Aloitteen tekeminen naiselle on todella epämiehekästä: arvonsa tunteva mies ei alennu naiselle antamalla tälle vallan päättää, hyväksyykö tämä miehen vai ei. En ymmärrä nykymiesten selkärangattomuutta. Paljon loogisempaa olisi, että naiset tavoittelevat miehiä eikä päinvastoin, mutta miehet ovat heikkouttaan luoneet itse nykyisenkaltaisen vääristymän, jossa aloitteiden teko on jätetty melkein yksinomaan miesten vastuulle.
Ei tosimies naiselle aloitetta tee
49
53
Vastaukset
- lopputulemanolla
no yksin sitten pitää olla kun kukaan ei tee aloitetta mulle eikä kotoa hae
- ArvonsaTuntevaMies
Niin, kärsit juuri vääristymän aiheuttamasta tilanteesta. Vaikka miehet ymmärtäisivät juuri tänään alkaa säännöstelemään aloitteitaan, menisi vääristymän korjaantumiseen joka tapauksessa aikaa.
- DarkFearr
No mistä naiset voivat edes tietää missä asut? Osoitetta jakoon perkele niinkuin SUVAITSEVAISTEN EUROOPPALAISTEN MIESTEN KUULUU TEHDÄ SAATANA!!!!!!!!!!
DarkFearr kirjoitti:
No mistä naiset voivat edes tietää missä asut? Osoitetta jakoon perkele niinkuin SUVAITSEVAISTEN EUROOPPALAISTEN MIESTEN KUULUU TEHDÄ SAATANA!!!!!!!!!!
=DD......
- Päinvastoin
Kyllä asia on juuri päinvastoin kuin aloittaja väittää eli kautta historian tosimies on juurikin ollut se joka tekee naiselle aloitteen ja vielä tosimiehempi on vaan ottanut naisen kainaloon paljoa naiselta kyselemättä.
- ätmel
Naiset siis tykkää siitä, kun niitä raiskataan.
- hyipiip
Että nainen otettu kainaloon ja alle väkisin?
Eikö ole väliä kuin miehen halulla? - fkjsdfkl
Tuo on pelkkä myytti.
- ugh-aina-menee-jorinaksi
Mietitäänpä (useampi tunti). Olen mies, en ole kauheasti aloitteita tehnyt, enemmän päinvastoin. Yritän aina olla poliittisesti korrekti kanssa ihmisiä kohtaan, ystävällinen ja kohtelias. Tahtomattanikin ilmeisesti herätän joissakin naisissa kiinnostusta, ilmeisesti henkisesti olen samalla aaltopituudella. Leikkisä vitsi ilmeisesti tulkitaan flirtiksi, kun menee mukaan tilanteeseen, tai oikeastaan en osaa antaa todellista kuvaa ja esimerkki tapausta. Täysin harmittomasta vuorovaikuttamisesta saattaa pidemmän päälle kehittyä jotain. Ilmeisesti sanavalinnat ja muodot saattavat herättää kiinnostusta, vaikka en osaa oikein kirjoittaa, niin pelkästä sähköisestä viestistäkin ilmeisesti lähtee signaaleja?
Sen olen huomannut, että en edusta valtavia ennakkokäsityksiä miehistä. Ilmeisesti kaikki muut miehet ovat kiinnostuneita rinnoista, autoista ja pelaamisesta, useimmiten tätä stereotypiaa kuulee naisen suusta.
Olen usein miettinyt, että aistivatko ihmiset ja kuinka tarkasti tekevät tahattomia huomioita toisesta, eli ihmisaivot, silmät rekisteröi asioita täysin ihmisestä riippumatta, eli ilman että ihminen oikeasti joitain asioita miettisi/pohtisi. Vaisto ainakin varoittaa vaarasta tai tietyn tyyppisten ihmisten todellisista motiiveista. Mutta kuinka tarkkaa rekisteröinti ihminen automaattisesti tekee pelkästään vuorovaikutustilanteesta? Jokainen sen kummemmin miettimättä valitsee kaupassa jopa kassan jossa maksaa. Uskallan väittää, että ajattelematta siellä huomioidaan ikä, sukupuoli, jono ja tavaroiden määrä. Nuori nainen saatetaan miellä automaattisesti nopeaksi asiakaspalvelijaksi, kun kaikilla ei ole lyhyin jono tai vähiten tavaraa valintaperusteena, mikä oletettavissa olisi loogisin ratkaisu - vyvctc
Naisen on parempi tehdä aloite koska sen onnistumistodennäköisyys on parempi mitä miehillä..
Pitää paikkansa, JOS nainen tekee aloitteen miehelle, joka on jo katseellaan ja sanattomalla viestinnällään osoittanut olevansa kiinnostunut naisesta.
... mutta hei, samahan pätee myös toisinpäin! ;)helka kirjoitti:
Pitää paikkansa, JOS nainen tekee aloitteen miehelle, joka on jo katseellaan ja sanattomalla viestinnällään osoittanut olevansa kiinnostunut naisesta.
... mutta hei, samahan pätee myös toisinpäin! ;)Ilmeisesti naiset sitten lukevat paremmin sanatonta viestintää.
- orjatartarpihvi
Ei se ole mitenkään epämiehekästä tehdä aloitteita. Ei myöskään epänaisellista ole naisen tehdä aloite miehelle. Nuo naisellisuus ja miehekkyysasiat on jokaisen omassa päässä ja mielipiteitä on yhtä montaa kuin on ihmistäkin.
Itse tein aloitteen nykyiselle miehelleni ja kirjoitin hänelle viestin. Myös joskus nuorempana 17-vuotiaana ilmaisin mielenkiintoni ihastukselleni ihan sanoin ja pyysin ystäväksi meseen. Myös minulle on tehty aloituksia, tietenkin niitä on helpompi saada kuin uskaltaa itse tehdä. Aina se vaatii pientä uskallusta, mutta siinä se. Ei minulla huonoa itseluottamusta ole tullut vaikka "pakkeja" nuorempana sainkin. Kaikki pojat ja miehet olivat kohteliaita silloin. - NaisetSitäJaNaisetTätä
Kaikenlainen tällainen yleistäminen on P:seestä ja kertoo kapeakatseisuudesta. Joskus teen aloitteen ja joskus sen tekee vastakkainen sukupuoli, tilannekohtaista
- ArvonsaTuntevaMies
Jos hieman viitsisit katsella ympärillesi sitä omaa nenääsi pidemmälle, niin sinäkin huomaisit vääristymän. Vääristymä on erityisen kärjistynyt yöelämässä.
Aikanaan kun tein nuorena jonkun kerran aloitteen, huomasin, ettei se pelleolo ole minua varten, enkä tajua miksi kukaan tosimies haluaisi tehdä itsestään nöyristelevän pellen naisen edessä.
Ja nuo luolamiesvertaukset on täysin turhia. Tuskin on mitään tieteellistä näyttöä siitä, että miehet olisivat olleet noin brutaaleja ja suurinpiirtein kolkattuaan raahanneet naisen hiuksista luolaansa. Kyseessä on tosiaan myytti niin kuin joku ylempänä totesi. Loogisempaa on, että naiset ovat luolamiesaikoina tavoitelleet miehiä päästäkseen suojeluun ja ruokatarjonnan pariin. Metsällä käyneet miehet eivät ole ehtineet naisia jahdata kun koko valoisa aika on mennyt riistan jahtaamiseen. - 124
ArvonsaTuntevaMies kirjoitti:
Jos hieman viitsisit katsella ympärillesi sitä omaa nenääsi pidemmälle, niin sinäkin huomaisit vääristymän. Vääristymä on erityisen kärjistynyt yöelämässä.
Aikanaan kun tein nuorena jonkun kerran aloitteen, huomasin, ettei se pelleolo ole minua varten, enkä tajua miksi kukaan tosimies haluaisi tehdä itsestään nöyristelevän pellen naisen edessä.
Ja nuo luolamiesvertaukset on täysin turhia. Tuskin on mitään tieteellistä näyttöä siitä, että miehet olisivat olleet noin brutaaleja ja suurinpiirtein kolkattuaan raahanneet naisen hiuksista luolaansa. Kyseessä on tosiaan myytti niin kuin joku ylempänä totesi. Loogisempaa on, että naiset ovat luolamiesaikoina tavoitelleet miehiä päästäkseen suojeluun ja ruokatarjonnan pariin. Metsällä käyneet miehet eivät ole ehtineet naisia jahdata kun koko valoisa aika on mennyt riistan jahtaamiseen.Niin. Varmaan onkin toimittu sillä tavalla, että naiset ovat turvallisuus syistä hakeutuneet miesten seuraan. Ota kuitenkin huomioon se tosiseikka, että vain se "paras" 10% miehistä on ollut riittävän vahvoja sekä henkisesti että fyysisesti, turvatakseen populaation naiset. Suurin osa miehistä on silloinkin jäänyt ilman.
- ArvonsaTuntevaMies
124 kirjoitti:
Niin. Varmaan onkin toimittu sillä tavalla, että naiset ovat turvallisuus syistä hakeutuneet miesten seuraan. Ota kuitenkin huomioon se tosiseikka, että vain se "paras" 10% miehistä on ollut riittävän vahvoja sekä henkisesti että fyysisesti, turvatakseen populaation naiset. Suurin osa miehistä on silloinkin jäänyt ilman.
Ainahan se niin on mennyt, että vahvimmat säilyvät ja heikommat karsiutuvat. Tuo on kuitenkin eri asia kuin se, miten aloitteiden tekeminen jakautuu eri sukupuolille.
- Vattenfall
124 kirjoitti:
Niin. Varmaan onkin toimittu sillä tavalla, että naiset ovat turvallisuus syistä hakeutuneet miesten seuraan. Ota kuitenkin huomioon se tosiseikka, että vain se "paras" 10% miehistä on ollut riittävän vahvoja sekä henkisesti että fyysisesti, turvatakseen populaation naiset. Suurin osa miehistä on silloinkin jäänyt ilman.
Tuohon skenaarioon voisi puuttua vaikkapa huomioimalla se että joukossa on voimaa ja joukko pysyy paremmin kasassa kun kaikki hyötyvät, ja yksilötasolla heikossakin miehessä on aina enemmän voimaa turvaksi kuin toisessa naisessa kumppanina.
- Guhini
Ja nuo luolamiesvertaukset on täysin turhia. Tuskin on mitään tieteellistä näyttöä siitä, että miehet olisivat olleet noin brutaaleja ja suurinpiirtein kolkattuaan raahanneet naisen hiuksista luolaansa. Kyseessä on tosiaan myytti niin kuin joku ylempänä totesi. Loogisempaa on, että naiset ovat luolamiesaikoina tavoitelleet miehiä päästäkseen suojeluun ja ruokatarjonnan pariin. Metsällä käyneet miehet eivät ole ehtineet naisia jahdata kun koko valoisa aika on mennyt riistan jahtaamiseen.Kiitos! Kerroit ongelmasi
"Aikanaan kun tein nuorena jonkun kerran aloitteen, huomasin, ettei se pelleolo ole minua varten, enkä tajua miksi kukaan tosimies haluaisi tehdä itsestään nöyristelevän pellen naisen edessä."
Nimenomaan tässä on syy mikset saa hyvin seksiä/naista. Kiltit ja nöyristelevät miehet ei saa naisia. Ei saa nöyristellä vaan pitää olla itsevarma niin naiset lähtee pyytämättä mukaan.
- nihhhhhhhhhhhhhh
Miehen kannattaa siinä tapauksessa tehdä myöskin itse aloitteita jos saa niitä vastaavasti myös itse naisilta verrattain paljon. Muussa tapauksessa aika turhaa ellei sitten nauti jatkuvasta pellenä olosta.
- pöljää
Jos mies ei tavoittele naisia, hän saa olla ylpeä ja iloita nöyristelemättömyydestään ihan yksin. Naiset jatkavat elämäänsä edes huomaamatta miehen osoitusta siitä, että hänellä on selkärankaa.
- ArvonsaTuntevaMies
Jep, koska aina riittää niitä alentuvia miehiä jotka menevät tekemään aloitteita.
- pöljää
Ehkäpä nämä "alentuvat miehet" eivät vain tee tutustumisesta mitään valtapeliä.
- ArvonsaTuntevaMies
pöljää kirjoitti:
Ehkäpä nämä "alentuvat miehet" eivät vain tee tutustumisesta mitään valtapeliä.
Oikeat sanat sulla mutta väärä sanamuoto.
Alentuvat miehet eivät tajua, että kyseessä on valtapeli. Aina aloitteissa on kyse valtapelistä. Siinä annetaan ja otetaan vastaan valta. Valta päättää, hyväksyykö toisen vai ei. Valta päättää, minkä arvoinen toinen sillä hetkellä siinä tilanteessa on. - ArvonsaTuntevaMies
Lisäisin vielä, että kyse ei ole pelkästään siitä, että hyväksyykö toisen vai ei. Joskus kun olen antanut naiselle pakkeja, olen myös naisen olemuksesta riippuen säädellyt antamani nöyryytyksen voimakkuutta: jos en ole nähnyt naisessa mitään positiivista, olen antanut pakit töykeästi. Jos taas nainen on periaatteessa ollut ihan OK muttei vain minua kiinnostava, olen hienovaraisten vihjeiden kautta viestinyt naiselle, että hän voisi poistua ts. jättänyt hänelle tien perääntyä kasvonsa säilyttäen. Kontrolli ja valta päättää asiasta on ollut minulla.
- pöljää
Onpa surullista jos kokee toiset ihmiset ja heihin tutustumisen niin uhkaavana, että näkee tilanteen sellaisena, että jommalla kummalla osapuolella on aina väistämättä "valta".
pöljää kirjoitti:
Onpa surullista jos kokee toiset ihmiset ja heihin tutustumisen niin uhkaavana, että näkee tilanteen sellaisena, että jommalla kummalla osapuolella on aina väistämättä "valta".
Aivan, veit sanat suusta. Tuli mieleen et täytyy olla agressiivinen ajatusmaailma.
- ArvonsaTuntevaMies
pöljää kirjoitti:
Ehkä jotkut eivät vaan jaksa pyöriä missään unelmahöttökuvitelmamaailmassa vaan tunnustavat rehdisti tosiasiat.
- pöljää
Ei toisten ihmisten kanssa kanssakäyminen ilman valtataistelua ole mitään unelmahöttökuvitelmamaailmaa, vaan ihan tavallista arkipäivää.
Ehkä jotkut eivät vaan jaksa pyöriä missään unelmahöttökuvitelmamaailmassa vaan tunnustavat rehdisti tosiasiat.
Sinun totuus ei ole minun totuus, se pitää muistaa!
Maailman kohtaaminen on erinlaista meille monille!
Kyllä minulla on jalat tukevasti maassa, ja juurrutettukin vielä :D
Pääpuolella saattaa olla vielä, vähän vikaa......,vikaaa.........- ArvonsaTuntevaMies
pöljää kirjoitti:
Ei toisten ihmisten kanssa kanssakäyminen ilman valtataistelua ole mitään unelmahöttökuvitelmamaailmaa, vaan ihan tavallista arkipäivää.
Väärin. Kysymys on siitä, mitä haluaa uskoa ja mitä on valmis myöntämään.
Voisitko kertoa, miksi aloitteisiin, parisuhteisiin tai ylipäänsä ihmisten väliseen kanssakäymiseen väistämättä liittyvä valtapeli on niin kauhea asia, että sen olemassaoloa on niin vaikea myöntää?
Vai onko sinulle kauhistus, että joku mies onkin oivaltanut, missä sitä oikeasti mennään?
Eiköhän se ole yhteinen sävel mikä ihmiset yhteen liittää!
Kun katseet kohtaavat ; D silloin molemmat tekevät päätöksen, halelujaaa........- ytmien_ei_tarvitse
tehdä aloitteita, naiset tekevät aloitteet;)
- pidätuolinja
Minusta on ihan miellyttävää ajatella, ettei aloittajan kaltainen, valtapelejä pelaava, tyyppi lähesty minua. :)
- ArvonsaTuntevaMies
En pelaa valtapeliä sen enempää kuin muutkaan tai en ainakaan lisää valtapelin määrää, vaan olen ainoastaan mukautunut minusta riippumatta olemassa olevaan valtapeliin.
- mythbuster
Omien kokemusteni mukaan suhteesta on todella vaikeaa saada tasa-arvoista ja reilua silloin kun olen itse miehenä aloitteentekijänä. Nainen ajattelee olevansa silloin niin haluttu että hänen ei tarvitse juurikaan panostaa tutustumiseen. Suhteen sisäinen dynamiikka tuntuu määräytyvän heti alkuhetkellä. Minä tiedostan asian ja kykenen toimimaan toisin, joten käytännössä ainoa toimiva alku on naisen aloite tai jokin sellainen tilanne jossa nämä roolit hämärtyvät riittävästi.
- ArvonsaTuntevaMies
Ihminen ei mielellään missään asiassa luovu saavutetuista eduista, joten jos mies antaa naiselle vallan tekemällä tälle aloitteen, vallanjako tuppaa säilymään yhtä kauan kuin parisuhde kestää.
- Ikis__M
En kai ole tainnut koskaan tehdä minkäänlaista aloitetta selvinpäin, ne kuuluu naisen hoitaa jos miehen haluaa.
- plaaahhh
Oletko Ikis tehnyt aloitetta edes humalassa?
- Ikis__M
plaaahhh kirjoitti:
Oletko Ikis tehnyt aloitetta edes humalassa?
Olenhan toki joskus kännissä jotain yritellyt mutten edes kovin tosissani, selvinpäin en tosiaan osaa olla aktiivinen osapuoli ennestään tuntemattomille. Sittten toki jos on päästy siitä aloitevaiheesta yli niin sitten voin kuulumisia välillä kyselläkin kun se on minusta reilua suunnillleen fifty-fifty mennä yhteydenpidossa niin ettei kumpikaan joudu asemaan jossa joutuu epäilemään olevansa liian tungetteleva tai tyrkky.
Totta puhut. Naiset vaativat etuoikeuksia vaikka minkä asioiden suhteen, mutta eivät tasa-arvoa.
Useimpien naisten mielestä on miehen tehtävä olla aloitteentekijä. Ja tämä siksi, koska naiset ovat vastuttomia pelkureita, eivät kestä vastoinkäymisiä, eivätkä uskalla ottaa riskejä. Koska he ovat pelkureita tämän asian suhteen, niin ottavat kättöön shaming languagen ja yrittävät kääntää asian täysin päin vastoin kuin se oikeasti on. Käytännössä heidän mielestään aloitteita tekemätön mies ei ole Mies. Mies on naiselle Mies, silloin kun nainen saa olla kuin vastuuton pikkulapsi ja Mies viihdyttää naista ja naiselle tutustumistilanteessa "kaikki vain tapahtuu".- aikuisten.oikeesti
Aika pitkälti olen samaa mieltä, viimeisen lauseesi väittämän kanssa.
Mut "kaikki vain tapahtuu", ei kyläkään pidä paikkaansa, kaikkea ei tapahdu tosiaankaan miehen ohjauksenkaan kautta.
Kyllä miehestä pitää sen verran sisua löytyä ett juttusille tulee,
jos nainen kiinostaa miestä.
.
"Ja tämä siksi, koska naiset ovat vastuttomia pelkureita, eivät kestä vastoinkäymisiä, eivätkä uskalla ottaa riskejä."
Tämä taas ei pidä paikkaansa, ainakaan minun kohdallani.
19 vuotta kun kotona oli kerrottu: Mitä on sopivaa ja mikä ei ollut sopivaa käytöstä, niin on se jotenkin juurtunut korvien väliin.
Väitän et johtuu paljon kotikasvatuksestakin, miten kukin nainen asiaan suhtautuu.
Jos et ymmärrä tätä niin lisään sulle viellä: Mun kirjoittelu näillä logiikka ja sinkut palstoilla on pienen sodan aiheuttanut perheeni piirissä. Siihen on ottanut kantaa turhan moni...minusta ulkopuolinen. Koska tämä on yksistään mun asiani! aikuisten.oikeesti kirjoitti:
Aika pitkälti olen samaa mieltä, viimeisen lauseesi väittämän kanssa.
Mut "kaikki vain tapahtuu", ei kyläkään pidä paikkaansa, kaikkea ei tapahdu tosiaankaan miehen ohjauksenkaan kautta.
Kyllä miehestä pitää sen verran sisua löytyä ett juttusille tulee,
jos nainen kiinostaa miestä.
.
"Ja tämä siksi, koska naiset ovat vastuttomia pelkureita, eivät kestä vastoinkäymisiä, eivätkä uskalla ottaa riskejä."
Tämä taas ei pidä paikkaansa, ainakaan minun kohdallani.
19 vuotta kun kotona oli kerrottu: Mitä on sopivaa ja mikä ei ollut sopivaa käytöstä, niin on se jotenkin juurtunut korvien väliin.
Väitän et johtuu paljon kotikasvatuksestakin, miten kukin nainen asiaan suhtautuu.
Jos et ymmärrä tätä niin lisään sulle viellä: Mun kirjoittelu näillä logiikka ja sinkut palstoilla on pienen sodan aiheuttanut perheeni piirissä. Siihen on ottanut kantaa turhan moni...minusta ulkopuolinen. Koska tämä on yksistään mun asiani!"Mut "kaikki vain tapahtuu", ei kyläkään pidä paikkaansa, kaikkea ei tapahdu tosiaankaan miehen ohjauksenkaan kautta."
Ei niin. Jos mies ei ole komea, niin ei ole kemiaa. Silloin nainen ei anna kaiken vain tapahtua.
"Kyllä miehestä pitää sen verran sisua löytyä ett juttusille tulee, jos nainen kiinostaa miestä."
Hahaha :) Siinä todiste taas naisten pelkuruudesta. Eikö naisessa ole sisua jos ei uskalla mennä juttusille miehen luokse jos kiinnostaa? Vai eikö asia ole näin päin sama? Minne unohtui tasa-arvo? Vai eikö sillä ole mitään merkitystä?
"Jos et ymmärrä tätä niin lisään sulle viellä: Mun kirjoittelu näillä logiikka ja sinkut palstoilla on pienen sodan aiheuttanut perheeni piirissä."
Miksi sinä(kin) kirjoitat sinkku-palstalle kun et ole sinkku? Jotain ongelmia parisuhteessa?- aikuisten.oikeesti
super-atm kirjoitti:
"Mut "kaikki vain tapahtuu", ei kyläkään pidä paikkaansa, kaikkea ei tapahdu tosiaankaan miehen ohjauksenkaan kautta."
Ei niin. Jos mies ei ole komea, niin ei ole kemiaa. Silloin nainen ei anna kaiken vain tapahtua.
"Kyllä miehestä pitää sen verran sisua löytyä ett juttusille tulee, jos nainen kiinostaa miestä."
Hahaha :) Siinä todiste taas naisten pelkuruudesta. Eikö naisessa ole sisua jos ei uskalla mennä juttusille miehen luokse jos kiinnostaa? Vai eikö asia ole näin päin sama? Minne unohtui tasa-arvo? Vai eikö sillä ole mitään merkitystä?
"Jos et ymmärrä tätä niin lisään sulle viellä: Mun kirjoittelu näillä logiikka ja sinkut palstoilla on pienen sodan aiheuttanut perheeni piirissä."
Miksi sinä(kin) kirjoitat sinkku-palstalle kun et ole sinkku? Jotain ongelmia parisuhteessa?No hitsi sentään, mun perhe= mun eronneet vanhemmat ja aikuiset lapsensa, joista mä olen kuopus! ~Ydinperhe siis ~
Muilla sisaruksilla on puolisot, minä olen se SINKKU, jonka tekemisiin on kaikilla oikeus nokkansa tunkea!
Ja jokaisella heillä on mielipiteensä jonka voi mulle sanoa...ja niitä mielipiteitä riittää.
Mun parisuhteessa oli vähän ongelmia, ei ole enää...kaikki ongelmat ratkaistu.
Se on entinen, suhde on siis menneessä muodossa nykyään.
Koita nyt ymmärtää..ei miehen ulkomuoto ole se minkä ympärille suhdetta aletaan rakentaa. Kyllä se on luonne ja se "kemia" luonteva käytös...ei esitä mitään "suurempaa ja hienompaa" mitä oikeesti on.
Niitä on kyllä tarpeeksi nähty...jos on autonkuljettaja niin sit on.
Kun kahden viikon sisällä kuitenkin tuli ilmi;
ettei mies ollut saman sukunimen omaava liikennöissijä.
Mä en todellakaan ollut kiinnostunut busseista tai rekoista, vaan siitä äijästä.
Kuitenkin 3 vuotta meillä meni parisuhteessa, kunnes tajusin et siihen kuului kolmaskin henkilö... Mä olen nirppanokka ja lähdin, ei käynyt mulle.
.
Hahaha; mä sit olen se pelkuri sun mittapuun mukaan, ok.
Mikskä sit sua voi miehenä kutsua, kun tuntuu sulla olevan samat probleemat?
Ei tarvitse vetää hernettä nenään..minä vaan kysyn.
Ihmettelen vaan miks ei mies enää halua olla se valloittaja? aikuisten.oikeesti kirjoitti:
No hitsi sentään, mun perhe= mun eronneet vanhemmat ja aikuiset lapsensa, joista mä olen kuopus! ~Ydinperhe siis ~
Muilla sisaruksilla on puolisot, minä olen se SINKKU, jonka tekemisiin on kaikilla oikeus nokkansa tunkea!
Ja jokaisella heillä on mielipiteensä jonka voi mulle sanoa...ja niitä mielipiteitä riittää.
Mun parisuhteessa oli vähän ongelmia, ei ole enää...kaikki ongelmat ratkaistu.
Se on entinen, suhde on siis menneessä muodossa nykyään.
Koita nyt ymmärtää..ei miehen ulkomuoto ole se minkä ympärille suhdetta aletaan rakentaa. Kyllä se on luonne ja se "kemia" luonteva käytös...ei esitä mitään "suurempaa ja hienompaa" mitä oikeesti on.
Niitä on kyllä tarpeeksi nähty...jos on autonkuljettaja niin sit on.
Kun kahden viikon sisällä kuitenkin tuli ilmi;
ettei mies ollut saman sukunimen omaava liikennöissijä.
Mä en todellakaan ollut kiinnostunut busseista tai rekoista, vaan siitä äijästä.
Kuitenkin 3 vuotta meillä meni parisuhteessa, kunnes tajusin et siihen kuului kolmaskin henkilö... Mä olen nirppanokka ja lähdin, ei käynyt mulle.
.
Hahaha; mä sit olen se pelkuri sun mittapuun mukaan, ok.
Mikskä sit sua voi miehenä kutsua, kun tuntuu sulla olevan samat probleemat?
Ei tarvitse vetää hernettä nenään..minä vaan kysyn.
Ihmettelen vaan miks ei mies enää halua olla se valloittaja?"Koita nyt ymmärtää..ei miehen ulkomuoto ole se minkä ympärille suhdetta aletaan rakentaa."
Ymmärrän oikein hyvin että mihen ulkonäkö ei kaikkea ratkaise, vaikka se tärkein asia naisen miehelle asettamissa kriteereissä onkin. Myös miehen status ratkaiseen (esim. julkkis tai jonkun apinalauman kovin jätkä). Rahalla voi ruma mies myös saada naisen.
"Mikskä sit sua voi miehenä kutsua, kun tuntuu sulla olevan samat probleemat?"
Jos tuntisimme, niin etunimellä voisit kutsua. Tällä palstalla olen super-atm.
"Ihmettelen vaan miks ei mies enää halua olla se valloittaja?"
Siksi, koska naiset on nirsoilijoita. He nauttivat siitä että mies yrittää iskeä heitä ja he leikkivät jotain prinsessaa jolle ei oman tasoinen mies kelpaa. Tyhmempikin mies ymmärtää, että jos kovalla työllä ei löydä itselleen kuin tasoaan huonomman naisen, niin aloitteiden tekeminen on enimmäkseen nöyryyttävää ja turhaa hommaa.
Oletko muuten jossain aineissa vai jäikö koulut käymättä? Kirjoituksesi on jotenkin melko sekavaa ajatuksenjuoksua.- aikuisten.oikeesti
super-atm kirjoitti:
"Koita nyt ymmärtää..ei miehen ulkomuoto ole se minkä ympärille suhdetta aletaan rakentaa."
Ymmärrän oikein hyvin että mihen ulkonäkö ei kaikkea ratkaise, vaikka se tärkein asia naisen miehelle asettamissa kriteereissä onkin. Myös miehen status ratkaiseen (esim. julkkis tai jonkun apinalauman kovin jätkä). Rahalla voi ruma mies myös saada naisen.
"Mikskä sit sua voi miehenä kutsua, kun tuntuu sulla olevan samat probleemat?"
Jos tuntisimme, niin etunimellä voisit kutsua. Tällä palstalla olen super-atm.
"Ihmettelen vaan miks ei mies enää halua olla se valloittaja?"
Siksi, koska naiset on nirsoilijoita. He nauttivat siitä että mies yrittää iskeä heitä ja he leikkivät jotain prinsessaa jolle ei oman tasoinen mies kelpaa. Tyhmempikin mies ymmärtää, että jos kovalla työllä ei löydä itselleen kuin tasoaan huonomman naisen, niin aloitteiden tekeminen on enimmäkseen nöyryyttävää ja turhaa hommaa.
Oletko muuten jossain aineissa vai jäikö koulut käymättä? Kirjoituksesi on jotenkin melko sekavaa ajatuksenjuoksua.Oletko muuten jossain aineissa vai jäikö koulut käymättä? Kirjoituksesi on jotenkin melko sekavaa ajatuksenjuoksua.
.
Ei jäänyt koulut käymättä. En käytä muita päihteitä kuin alkoholia:
dinksun tai kaksi joskus ravintolassa.
Tullut opeteltua enemmän kuin uskotkaan,se mikä oli toisille luontaista.. minä olen opetellut.
Mulla on ollut ja on vieläkin jonkin asteinen dysfasia...kouluikäisestä asti olen opetellut suomenkielen käyttöä puheessa ja kirjoituksessa. Olen suomalainen.
Se on neurologisen aivojen toimintahäiriön ja lukihäiriön yhteismuotona mulla.
YO-lakin olen kuitenkin pystynyt suorittamaan.
Mä pärjään arkielämässä paremmin, mitä mun kirjoituksista saatat päätellä.
Urheiluopistossa olen suorittanut liikunnanohjaajan tutkinnon.
Kuntosaleilla olen tehnyt töitä sekä koulussa liikunnanohjaajana tytöille.
Viimeeksi suoritin fysioterapeutin tutkinnon ja mulla on vakituinen työpaikka nyt sairaalassa.
Kuorma-auton ajo oikeuden olen myös suorittanut.
Saat uskoa että olen tehnyt töitä näiden asioiden eteen.
.
Nyt olen aikuinen nainen ja yhä sukuni katsoo asiakseen puuttua minun asioihini.
Varmaan syystä ett alku mulla on ollut huono,
vamma eroitti minut toisista ikäisistäni mukuloista.
Silloin porukalla suojelivat minua ja se vaihde on jäänyt heille päälle, jumiin.
.
Ihan piruttani mainitsen ettei se neurologinen vamma ole yhteydessä älyyn.
Vaikka sä tuskin mua uskot.
Tasot....niitäkin on monenlaisia ja kovin monesta näkökantista katsottuja. =))
Onkohan mullakin ollut ex- mies ylemmäntason yksilö...hymm, taxikuski kun oli.
Tai onko mahdollisesti niin etten mä olekkaan nainen, kun se ulkonäkö ei ole mulle se tärkein kriteeri?
Vai olisko niin et sinä olet turhan kriittinen ja yleistät liikaa asioita.
Ei pahalla mutt... aikuisten.oikeesti kirjoitti:
Oletko muuten jossain aineissa vai jäikö koulut käymättä? Kirjoituksesi on jotenkin melko sekavaa ajatuksenjuoksua.
.
Ei jäänyt koulut käymättä. En käytä muita päihteitä kuin alkoholia:
dinksun tai kaksi joskus ravintolassa.
Tullut opeteltua enemmän kuin uskotkaan,se mikä oli toisille luontaista.. minä olen opetellut.
Mulla on ollut ja on vieläkin jonkin asteinen dysfasia...kouluikäisestä asti olen opetellut suomenkielen käyttöä puheessa ja kirjoituksessa. Olen suomalainen.
Se on neurologisen aivojen toimintahäiriön ja lukihäiriön yhteismuotona mulla.
YO-lakin olen kuitenkin pystynyt suorittamaan.
Mä pärjään arkielämässä paremmin, mitä mun kirjoituksista saatat päätellä.
Urheiluopistossa olen suorittanut liikunnanohjaajan tutkinnon.
Kuntosaleilla olen tehnyt töitä sekä koulussa liikunnanohjaajana tytöille.
Viimeeksi suoritin fysioterapeutin tutkinnon ja mulla on vakituinen työpaikka nyt sairaalassa.
Kuorma-auton ajo oikeuden olen myös suorittanut.
Saat uskoa että olen tehnyt töitä näiden asioiden eteen.
.
Nyt olen aikuinen nainen ja yhä sukuni katsoo asiakseen puuttua minun asioihini.
Varmaan syystä ett alku mulla on ollut huono,
vamma eroitti minut toisista ikäisistäni mukuloista.
Silloin porukalla suojelivat minua ja se vaihde on jäänyt heille päälle, jumiin.
.
Ihan piruttani mainitsen ettei se neurologinen vamma ole yhteydessä älyyn.
Vaikka sä tuskin mua uskot.
Tasot....niitäkin on monenlaisia ja kovin monesta näkökantista katsottuja. =))
Onkohan mullakin ollut ex- mies ylemmäntason yksilö...hymm, taxikuski kun oli.
Tai onko mahdollisesti niin etten mä olekkaan nainen, kun se ulkonäkö ei ole mulle se tärkein kriteeri?
Vai olisko niin et sinä olet turhan kriittinen ja yleistät liikaa asioita.
Ei pahalla mutt..."Mulla on ollut ja on vieläkin jonkin asteinen dysfasia...kouluikäisestä asti olen opetellut suomenkielen käyttöä puheessa ja kirjoituksessa."
Ok. Anteeksi että epäilin jotain muuta syyksi. Mistäpä täällä netissä tai muuallakaan tietää mikä juttu toisella on.
"Tai onko mahdollisesti niin etten mä olekkaan nainen, kun se ulkonäkö ei ole mulle se tärkein kriteeri?"
Kurkista housujesi sisään, niin tiedät oletko nainen. Jos miehen ei tarvitse olla ulkonäöllisesti sinua tasokkaampi, niin olet poikkeuksellinen nainen.
"Vai olisko niin et sinä olet turhan kriittinen ja yleistät liikaa asioita."
En ole liian kriittinen. Naiset ovat miesten suhteen liian kriittisiä. En yleistä asioita.- aikuisten.oikeesti
OK. et ole ainut joka kiinnittää huomiota mun kirjoitusvirheisiin tai kieliopillisiin kömmähdyksiin. Olen oppinut jo tunnustamaan omat puutteeni siinä suhteessa, etten varmaan koskaan pysty saamaan suomen kielen maisterin papereita.=))
Pääasia ett suhteellisesti saan itseäni kirjallisestikin ilmaistua, se ottaa kyllä joskus lukijalle hermoon.
On mulla tästä vammastani hyötyäkin...suhteellisen vaivattomasti ymmärrän toisia vammaisia, joidenka puhe on epäselvää.
Ei ole olemassa sellaista pahaa, mistä ei koituisi jotain hyvääkin! =)))
.
Olen nyt omahyväinen ja kysyn sulta ihan pokkana:
kumman rinnalla sä luulet mun näyttävän paremmalta
a) garry grandin.... vai b) jaska jokusen
ja vastaus on:
jos mies ei ole garry grand...niin silloin mä voin olla se parin kukkanen. EIKÖ?
Asiat on vähän miltä kantilta niitä katselee...
Ihan suoraan, kyllä mä nautin miehen suomasta ihailusta ja siitä et mies jutuillaan viihdyttää mua tai tanssii mun kanssa.
Turha odottaa ett juon pääni täyteen ja rojahdan käsivarsille.
En mä ymmärrä miks ihmeessä sä sitt naisten seuraan kaipaat,
jos se sulle on noin no,no... ihan normaalit tutustumiset ja seurustelut!
Lycka till...mä halusin vain vaihtaa mielipiteitä.
Mun haavat kirvelee vielä, mutt päiväpäivältä aurinko paistaa enemmän mullekin.
Hyvää yötä!
- Ex--PUA
Kyllähän tässä, ikävä kyllä,pointtia on.
Aloittaja vaikuttaa myös muuten tolkun mieheltä.
Ikävä kyllä,ei tämä tavoite varmaan koskaan tule toteutumaan.
ATM-luokka jo on tällä tiellä, mutta sitten alkaa tapahtua kun kyllin moni KTM tekee saman. Loppuu naisilta laskuvarjon saaminen juoksujen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1561440Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli521152Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi50938Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva170937Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus76924Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e36865- 56788
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy198765Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali151755Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42746