Missä lenkkeilet tai pyöräilet mieluiten?

Onko sinulla väliä missä liikut, eli käyt kävelemässä, juoksemassa, pyöräilemässä yms.?

Itsellä se on luonto tai ainakin mieluiten mahdollisimman rauhallinen reitti, jos "joutuu" kaupunki ympäristössä haukkaamaan happea.

46

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ykkös.nainen

Kyllä se metsä missä tykkään liikkua.

• nnnnainen

Veden äärellä on mukava lenkkeillä ja pyöräillä. Itse en mielellään varsinkaan lenkkeile alueilla, joissa joutuu vähän väliä odottelemaan liikennevaloissa. Nuorempana tuli juostua metsässä usein kun sellaisen vieressä asui. Siellä juoksin mielellään pienillä poluilla, joilla ei tullut ketään vastaan.

Käveleminen sen sijaan on mukavaa siellä, missä näkee paljon ihmisiä. Ja veden äärellä.

Taidankin tästä lähteä lenkille... :)

• "Taidankin tästä lähteä lenkille... :)"

Hyviä lenkkeilyjä, itsekin lähdössä ehkä yhteen kansallispuistoon pyöräilemään tässä illemmalla.....

Viimeksi oli läheltäpiti tilanne uros hirven kanssa, hirvi taisi pelästyä enemmän ainakin sille tuli aika kiire, itse säihkähdin vain sitä, että puskeeko sieltä kohta lisää niitä päälle, kun oli pienestä kiinni, ettei törmätty sen kanssa metsä reitillä.......olisi voinut sattua hiukan leukaan, jos olisin osunut sen kylkeen ja hieman enemmän jos se olisi puskenut minun kylkeen. =D

• m-i-e-s
        MGTOW kirjoitti:

"Taidankin tästä lähteä lenkille... :)"

Hyviä lenkkeilyjä, itsekin lähdössä ehkä yhteen kansallispuistoon pyöräilemään tässä illemmalla.....

Viimeksi oli läheltäpiti tilanne uros hirven kanssa, hirvi taisi pelästyä enemmän ainakin sille tuli aika kiire, itse säihkähdin vain sitä, että puskeeko sieltä kohta lisää niitä päälle, kun oli pienestä kiinni, ettei törmätty sen kanssa metsä reitillä.......olisi voinut sattua hiukan leukaan, jos olisin osunut sen kylkeen ja hieman enemmän jos se olisi puskenut minun kylkeen. =D

Joku etelä-Suomen kansallispuisto kyseessä? Ekana tulee mieleen Nuuksio, kun itse olen enemmän nähnyt Hirviä ja muita sorkkaeläimiä lähellä pääkaupunkiseutua, kuin pohjoisemmissa osissa, missä niitä luulisi olevan ja kesät tulee vietettyä hyvinkin pohjoisessa tai rannikolla / itärajalla.

Pakko oli tiedustella, kun kansallispuistoja saattaa olla viitisenkymmentä ja peuranvasojakin tullut vastaan kymmeniä kaupunkialueella.

• m-i-e-s kirjoitti:

Joku etelä-Suomen kansallispuisto kyseessä? Ekana tulee mieleen Nuuksio, kun itse olen enemmän nähnyt Hirviä ja muita sorkkaeläimiä lähellä pääkaupunkiseutua, kuin pohjoisemmissa osissa, missä niitä luulisi olevan ja kesät tulee vietettyä hyvinkin pohjoisessa tai rannikolla / itärajalla.

Pakko oli tiedustella, kun kansallispuistoja saattaa olla viitisenkymmentä ja peuranvasojakin tullut vastaan kymmeniä kaupunkialueella.

Komppaan "enpäskerro" nimimerkkiä....."Jos stalkkeri tulee puskan taakse ;D". :D

• m-i-e-s
        MGTOW kirjoitti:

Komppaan "enpäskerro" nimimerkkiä....."Jos stalkkeri tulee puskan taakse ;D". :D

Haha, saattaahan se olla, että siellä joku stalkkaa joka tapauksessa vaikka ei kerro. 50 neliökilometriä saattaa pitää sisällään liian monta puskaa joista valita. =)

Saattaahan se toki olla, että sitä hirveä kävisin puskassa stalkkaamassa. ;P

• enpäskerro
        MGTOW kirjoitti:

Hahaha :D

• nnnnainen
        MGTOW kirjoitti:

"Taidankin tästä lähteä lenkille... :)"

Kiitos, oli tosi mukava käydä juoksemassa rannalla kun aurinko paistoi ja ilma tuoksui merelle... kesä on kyllä kiva.
        Hauskaa pyöräilyä sinulle, toivottavasti kohtaamiset hirvien kanssa menee sopuisissa merkeissä ;)

• nnnnainen kirjoitti:

Kiitos, oli tosi mukava käydä juoksemassa rannalla kun aurinko paistoi ja ilma tuoksui merelle... kesä on kyllä kiva.
        Hauskaa pyöräilyä sinulle, toivottavasti kohtaamiset hirvien kanssa menee sopuisissa merkeissä ;)

Kiitos, hauskaa oli ja se on pääasia. :)

ps. liikenne oli hiljaisempaa tänään....

• m-i-e-s

"Onko sinulla väliä missä liikut, eli käyt kävelemässä, juoksemassa, pyöräilemässä yms.?"

Tuota noin, on paljonkin väliä. 185cm vartalossa on 10kg ylimääräistä, joten juokseminen tapahtuu työpaikan takapihalla, jotenkin kunto on heikko ja pieniä "tissejä" viitsi ihmistenilmoilla heilutella. Kävely ja pyöräily onnistuu lähes missä tahansa, se ei jotenkin hävetä, kun kävellä jaksaa kymmeniä kilometrejä, mutta juosta sen yhden. =)

• enpäskerro

Jos stalkkeri tulee puskan taakse ;D

• Eipä tuolla ole mitään väliä silloin kun liikunnasta on kysymys.

Jos haluaa jotenkin muuten rentoutua niin kyllä ne hiljaiset maalaistiet ovat silloin niitä parhaita lenkkeilypaikkoja jossain siellä missä ei ole vielä vedetty asfalttiakaan tien päälle.

• Kilttiatm

Pyöräilen sellaista merenranta reittiä usein. Pyöräilen myös salin ja kodin väliä ja kauppaan pyöräilen aina. Harvoin käyn juoksemassa missään vaan juoksen sitten salilla juoksumatolla. En myöskään kävele koska se on ajan tuhlausta, fillarilla pääsee nopeesti ja siinä kuntokin pysyy kohdillaan.

• pktb

Väärin mies.Fillarointi Liian helppoo.Juokseminen hyvä.Käveleminen myös hyvä .

• pktb kirjoitti:

Väärin mies.Fillarointi Liian helppoo.Juokseminen hyvä.Käveleminen myös hyvä .

Jeps, jos fillaroit normisti tiellä, mutta jos yhdistät siihen luonnon, niin samalla reissulla voit fillaroida esim, kalliolla, metsässä pikkupoluilla, metsä teillä yms. ja sykkeen voit määrätä ihan itse......

Eli ei se väärin ole, vaan riippuu paljolti siitä mitä ja miten sen teet, vaikka onhan perus fillarointikin varmasti aina parempi, kuin olla tekemättä mitään, myös asfaltilla voit toki fillaroida vaikka keuhkosi pihalle, jos vaan haluaa.......mutta itse haluan yhdistää siihen mieluusti luonnon, ainakin yksin fillaroidessa......

• Kilttiatm

Kiinnostais kyllä lähtee lappiin vähän vaeltaa mut ei sinne yksin viitsis lähteä jos siellä on vaikka naisia jossain pusikossa niin ne ajattelee kaikkea pahaa jos mies kävelee yksin metsässä.

• No se nyt on varmasti viimeisin paikka, missä ajatellaan jotain pahaa yksinäisestä miehestä keskellä korpea...... =P

Jos näet naisia pusikossa, niin ei kun reippaasti kyselemään mitä niille kuuluu. =D

• ykkös.nainen

Joku aika sitten näin karhun jäljet metsässä. Muutaman kerran olen nähnyt Ilveksen ja ketun. Maakotka oli komea näky kun se istui kelon nokassa.

• Nuo pienet hetket ovat aina parasta luonnosta ja vaikka ei näkisi mitään sen ihmeempää, niin aina siellä mieli lepää ja joku asia voi ihmetyttää ja ihastuttaa......

• ykkös.nainen

Näinhän se on. :)

• Kilttiatm

Ei siellä metsässä ole mitään nähtävää joten en minä sinne jaksa mennä fillaroimaan. Pyärätiet riittää minulle.

• ykkös.nainen

Siellä voi tulla naisia vastaan.

• palstailija

Juoksen metsäpoluilla ja pururadoilla. Säästää polvia ja niveliä. Muutenkin rentouttavampaa juosta luonnon helmassa kuin kaupungin vilinässä pakokaasuja haistellen. Käärmeiden yli joutuu välillä hyppimään, mikä tuo lisä mielenkiintoa lenkille :). Pyöräilystä en ole koskaan innostunut.

• Pitäisi varmaan itsekin aloittaa taas kunnolla juokseminen...

• 16196

Kipitän (yleensä korkokengissä) väliä koti - Kauppatori - Stockmann. Edestakaisin noin kaksi kilometriä.

• Asun syrjäseudulla joten ei tarvitse kaupunkiympäristössä kävellä/pyöräillä. Toisaalta valtatiellä pyöräily on jonkin verran epämiellyttävää aina ja syrjäseudulla ei ole kannattanut rakentaa pyöräteitä.

• Mieluiten

kovalla alustalla. Löytyy kevyt askellus aika nopeasti.

Pyöräilen myös mieluiten kovalla alustalla ja ylensä reiteillä, missä niitä sunnuntaipyöräiljöitä ei näy. Eri asia sitten duunimatkat. Niillä reiteillä joutuu niitä näkemään pakostikin.

• atännä

Tuossa lähellä on suuren suuri metsäalue, josta löytyy kaikenmoista maastoa, vettä, suota, kallioita, kangasta... Ja suurpetoja ;) Sinne ei kuulu sivistyksen äänet, ja hyvin harvoin näkyy muita. Ihana paikka rentoutua ja nollata pää... Kävelyyn, rämpimiseen ja eräsuksimiseen.

Lenkkireitit valitsen mielellään luonnon mukaan, joskus kelpaa pururatakin. Pahalla pimeällä kelillä sitten tienreunoja ja kävelyteitä pitkin. Hiihtoreitit sekä purtsikalla että muualla maastossa, fiiliksen mukaan.

Muut lajit menee sitten sisätiloissa, mutta nekin ovat mulle sopivia rentoja paikkoja, ei liian snobeja :)

On sillä siis väliä, missä liikkuu. Ympäristön pitää tuntua hyvältä.

• "suurpetoja" ;D

Itse en ole hiihtänyt pitkään aikaan, eräsukset on pitänyt kyllä hommata, mutta on vain jäänyt, jos vaikka saisi ensi talveksi hommattua, jos on lunta tarpeeksi.....

• aikuisten.oikeesti
        MGTOW kirjoitti:

"suurpetoja" ;D

Itse en ole hiihtänyt pitkään aikaan, eräsukset on pitänyt kyllä hommata, mutta on vain jäänyt, jos vaikka saisi ensi talveksi hommattua, jos on lunta tarpeeksi.....

Hanki Peltosen metsäsukset, ehdottomasti parhaat minusta ainakin.
        ...
        Niin mun piti vastata tässä jokin aika sitten sulle...siitä varpaisiin tuijottelusta.
        Jos se tehoaa niin silloin asia on mennyt siivosti perille,
        "ei kiinnosta" ei edes ääneen lausuttu. n.90% perääntyy kohteliaasti.
        Enkä todellakaan voi enää kauniinmin asiaa ilmaista!
        Jos sen jälkeen tulee jotain ilkeyksiä, niin lataan jo täydeltä laidalta takaisin.

• aikuisten.oikeesti kirjoitti:

Hanki Peltosen metsäsukset, ehdottomasti parhaat minusta ainakin.
        ...
        Niin mun piti vastata tässä jokin aika sitten sulle...siitä varpaisiin tuijottelusta.
        Jos se tehoaa niin silloin asia on mennyt siivosti perille,
        "ei kiinnosta" ei edes ääneen lausuttu. n.90% perääntyy kohteliaasti.
        Enkä todellakaan voi enää kauniinmin asiaa ilmaista!
        Jos sen jälkeen tulee jotain ilkeyksiä, niin lataan jo täydeltä laidalta takaisin.

Pitkästä aikaa näkee sinuakin. :)

Täytyy laittaa tuo suksi suositus "korvan taakse", juuri tuollaisia olen harkinnut.....

"Jos sen jälkeen tulee jotain ilkeyksiä, niin lataan jo täydeltä laidalta takaisin."

Minun mielestä saa ladatakin, sama asia jos joku käy "hipelöimään", niin vaikka jonkun mielstä onkin, ehkä liian "brutaalia", niin ymmärrän hyvin naista jos kaveri saa juoman naamalleen, lätäristä tai vaikka "veskasta", jospa joku joskus oppisi, mutta ainakaan on turha alkaa inisemään jos itse käyttäytyy, kuin elukka.....

Mites muuten sinulla on mennyt, toivottavasti kokoajan paremmin?

• aikuisten.oikeesti
        MGTOW kirjoitti:

Täytyy laittaa tuo suksi suositus "korvan taakse", juuri tuollaisia olen harkinnut.....

"Jos sen jälkeen tulee jotain ilkeyksiä, niin lataan jo täydeltä laidalta takaisin."

Minun mielestä saa ladatakin, sama asia jos joku käy "hipelöimään", niin vaikka jonkun mielstä onkin, ehkä liian "brutaalia", niin ymmärrän hyvin naista jos kaveri saa juoman naamalleen, lätäristä tai vaikka "veskasta", jospa joku joskus oppisi, mutta ainakaan on turha alkaa inisemään jos itse käyttäytyy, kuin elukka.....

Kävin uimassa tänään meressä, joten talviturkki on heitetty pois.
        Siis oikeesti putosin laiturilta ja kipsi jalassa. En muuten ollut ainut uimassa kävijä, veli ja faija seuras esimerkkiä. Meitä oli 3 uitettua rottaa sen jälkeen.
        Faijan ns.Daami oli onneks lämmittämässä juur saunaa mökillä,
        lämpöä saunassa oli jo n.60 astetta. Siellä me sit istuttiin lämmittelemässä niin kauan et saunasta sai kunnon löylyt ja päästiin pesullekin vielä.

Turkuun pääsin Faijalta lainatuissa vaihtovaatteissa, kun mulla ei ollut muuta kuivaa ylle laittaa. Ja se oli Faija joka vahingossa tönäisi mua.. =(
        Systerin luona vaatteiden vaihto ja siitä kipsin vaihtoon joka piti olla vasta torstaina. Selin kyllä et putosin mereen...mutt kun ei ollut varattua aikaa!
        Menin kahvihuoneeseemme ja olihan siellä pari työkaveria...järjestivät vaihdon.
        Ja nyt saa nauraa...mun toinen kyynersauva jäi sairaalaan.
        Joo,menee koko ajan paremmin... ainakin vauhdikkaasti.
        Öitä!

• aikuisten.oikeesti
        MGTOW kirjoitti:

"...sama asia jos joku käy "hipelöimään"...
        Niin mut kosketuksella ja hipelöinnillä sekä kourimisella on suuret erot.
        En muista koskaan kosketuksesta "riehaantuneeni" mutt hipelöinnistä taatusti
        ja jos kourimisest on kyse..tarjoan vähintään "korvapuustin"..ehkä kynsineenkin.

Kävin uimassa tänään meressä, joten talviturkki on heitetty pois.
        Siis oikeesti putosin laiturilta ja kipsi jalassa. En muuten ollut ainut uimassa kävijä, veli ja faija seuras esimerkkiä. Meitä oli 3 uitettua rottaa sen jälkeen.
        Faijan ns.Daami oli onneks lämmittämässä juur saunaa mökillä,
        lämpöä saunassa oli jo n.60 astetta. Siellä me sit istuttiin lämmittelemässä niin kauan et saunasta sai kunnon löylyt ja päästiin pesullekin vielä.

Turkuun pääsin Faijalta lainatuissa vaihtovaatteissa, kun mulla ei ollut muuta kuivaa ylle laittaa. Ja se oli Faija joka vahingossa tönäisi mua.. =(
        Systerin luona vaatteiden vaihto ja siitä kipsin vaihtoon joka piti olla vasta torstaina. Selin kyllä et putosin mereen...mutt kun ei ollut varattua aikaa!
        Menin kahvihuoneeseemme ja olihan siellä pari työkaveria...järjestivät vaihdon.
        Ja nyt saa nauraa...mun toinen kyynersauva jäi sairaalaan.
        Joo,menee koko ajan paremmin... ainakin vauhdikkaasti.
        Öitä!

Onneksi kävi tuuri, eikä sattunut pahasti, mutta tuosta jää varmasti vielä hyvä muisto sinulle ja muillekin "osallistujille".....kun kuitenkin kaikki meni loppujen lopuksi hyvin. :)

"mun toinen kyynersauva jäi sairaalaan."

No laitat isän hakemaan, kun "lumipallo efekti" käynnistyi hänen vahingosta... ;D

"Joo,menee koko ajan paremmin... ainakin vauhdikkaasti."

Mukava kuulla, että voit hyvin ja olet hyvillä mielin. :)

Öitä & hyviä unia!

ja jos kourimisest on kyse..tarjoan vähintään "korvapuustin"..ehkä kynsineenkin.

Juuri tuota tarkoitin, miten sinäkin asian ilmaisit.......

Tuollaista käytöstä naisessa arvostan, vaikka suurin syy on "elukoissa", jos niitä ei olisi, niin ei olisi tarvetta tuohon, kun kuitenkin siitä jää varmasti aina "p*ska fiilis" sinunlaisille naisille..... :(

Juuri tuota tarkoitin, miten sinäkin asian ilmaisit.......

Tuollaista käytöstä naisessa arvostan, vaikka suurin syy on "elukoissa", jos niitä ei olisi, niin ei olisi tarvetta tuohon, kun kuitenkin siitä jää varmasti aina "p*ska fiilis" sinunlaisille naisille..... :(

ps. palsta bugaa taas, hukkaa kirjoituksia, kun ei suostu päivittymään ja ilmoittaa "palvelinvirhe", ainakin minulla näin... :(

• aikuisten.oikeesti
        MGTOW kirjoitti:

Onneksi kävi tuuri, eikä sattunut pahasti, mutta tuosta jää varmasti vielä hyvä muisto sinulle ja muillekin "osallistujille".....kun kuitenkin kaikki meni loppujen lopuksi hyvin. :)

"mun toinen kyynersauva jäi sairaalaan."

No laitat isän hakemaan, kun "lumipallo efekti" käynnistyi hänen vahingosta... ;D

"Joo,menee koko ajan paremmin... ainakin vauhdikkaasti."

Mukava kuulla, että voit hyvin ja olet hyvillä mielin. :)

Öitä & hyviä unia!

Asustelen rinnetalon alakerran takkahuoneessa "väliaikaisesti" jalkani vuoksi.
        Arvaa oliko viime yönä mulla kylmä! Lämpö on kytketty talosta pois päältä,paitsi suihkuhuoneista,enkä mä osaa sitä kytkeä päälle.
        Hain äsken mukillisen kuumaa kahvia yläkerran keittiöstä, isäntäväki on hereillä jo.
        Talon "talkkari" kantoi mun kahvini alakertaan ja mä klonkkasin perässä,
        ja hän kävi samantien laittamas lämmityksen takas päälle.
        Olis tarvinnut vaan soittaa yöllä yläkertaan systerille ja asia olis järjestynyt heti.
        Yläkerrassa kun ei ole kostean kylmää,niin ei heille tullut mieleen koko asia.
        .
        -No laitat isän hakemaan, kun "lumipallo efekti" käynnistyi hänen vahingosta... ;D
        .
        Laitan mun Faijan hakeen ja perustelisin sen vielä noin!.....=)))))))))))))))
        No, just!
        Et tunne mun Faijaani...ei ole niitä miehiä joita juoksupoikana käytettäisiin.
        Mä saan sen sauvan haettua ihan itse tai pyydän jonkun tuomaan sen mulle. Mutt en tasantarkkaan näe edes unta et pyytäisin Faijalta sitä palvelusta...hän kun jäi Kustaviin.
        Hyppää kyllä mun perässä mereen ja hakee munt vaikka kuusta,jos mulla on hengenhätä, mutt pientä rajaa mitä voin pyytää.....
        Maksoi muuten broidin Lumian, joka myös kävi uimassa ja antoi rahat mulle taxikyyteihin.
        Hän sais taatusti raivarin, jos mä rupeen pyyteleen unohtunutta kyynersauvaani häneltä. Se on liian pikkujuttu juoksuttaa häntä...tunnen hänen ideologiansa.
        Menen nukkumaan nyt, kun koko yö tuli vietettyä puol´horroksessa sängyssä.
        Mukavaa päivää sulle, mitä sit teetkin!

Asustelen rinnetalon alakerran takkahuoneessa "väliaikaisesti" jalkani vuoksi.
        Arvaa oliko viime yönä mulla kylmä! Lämpö on kytketty talosta pois päältä,paitsi suihkuhuoneista,enkä mä osaa sitä kytkeä päälle.
        Hain äsken mukillisen kuumaa kahvia yläkerran keittiöstä, isäntäväki on hereillä jo.
        Talon "talkkari" kantoi mun kahvini alakertaan ja mä klonkkasin perässä,
        ja hän kävi samantien laittamas lämmityksen takas päälle.
        Olis tarvinnut vaan soittaa yöllä yläkertaan systerille ja asia olis järjestynyt heti.
        Yläkerrassa kun ei ole kostean kylmää,niin ei heille tullut mieleen koko asia.
        .
        -No laitat isän hakemaan, kun "lumipallo efekti" käynnistyi hänen vahingosta... ;D
        .
        Laitan mun Faijan hakeen ja perustelisin sen vielä noin!.....=)))))))))))))))
        No, just!
        Et tunne mun Faijaani...ei ole niitä miehiä joita juoksupoikana käytettäisiin.
        Mä saan sen sauvan haettua ihan itse tai pyydän jonkun tuomaan sen mulle. Mutt en tasantarkkaan näe edes unta et pyytäisin Faijalta sitä palvelusta...hän kun jäi Kustaviin.
        Hyppää kyllä mun perässä mereen ja hakee munt vaikka kuusta,jos mulla on hengenhätä, mutt pientä rajaa mitä voin pyytää.....
        Maksoi muuten broidin Lumian, joka myös kävi uimassa ja antoi rahat mulle taxikyyteihin.
        Hän sais taatusti raivarin, jos mä rupeen pyyteleen unohtunutta kyynersauvaani häneltä. Se on liian pikkujuttu juoksuttaa häntä...tunnen hänen ideologiansa.
        Menen nukkumaan nyt, kun koko yö tuli vietettyä puol´horroksessa sängyssä.
        Mukavaa päivää sulle, mitä sit teetkin!

"No, just!"

Noh, eihän siinä olekaan mitään järkeä, jos toinen on kauempana ja saa helpommin sen hommattua muuten. :)

Sullahan oli sitten koko eilinen päivä ja vielä yökin kylmää kyytiä, toivottavasti et tule kipeeksi ja saat levättyä kunnolla.

Mukavaa päivää myös sinulle, mutta ei niin tapahtumarikasta, kuin eilinen, välillä on mukavaa ihan ns. normi päiväkin! ;)

• Pyöräilen ihan ihmisten ilmoilla. Tykkään liikkua myöskin metsässä.

• ykkös.nainen

Jospa eksyttäis joskus samaan metsään. :)

• ykkös.nainen kirjoitti:

Jospa eksyttäis joskus samaan metsään. :)

Voin eksyäkin johonkin pöheikköön. ;)

• MetsäänMennään

Kumpuilevassa metsämaastossa juoksen ja kävelen järvien ja lampien sivuitse ja ympäri.

• erämaahan

Erämaan rauha on meikäläiselle ainoa rentoutuspaikka: luonnonpuistot ja tunturi-Lapin vaellusreitit. Asfaltilla ei saa fyysistä rasitusta jatkuvien liikennevalojen takia.

• ruma-ätmi

Miksi lenkkeillä kun ei saa pillua.

• Mieluiten juoksen lähiympäristössä, kuitenkin sivummalla kaupunkin metelistä. Keskuspuiston, Talin ja ja Munkkiniemen lenkkipolut ovat tulleet tutuiksi.

• yunaG

Helsingissä kaikki tamppaa samoja pururatoja. Siellä minäkin siis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      229
      2075
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1788
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1346
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1185
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1028
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      974
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      960
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      945
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      822
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      814
    Aihe