Olimme yhdessä 9kk. Koko ajan ollut olut kolmantena pyörän viikonloppuisin. Ihana mies viikolla. Viikonloppuisin vähemmän ihana. Ei kuitenkaan fyysistä väkivaltaa ainoastaan riitoja oluen juonnista ja vanhoista suhteista. Olemme molemmat eronneet, minä 1,5v sitten ja mies 1v sitten.
Koko suhteemme ajan odotin, että mies hoksaisi itse, että olut tuhoaa meidät ja vielä hänetkin. Eilen tuli sitten ilmoitus, ettei aio muuttaa juomatapojaan. Suhde loppui siihen, vihdoin. Nyt kutenkin ikävä, tuska ja pettymys jäljellä... Turhaan tuhlasin 9kk elämästäni vain toivoen, että lamppu syttyisi ja näkisi itsensä tuhoavan voiman, oluen!!
Aika mennä eteenpäin ja toivoa hänelle vain herätystä ennen kuin on liian myöhäistä....
Nyt se sit tapahtui
Turhautunut69
4
187
Vastaukset
- Uyhtg
Nooo 9kk ei oo pitkä aika! Vai onko näin ettet anna yhtään miehen nauttia elämästä vaan päälle päsmäröit ja nalkutat?
- aplodeja
Oikea päätös!
Hienoa! - fgsdgdfg
Jälleen kerran nainen yritti muuttaa miestä ja roikkui paskassa suhteessa sen takia. Milloin te opitte, että kukaan ei muutu toisen takia, sen muutoksen on tultava omasta motivvatiosta ja siinä onnistuminen on hyvin vaikeaa.
- exolutsieppo
Oluejuomisen jajoka viikolopun baarireisut ova tvaikealopettaa, en pystynyt itse enenkuin kuin hetäsin teholla ja oli pakkolopettaa,mutta niinpäoli suhdekin loppunut jo ennen oluen ja baarin takia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564