Jostain 400 km päästä. Aikovatko miehet muuttaa naisen asuinpaikkakunalle jos tulee suhde vaikka? Jättävätkö miehet työnsä myös naisen takia koska minä en ole minnekkään muuttamassa?
Miksi miehet lähettää viestejä
24
<50
Vastaukset
- taskuvenus-nainen
Seurustella voi vaikka välimatkaakin olisi. Toki 400 km voisi olla jo liikaa minullekin. Mutta 200 km ei haittaa mitään.
- 7plus7
Itse olen täältä etelä-suomesta lähestynyt puolessa suomessa olevia koska täällä ihmiset on yksikertaisesti kovempia ja itsekkäämpiä.Jos olisi mahdollista niin muuttaisin puoleen Suomeen.
- juuhhhh
Koska lähempää ei kukaan kiinnostava ole vastannut. Katsos, jos yksi kahdestakymmenestä naisesta jolla olet lähettänyt viestin vastaa, niin lähialueen kiinnostavat naiset on nopeasti käyty läpi. Samaa mieltä olen, että järkeä tuossa ei ole, mutta tämä on se syy.
- taskuvenus-nainen
Minä en edes halua lähiseudulta, mielummin kauempaa etsin.
- yksinkertainen_selitys
Kauempana tutuista ja vaimosta, pienempi kiinnijäämisriski.
- sghklölkj
Ei missään nimessä koska se nainenhan tulee treffeille kotiisi! Ja harvalla on mahdollisuus viettää vaikka koko viikonloppua kanssasi jos naimisissa on.
Ja tiedän kyllä miesten muuttaneen matkojenkin taakse naisen takia.
Entä jos ei tarvitse jättää työtä kun ei ole työssä?
Kun asuu jossain muualla kuin pääkaupunkiseudulla, niin deittipalstojen sinkkunaiset on aika nopeasti tsekattu. Esim. täällä itärajalla sijaitsevassa pikkukaupungissakaan ei oo oikeastaan yhtään potentiaalista naista nettideittisivuilla. Baareistakaan ei löydä mitään. Sit on pakko alkaa hakemaan muualta. Sikäli kun naiset vastaa aika heikosti, niin on yritettävä naisia joka puolelta Suomea. Vaihtoehto on, että luovuttaa ja on yksin, mikä sekin on kyllä käynyt mielessä. Itsehän ehdottomasti toivoisin että nainen löytyisi mahdollisimman läheltä varsinkin kun en todellakaan ole edes muuttamassa täältä mihinkään. Mutta kun ei löydy niin ei löydy.
- työtönmies
No tuskin työttömällä on varaa muutaa eikä naienn huoli.
- MääIhmettelen
Olen tästä aiheesta MIEHENÄ tehnyt aiemminkin avauksen ja kysynyt Miksi naiset lähestyvät satojen kilometrien päästä? Itse asun Tampereella ja ei ainoakaan pirkanmaalainen ensinnäkään vastaa avauksiin saati lähetä niitä mutta arvaa vaan millä mitalla avauksia tulee muualta. Voin harpilla pyöräyttää 300km säteen alueelle jonka sisäpuolelta ei tule ainoatakaan naisen tekemää avausta. Viime aikoina olen saanut kolme avausta lapista, yhden pohjois-pohjanmaalta, yhden etelä-karjalasta ja ettei etäisyys vaan pienenisi tänään sain avauksen pohjois-karjalasta. Koska vastaamattomuus säde on näin selvä ajattelin fiksata asuinpaikkakuntani Oulun paikkeille jos alkaisi yhtäkkiä löytymään pirkanmaalaisia tai hämäläisiä lähestyjiä.
- laaja.reviiri
Minäkin asun pirkanmaalla mutta mielelläni löytäisin pääkaupunkiseudulta seurustelukumppanin tai rannikkoltakin käy. En vastaa pirkanmaalaisille.
- varmaanniinkin
Jotkut varmaan saattavat niin tehdäkkin. Tuskinpa ne tietätävät sen enempää teidän yhteisestä tulevaisuudesta kuin sinäkään ensimmäistä viestiä lähettäessään. Mutta kaukaa avauksia lähettelevät varmaan ovat todennäköisemmin avoimempia myös muuttosuunnitelmille. Itsekkin leikittelin joskus ajatuksella muuttaa johonkin aivan muualle. Tosin en naisen perässä vaan ihan muuten vaan. Astuakseni pois mukavuusalueeltani. Mutta lopulta toteutin sen askeleen vähän toisella tavalla.
Ei monenkaan elämä ole mitenkään kiveen kirjoitettua loppupeleissä jos halua löytyy yrittää ja kokee parisuhteen muutoksen arvoiseksi. Yhdessähän noista asioista sovitaan ja yritetään. Joillakin tuntuu olevan luontevampaakin hakea kumppania vähän kauempaa. Esim. hassua kun jotkut kotipaikkani naiset esim. puhuvat paikallisesta baarista sillä tavalla, että eihän siellä ole kuin ne samat naamat. Silti suurin osa ei kuitenkaan tunne toisiaan millään tavalla. Eli pari epätoivottua exää yleensä määrittelee sen, ettei siellä ole kuin ne samat vanhat naamat. Ei tämä kuitenkaan niin tuppukylä ole, ettei tänne uusia tuttavuuksia mahtuisi. Puhumattakaan jostain nettideiteistä. - N.laskevatkriteerit
Itse asun pääkaupunkisedulla miehenä ja sain paljon naisten tekemiä aloitteita jopa monen sadankilometrin päästä ja hyvä niinkin että naisetkin tekevät aloitteita.
Mutta tässä on se problematiikka tämä meidän etäisyys koska todellisuudessa mies on se joka matkustaa...ensitreffitkin saisin ajella noille "esson baariin kaffeille..."mutta muutaman näistä olen saanut sovittua tännekkin kun täällä on lentokenttä ja Tallinaankin päsee samalla.
Se ihmetyttää kun siellä pohjanmaalla ja itä-karjalassa on sitä miestarjontaa mistä valita mutta totuus on kun pidempäänkin kirjoittelet naisillakin löytyy sitä halukkuutta mahdollisesti muuttaa tänne mutta kun ne asunnotkin on kiven alla ja työnsaanti mahdollisuudet eivät täälläkään varmoja ole.
Se mikä yhteneväisyys näissä on niin houkuttellee asuinpaikkani mutta sitten kun pidenpäänkin kirjoittelet ja "lypsät" tietoja ja luet rivienkinvälistä niin sukset on menneet ristiin siellä pikkupaikkakunnalla ja muutenkin elämä on hakusessa ja epätasapainossa ja siihen nainen haluaa muutosta.
Itse olen sen verran realisti ja lähtökohdat ei hyvät jos pelkästään näillä kriteereillä mennään ja ihmeellisesti ne naistenkin kuuluisat kriteerit laskee.
Niin lisätään vielä tähän että on kyse vanhemmasta 40 naisista kun jokainen on silloin juurtunut omille paikkakunnille yms. kun nuoremmilla on asenne kun haluaa mennä ja tulla ja kokea elämäänsä.
Ei tässä nyt mitään ovia ole suljettu takana mutta kylmän realisti minäkin olen ja kriteerit minullakin ja ns. naisvalikoimakin suurempi omalla paikkakunnalla.- Tulihan_noita
Itsekin stadilainen ja sain naisilta satunnaisia viestejä ympäri maata, huomattavasti vähemmän kuitenkin kuin paikallisilta. En kuitenkaan valtaosaa noista sinänsä laskisi oikeiksi aloitteiksi koska sisältö saattoi olla pelkkä kehu ja harmittelu että asutaan näin kaukana. Kai niistä joku olisi vängännyt itsensä treffeille sinne kauaskin mutta ei itseäni kiinnostanut eikä naiset vängänneet sen pidemmälle kiittävän vastaukseni jälkeen. Joku saattoi laittaa ihan vakavissaankin kyllä viestin mutta ei nyt mistään Hämeenlinnaa tai Tamperetta kauempaa, joihin pääsee junallakin aika vaivatta.
- laaja.reviiri
Eihän se nyt aina noin mene, itse kävin pääkaupungissa ensi treffeillä miestä tapaamassa. Seurustelin monta vuotta miehen kanssa joka siellä asui. Kävin myös hänen luonaan. Minusta oli kivaa käydä kun siellä monenlaista tekemistä riittää. Tosin aika usein mies oli meillä mutta tämä oli elämäntilanteeseemme sopiva kun minulla lapsi ja isompi asunto, mies asui pienessä yksiössä.
Kaikki eivät ole juurtuneet sinne asuinpaikkakunnalle missä nyt asuvat vaikka ikää olisi 40 . Tämä kaupunki ei ole minun kotikaupunkini ja ihan hyvin voisin kuvitella täältä muuttavani pois vaikka ei sukset ristissä täällä ole eikä elämä ole hakusessa tai epätasapainossa.
Olen asunut monilla paikkakunnilla ja on monia missä voisin kuvitella asuvani.
Ei ole mitään erityistä syytä asua täällä, jos sellainen muualta löytyy niin voisin harkita asiaa.
- Tajwtaj
Oi punapääfriidu! Mitäs sanot jos rikas hollywoodnäyttelijä tulee suomeen ja tutustuu sattumalta sinuun kauppareissulla. Suhde etenee seksiin ja muutenkin hyvin, mutta miten se jatkuu?
- jotenkaan en jaksa uskoa ettet olisi valmis muuttamaan hollywoodiin miehen kanssa.
;-) - bullshit23
Kuka rikas hollywood näytttelijä haluaisi jonkun suomi naisen jotka monet jännämiehet on nussineet. Hollywoodissa taso on aika paljon korkeammalla, suomi naiset kelpaa juopoille korkeintaan
- HankalaTilanne
Samaa pohdiskellut.. Itse asun pk-seudulla, mutta omistan omakotitalon, josta pidän itse tosi paljon. Työni on täällä, josta en nyt pidä, mutta elantoni kuitenkin saan. Työt näinä päivinä on tiukassa ja etenkin kun ikääkin on kertynyt työn saaminen on vaikeampaa. Elämä on vailla varsinaista vapaa-aikaa, ja olen miettinyt että miten sitä edes ehtisi treffailla/ tutustua niin kaukana asuvaan ihmiseen. Ihmistä pitää nähdä irl useammin, jotta tutustuu häneen paremmin. Netit/kännyt ei tavoita samaa asiaa. Ihmistä ei opi tuntemaan lyhyessä ajassa silloin tällöin tavaten ja sen vuoksi en kyllä uskaltaisi riskeerata kohti tuntemattomaan. Ei sen puoleen, sillä uskoisin mahdollisen kumppanin löytyvänkin pk-seudun ulkopuolelta, sillä tämän alueen ehdokkaiden elämäntyyli poikkeaa kovasti omastani.
- utanbil
Olen toivonut profiilissani selkeästi, että haen naista pääkaupunkiseudulta tai sen lähialueelta, niin eikös vaan viestiä tule Kuopiosta saakka, että "hei lasketaanko Kuopio lähialueeksi?" Tsiisus, on tainnu jäädä mantsan tunnit väliin skolessa! Mikä noita naikkosia riivaa? Silkkaa piruiluako?
- laaja.reviiri
Voihan sitä viettää viikonloppuja yhdessä. Ja loma-aikoja. Eri asia sitten kun sitä vapaa-aikaa ei ole, miten sitä sitten ehtii edes treffailemaan lähiseudulta?
Kyllähän noita syitä voip olla useampiakin, aina noista hetken hurvittelua toiselta paikkakunnalta aina siihen että on tosiaankin valmis muuttamaan toiselle paikkakunnalle taikka työt tosiaankin sallii sen että voi asua käytännössä missä vain.
Esimerkiksi mie joka asun vuokra-asunnossaja käyn töissä, jossa ollaan kesäisin laivalla 2-3 viikkoa putkeen, voin hyvinkin kuvitella muuttavani toiselle paikkakunnalle. Sijaitseehan 'työpaikkani' nykyisestä kaupungista 200 km päässä.
Voip olla myös että kyseinen kaupunki/paikkakunta on käynyt jostainsyystä jurppimaan ja haluaa muutosta elämäänsä.
Tosin sitä en kiellä etteikö se alun tutustuminen ja treffailu olisi kimurantimpaa, kun harvemmin tulisi nähtyä.- Tässä.syy
Siksi että miehet pettää. Kauas on hyvä joskus matkustaa huo.aamaan ja pettämään omaa kumppania. Silloin ei ikäkään ole aina este kunhan vain saa. Sinä et ap. tiedä mikä on miehen tausta ja sinun on hankalaa sitä saada tietää kun mies tulee luoksesi kaukaa. Sinua on helppo pettää.
- S24.nFemakotRy
No mistähän syystä naiset hakevat suhdetta satojen km päästä kuten joku edellä kirjoitti? Femakkona löydät varmaan siihen jonkun muun syyn kun pettämisen?
- miespuutteessa
Miehillä on pillun puute kova joten sitä haetaan vaikka 1000 kilsan päästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631513929Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503305Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4742764Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2721783Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321443- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611300- 771278