Miten tästä eteenpäin?

kalevilokki

Lauantai yönä muija lähti meidän kaveriporukasta 4-henkisen miesporukan matkaan erään vanhan kaverinsa kämpille. Tämä kaveri on ollut jo pidempään hänestä kiinnostunut. Sanoi, että tulee hetken kuluttua takaisin. Ei kuulunut koko iltana hänestä enää mitään, kunnes aamuyöstä soitti hysteerisenä. Oli ollut menossa vanhempiensa luoksi yöksi ja siellä oli joku perhehelvetti meneillään. Lähdin välittömästi paikan päälle. Tilanne hiljalleen rauhoittui. Yritin keskustella tuosa yöllisestä tapauksesta ennen kuin hän meni takaisin kotiinsa, että mitä tapahtui ja miksi ei enää kuulunut mitään. Ei mitään vastausta tullut tähän. Puhuttiin siinä aamuyöllä sitten tuosta suhteesta ja kaikesta mitä tässä keväällä on ollut. Pyysi anteeksi ja vaikutti vilpittömältä, mutta en tiedä miksi en osaa antaa anteeksi.

En pysty. En usko häneen ja se tässä erityisen pahalta tuntuukin. Meillä piti olla hyvä ilta ja mennä luokseni ennen kuin hän lähtee sunnuntaina kesäksi toiseen kaupunkiin töihin, mutta hän valitsi sitten tuon vanhan kaverinsa ja kotinsa. Pettymys oli järjetön. Luotto on ihan nollissa tällä hetkellä ja kuitenkin rakastan häntä enemmän kuin mitään tai ketään. Olen yrittänyt olla hänelle tukena nyt, kun hänellä uudet työkuviot alkaneet. Tsempata ja elää mukana siinä, mutta kyllä hän näkee sen, että äänessäni ei ole enää samanlaista lämpöä kuin ennen. Viesteihin vastaan lyhyesti ja tylysti. Ei hänkään kyllä mitenkään isommin ole ollut yhteydessä. Olen suuttunut hänelle. Nyt hänestä ei ole kuulunut mitään. Eihän tässä nyt ole kyllä kulunutkaan kuin vasta yksi päivä, mutta tuntuu ikuisuudelta. En vieläkään tiedä, mitä siellä kämpillä on oikeasti tapahtunut. Ja mikä sai hänet sinne edes lähtemään. kun ilta oltiin suunniteltu erilain. En juuri kokenut, että mua ois siinä tilanteessa isommin arvostettu. Mun luottamus ja arvostus häntä kohtaan romahti täysin.

Aiemmin meillä ei ole ollut mitään riitaa tän reilun 6kk:n aikana. Tuntuu todella pahalta itestä ja en tiedä ymmärtääkö hän sitä edes. Ylireagoinko ja odotanko häneltä liikaa selvitystä ja uutta anteeksipyyntöä vai mitä tämä on. En tiedä miten tästä jatkaa. Enkä ymmärrä miksei hän voi selvittää niitä yön tapahtumia. Mietin oliko tämä sitten tässä vai luovutanko suosiolla. En koe, että hän tulisi juurikaan vastaan tässä asiassa. Ymmärrän, että häntä painaa tietenkin se mitä heillä kotonaan tapahtui silloin samana yönä ja oon ollu hänelle parhaani mukaan siinä tukena, mutta en voi loputtomiin siirtää sivuun mun omia loukattuja tunteita.

6

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isompikaapeli

      Tuntuis aika selkeesti hypänneen vieraan äijän petiin. Eikai muuten noin yhtäkkiä kiinnostus lopahtais tommosen tapauksen jälkeen

    • kokenutkettu

      hysteerinen käytös puoltaa ylläolevaa kommenttia....... harkitse jatkoa todella... älä anna pettää itseäsi...

    • oikeasuhdekko

      Sinuna sanoisin suoraan kasvotustan tai viestillä, että " en tykännyt siitä kun kesken yteisen illan lähdit toisten miesten mukaan". Kerro että olet loukkaantunut koska olisit halunnut viettää aikaa hänen kanssaan ja nyt olet pettynyt.

    • eihyväolleskaan

      Luovuta suosiolla, tekee kipeetä jonkun aikaa, löydät sitten jonkun toisen, - luotettavan!

      Ei hyvä ollenkaan että jo 6 kk n. Kun on tuo tapa, niin saat olla varmää.

      Jos olis ollut reilu, niin olis selvittänyt rehellisesti.sata omaa elämäänsä ja tulevaisuuttaan uskottomaan naiseen.

      Sinun itsetuntosi on ihan oikeassa, kun et hyväksy tälläisäistä.

      Usko huviksesi, tule, johon kannattaa satsata.

      Joo, tekee kipeetä aluksi, mutta s

    • edellinen

      sorry, tietokone sotki rivejä: eli ei kannata satsata omaa eämäänsä ja tulevaisuuttaan uskottomaan naiseen ja että jos 6 kk jälkeen on jo tuo tapa, niin jatkoa seuraa.

      Tekee kipeää aluksi, mutta se on ohimenevää.
      Oikeastaan hyvä vain että tuli ilmi näin aikaisessa vaiheessa.

    • Näinsemeni

      Myöhään vastaan, mutta vastaan silti. Siellä kämpillä tapahtui luultavasti juurikin se mitä luulet ja nainen päätti valita exit strategyksi sen, ettei edes kerro sinulle että petti, vaan katoaa elämästäsi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7658
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2842
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2422
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2155
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1819
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1563
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1426
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1424
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1349
    Aihe