platform avokkaat yli 13cm

heelzz

näytti olevan eilen suosittu juhlakenkä naisilla.

5

94

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missäs sellaisiin oot törmännyt? Kiva näky varmaan on ollut

• bzheels

Joo,oli kiva seurailla miten leidit niillä pärjäili nurmikolla ja muutenkin.. Parhaat sävärit kyllä aiheutti erään ylioppilaan äiti ihan normi piikkareilla joissa koroo noin 8 cm.

• Niin nehän oli ylioppilas juhlia ja muita valmistujaisia niin siellähän sitä törmää vaikka mihin ihanuuksiin joita kuolata :)

• bzheels

Millaisii ihanuuksia tykkäät kuolailla?

• Korkkareita korkeilla koroilla kiilakorot ei oikeen oo minkään näköisiä vaikka on nekin ihan jees. Tolppakorko eripaksuudella oli sitten sentin paksuinen tolppa tai sitten ihan stiletto ja saappaissa samat ihanuudet ja mitä pidemmät saapasvarret. Umpinaiset tai sitten avonaiset mallit on upeita näkee kauniit jalkaterät siinä samalla tai pelkät varpaat avokkaisssa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sinkun läheisyyspula FWB uhka vai mahdollisuus?

Aloin tässä vakavasti harkitsemaan FwB-miehen ”ottamisen” mahdollisuutta. Tosiaan itsellä alkaa kohtapuolin olemaan viik
      Sinkut
      206
      2332
    2. Voiko noin komea mies olla epävarma?

Jotenkin mahdoton ajatus, mut nyt ymmärtäisin sen käytöksen mua kohtaan, jos näin on 🤔
      Ikävä
      168
      2173
    3. Luovuttaisit jo

Tekee pahaa katsoa näitä keskusteluja, joissa kaipaat minua niin paljon. En ole susta kiinnostunut, joten voisitko lopet
      Ikävä
      169
      1622
    4. Jos Martina nai Aussi miehen

Tekeekö saman homman, kun meni Eskon kanssa naimisiin, veti pullollisen valkoviiniä aamupalaksi, ja oli kännissä omissa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      345
      1533
    5. Aamun ajatuksia

Meillä oli vahva yhteys. Sitä ei voi selittää, sen vain tunsi. Olen ikävöinyt sinua siitä asti, kun tiemme tavallaan erk
      Ikävä
      105
      1425
    6. R.I.P. taas nuori urheilija - menehtyi 37-vuotiaana.

Petri Koivisto vartioi Oulun Kärppien ja Espoon Bluesin maalia. https://www.is.fi/sm-liiga/art-2000010252054.html
      Maailman menoa
      27
      1304
    7. No oletko nyt

Nainen tyytyväinen kun ei olla kohta enää missään tekemisissä? Minä en mutta ei sillä väliä. Vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      54
      1194
    8. Vaitiolo velvollisuus!

Meinasin jo mennä sanomaan,kaksi hoitajaa keskusteli kovaäänisesti kahvilassa hoitokodin asioita kuinka kurjaa,on saatto
      Karstula
      19
      1029
    9. Ethän sinä

vaan luule, että oon varattu🤔
      Ikävä
      37
      985
    10. Mitä ihminen tekee, olipa se sitten fyysistä tai henkistä, sama energia tulee lopulta takaisin

Monien kansojen tiedossa on karman laki, vaikka he eivät tietäisikään, että kyse on karman laista. Mitä ihminen tekee,
      Hindulaisuus
      109
      815
    Aihe