Feeder -miehet

KysymysTeille

Kuinka lihava on tarpeeksi lihava? Kuvaile sanoin millainen naisen pitää olla niin mitoiltaan kuin toimintakyvyltäänkin - tähän "ideologiaanhan" kuuluu sekin oleellisena osana, että nainen ei pysty tekemään itse mitään, ei käymään edes vessassa vaan on täysin miehen huollettava. Voit myös linkittää kuvia "sopivasti lihavista" naisista. Kerro myös mikä sinua kiihottaa lihavuudessa ja siinä kun katselet naisen syövän. Entä mikä kiihottaa siinä, että nainen ei pysty muuhun kuin istumaan sängyssä ja syömään? Oletko koskaan ollut suhteessa tällaisen naisen kanssa, vai onko se vasta haave? Jos olet ollut suhteessa, niin miten seksin harrastaminen onnistuu, vai onnistuuko ollenkaan?

9

448

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riippuu tietysti naisesta miten paino jakaantuu hänen kroppaansa. Mielestäni naisen pitää kuitenkin pystyä liikkumaan ihan normaalisti eikä vaan maata sängyssä liikkumattomana. Olisi kyllä kiva joskus löytää nainen joka olisi kiinnostunut feederismistä!

• fattyfordaddy

En ole feeder. Rakastan kyllä lihavuutta naisessa, mutta en alkaisi ketään lihottaa. Tarpeeksi lihava ei myöskään ole mikään kriteeri, en punnitse naisiani. Lihavuuden terveyshaitat on tiedossa ja se on kyllä ristiriitaista, mutta ajattelen että jokainen aikuinen ihminen osaltaan tekee omat valintansa ja ottaa omat riskinsä.
      Mutta tarpeeksi lihava, ei sille ole muuta ylärajaa kuin toimintakyky. Ei nappaa tuo kuvailemasi tilanne jossa nainen on avuton lihavuutensa vuoksi. Ilonen ja reipas punkero on hyvä.

• On se vaan mahtavaa panna 200 kiloista naista parhaat kyydit olen saanut sairaanloisen lihavilta naisilta. Hengästyminen ja se kun toinen ei pysty liikkumaan enään kiihottaa todella paljon

• Anonyymi
    • Anonyymi

"Kuinka lihava on tarpeeksi lihava? Kuvaile sanoin millainen naisen pitää olla niin mitoiltaan kuin toimintakyvyltäänkin"

Heh heh !
      Ihan ei mene jakeluun tämä feederihomma. Enpä ole ajatellut vaippojen vaihtajaksi ryhtyä mutta en myöskään kaipaa mitää maratoonaria. Itse tykkään kovasti, jos nainen on nettitermein ”lihavahko”, mutta ei toki tietty mikään sängyssä makaava läskikasa. Tosin itse en miellä mitenkään vaimoani lihavaksi vaan peremminkin meheväksi. Linkin kuvassa oleva nainen on melkein kuin kopio vaimostani - jos pään kuvan vaihtaisi. Joo, ei ole Suomesta syntyjään, venäjä oli aluksi ainut yhteinen kielemme, joskaan ei kummankaan äidinkieli. Ei todellakaan makaa sängyssä ruokittavana vaan on päässyt ihan oikeaan (teollisuus) työhön, leikkaa ruohikkoa ja pitää kasvimaata ja kasvihuonetta kesäisin. Painaa 100+ mutta eipä mikään juoksija tosiaankaan ole. Hiihtämään ja luistelemaankin on oppinut. Riittäisiko tämä "toimintakyvystä" ?

En ymmärrä. Tuli aikoinaan vaikutelma, että en ole äijänä kovin kiinnostava. Toisaalta, itsekin olin aika kranttu ja oikeastaan aika harvoin tapasin naisia, joista voi sanoa, että onpas hyvän näköinen ja tietty ne harvat olivat aina onnellisesti naimissa kersalauman kanssa.

Itse olen ihmetellyt, mistä tämä läskin vihaaminen johtuu. Vanhimman veljeni tyttäret ovat langan laihoja ja ovat haukkuneet vaimoani päin omaa naamaani läskiperseeksi. Suoraan sanottuna, itse en parempaa tiedä. Kun näin vaimoni ensimmäisen kerran, minun oli vaikea irrottaa katsetta hänestä. Viikon päästä olimme jo sängyssä ja sillä tiellä olemme jatkaneet. Kauheasti hän ei ole muuttunut, painoa tullut kymmenisen kiloa lisää ja en todellakaan näe sitä ongelmana – päinvastoin.

Aionko syöttää hänet sänkypotilaaksi: En todellakaan
      Aionko patistaa hänet laihikselle: En todellakaan
      Minkä painoisena olisi parhaimmillaan: On aika lähellä sitä nyt. Ei haittaa mitenkään elämää mutta saan itse hänestä seksiä suun täydeltä. Terve on kuin pukki.

www.dreamstime.com/happy-plus-size-fashion-model-floral-dress-outdoors-beautiful-fat-woman-beauty-makeup-hairstyle-body-positive-concept-image194296719

• Anonyymi

Ratkaisevaa on lantion seudun täyteläisyys. Tietysti rinnatkin ovat suuremmat jos naisen rasvaprosentti lähestyy asteeltaan sairaalloista. Tarpeeton liikalihavuus on silti epäterveellistä ja sen tukeminen on väärin. Painoindeksi ei valehtele, paitsi jos nainen todellakin on lihaksikas kuin treenaava mies.

• Anonyymi

Pidän tuollaista feeder-juttua perversiona, kuten vaikkapa SM-elämäntapaa, jossa tuo perversio ei rajoitu pelkästään makuuhuoneeseen, vaan sitä toteutetaan myös jokapäiväisessä elämässä.

• Kyllä omasta mielestä sille lihavuudelle ei ole rajaa mitä isompi sen parempi. Ssbbwsupersoft on hyvä esimerkki painaa 317 kiloa. Tuollainen nainen saa kyllä kiihottumaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe