Moikka moi!
Olen 20 vuotias nuori nainen helsingistä. Opiskelen lähihoitajaksi ja aion suuntautua lapsiin ja nuoriin. Noniin eli mitäs mä kertoisin? Oon perheeni vanhin lapsi ja meitä on yhteensä 8 lasta. Nuorin on puol vuotias pikku tyttö. Kokemusta ja taitoa riittää. Tykkään leikkiä ja olla lasten kanssa. Olin alku vuodesta päiväkodissa 5 viikkoa ja 3 tuli koko harjottelusta. Luonteeltani olen huolellinen, ahkera , rauhallinen ja tulen erilaisten ihmisten kanssa toimeen. Pystyisin olemaan koko heinäkuun ja vähä aikaa elokuussa. Pikainen visiitti , mutta työni teen hyvin. Siivoominen eikä yleinen siisteyden pitäminen ole ongelma. Jos kiinnostuit , laita rohkeasti sähköpostia.
[email protected]
Tarvitsetko au pairin kesäksi?
4
57
Vastaukset
- shanasanna
Olen myös hoitanut muiden lapsia ja heidän kanssaan on mennyt hyvin.
- Kinostus
Minnuu pikkasen kinostais.
- Lontoomamma
Hei!
Asumme mieheni kanssa lontoossa ja ollaan mietitty au pairia. Meillä on kaksi lasta , tyttö 5 vuotias ja poika on 2 vuotias. Mieheni puhuu englantia , mutta osaa vähäsen suomea. Laitan sinulle sähköpostia.- aupairiksi
Hei!
Minua kiinnostaisi au pairin työ Lontoossa. Olen 21-vuotias nuori nainen, joka on valmistunut iltapäiväkerhonohjaajaksi ja koulunkäynninavustajaksi ja työskennellyt 2 vuotta koulussa sekä ohjannut omaa iltapäiväkerhoryhmää. Minulla on myös kokemusta alle kouluikäisistä kun olen useamman vuoden hoitanut saksalais-suomalaisen perheen lapsia. Ohjaan myös alle kouluikäisten jumppa ja tanssitunteja. Minulla olisi mahdollista tulla Lontooseen elokuussa ja viipyä parin kuukauden ajan.
Jos kiinnostuitte ottakaa yhteyttä:
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1407895Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412039Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251980- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822