Tarvitsetko au pairin kesäksi?

shanasanna

Moikka moi!
Olen 20 vuotias nuori nainen helsingistä. Opiskelen lähihoitajaksi ja aion suuntautua lapsiin ja nuoriin. Noniin eli mitäs mä kertoisin? Oon perheeni vanhin lapsi ja meitä on yhteensä 8 lasta. Nuorin on puol vuotias pikku tyttö. Kokemusta ja taitoa riittää. Tykkään leikkiä ja olla lasten kanssa. Olin alku vuodesta päiväkodissa 5 viikkoa ja 3 tuli koko harjottelusta. Luonteeltani olen huolellinen, ahkera , rauhallinen ja tulen erilaisten ihmisten kanssa toimeen. Pystyisin olemaan koko heinäkuun ja vähä aikaa elokuussa. Pikainen visiitti , mutta työni teen hyvin. Siivoominen eikä yleinen siisteyden pitäminen ole ongelma. Jos kiinnostuit , laita rohkeasti sähköpostia.
[email protected]

4

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shanasanna

Olen myös hoitanut muiden lapsia ja heidän kanssaan on mennyt hyvin.

• Kinostus

Minnuu pikkasen kinostais.

• Lontoomamma

Hei!
      Asumme mieheni kanssa lontoossa ja ollaan mietitty au pairia. Meillä on kaksi lasta , tyttö 5 vuotias ja poika on 2 vuotias. Mieheni puhuu englantia , mutta osaa vähäsen suomea. Laitan sinulle sähköpostia.

• aupairiksi

Hei!
        Minua kiinnostaisi au pairin työ Lontoossa. Olen 21-vuotias nuori nainen, joka on valmistunut iltapäiväkerhonohjaajaksi ja koulunkäynninavustajaksi ja työskennellyt 2 vuotta koulussa sekä ohjannut omaa iltapäiväkerhoryhmää. Minulla on myös kokemusta alle kouluikäisistä kun olen useamman vuoden hoitanut saksalais-suomalaisen perheen lapsia. Ohjaan myös alle kouluikäisten jumppa ja tanssitunteja. Minulla olisi mahdollista tulla Lontooseen elokuussa ja viipyä parin kuukauden ajan.
        Jos kiinnostuitte ottakaa yhteyttä:
        [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      157
      5765
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3554
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      79
      2492
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      37
      2049
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1842
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      42
      1809
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1730
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1616
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1472
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      37
      1388
    Aihe