Olen kai siitä harvinainen tapaus, että minulla on hyvinkin positiivinen kuva itsestäni ja kehostani. En kuitenkaan ole niin rohkea, että väittäisin, ettei minulla koskaan ole huonoja päiviä (koska se olisi melko törkeää valehtelua).
Olen pian vuosisadasta vartin taakseen jättänyt neiti. 163 senttimetriä ja melkein 72 kiloa puhdasta ihanuutta (tarkalleen 71.6 kg tämänaamuisen vaakavisiitin perusteella). Olen söpö, mutta olisi söpöä myös pudottaa pari kiloa. Ehkä tuommoiset... seitsemisen kiloa, niin vaatteetkaan eivät puristaisi.
Olisihan se toki hienoa hoikistua, mutta ehkä enemmän vaakakupissa painaa oma terveys. Haluaisin pistää stopin tunnesyömiselle, hupisyömiselle ja tylsyyssyömiselle. Kaikkinainen pelleily ei tee hyvää mentaliteetille. Pelkään myös diabetesta, mutta toisaalta olen pelännyt sitä noin 60 kiloisesta saakka.
Muotoilisin tavoitteeni ehkä niin, että maalina olisi parantaa niin henkistä kuin fyysistäkin terveyttä. Sykkeeni on korkea, joten jos siihen pääsisin vaikuttamaan... No, olisihan se ihan mahtavaa, jos ei istuessa tuntuisi siltä, kuin olisi juoksemassa maratonia. Koko yleinen suhtautumiseni ruokaan kaipaa korjaamista. Ruokavalioni on törkyä täynnä, mutta minun on myös lopetettava ihmeelliset kuuden, seitsemän tunnin paastot, jolloin kammoan ruokaa, mutta joiden jälkeen syön kuin raskaana oleva virtahepo.
Maanantai on toivoa täynnä, mutta kuinka kauan se kestää hengissä?
Söpö nykyiseltään, söpö pienempänä ["päiväkirja"]
PlösöTipi
0
69
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338536Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1581172Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17806Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.39745Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42686
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637