolla, myös omat estot voi olla esteenä ja niistä vapautuminen voi olla aika mullistava kokemus. Lopulta jokainen on yksilö, toiset muuttuu, toiset ei. Tietysti pidempi sinkkuus voi vaikeuttaa suhteeseen asettumista ja kompromissien tekemistä, mutta ei se suoraan kenestäkään pettäjää tee.

Aitoja, rehellisiä ja hyviä mietteitä. :)

Komppaan!

• näinhän.se.on

Onhan meillä kaikilla historia. Puolisolla on elämä, jota hän on elänyt ollessaan sinkku. Sen ei tarvitse tarkoittaa, että siihen historiaan kuuluisi irtosuhteita tai edes seurustelusuhteita. Ketään ei myöskään voi omistaa. Puoliso on vierellä, koska hän haluaa siinä olla, ei minkään omistusoikeuden vuoksi. Se, ettei omista toista, ei tarkoita vieraissa juoksemista kummallekaan osapuolelle.

• Hyvin kirjoitettu, näitä komppaan, kiitos mietteistäsi. :)

• eimitäänpyhääenää

Avioliitto oli ennen jotain pyhää. Ei mikään lasten leikki josta voi laistaa heti kun tulee itku kurkkuun. Avioliitto tarkoitti myös omistusoikeutta, juurikin miehen suhteessa naiseen ja kuten Iso Kirja käskee, sekä omistauduttiin yhteisen elämän rakentamiseen eikä heti murskattu kivijalkaa kun alapäässä sattui kutisemaan. Nykyajan irvi-liitot lieneekin jotain pelimies-korttitaloja ja kun tuuli vähän navakammin puhaltaa niin kaatuhan ne oitis.

• Aisuri-Timppa

Myös omalla vaimollani on kattava seksuaalihistoria, toisin kuin itselläni. Hän päätti kuitenkin vanhemmalla iällä asettua aloilleen itseni kaltaisen kiltin ja turvallisen insinöörimiehen kanssa.

• voitttto

Jokaisella on historia...= olen hiv aidds hepatiitti akka tai homo meis

Jokaista ei voi omaistaa = paskaa lätinää jok ei tarkota mitään

• korkkaaja-omistaja

Nainen on aina korkkaajansa omaisuutta.

• hilaiji

mutta, rakastaa voi.

• Olipas mukavasti sanottu. :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      55
      1172
    2. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      151
      1141
    3. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1075
    4. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      82
      956
    5. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      45
      874
    6. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      55
      818
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      54
      770
    8. Miten aiot saada kaivattusi?

1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?
      Ikävä
      54
      765
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      71
      711
    10. Upea takamus

Sulla on nainen upea takamus.
      Ikävä
      32
      692
    Aihe