Moikka moi!
Olen 20 vuotias nuori nainen helsingistä. Opiskelen lähihoitajaksi ja aion suuntautua lapsiin ja nuoriin. Noniin eli mitäs mä kertoisin? Oon perheeni vanhin lapsi ja meitä on yhteensä 8 lasta. Nuorin on puol vuotias pikku tyttö. Kokemusta ja taitoa riittää. Tykkään leikkiä ja olla lasten kanssa. Olin alku vuodesta päiväkodissa 5 viikkoa ja 3 tuli koko harjottelusta. Luonteeltani olen huolellinen, ahkera , rauhallinen ja tulen erilaisten ihmisten kanssa toimeen. Pystyisin olemaan koko heinäkuun ja vähä aikaa elokuussa. Pikainen visiitti , mutta työni teen hyvin. Siivoominen eikä yleinen siisteyden pitäminen ole ongelma. Jos kiinnostuit , laita rohkeasti sähköpostia.
[email protected]
Tarvitsetko au pairin kesäksi?
4
60
Vastaukset
- shanasanna
Olen myös hoitanut muiden lapsia ja heidän kanssaan on mennyt hyvin.
- Kinostus
Minnuu pikkasen kinostais.
- Lontoomamma
Hei!
Asumme mieheni kanssa lontoossa ja ollaan mietitty au pairia. Meillä on kaksi lasta , tyttö 5 vuotias ja poika on 2 vuotias. Mieheni puhuu englantia , mutta osaa vähäsen suomea. Laitan sinulle sähköpostia.- aupairiksi
Hei!
Minua kiinnostaisi au pairin työ Lontoossa. Olen 21-vuotias nuori nainen, joka on valmistunut iltapäiväkerhonohjaajaksi ja koulunkäynninavustajaksi ja työskennellyt 2 vuotta koulussa sekä ohjannut omaa iltapäiväkerhoryhmää. Minulla on myös kokemusta alle kouluikäisistä kun olen useamman vuoden hoitanut saksalais-suomalaisen perheen lapsia. Ohjaan myös alle kouluikäisten jumppa ja tanssitunteja. Minulla olisi mahdollista tulla Lontooseen elokuussa ja viipyä parin kuukauden ajan.
Jos kiinnostuitte ottakaa yhteyttä:
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133808Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283123Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2812982Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin81990- 2401707
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk61510- 751301
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2081295Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi351096Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41081