MIkä ihme saa toistakymmentä vuotta nuoremman miehen haksahtamaan yli nelikymmpiseen naiseen?! Itseäni piirittää nyt tuollainen nuori mies ja vähän saa olon hämilleen, kun on itse aina pitänyt itsensä ikäisistä miehistä. Onhan se tietenkin itsetuntoa hivelevää, mutta pitkässä juoksussa mahdoton ajatus mistään muusta.
Voisiko joku nuori mies hiukan avata ajatuksia moisen takana.
Nuoret miehet
42
1131
Vastaukset
Tämä on vain mutu tietoa, koska en ole ikinä tuntenut viehtymystä itseäni vanhempiin naisiin, vaan päin vastoin.
Arvelisin kuitenkin kyseessä olevan 90% sekisin.
Vanhempi nainen on kokeneempi sängyssä, harrastaa rivompaa seksiä, on sinut itsensä kanssa, himoitsee nuorta sonnia, voi opettaa temppuja, ymmärtää epäonnistumisia. Vanhemmista naisista on paaaljon vähemmän kilpailua. Oisi kai noita syitä enemmänkin.- kovakankinen
Minä panen aina paljaalla.
- kuuman-kesän-pantteri
Puuma on kuuma. :D Ikä on vain numero, 20-vuoden päästä se nuori ehkä havahtuu, kun todelliset ikääntymisen merkit tulevat esiin. Jotkut 40 saattavat olla kaiken puolin viehättävämpiä kuin ne 20-vuotiaat tms.
Mitä sitä tunteille voi, jos toinen vie jalat alta, niin se vie jalat alta.
Grauhhh :D - 45645y
Yleensä vanhemmat naiset eivät ole yhtä rasittavia kuin nuoret pissikset, eivät roiku koko ajan kännykässä yms..
- fsdfsdf
Tyytyminen. Nuoret naiset on vaikeita, vanhat naiset on helppoja.
Jos miehellä ei ole varaa ferrariin niin hän ostaa Toyotan.- aikuistennoikeesti
Sinäkö oikeasti kuvittelet, että kaikki naiset lankeaa nuorempiin. Harva kuitenkaan kestää sitä lapsellisuutta, joka sen ikäisissä on vielä niin selkeästi nähtävissä.
- kjeh
Sitäpaitsi voi ostaa Fiatin, lasketaan Ferrariksi.
Mikäli se pitää olla Ferrari niin, http://www.ferrariagri.fi/uploads/images/Gallery/Red-Ferrari/WP_20140331_008.jpg
- ätmel
Ehkä sillä on samanlainen opettajafetissi kuin mulla.
- palstailija
Veikkaisin myös, että seksin perässä vain ollaan. Joillekin se on jonkinlainen saavutus kaveripiirissä, jos on kokemusta paljon itseään vanhemmasta naisesta.
Toisaalta kolmenkympin jälkeen naiset yleensä muuttuvat mukavemmiksi ja järkevimmiksi, kun kukoistuskausi alkaa olla ohi. Vanhemmiten ulkoinen kauneus vähenee, mutta sisäinen kauneus lisääntyy. Sekoilevat teinit voi olla rasittavia. Ihmisessä on muutakin kuin ulkokuori.- moninaista
"Vanhemmiten ulkoinen kauneus vähenee, mutta sisäinen kauneus lisääntyy."
Tämäkin on tulkinnanvaraista: lisääntyykö naisen sisäinen kauneus vai onko nainen pakotettu olemaan mukavempi koska ulkonäkö ei ole enää viehättävä? Miksi nuori ja kaunis nainen ei ole sisäisesti kaunis? - 1nainen11
moninaista kirjoitti:
Tämäkin on tulkinnanvaraista: lisääntyykö naisen sisäinen kauneus vai onko nainen pakotettu olemaan mukavempi koska ulkonäkö ei ole enää viehättävä? Miksi nuori ja kaunis nainen ei ole sisäisesti kaunis?Hyvä kysymys. Parikymppisen olin hyvinhyvin itsekäs minäminä nainen. Ei miehistä vieläkään pulaa ole mutta oon muuttunu ihan toiseksi ihmiseksi kun olin vaimona ja opin kunnioittamaan ja olemaan ystävä miehelle. Parikymppisenä en osannut olla ystävä miehelle vaan ajattelin et miehen ja naisen välillä on etupäässä seksiä. Tietenkin sosiaalinen käyttäytyminenkin kehittyy ajan myötä kun on satojen erilaisten ihmisten kanssa tekemisissä eikä ole vain se bailaava teinipissis.
- palstailija
moninaista kirjoitti:
Tämäkin on tulkinnanvaraista: lisääntyykö naisen sisäinen kauneus vai onko nainen pakotettu olemaan mukavempi koska ulkonäkö ei ole enää viehättävä? Miksi nuori ja kaunis nainen ei ole sisäisesti kaunis?Totta. Tuli vähän väärin muotoiltua tämä lause. Nämä eivät ole toisiaan pois sulkevia asioita. Nuori kaunis nainen voi olla myös fiksu ja empaattinen ym. Sanotaisko, että yleensä elämänkokemuksen myötä turhat luulot itsestä karisee pois. Voihan se olla niinkin, että ulkokuoren rapistuessa on otettava muut avut käyttöön.
- Se_on_win_win
Koska se ei ole nuorelta mieheltä pois, jos sitä oikeaa etsiessä käy kuksimassa vanhoja naisia saaden heiltä arvokasta sänkykokemusta ja itsevarmuuttaa (ja ilmaista viinaa & ruokaa useimmiten myös). Eihän niitä vanhoja tarvi sitten ylläpitää, kummatkin osapuolet saavat seksiä joten se on ehdoton win-win.
Joskin aika kalsea ajatella, että seksi on niin tärkeä asia ettei moni mies tai nainen kelpaa parisuhteeseen siksi, koska seksin on oltava täydellistä... onnettomia ihmisiä jotka metsästävät hyvää seksiä. En tiedä...- vihatipunen
Ei multa ainakaan mitään ilmaista viinaa saisi...eikä kyllä ruokakaan..
- ätmel
vihatipunen kirjoitti:
Ei multa ainakaan mitään ilmaista viinaa saisi...eikä kyllä ruokakaan..
Pitääkö noista sitten maksaa? Entä seksi, pitääkö siitäkin maksaa?
- Time_to_pay
ätmel kirjoitti:
Seksi maksaa aina, tai on maksu jostain. Tavalla tai toisella. (jos ajattelee kylmän loogisesti; hömppähumanistit romantisoitkoon jotenkin tämän ihnottavan kylmän rationaalisen ajattelun pois jos tuntuu kivemmalta)
- vihatipunen
ätmel kirjoitti:
Pitää maksaa..Niin ja eihän multa kyllä seksiäkään saa...
- ätmel
vihatipunen kirjoitti:
Pitää maksaa..Niin ja eihän multa kyllä seksiäkään saa...
Just tollasia seksinmyyjiä kaikki naiset aina on. :-/
- vihatipunen
ätmel kirjoitti:
Just tollasia seksinmyyjiä kaikki naiset aina on. :-/
No en mä ainakaan kun multa ei saa seksiä.
- nainen39v
Mun mies (21v) sanoo et se kiihottuu vanhemmista naisista. Sillä on kyl tarjol nuorempiakin yllin kyllin...mut mitä se multa saa: rakkautta, seuraa, matkustelua, rahaa, seksiä, älykästä juttuseuraa jne jne
Enkä oo ees maailman rumin ;)- Realistiristi
Eiköhän miehesi viimeistään kolmekymppisenä vaihda nuorempaan :)
- nainen39v
Realistiristi kirjoitti:
Eiköhän miehesi viimeistään kolmekymppisenä vaihda nuorempaan :)
Se vaihto nuoremman muhun. Eikä ees ketä tahansa, sellasen jolla on kauniit kasvot, upea paksu tukka, tiimalasi vartalo...kaikin tavoin ulkoisesti sitä mitä miehet hakee..oli 2,5 vuotta avoliitossa sen nuoren ladyn kans.
Jos mies yhtään rahanahne on niin kyl se tääl pysyy ja ystäviä tullaan luultavasti olemaan lopunelämää. nainen39v kirjoitti:
Se vaihto nuoremman muhun. Eikä ees ketä tahansa, sellasen jolla on kauniit kasvot, upea paksu tukka, tiimalasi vartalo...kaikin tavoin ulkoisesti sitä mitä miehet hakee..oli 2,5 vuotta avoliitossa sen nuoren ladyn kans.
Jos mies yhtään rahanahne on niin kyl se tääl pysyy ja ystäviä tullaan luultavasti olemaan lopunelämää."Jos mies yhtään rahanahne on"
Ihanan ihana kahden ihmisen välinen suhde....."elämä on". 8-0- Ujoatm26v
nainen39v kirjoitti:
Jos mies yhtään rahanahne on niin kyl se tääl pysyy ja ystäviä tullaan luultavasti olemaan lopunelämää.Joutuuko muka jotkut naiset maksamaan seksistä miehelle?
- Ujoatm26v
Ujoatm26v kirjoitti:
Joutuuko muka jotkut naiset maksamaan seksistä miehelle?
Jotenkin kun itsellä on sellainen tunne etten saisi varmaan edes yli nelikymppiseltä naiselta kuin maksamalla vaikka en ole edes ruma mies tosin en erityisen komeakaan.
- nainen39v
Ujoatm26v kirjoitti:
Joutuuko muka jotkut naiset maksamaan seksistä miehelle?
Kyl se kuulema panis mua ilmasekski....kyse lähinnä siitä että saa mun kanssa 2-3 kertaa paremman elintason kun mitä olis ilman mua. Ihan joka päivä ollaan kyl yhes.
- nainen39v
MGTOW kirjoitti:
"Jos mies yhtään rahanahne on"
Ihanan ihana kahden ihmisen välinen suhde....."elämä on". 8-0Mä saan kullia se sa rahaa. Kaikki voittaa. Eikä sen tarvi edes hakee kuumaa kosteaa pimppiä muualta ;)
- Naisasialooseri
Yksi YTM kaverini myös panee ja on jonkinlaisessa epämääräisessä suhteessa nelikymppisen haaskan kanssa, ovat myös suunnitelleet kihloihin menoa. Kai siltä naiselta saa villimpää seksiä ja se on myös suostuvainen
- Fewklmwfkmlfwefef
Perimmäinen epävarmuus joka kompensoidaan trendikkäällä puumateemalla. Nuoret miehet kokevat itsensä niin huonoksi etteivät kelpaa nuorille naisille.
- mun.kimpussa.kanssa
Kerran kuulin kaveriporukan lyövän vetoa keskenään kuka iskee vanhimman naisen itselleen...
Mutta sanokaas miksi 40-kymppinen mies iskee silmänsä mummuttuneeseen 65:een?? Oma 40- vaimo vielä kuumaa tavaraa. Onks tää joku mummofetissi? - M-26v
Minulla kyse on fetissistä vanhempiin naisiin eli siis jonkinlainen perversio on kyseessä. Olen jo jostain 17-vuotiaasta asti haaveillut nussivani jotain 40-53-vuotiaita naisia mutta en oikein vieläkään ole kunnolla päässyt toteuttamaan fetissiäni.
Nuorta naista en ole koskaan päässyt nussimaan mikä sekin kyllä harmittaa. Ehkä se että kiihotun vanhemmista naisista johtuu siitä että sitä ei pidetä yleisesti hyväksyttävänä asiana vaan eräänlaisena poikkeuksellisena pervesiona ja se saa minut entistä kiihottuneemmaksi. Muistan kuinka jo koulua käydessäni fantasioin nussivani useimpien vanhempien naisopettajieni kanssa.- M-26v
En tosin tiedä onko se kovinkaan poikkeuksellista että teinipojilla ja nuorilla miehillä on tuonkaltaisia fantasioita että vanhempi naisopettaja jättää esim jälki-istuntoon ja siellä harrastetaan rivoa seksiä.
- M-26v
M-26v kirjoitti:
En tosin tiedä onko se kovinkaan poikkeuksellista että teinipojilla ja nuorilla miehillä on tuonkaltaisia fantasioita että vanhempi naisopettaja jättää esim jälki-istuntoon ja siellä harrastetaan rivoa seksiä.
Kieltämättä olen vähän katkera siitä että nuoruus on mennyt ohi kun en ole uskaltanut baareissa mennä ehdottelemaan seksiä vanhemmille naisille tai nuoremmillekkaan. En ole enää kauaa nuori mies vaan kohta jo setämies.
- sekskiskseisixiseksxisik
Luulisin että se on seksi ja vain seksi, siis seksi ilman seurauksia.
Ei tule perheen suunnittelua ei tulevaisuuden toiveita ei jälkikasvua, siis vain seksiä.- tyuiopi
Kyllä sitä jälkikasvua voi tulla 40 naisen kanssa.
- dadadadda
No kyllä itseäkin jotkut harvat vanhemmat naiset kiinnostavat, ja jos olisivat about oman ikäisiä, niin voisi niitä uloskin pyytää parisuhdemielessä. Ei niitä siis missään vakavassa parisuhdemielessä tule ajateltua, koska oma perhe olisi kuitenkin tarkoitus perustaa, mutta saahan sitä fantasioida.
- NykyäänVanhempi
Mä hoitelin aikoinaan sellaista 47 vuotiasta johtavassa asemassa olevaa rouvaa. Itse olin noihin aikoihin jotain 30v. Oli todella timmissä kunnossa ja meillä oli ihan mukavaa sen aikaa kun sitä kesti. Ei tuon ikäeron kannatta antaa häiritä jos synkkaa hyvin. Kaverit kyllä vähän vittuili tuosta touhustamutta otin ihan huumorilla
- orjatartarpihvi
Nykyinen mieheni oli kaksikymppisenä seurustellut 5 vuotta vähän päälle 50-vuotiaan naisen kanssa. Kuulemma ihastus oli syttynyt netissä kun kumpikaan ei ollut tiennyt toisen ikää. He tapasivat kasvotusten ekaa kertaa niin, ettei mieheni tiennyt naisen iästä kuin sen, että hän oli "ihan jonkin verran vanhempi", naisen omien sanojen mukaan. Nainen tiesi mieheni iän. Kuulemma ensin oli vähän "sulatellut" naisen ikää, mutta se ei sitten kumminkaan päin enää haitannut. Kaipa heillä sitten jotain syvällisempää oli ja ikä ei merkannut. Heidän suhteensa kaatui naisen mukaan ikäeroon ja mieheni mukaan siihen, ettei nainen ollut tarpeeksi halukas sitoutumaan yhtä vahvasti kuin mieheni oli. Tämän enempää en ole udellut mieheltäni koska asialla ei ole minulle väliä. Tiedän muutenkin, että mieheni ei ole pinnallinen ihminen vaikka kauneudesta tykkääkin, niin sisäisestä kuin ulkoisesta. Pelkkiä seksisuhteita ei ole ikinä etsinyt.
- sioudgf
Tämä lienee vain miehesi totuus tarinasta.
- 45555
Johan oli monenlaista mielipidettä. Tuo opettajafetissi sinänsä osuu liki, koska kyse on saman oppilaitoksen opiskelijasta. Tosin olemme molemmat aikuisopiskelijoita.
- Rumaa_touhua_se_on
Wanhalta mummolta (puumia ei ole olemassakaan!) irtoo heleposti. Woit paenaa perskoloon myös.
Tuli tuossa mieleen vielä yksi juttu.
On todella koukuttavaa olla haluttu. Monet nuoret naiset ovat prinsessoja joiden eteen pitäisi antaa kuu taivaalta, jotta saisi. Ja siellä sängyssäkin ollaan palveltavana.
Muistini sopukoista tuli mieleen tapaus, jossa päädyin sänkyyn tätityyppisen ihmisen kanssa. Hänen ulkomuotonsa ei kiihottanut yhtään, mutta hän oli niin innoissaan asiasta ja himoitsi minua niin peittelemättömästi, että itsekin innostuin asiasta, niin että panimme läpi koko yön.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773164
- 492390
- 322097
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812082- 1371849
- 311735
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291633Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne81514Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam441222Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61214