Olimme yhdessä 9kk. Koko ajan ollut olut kolmantena pyörän viikonloppuisin. Ihana mies viikolla. Viikonloppuisin vähemmän ihana. Ei kuitenkaan fyysistä väkivaltaa ainoastaan riitoja oluen juonnista ja vanhoista suhteista. Olemme molemmat eronneet, minä 1,5v sitten ja mies 1v sitten.
Koko suhteemme ajan odotin, että mies hoksaisi itse, että olut tuhoaa meidät ja vielä hänetkin. Eilen tuli sitten ilmoitus, ettei aio muuttaa juomatapojaan. Suhde loppui siihen, vihdoin. Nyt kutenkin ikävä, tuska ja pettymys jäljellä... Turhaan tuhlasin 9kk elämästäni vain toivoen, että lamppu syttyisi ja näkisi itsensä tuhoavan voiman, oluen!!
Aika mennä eteenpäin ja toivoa hänelle vain herätystä ennen kuin on liian myöhäistä....
Nyt se sit tapahtui
Turhautunut69
4
84
Vastaukset
- Uyhtg
Nooo 9kk ei oo pitkä aika! Vai onko näin ettet anna yhtään miehen nauttia elämästä vaan päälle päsmäröit ja nalkutat?
- aplodeja
Oikea päätös!
Hienoa! - fgsdgdfg
Jälleen kerran nainen yritti muuttaa miestä ja roikkui paskassa suhteessa sen takia. Milloin te opitte, että kukaan ei muutu toisen takia, sen muutoksen on tultava omasta motivvatiosta ja siinä onnistuminen on hyvin vaikeaa.
- exolutsieppo
Oluejuomisen jajoka viikolopun baarireisut ova tvaikealopettaa, en pystynyt itse enenkuin kuin hetäsin teholla ja oli pakkolopettaa,mutta niinpäoli suhdekin loppunut jo ennen oluen ja baarin takia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde273020Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342732- 1502328
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542269Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241920Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3921737Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1091695- 3191598
- 1351479
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151472