8mm venytys ei mene millään korvaan!!

freaks

mulla on ollut 6mm venytys korvassa nyt 2kk mutta 8mm spiraali ei tunnu millään menevän. Oon kokeillu saunassa/suihkussa laittaa ja jopa hiustenkuivaajalla kuumentaa huokosia että menisi mutta ei... Korva kerran revennyt jo 12mm kohdalla mutta siitä monta vuotta jo. Silloinkin oli sama ongelma; 8mm koru ei mennyt millään paitsi sitten kun sen vasaralla läpi hakkasi hehheh. Oisko neuvoja miten saan tän tänne korvaan? Oon jo epätoivoinen :-(

12

2518

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylläsemenee

Kokeile vaseliinilla tai vastaavalla liukastaa

• monicaoooooooo

huonoin ratkaisu on tunkea väkisin venytystä korvaan. hiero säännöllisesti korvalehtä ja rasvaa päivittäin jolloin siitä tulisi pikkuisen joustavampi. osta 7mm ennen kuin laitat 8mm. jos teet jotain niin tee se kunnolla.

• stretched

Joillakin hmisillä vaan tulee anatominen seinä vastaan ja venytys ei vaan onnistu.. Sinuna kävisin sun luottolävistäjällä. Ne kyllä tietää mitä tehdä, jos ovat ammattitaitosia.

• Freaks

Mitään tietoa mistä saisi 7mm koruja? Oon ettiny pääni puhki eikä mistään löydy.

• ardo

Teippaaminen... videolinkki yllä

• freaks

En ala teippailee korvaani yhtään mitään xd

• setoimii
        freaks kirjoitti:

En ala teippailee korvaani yhtään mitään xd

Et sinä sitä korvaas teippaa, vaan laitat teippiä sen 6mm korun ympärille niin että siitä sitten tulee se 7mm

• fejodbdbkd

crazy factorilta saa 7mm venäreitä!

• freaks

Joo löysin ja sain tilattuukin toivottavasti tulee nopeesti! :-)

• Myster-secret

Sama ongelma oli minullakin :/ älä työnnä väkisin jätä se siihen asti mihin saat työnnettyä, ja joka päivä yrität työntää lisää, itse olin venyttäny jo 11v 16mm ja vieläkin on sama koko

• Anonyymi

Sama ongelma nyt neljän mm venytyskoru ei mee mut viime viikolla meni ja nyt ei

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      132
      4634
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      3172
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      113
      2604
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      46
      2191
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      259
      1733
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      47
      1669
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1567
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1486
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1480
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1211
    Aihe