stalkkeri, mitä sitten?

gkhkkgg

Viime syksynä minulle sattuman kautta selvisi, että olin joutunut erään stalkkerin mielenkiinnon kohteeksi. Hän oli selvittänyt minusta kaiken mahdollisen, minkä oli pystynyt selvittämään. En ollut suinkaan ainoa hänen stalkkauksensa kohde vaan hänellä oli useampia henkilöitä (mm. pari kollegaakin oli myös mukana).

Tilanne lähinnä huvitti minua, sillä en uskonut/usko että sillä on juuri merkitystä elämääni.

Mitä ihmeen merkitystä sillä on jos joku (tai jotkut) stalkkaa?

174

6832

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aerpiojreaio

Niin, en ymmärrä mitä hauskaa siinä on, että jollain on mielenterveysongelmia. Oliko tällä kirjoituksella joku pointti? Jos kirjoituksesi motiivi oli täällä esiintyvät "stalkkaus" aiheiset keskustelut, niin muistuttaisin, että täällä on vainoamisharhoista kärsiviä ihmisiä.

• kjgkkg

Totta motiivini oli juuri ihmiset, jotka kärsivät tästä sairaudesta.

Olen elämäni aikana käynyt läpi yhden psykoosin rajun elämänmuutoksen seurauksena. Tiedän kyllä mitä se oikeasti tarkoittaa kun kuvittelee linnunpöntössä olevan kameran jne.

Tiedän myös sen, että peloista irti päästäminen on monelle apu ongelmaan. "jos siellä on kamera, niin katsokoon... ". Kun päästät irti siitä, teet siitä merkityksettömän... sinulla on mahdollisuus päästä yli siitä.

Tämä on tietysti heitto Saharaan, sillä on äärimmäisen epätodennäköistä, että joku sairastava lukisi tämän ja saisi siitä jonkinlaisen ahaa-elämyksen...mutta toisaalta en menetä mitään vaikka kokeilenkin.

ps. ei kaikesta tarvitse aina ajatella negatiivisesti ;)

• arpgojirearg

Tässä mun psykoanalyysi: sait tietää jonkun stalkkaavan sua, osallistuit juoruiluun ja paskanpuhumiseen vähintään hiljaisena hyväksyjänä ja henkilön vointi huononi ja nyt podet huonoa omatuntoa ja hyvittelet kirjoittelemalla paskaa anonyymille palstalle. Ja tunge positiivinen ajattelu perseeseesi.

• terveisetperseestä
        arpgojirearg kirjoitti:

Tässä mun psykoanalyysi: sait tietää jonkun stalkkaavan sua, osallistuit juoruiluun ja paskanpuhumiseen vähintään hiljaisena hyväksyjänä ja henkilön vointi huononi ja nyt podet huonoa omatuntoa ja hyvittelet kirjoittelemalla paskaa anonyymille palstalle. Ja tunge positiivinen ajattelu perseeseesi.

Sanotaan nyt että "analyysisi" on perseestäsi, siellä velloavasta höyryävästä haisevasta paskasta, eikä ole mikään terapoiva psykoanalyysi.

• 4922

Mitä väliä on sillä, että joku sairas narsisti ja sen hovi polkee oikeuksiasi?

• hryg

Aivan käsittämätöntä juttua...

Psykiatria on kyllä melkoista gang stalkingia, mutta luulen, ettet tarkoita sitä.

• soitajeparit

stalkkaaminen on vakava asia josta täytyy ilmoittaa poliisille. minä en alentunut stalkkaukseen ja se on "lievästi" sanottuna rajumpaa kuin sinulla.

• hyvänävinkkinä

ei stalkkareista kukaan terve piittaa.
      välinpitämättömyys vaatii vahvaa luontoa.
      heikot miettivät kaikkea pahaa itsestään ja ympäristöstään.
      olemalla vahvempi, et piittaa. se siitä.
      asia on yhtä yksinkertainen kuin paskalla käynti.

• aina_huoleton

"asia on yhtä yksinkertainen kuin paskalla käynti."

Tämä on hyvä ohjenuora elämään. Halusit tai et, asiat tapahtuvat, kuten paskakin tulee joka aamu tai viimeistään ylihuomenna perseestä.

• mpom
        aina_huoleton kirjoitti:

"asia on yhtä yksinkertainen kuin paskalla käynti."

Tämä on hyvä ohjenuora elämään. Halusit tai et, asiat tapahtuvat, kuten paskakin tulee joka aamu tai viimeistään ylihuomenna perseestä.

Joillakin juttu on jumittanut kiinni peräsuoleen, syynä liika itsensä tarkkailu ja pelko muiden tarkkailusta, tässä on hyvä muistaa että stalkkeritkin käy paskalla, eli ehkä paras puolustus on hyökkäys.

• 1_2_FUCK_U

omituista tosiaan että jotkut jättävät oman elämän elämättä ja omistautuvat toisen kyttäämiseen. surullista. naurettavaa. häiritsevää, mutta harmittoman huvittavaa kun oiken tarkkaan miettii.
      surkuhupaisaa paskaa. vilkutan aina jos mahd. stalkkerin näen. terve tiiät kuka oon. tuo mulle rahaa eläkä pyöri ku perskärpänen mätien lapsies kans mun tai läheisteni, lähellä. ai että..

• gehk

sulla todellakin viiraa päässä. Olet sairausentunnoton. Olet selvästikin vaara yhteiskunnalle. Saapa vaan odottaa, että millon räjähdät...

• tuo.on.totta

Mutta se on totta, rotta, että mätiä ovat lapsesi. Viattomuus lähti, kun heidät hommaan värvättiin, eli tahalliseen toisten kiusaamiseen.

• tuoOnSivistystäkö
        tuo.on.totta kirjoitti:

Mutta se on totta, rotta, että mätiä ovat lapsesi. Viattomuus lähti, kun heidät hommaan värvättiin, eli tahalliseen toisten kiusaamiseen.

vanhemmat ovat sivistyneitä ja hyväosaisia? Tahtovat opettaa lapsensa hyville tavoilla ja kauniiseen käytökseen.

• kuori.kiiltää
        tuoOnSivistystäkö kirjoitti:

vanhemmat ovat sivistyneitä ja hyväosaisia? Tahtovat opettaa lapsensa hyville tavoilla ja kauniiseen käytökseen.

Päällisin puolin ja oikeille ihmisille pitää käyttäytyä ok. Ne käytöstavat ovat ulkokultaisia kulttuuriin sidonnaisia juttuja. Sydän saa olla täysin mätä ja saastunut. kiusaaminen on ok yllättävän monille. Varmaan oman tenavan pärjääminen elämässä ajatellaan olevan parempi, jos hänestä kasvatetaan ilkeä ja pahansuopa ja toisia kiusaava olento, laumasielu, kuin aina itsenäisesti ajatteleva rehellinen ihminen, joka kaihtaa toisten tahallista satuttamista.

• outoa
        gehk kirjoitti:

sulla todellakin viiraa päässä. Olet sairausentunnoton. Olet selvästikin vaara yhteiskunnalle. Saapa vaan odottaa, että millon räjähdät...

Rotta vastailee itselleen... kukaan terve ihminen/muut kuin gang stalking psykopaattirotat, eivät ole loismaisia ja käske ketään tuomaan rahaa... sairasta, että
        ylläpito on katsonut hyväksi poistaa tällaisen lauseen tästä...

• TaYStranshumanismi
        kuori.kiiltää kirjoitti:

Päällisin puolin ja oikeille ihmisille pitää käyttäytyä ok. Ne käytöstavat ovat ulkokultaisia kulttuuriin sidonnaisia juttuja. Sydän saa olla täysin mätä ja saastunut. kiusaaminen on ok yllättävän monille. Varmaan oman tenavan pärjääminen elämässä ajatellaan olevan parempi, jos hänestä kasvatetaan ilkeä ja pahansuopa ja toisia kiusaava olento, laumasielu, kuin aina itsenäisesti ajatteleva rehellinen ihminen, joka kaihtaa toisten tahallista satuttamista.

"Varmaan oman tenavan pärjääminen elämässä ajatellaan olevan parempi, jos hänestä kasvatetaan ilkeä ja pahansuopa ja toisia kiusaava olento, laumasielu, kuin aina itsenäisesti ajatteleva rehellinen ihminen, joka kaihtaa toisten tahallista satuttamista."
        Tuo pätkä pitää paikkansa kohdallani. Vanhempieni mielestä minun kuuluu muuttua TaYS:n psykokirurgiassa Ilmestyskirjan portoksi, joka ei tunne surua ja valehtelee jatkuvasti. Olen tällä hetkellä leski, joka tuntee surua monien lähimmäisten kuolemista, mutta vanhempieni ja SatSHP:n mielestä minun kuuluu valehdella, etten ole, jotta minusta tulee Ilmestyskirjan portto. TaYS:n psykokirurgian transhumanismissa (Suomi24/Uskonnot ja uskomukset/transhumanismi) ihmisestä tulee robotti, joka valehtelee kaikki ajatuksensa ja puhuu tekoälyllä, ei tunneälyllä tai kognitiivisesti.

Ensimmäiset seitsemän vuosiviikkoa (49 vuotta) ovat olleet pakko-orjuutta, sen jälkeen minut muutetaan portoksi, joka poltetaan Brysselin roviolla.

• aikapmmmmi

odota pois vaan.

• VastausSaharasta

Kuule ei noi sun stalkkauskokemukset ole yhtään mitään. Et tiedä miltä tuntuu, kun hermostosi kaapataan ilkeiden henkien toimesta ja kuolleet sielut valtaavat ruumiisi öisin. Et kykene kunnolla hallitsemaan ajatuksiasi etkä ruumistasi. Ne aiheuttavat ruumiisi tuntemaan fyysistä kipua pelkillä ajatuksilla, raiskaavat sinua aamusta iltaan. Jossain vaiheessa sarjamurhaajat ajavat sinua takaa kun tulet illalla kotiin ja seuraavana päivänä heräät valkoiseinäisestä talosta valkotakkisten setien ja tätien keskelle hämmästyneenä siitä, ettet ollutkaan kuollut kuten eilen vielä kuvittelit. Jos tietäisit miten paljon pahuutta tähän maailmaan mahtuu, niin et todellakaan välittäisi stalkeristasi. Jos näkisit näkyjä loputtomasti raiskatuista ja hengiltä kidutetuista seksiorjista, vastasyntyneistä lapsista joiden aivot syödään kannibalistisissa rituaaleissa, sotien keskellä syntyneistä psykopaateista jotka tiedostavat jokaisen mielteesi ja ajavat päähäsi kaikkein brutaaleimpia väkivaltafantasioitaan ja muistojaan. Jos vain näkisit aamusta iltaan unia mitä irstaimmista pedofiileista ja siitä, miten he raiskaavat ja hyväksikäyttävät pieniä lapsia, nälkään nääntyvistä vangeista pimeissä vankiselleissä...Kurkottaisit tietoisuudessasi rauhan vyöhykkeeltä sinne, missä ihmiset tappavat ja kiduttavat toisiaan huvista ja tottumuksesta. Sen jälkeen tajuaisit, että SINÄ ELÄT PARATIISISSA eikä mitään pelättävää ole. Voit elää ja kuolla hengessäsi rauhassa ja vapaana.

• hkljökhgfgkj

Tiedätkö, mistä tiedän että et ole uskossa?

Sinulla on tuollaista, mutta et silti ottamaan Jeesusta elämääsi, miksi?

• ihminen_on_mätö

Tämän paskateknologian aikakaudella tämä maailman mätäsonta on nyt tuotu ihmisten koteihin, niille on avattu suora väylä tämän urkinta saasta teknologian myötä jokaisen yksittäisen ihmisen kimppuun käydä. Näitä nettipaska sittiäisiä pitäisikin alkaa käsittelemään niin kuin mitä tahansa muitakin terroristeja käsitellään, nappi ottaan aina kun mahdollista.
      Kaiken tyylisessä kyttäyksessä ja urkinnassa on kyse hyvin usein samalla rikollisuudesta. Aina kun rikollinen pääsee tekosistaan rangaistuksitta, se useimmiten pyrkii uusimaan rikoksiaan, kenties lisäksi aina vaan pahenee tekotavat ja repertuaari. Edes se jolle tämä urkintasonta on tehty, se isoveli /sisko valvoo systeemi, edes siellä ei ole kaikki jauhot puhtaat pussissa.
      Pelkästään tässä maassa on jo yli kuusinumeroinen luku näitä tähän mätäpeliin osallistuneita, joko suoraan itse osallisena tai verkostoituneena tämän tyylisiin paska sittiäisiin.
      Mikä tahansa yhteiskunta on lopulta tuhon oma, kun tämän tyylinen paska sittiminen yleistyy, siitä tulee ikään kuin "maan tapa".
      Niin myös tämä yhteiskunta. Ei siinä sen vakavammista asioista ole kyse.

• rikuhautalahuuhaa

samaa mieltä

• paskakyttärit

Se oli muuten tämä kovemman kirjaimen kaupparyhmittymän nettikauppa, mainostiko ne sitä yhteen aikaan Suomen suurimmaksi - tämä minkä ne nyt vähän aikaa sitten myi sakemanneille erittäin alhaiseen hintaan koko puljusta - sieltä käsin kaupattiin ja toimitettiin mulle tämä vakoilulaite.
      Vaikka tällaisesta läppäristä laittaa laitteen webbikameran teipillä umpeen ei auta mitään. Kuvaa lähtee näitten paskasittiäisten toimesta maailmalle siitä huolimatta, ilmeisesti myös tämä suoli24 ylläpito feikkiämmä on valjastettu jossain määrin tähän paskapeliin mukaan.
      Se, mikä minua kiinnostaisi selvittää myös, on että oliko tämän laitteen sisältämä muu vakoilukamerateknologia jotain sellaista, mikä oli laitteeseen sisään rakennettuna, ja oliko kaikissa näissä tämän sarjan ja tyypin laitteissa tällainen vai toimitettiinko tällainen NSA tai muu vastaava tyyppisesti räätälöidysti vain minun kohdalleni - ja jos näin niin epäilemättä nämä on tätä valikoidusti tehneet joillekin muillekin. Targeted individuals. Tätä samaa paskaa on myös televisioissa, niistä löytyy myös tätä saman tyyppistä touhua. Paskapounit ja kuukkelit, sampat ja muut - kaikki samaa paskaa.
      Myös tämän maan DDR stasi tyyppistä ja henkistä verkostoa ja porukkaa on tässä mätäpelissä ollut sotkeutuneena mukana. Yhteistä näille kaikille mätäpeliin osallisille on, että ne ei koskaan tule vapaaehtoisesti julkisuuteen tunnustamaan tekosiaan, vaikka olis mitä paskaa olleet mukana tekemässä. Mut mun puolesta sitten vastineeksi, tämä tämmöinen maa missä tällaista toimintaa harjoitetaan, se joutaa mennä, paskamätämediat ja mielipuolien täyttämät paskairvimis ja hyökkäily "ajanvietto-ohjelmat". Niin kuin myös kaikki muutkin vastaavat paska maat ja paska "ihmiset".
      Tuossa mielessä, kaikki lentoperämiehien ja muiden vastaavien tyyppiset tapaukset ovat minun puolesta tervetulleita. Nämä mätäpaskapeliin osalliset kuvittelevat virheellisesti, että heihin ei pysty kukaan tai mikään koskaan iskemään - virhe kuvitelma.
      Tuon tyyliset tapaukset vain toteuttavat sitä ennustetta - te ette tiedä aikaa ettekä paikkaa milloin teidän aikanne tulee päättymään. Paskaihmisten kohdalle tuollainen kohtalo sopii minun puolesta heille paremmin kuin hyvin. Työ on vielä pahasti keskeneräinen, mutta mä olettaisin että eiköhän asiat etene siihen suuntaan että paha saa lopulta palkkansa - eli maallisen vaelluksen loppunsa täällä ajassa. Sangen viheliäiseksi tulleita ovat jo.

• näin.on

Niin on.
        Gang stalkkeripsykopaattirottapomo ei todennäköisesti erota harhoissaan sitä, että lähes kukaan ei osallistu hänen hoviinsa kuin pelosta tai jotta saa siitä itselleen hupia tai purkaakseen omaa kateuttaan tai muita omia syitään. Kuolemasta tulee yksinäinen.

• omaaelämää

Te olette vainoharhaisia toopeja, tajuan kyllä asenteen kun itekin olin joskus tuollainen, mutta salaliitot ja stalkkaaminen on loputon pohjaton suo, ja sä voit sanoa aina että joku stalkkaa tai kyttää eikä tähän pohjattomuuteen tule koskaan loppua. Mä siis lopetin koko homman kyllästyttyäni hommaan, ja jotkut ylempänä ovat tajunneet saman asenteen muutoksen, eli - "mitä sitten, vaikka joku stalkkaakin?", ei sen niin väliä, sillä se on sen stalkkaajan oma häpeä jos/KUN jää kiinni. Alkakaaapa nyt hommaamaan jo omaa elämää pojat.

• TiFi
        omaaelämää kirjoitti:

Te olette vainoharhaisia toopeja, tajuan kyllä asenteen kun itekin olin joskus tuollainen, mutta salaliitot ja stalkkaaminen on loputon pohjaton suo, ja sä voit sanoa aina että joku stalkkaa tai kyttää eikä tähän pohjattomuuteen tule koskaan loppua. Mä siis lopetin koko homman kyllästyttyäni hommaan, ja jotkut ylempänä ovat tajunneet saman asenteen muutoksen, eli - "mitä sitten, vaikka joku stalkkaakin?", ei sen niin väliä, sillä se on sen stalkkaajan oma häpeä jos/KUN jää kiinni. Alkakaaapa nyt hommaamaan jo omaa elämää pojat.

Cool story, bro.

• jeahjeahjeah
        TiFi kirjoitti:

Cool story, bro.

Jeah, näin se on, another bro.

• jghkjvcg

Ehkä läppärini kanera ottaa minusta salaa kuvia ja lähettää ne maailmalle...onhan se mahdollista...mutta mitä sitten?
      Minä olen tavallinen töissä käyvä ihminen, minulla ei ole mitään sen luokan salaisuutta, mikä kiinnostaisi valtiotasolla ketään.

Voisiko joku kertoa, mitä oikeaa (siis ihan konkreettista) haittaa siitä olisi minulle, jos joku NSA, nyt jostain käsittämättömästä syystä vakoilisi minua. Minä en itse keksi yhtäkään konkreettista asiaa.

• MOOTTO

Jos et ole rikollinen niin ei ole haittaa. Motto.

• TiFi
        MOOTTO kirjoitti:

Jos et ole rikollinen niin ei ole haittaa. Motto.

Eli yksityisyyden menettämisestä ei ole haittaa, jos ei ole rikollinen? Ei haittaa, jos yksityisiä ja intiimejäkin asioita urkitaan ja levitellään ympäriinsä? Ei haittaa, jos sinua tarkkaillaan kotona ollessa?
        Eli, jos jotain ei haittaa yksityisyyden menettäminen, niin sitten varmaan voi itse laittaa nettiin kaikkien luettavaksi omat henkilötietonsa ja kertoa itsestään kaikki, mikä on ammatti, mitä harrastaa, siviilisääty, seksuaalinen suuntautuminen, tiedot kaikista sairauksista jne. Pointti tuli kaiketi jo selväksi?

• NSAstaviis
        TiFi kirjoitti:

Eli yksityisyyden menettämisestä ei ole haittaa, jos ei ole rikollinen? Ei haittaa, jos yksityisiä ja intiimejäkin asioita urkitaan ja levitellään ympäriinsä? Ei haittaa, jos sinua tarkkaillaan kotona ollessa?
        Eli, jos jotain ei haittaa yksityisyyden menettäminen, niin sitten varmaan voi itse laittaa nettiin kaikkien luettavaksi omat henkilötietonsa ja kertoa itsestään kaikki, mikä on ammatti, mitä harrastaa, siviilisääty, seksuaalinen suuntautuminen, tiedot kaikista sairauksista jne. Pointti tuli kaiketi jo selväksi?

Sun pitäis nyt ymmärtää, että NSA toimii USA:n hallituksen alaisena organisaationa, joten sen on noudatettava USA:n sisäisiä lakeja, ja USA:han säätää lakinsa demokraattisella kokoonpanolla aina, joten, nou hätä. Ihan toinen asia olisi, jos olisit esim. Venäjän kaltaisen valtion kyttäyksen alla, jota johtaa tällä hetkellä Putinin kaltainen diktaattori ja kriminaali joka vähät välittää kansainvälisistä laeista. Ymmärsitkö nyt, mistä on kyse?

• demokratialisäystä
        NSAstaviis kirjoitti:

Sun pitäis nyt ymmärtää, että NSA toimii USA:n hallituksen alaisena organisaationa, joten sen on noudatettava USA:n sisäisiä lakeja, ja USA:han säätää lakinsa demokraattisella kokoonpanolla aina, joten, nou hätä. Ihan toinen asia olisi, jos olisit esim. Venäjän kaltaisen valtion kyttäyksen alla, jota johtaa tällä hetkellä Putinin kaltainen diktaattori ja kriminaali joka vähät välittää kansainvälisistä laeista. Ymmärsitkö nyt, mistä on kyse?

Selvennän nyt sitten vielä lisää koska käyn harvoin nykyään palstalla. Koska USA:aa velvoittaa demokraattisten lakien noudattaminen, ei NSA:kaan siis voi ja saa kuunnella yksityisten ihmisten yksityisiä asioita, ellei se saa siihen erillistä lupaa, johon pitää saada USA:n sisällä tapahtuneesta mahdollisesta rikoksesta tai lain rikkomisesta(kun on kyse jostain yksittäisestä ihmisestä, sinusta tai minusta, jne) FBI:ltä lupa, ja ulkomailla CIA:lta tai Pentagonilta lupa, ja nämä tiedustelupalvelut, edelleen, ovat alistetut tiedustelupalvelussaan USA:n hallinnon alle, joka, edelleen, joutuu toimimaan demokratian säännöin.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/FBI
        https://fi.wikipedia.org/wiki/CIA
        https://fi.wikipedia.org/wiki/NSA
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Pentagon
        Näistä USA:n tiedustelupalveluista ei kannata olla huolissaan, koska ne kuten ylempänä sanoin toimivat USA:n demokratian alla, ja jos ne eivät toimisi, ne joutuvat neljännen valtiomahdin kritiikin, lehdistön ja median, alle, ja joutuisivat korjaamaan heti toimintaansa. Huolissani siis minä ainakin olen, jos nämä tiedustelupalvelut eivät toimisi USA:ssa, koska silloin esim Venäjän kriminaalivaltion ja sen diktaattori Putinin tiedustelupalvelu saattaisi toimia voimakkaammin kuin USA:n tiedusteluelimet, ja tämä tietäisi demokratiakatoa koko maailmassa.

• SeKunOnTotta
        demokratialisäystä kirjoitti:

Selvennän nyt sitten vielä lisää koska käyn harvoin nykyään palstalla. Koska USA:aa velvoittaa demokraattisten lakien noudattaminen, ei NSA:kaan siis voi ja saa kuunnella yksityisten ihmisten yksityisiä asioita, ellei se saa siihen erillistä lupaa, johon pitää saada USA:n sisällä tapahtuneesta mahdollisesta rikoksesta tai lain rikkomisesta(kun on kyse jostain yksittäisestä ihmisestä, sinusta tai minusta, jne) FBI:ltä lupa, ja ulkomailla CIA:lta tai Pentagonilta lupa, ja nämä tiedustelupalvelut, edelleen, ovat alistetut tiedustelupalvelussaan USA:n hallinnon alle, joka, edelleen, joutuu toimimaan demokratian säännöin.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/FBI
        https://fi.wikipedia.org/wiki/CIA
        https://fi.wikipedia.org/wiki/NSA
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Pentagon
        Näistä USA:n tiedustelupalveluista ei kannata olla huolissaan, koska ne kuten ylempänä sanoin toimivat USA:n demokratian alla, ja jos ne eivät toimisi, ne joutuvat neljännen valtiomahdin kritiikin, lehdistön ja median, alle, ja joutuisivat korjaamaan heti toimintaansa. Huolissani siis minä ainakin olen, jos nämä tiedustelupalvelut eivät toimisi USA:ssa, koska silloin esim Venäjän kriminaalivaltion ja sen diktaattori Putinin tiedustelupalvelu saattaisi toimia voimakkaammin kuin USA:n tiedusteluelimet, ja tämä tietäisi demokratiakatoa koko maailmassa.

Hyvä teksti.

• haloo.mootto

No.
      Milloinkas se mootto -rotta tulee tähän kertomaan nimensä, osoitteensa, lääkityksensa, puolisonsa lääkityksen, mielenterveyspuolella asioinnit, vanhempiensa taustan ja nimet, mahdolliset lastenkotipaikat, jengitappelut, huumevieroituksensa, ym tietonsa?
      tai siis kaiken oman taustansa? Vanhempiensa ja puolisonsa ja lastensa ja sukunsa ongelmat ja sairaudet ja vankilatuomiot?

Jos uhreilla näitä olisi, ne olisivat tiedossa jo kaikilla. Tosin eihän uhrilla tarvitse olla mitään vaan ne voidaan siirtää itsestä uhriin ja valehdella.

• VaihdoinJoNytkinNikkiä

Miksi ihmeessä kertoisin täällä yhtään mitään yksityisestä puolestani? Tämähän tässä on pointti, ei pidä olla typerä näissä jutuissa, jos sä paljastat nimesi ja sotusi ja osoitteesi nettiin anonyymeillä palstoilla, olet tyhmä.

• haloo.mootto
        VaihdoinJoNytkinNikkiä kirjoitti:

Miksi ihmeessä kertoisin täällä yhtään mitään yksityisestä puolestani? Tämähän tässä on pointti, ei pidä olla typerä näissä jutuissa, jos sä paljastat nimesi ja sotusi ja osoitteesi nettiin anonyymeillä palstoilla, olet tyhmä.

No mutta eihän kukaan gs uhrikaan ole kertonut itsestään mitään ganstalkkaajarotilleen, silti nämä kyttäämällä ja rikoksilla ja valehteluilla ja provosoinneilla jauhavat uhristaan.

• nettikyttäritonsairaita

En mä todellakaan ollut mikään rikollinen vaan ei auttanut yhtään mitään, mut targetoitiin kohteeksi mitä melkoiseen mätäpeliin, mihin on sotkeutuneena mukaan melkoinen vyyhti vaikka mitä porukkaa, ihan tätä NSA touhua myöten. Sitä myöten ja mukana vielä kaikkea muutakin tämän maailman ei niin ihan kaidan tien kulkijoita.
      Tavallisella ihmisellä on hyvin vaikeaa yrittää toimia tuollaisetkin pirut vielä niskassaan - siinä olis henkisesti erittäin hyvin voivillakin tekemistä, saatikka eriasteisista mielenterveyden ongelmista kärsivillä. Aina myöskin silloin kun yksi puoli on pelissä mukana pelaamassa niin on se vastapuolikin. Ja mä siinä välissä - eikä näistä pelissä mukana olijoista kukaan tule koskaan vapaaehtoisesti tunnustamaan tekosiaan, mitä ovat olleet mukana tekemässä.
      Vaan yksi käytännön esimerkki tähän mukaan taas, oli siinä sitten miten kytkeytyneenä ja minkä verran näitä mainitsemiani osapuolia tai sitten ei.
      Jos satuitte lukemaan jokin aika sitten - tänä keväänä joka tapauksessa se oli - jutun siitä brittijullista, mikä vanhempiensa kotoota käsin kävi automatisoiduilla kaupankäyntijärjestelmillä lyhyttä nopeaa kauppaa, tai taisi olla lukemattomien sellaisten perumisella - oli jonkin niihin erikoistuneen softapuljun kans onnistunu kyhäämään järjestelmän millä se onnistui - niin se onnistui romahduttamaan jenkkipörssit yhden päivän aikana alas noin kymmenen prosentin verran.
      Kyseessä oli laiton markkinoiden manipulointi, tämä julli onnistui arvioiden mukaan tällä rikollisella toiminnalla tienaamaan samanaikaisilla lukemattomilla oikeilla käymillään kaupoilla yli 30 miljoonaa. Siinä oli jotain juttua siitä kun ne oli vailla sitä luovutettavaksi sinne jenkkilään vastaamaan oikeuden eteen rikoksistaan, toistaiseksi engelsmannit ei olleet luovuttaneet sitä.
      Jos joskus olette käymässä kauppaa pörssissä, myös teidän kohdallenne saattaa sattua tällainen rikollinen vedättämään sen jälkeen tuonkaltaisilla toimenpiteillä ostamanne kohteen kurssia alaspäin, pyrkien näin samalla hyötymään itse taloudellisesti ja samalla ryöväämään teiltä teidän rahanne pois. Ja huom, nyt ei ole kyse edes näistä shortipaskoista, se peli on vielä lisäksi erikseen. Tämä siis mikäli olette targeted individual, yks puoli pelin osallisista saattaa yrittää kiskoa toiseen suuntaan hieman, sitten nää mätäkyttärit puolestaan huomaa tän ja alkaa kiskoa toiseen suuntaan hyötyen siinä sivussa itse.
      Kun tässä nykyisenkaltaisessa nettipaskamaailmassa kaikki tämä tämänkaltainen toiminta on täysin mahdollista - yksittäisten ihmisten kyttäys ja seuraus ja sen jälkeen sen toimista itselle taloudellisen hyödyn irti repimisen yrittäminen tuonkaltaisia keinoja käyttäen. Tätä on hieman vaikea selittää, tämä vaatisi pitkät kirjoittelut taustalle ensin taustatiedoksi.
      Voin vain sanoa, että olen ollut kohteena tuonkaltaisellekin toiminnalle lukemattomia kertoja, myös tuon tyyliset ja tapaiset nettivaras pirut - tai pirulaumat iskee kimppuun kuin jokin raatelupetoeläin. Eihän niistäkään kannata välittää, eihän ? Vaikka ne pyrkiikin varastamaan sun rahas, niin kuin mikä tahansa muukin rikollisuuden muoto.

• stalkerstalker

"mut targetoitiin kohteeksi mitä melkoiseen mätäpeliin, mihin on sotkeutuneena mukaan melkoinen vyyhti vaikka mitä porukkaa, ihan tätä NSA touhua myöten"

Puhut vainoharhaista hevonpaskaa, sua ei vainoa tai stalkkaa kukaan muu kuin sun omat houreiset ajatukset. Olet pihalla, ei sen kummempaa.

• Jalaa

Nää jutut on melkein kuin lukisi Nikki Sixxin elämänkertaa, Heroiinipäiväkirja. Jätkä oli pahasti koukussa herskaan, ja pahimmissa harhoissaan meni haulikon kanssa, ja alastomana kaappiin piiloon. Kuvitteli mm. et sen talon pihapuissa oli kameroita, ja pienet ufot vakoilisivat sitä.

• Hahhhahhh
        Jalaa kirjoitti:

Nää jutut on melkein kuin lukisi Nikki Sixxin elämänkertaa, Heroiinipäiväkirja. Jätkä oli pahasti koukussa herskaan, ja pahimmissa harhoissaan meni haulikon kanssa, ja alastomana kaappiin piiloon. Kuvitteli mm. et sen talon pihapuissa oli kameroita, ja pienet ufot vakoilisivat sitä.

samaa nauran täällä parhaillaan. :D

• just.just
        Jalaa kirjoitti:

Ahaa. Kerropa lisää entisestä elämästäsi, rotta. Me muut emme välttämättä olekaan lukeneet huumeidenkäyttäjien elämäkertoja, kun ei kosketa niin läheltä...

• stalkestalker
        Jalaa kirjoitti:

"Jätkä oli pahasti koukussa herskaan, ja pahimmissa harhoissaan meni haulikon kanssa, ja alastomana kaappiin piiloon."

Syytäkin on mennä kaappiin piiloon, kun hepoa vetää ;-D

• jkgkgg

Oli aika lapsellista tekstiä...
      "mikset sitten laita omia tietojas nettiin"

Miksi ihmeessä ikinä laittaisin omia tieojani nettiin ja mitä tekemistä sillä on sen kanssa, että en pelkää, että minua vakoiltaisiin?

Yhtä hyvin voisi sanoa "jos et pelkää joutuvasi petetyksi, niin anna kaikki rahasi pois" ...ei mitään yhteistä tässäkään, ei mitään järkeä kummassakaan.

Hella neuroosistakaan ei pääse irti, ennen kuin päästää asiasta irti.
      Hyväksyy sen, että on pienempi paha että talo palaa kuin se, että menee (sairauden takia) tarkistamaan hellan.

Sama pätee tähän.
      On parempi antaa "heidän" vakoilla kuin sairauden takia olla vainoharhainen yksityisyytensä kanssa.

• TiFi

"On parempi antaa "heidän" vakoilla kuin sairauden takia olla vainoharhainen yksityisyytensä kanssa."
        Joukkovainoamisen kohteiden kohdalla ei ole kyse vainoharhasta, vaan siitä, että he ovat tietoisia siitä, että heitä oikeasti vainotaan ja että heiltä on riistetty yksityisyys vakoilemalla 24/7 mm. informaatioteknologian avulla. Ja vakoilemalla saatua tietoa käytetään heitä vastaan äärimmäisen pahansuovalla ja elämää tuhoavalla tavalla.
        Yksityisyys on muutenkin tärkeä asia kaikille eikä kukaan halua sitä menettää, siksi yksityisyydensuoja on kirjattu myös Euroopan ihmisoikeussopimukseen. Ei kukaan halua, että hänen yksityisiä asioita ja varsinkaan inteemejä sellaisia levitellään netissä ja ulkomaailmassa. Mutta tämä tapahtuu joukkovainoamisen kohteille. On siksi irvokasta lässyttää näille yksityisyytensä menettäneille ihmisille siitä, miten vakoilemisesta ei kannata välittää.
        "Miksi ihmeessä ikinä laittaisin omia tieojani nettiin ja mitä tekemistä sillä on sen kanssa, että en pelkää, että minua vakoiltaisiin?"
        Joukkovainoamisen kohteiden kohdalla kyse ei ole pelosta, vaan tiedosta, että heitä vakoillaan ja vainotaan ja että he ovat jo menettäneet yksityisyytensä. Ei tarvitse pelätä, että vakoillaan, mutta pään laittamaan hiekkaan ei myöskään ole hyvä idea. Eli kannattaa olla tietoinen siitä, että myös tavallisia ihmisiä, jotka eivät ole rikollisia, "terroristeja" tms., voidaan vakoilla ja myös vakoillaan niin Amerikassa, Suomessa kuin muissakin länsimaissa. On äärimmäisen lapsellista kuvitella, että sitä tapahtuu vain Venäjällä ja muissa samankaltaisen hallinnon maissa.
        Eli väännetään vielä rautalangasta: mitä ei itse vapaaehtoisesti laita itsestään nettiin tai julkiseen levitykseen, ei nettiin tai julkiseen levitykseen kuulu. Ne ovat yksityisasiota, jotka ihminen haluaa pitää itsellään tai korkeintaan läheistensä tai ystäviensä tiedossa, jos niitä heille on päättänyt vapaaehtoisesti jakaa. Heitto, mikset laita omia yksityisasioitasi nettiin, on sarkastinen vastaus juuri näihin ääliömäisiin "vakoilemisesta ei kannata välittää" kommentteihin.
        Vakoilu tuhoaa yksityisyyden ja myös elämän, jos sen avulla saatuja tietoja käytetään vakoilun kohdetta vastaan. Ei todellakaan ole parempi antaa "heidän" vakoilla, kyseessä on äärimmäisen törkeä ihmisoikeuksien loukkaus.

• ihmisoikeudet

• stalkerstalker
        ihmisoikeudet kirjoitti:

Kiitos TiFi upeasta viestistäsi! Kuten tarkoitat, yksityisyydensuojaa ei saa rikkoa, sillä ihmisoikeudet (LUKU 2) ovat etusijalla Suomen lain muihin pykäliin verrattuna (LUKU 10 §106-107).
        http://finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731#L10 perustuslain asema
        http://finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731#L2 ihmisoikeudet

Niin, mitä pirua te vaahtoatte ja kuolaatte täällä, ottakaa poliisiin yhteyttä jos teidän yksityisyyttänne on rikottu, tottakai lainvalvojien tehtävä on valvoa rehellisten kansalaisten yksityisyyttä. Siinä se.

• kiusaaminen.on.ikävää
        stalkerstalker kirjoitti:

Niin, mitä pirua te vaahtoatte ja kuolaatte täällä, ottakaa poliisiin yhteyttä jos teidän yksityisyyttänne on rikottu, tottakai lainvalvojien tehtävä on valvoa rehellisten kansalaisten yksityisyyttä. Siinä se.

Mielestäni suomalainen poliisi varmaankin hoitaa hommat, jos asiaa tulee.
        Mutta miten ihmeessä kirjoittelijat joita poliisiautot vainoaa, tai ne kirjoittelijat jotka netissä alentuvasti poliisin toimintaa haukkuvat....saavat apua...? Huonoja kokemuksiako?

• en.luota

Maailmalla tehtyjen tutkimuten mukaan 2 % gs-uhrien tekemistä rikosilmoituksista on johtanut johonkin. -Kyllä on huonoja kokemuksia.En luota enää lainkaan. -Kirjoitin kommentin tähän kohtaan jo kaksi kertaa.Kerroin perusteluja epäluottamukseen. Kumpikin viesti yht´äkkiä vain hävisi. Niin on käynyt ennenkin, kun olen poliisin viestissä maininnut.Saa nähdä, miten nyt käy.

• skldfj

Stalkkeri on stalkkeri, uhri on uhri. Älkää uskoko perättömiä juoruja tai lähtekö niihin mukaan.

• huomiokykyinen

Jos joku alkaa sulle puhumaan pahaa toisesta ihmisestä niin rupea tarkasti kyselemään itse. Esim. mistä pahanpuhuja on tietonsa saanut, tunteeko kohteen hlö.kohtaisesti ja miksi puhuu. Jatka tenttaamista niin huomaat että pasmat menee sekaisin skeidan puhujalta. Jos hän sanoo kuulleensa muilta ihmisiltä niin voit uskoa että perättömiä ovat puheet. Jos sanoo uhrin itse kertoneen niin voi kysellä että miten olet kuunnellut vaikka itsellesi tuntematonta uhria tai puolituttua. Ajatelkaapa järjellä. Ei kukaan rupea tuntemattomille itsestää puhumaan soopaa. Kummallista on miten helppoon ja mielellään lähtee suuri osa tavan tallaajista. Onko sitten niin kiva kun joku laitetaan paineen alle kärsimään perättömistä puheista ja kiusanteosta.
        Sanon vaan että stalkkauksen alkuunpanijat ovat sairaita hulluja mutta vieläkin säälittävämpiä ovat mukaan menevät stalkkerin myötäilijät. Heitä jopa stalkkeri halveksii mutta tarvitsee likaisen työn tekijöiksi.

• gs.rotat
        huomiokykyinen kirjoitti:

Jos joku alkaa sulle puhumaan pahaa toisesta ihmisestä niin rupea tarkasti kyselemään itse. Esim. mistä pahanpuhuja on tietonsa saanut, tunteeko kohteen hlö.kohtaisesti ja miksi puhuu. Jatka tenttaamista niin huomaat että pasmat menee sekaisin skeidan puhujalta. Jos hän sanoo kuulleensa muilta ihmisiltä niin voit uskoa että perättömiä ovat puheet. Jos sanoo uhrin itse kertoneen niin voi kysellä että miten olet kuunnellut vaikka itsellesi tuntematonta uhria tai puolituttua. Ajatelkaapa järjellä. Ei kukaan rupea tuntemattomille itsestää puhumaan soopaa. Kummallista on miten helppoon ja mielellään lähtee suuri osa tavan tallaajista. Onko sitten niin kiva kun joku laitetaan paineen alle kärsimään perättömistä puheista ja kiusanteosta.
        Sanon vaan että stalkkauksen alkuunpanijat ovat sairaita hulluja mutta vieläkin säälittävämpiä ovat mukaan menevät stalkkerin myötäilijät. Heitä jopa stalkkeri halveksii mutta tarvitsee likaisen työn tekijöiksi.

Niin, sepä se onkin, alullepanija on mielisairas psykopaatti, joka pitää toimintaansa älyn osoituksena ja nokkeluutena ja hänelle kaikki on sallittua, hän on yli-ihminen.

Kätyrit varmasti tajuavat, ainakin ei-sadistiset ei-psykopaattiset oman toimintansa alhaisuuden ja tietävät varmaan psykopaattigangstalkkaajarottapomonsakin heitä halveksuvan. Ainakin ne harvat, joilla jotain aivotoimintaa on...

• aivotoimintaa.kellä

Tämän kirjoittajakin pitää varmaan tätä viestiään älyn osoituksena ja nokkelana, kun osaa niin sujuvin sanakääntein ja yhdyssanoin kirjoittaa. Pelkkää itsetehostusta koko viesti. Pätkääkän ei myötälä uhrien asemaa. Ällöttää tällaiset omahyväiset tyypit, joita ketjuissa vilisee.

• gs.rotat
        aivotoimintaa.kellä kirjoitti:

Tämän kirjoittajakin pitää varmaan tätä viestiään älyn osoituksena ja nokkelana, kun osaa niin sujuvin sanakääntein ja yhdyssanoin kirjoittaa. Pelkkää itsetehostusta koko viesti. Pätkääkän ei myötälä uhrien asemaa. Ällöttää tällaiset omahyväiset tyypit, joita ketjuissa vilisee.

Minä olen tällaisen gang stalkkaajapsykopaattirotan uhri itse.
        Viestissäni kerroin oman näkemykseni gang stalkkkaajapsykopaattirotasta. Hän on vainoharhainen ihmispelkoinen otus, elukka. Hän on mielestään the ihminen, muut hänen pelinappuloitaan.
        Kätyrit ovat mukana pelosta tai kuka mistäkin syystä, pelko on aika yleinen.

• tuskin.on

Onkohan tämän ketjun kirjoituksista yhtään mitään hyötyä uhreille.

• paskateknologiajyllää

Ei kovin paljoa, mutta ei mulle mitään hyötyä oikein ole mistään. En pysty toimimaan näitä valtiollisia toimijoita vastaan, enkä kuulu mihinkään laajempaan ryhmittymään mikä tiivistä yhteistyötä tehden jotain voisi tehdäkin. Sanon vaan sen verran, että idän ihmeen Snowdu paljastelut kaikelle maailmalle kytkeytyvät myös jonkin verran mukaan tähän harjoitettuun peliin, minunkin osalta.
      Turha on myöskään minulle tulla saarnaamaan sen rapakontaus maan ihanuudesta, sen systeemin mikä siellä hyörii. Ne aloitti muun muassa irakin sodan täysin tekaistuin perustein, valehdellen muulle maailmalle, harjoittivat siellä kidutuksia ja teloituksia melko mielivaltaisestikin, senkin sodan hinta on ollut kaikin tavoin suuri. Sotateollisuus oli kuviossa mitä melkoisesti mukana, ylintä johtoa myöten sotkeutuneena koko kuvioon, kaikki hyötyivät taloudellisesti eikä kukaan ole joutunut vankilaan valheistaan ja tappamisistaan.
      Kreikan velkaantumisen määrien piiloitteluun tuli sieltä käsin siltä investointipankki sektorilta asiantuntijoita neuvomaan, miten eu saadaan harhaanjohdettua ja isoimmat maat jatkamaan rahan lainaamista sinne entiseen malliin, minkään muuttumatta - nyt on sitten sekin vyyhti Suomea myöten selvitettävänä ja tulee vielä maksamaan paljon tännekin. Siellä rapakontausmaassa ei ole vielä tänä päivänäkään mikään isompi organisaatio tutkimassa saati järjestämässä tuomioita näille lieroille ja se paska leviää kaikkialle maailmaan. Myöskään siitä kaikesta lieroilusta, mikä kulminoitui v.2008, ei siitäkään ole sen sektorin toimijoita laitettu vankilaan eikä ilmeisesti tulla koskaan laittamaankaan.
      NSA ei tutki, eikä mikään muukaan instanssi juuri yhtään näitä. HUOM! niitä ei edes tutkita enää - tuomioista puhumattakaan. Tämä kaikki paska tulee vielä laukeamaan maailmanlaajuisesti, v.2008 pikkurytistelyt oli leikintekoa vielä tulossa olevaan. Se tulossa oleva juontaa juurensa siihen, ettei näitä alkulähteitä edes yritetä enää laittaa tiilenpäitä lukemaan, missään päin maailmaa - ei neukkulakaan mikään paratiisi ole, samaa touhua sielläkin, joiltain osin pahempaakin.
      Rapakontaus viihdeteollisuus kaappaa kohdennettujen ihmisten kodeista niiden siellä puhumia asioita suoraan melkein lyhentämättömänä johonkin paskaohjelmaansa irvinnän kohteiksi, ihan vaan näyttääkseen että he voivat tehdä mitä vaan, eikä siitä heille koskaan mitään rangaistuksia seuraa.
      Myös minulle on tehty näin - enkä tule koskaan saamaan minkäänlaista oikeutta tuonkaan kaltaisissa asioissa. Että älä tule mulle saarnaamaan sen maan ihanuudesta, kuinka se on ihanaa kun yksi paskapuoli tästä maailmasta on suorittamassa lähes valtiollisia rikoksiaan toisen sijaan. Senkin maan oikeuslaitos on läpeensä mätä.
      Minun puolesta siellä joutais posahtaa se suuri jättitulivuoren pullistuman tapainen mikä hävittäis ainakin sen länsirannikon lähes täysin, kenties aika paljon siinä sivussa muutakin maailmaa - ihan vaan tuon mätäsysteemin ja niiden kaikkien siinä mukana touhuavien vuoksi. Että ne voivat sieltä käsin tehdä kaikkea tuota paskaansa, eikä niitä kukaan vie tuomittavaksi. Ja paskat sun organisaatio kyttäyksen valvonnalle ja säännöille, niitä ei käytännössä uhriksi sille kaikelle sonnalle joutuvalle ole, sen kohdalla mistään semmoisista ei ole tietokaan.

• jgjkhkgkj

Kirjoittaja "Tifi" ei taida olla ihan tässä päivässä?

Ihmisen jolla on taipumusta neurooseihin, pelkotiloihin, vahvaan mielikuvitukseen tai vastaavaan... ei todellakaan pitäisi miettiä sitä että joku saattaa vakoilee häntä!

Tasavallan presidentin tai Nokian pääjohtajan on syytä ottaa vakavasti vakoilu, mutta tavallisten pulliaisten (eli meidän kaikkien tänne kirjoittajien ...kyllä myös sinä olet ihan tavallinen pulliainen vaikka elätkin jossain suuruusfantasiassa) ei todellakaan pitäisi ottaa sitä liian vakavasti!

• TiFi

Ihminen, joka luulee, että tavallisia ihmisiä ei vakoilla, ei ole ihan tässä päivässä. Otetaan esimerkiksi raportti NSA:n toimista:
        "While some of the information was already publicly known, the reports shed more light on instances in which NSA employees either intentionally or unintentionally violated the law and collected the private data of American citizens.
        "These materials show, over a sustained period of time, the depth and rigor of NSA’s commitment to compliance," read a statement on the NSA's website. "By emphasizing accountability across all levels of the enterprise, and transparently reporting errors and violations to outside oversight authorities, NSA protects privacy and civil liberties while safeguarding the nation and our allies."
        The reports include instances in which analysts conducted unauthorized surveillance on U.S. organizations with the mistaken belief they were authorized to do so; instances in which analysts willfully ignored restrictions on surveillance; and even instances in which analysts intentionally abused the system to gather data on spouses or love interests. Such cases apparently occurred enough to have earned the name LOVEINT.
        In one instance, an analyst who surveilled her own spouse was merely "advised to cease her activities." In another, an analyst "mistakenly requested" surveillance “of his own personal identifier instead of the selector associated with a foreign intelligence target." But the NSA maintained that employees who conducted improper surveillance were adequately held to account."
        http://www.huffingtonpost.com/2014/12/26/nsa-spying-report_n_6382572.html

Tämä on vain jäävuorenhuippu. Ei kai kukaan luule, että NSA kertoisi kaiken, tai muut USA:n tiedusteluorganisaatiot?
        Minulta kysyttiin jo aiemmin moneen kertaan, miksi juuri minut on valittu kohteeksi. Ja sanon jälleen kerran, että taustani on samanlainen kuin monien amerikkalaisten vainottujen, eli olen toisinajattelija ja aktivisti. Tuolla on asiasta enemmän:
        http://indietarget.blogspot.fi/2015/04/mika-tekee-juuri-sinusta-niin.html

Suuruudenharha on vain joukkovainoamista harjoittavilla ja varsinkin sitä organisoivilla henkilöillä, jotka leikkivät jumalaa tuhoamalla toisten ihmisten elämiä siksi, että heitä ei miellytä se, mitä kohde sanoo, tai ihan muuten vaan toteuttaakseen sadistisia mielihalujaan.

• stalkerstalker
        TiFi kirjoitti:

Ihminen, joka luulee, että tavallisia ihmisiä ei vakoilla, ei ole ihan tässä päivässä. Otetaan esimerkiksi raportti NSA:n toimista:
        "While some of the information was already publicly known, the reports shed more light on instances in which NSA employees either intentionally or unintentionally violated the law and collected the private data of American citizens.
        "These materials show, over a sustained period of time, the depth and rigor of NSA’s commitment to compliance," read a statement on the NSA's website. "By emphasizing accountability across all levels of the enterprise, and transparently reporting errors and violations to outside oversight authorities, NSA protects privacy and civil liberties while safeguarding the nation and our allies."
        The reports include instances in which analysts conducted unauthorized surveillance on U.S. organizations with the mistaken belief they were authorized to do so; instances in which analysts willfully ignored restrictions on surveillance; and even instances in which analysts intentionally abused the system to gather data on spouses or love interests. Such cases apparently occurred enough to have earned the name LOVEINT.
        In one instance, an analyst who surveilled her own spouse was merely "advised to cease her activities." In another, an analyst "mistakenly requested" surveillance “of his own personal identifier instead of the selector associated with a foreign intelligence target." But the NSA maintained that employees who conducted improper surveillance were adequately held to account."
        http://www.huffingtonpost.com/2014/12/26/nsa-spying-report_n_6382572.html

Tämä on vain jäävuorenhuippu. Ei kai kukaan luule, että NSA kertoisi kaiken, tai muut USA:n tiedusteluorganisaatiot?
        Minulta kysyttiin jo aiemmin moneen kertaan, miksi juuri minut on valittu kohteeksi. Ja sanon jälleen kerran, että taustani on samanlainen kuin monien amerikkalaisten vainottujen, eli olen toisinajattelija ja aktivisti. Tuolla on asiasta enemmän:
        http://indietarget.blogspot.fi/2015/04/mika-tekee-juuri-sinusta-niin.html

Suuruudenharha on vain joukkovainoamista harjoittavilla ja varsinkin sitä organisoivilla henkilöillä, jotka leikkivät jumalaa tuhoamalla toisten ihmisten elämiä siksi, että heitä ei miellytä se, mitä kohde sanoo, tai ihan muuten vaan toteuttaakseen sadistisia mielihalujaan.

Jos sä oletkin toisinajattelija ja aktivisti niin sulla ei ole mitään pelättävää jos et käytä rikollisia otteita, mutta jos käytät, niin syystäkin sinua seurataan. Ja tottakai, NSA ja isojen maiden tiedustelupalvelut tekevät omaa tärkeää työtään, he tekevät sitä terroristeja vastaan, niitä vastaan jotka aikovat tappaa ihmisiä. TAPPAA IHMISIÄ. Onko tätä niin vaikea tajuta?

• aivan.niin

Jos sä oletkin toisinajattelija ja aktivisti niin sulla ei ole mitään pelättävää jos et käytä rikollisia otteita, mutta jos käytät, niin syystäkin sinua seurataan. Ja tottakai, NSA ja isojen maiden tiedustelupalvelut tekevät omaa tärkeää työtään, he tekevät sitä terroristeja vastaan, niitä vastaan jotka aikovat tappaa ihmisiä. TAPPAA IHMISIÄ. Onko tätä niin vaikea tajuta?

Ihan kuten psykopaattirotta haluaa tappaa ihmisiä, mutta ilman riskiä jäädä kiinni.

• TiFi

Onko blogin pitäminen, nettipalstoille kirjoittaminen tai lentolehtisten jakaminen kadulla "rikollisten otteiden" käyttämistä? Onko henkilöä, joka tekee näitä, syytä seurata? Ei, mutta niin kuitenkin tapahtuu, enkä todellakaan ole ainoa tapaus Suomessa.
        Mitä tulee NSA:han, niin yllä juuri linkkasin raportin, jossa avoimesti myönnetään, että siellä on vakoiltu tavallisia ihmisiä mielivaltaisesti? Ja kuten sanoin, tuossa on vain jäävuoren huippu.
        On olemassa viralliset syyt, joiden vuoksi vakoilua tehdään, kuten "terrorismin vastainen sota", ja sitten epäviralliset syyt, kuten juuri toisinajattelijoiden ja aktivistien eliminoiminen. Tiedustelupalvelut ja salaiset poliisit ovat kautta historian kaikkialla maailmassa harjoittaneet tätä. Mutta suurella osalla ihmisistä on se lapsenuskoinen käsitys, että näiden organisaatioiden ensisijainen ja vieläpä ainoa tarkoitus on suojella kansalaisia "terroristeilta" tai muilta "ulkoisilta uhilta".
        Kautta historian kansalaisten suurimpia vihollisia ovat olleet heidän omat hallitsijansa ja hallintonsa. Vertailkaa ihan itse, kuinka monta ihmistä hallitukset ovat murhanneet ja kuinka paljon taas yksittäiset rikolliset tai "terroristit". Kannattaa aloittaa laskenta vaikka Neuvostoliitosta, Kiinasta, Ruandasta ja Turkista, niin saa jotain osviittaa.
        https://www.hawaii.edu/powerkills/NOTE1.HTM
        Modernin ajan länsimaissa suoria ilmeisiä kansanmurhia ei ole tapahtunut, mutta käynnissä on tälläkin hetkellä koko ajan matalan intensiteetin tuhoamissota kansalaisia vastaan, jonka keinoista elektroninen häirintä on yksi. Termit "Hidden Evil" ja "Silent Holocaust" kuvaavat sitä hyvin:
        http://www.bibliotecapleyades.net/sociopolitica/hiddenevil/hiddenevil16.htm
        http://www.angelfire.com/pro2/dchakrab/shindex.htm

• ipoäjjioj
        TiFi kirjoitti:

Onko blogin pitäminen, nettipalstoille kirjoittaminen tai lentolehtisten jakaminen kadulla "rikollisten otteiden" käyttämistä? Onko henkilöä, joka tekee näitä, syytä seurata? Ei, mutta niin kuitenkin tapahtuu, enkä todellakaan ole ainoa tapaus Suomessa.
        Mitä tulee NSA:han, niin yllä juuri linkkasin raportin, jossa avoimesti myönnetään, että siellä on vakoiltu tavallisia ihmisiä mielivaltaisesti? Ja kuten sanoin, tuossa on vain jäävuoren huippu.
        On olemassa viralliset syyt, joiden vuoksi vakoilua tehdään, kuten "terrorismin vastainen sota", ja sitten epäviralliset syyt, kuten juuri toisinajattelijoiden ja aktivistien eliminoiminen. Tiedustelupalvelut ja salaiset poliisit ovat kautta historian kaikkialla maailmassa harjoittaneet tätä. Mutta suurella osalla ihmisistä on se lapsenuskoinen käsitys, että näiden organisaatioiden ensisijainen ja vieläpä ainoa tarkoitus on suojella kansalaisia "terroristeilta" tai muilta "ulkoisilta uhilta".
        Kautta historian kansalaisten suurimpia vihollisia ovat olleet heidän omat hallitsijansa ja hallintonsa. Vertailkaa ihan itse, kuinka monta ihmistä hallitukset ovat murhanneet ja kuinka paljon taas yksittäiset rikolliset tai "terroristit". Kannattaa aloittaa laskenta vaikka Neuvostoliitosta, Kiinasta, Ruandasta ja Turkista, niin saa jotain osviittaa.
        https://www.hawaii.edu/powerkills/NOTE1.HTM
        Modernin ajan länsimaissa suoria ilmeisiä kansanmurhia ei ole tapahtunut, mutta käynnissä on tälläkin hetkellä koko ajan matalan intensiteetin tuhoamissota kansalaisia vastaan, jonka keinoista elektroninen häirintä on yksi. Termit "Hidden Evil" ja "Silent Holocaust" kuvaavat sitä hyvin:
        http://www.bibliotecapleyades.net/sociopolitica/hiddenevil/hiddenevil16.htm
        http://www.angelfire.com/pro2/dchakrab/shindex.htm

"Mitä tulee NSA:han, niin yllä juuri linkkasin raportin, jossa avoimesti myönnetään, että siellä on vakoiltu tavallisia ihmisiä mielivaltaisesti?"

Koska NSA työkseen seuraa ja vakoilee ihmisiä, niin tottakai niillä tulee ylilyöntejä. Minua ei haittaa, vaikka minua stalkkaisivatkin, ei ole mitään salattavaa, ja tuskin niitä kiinnostaa terveiden miesten nettipornon tsiigailemiset.

• TiFi
        ipoäjjioj kirjoitti:

"Mitä tulee NSA:han, niin yllä juuri linkkasin raportin, jossa avoimesti myönnetään, että siellä on vakoiltu tavallisia ihmisiä mielivaltaisesti?"

Koska NSA työkseen seuraa ja vakoilee ihmisiä, niin tottakai niillä tulee ylilyöntejä. Minua ei haittaa, vaikka minua stalkkaisivatkin, ei ole mitään salattavaa, ja tuskin niitä kiinnostaa terveiden miesten nettipornon tsiigailemiset.

Kyllä vakoileminen kaikkia ihmisiä haittaisi siinä vaiheessa, kun yksityisiä ja intiimejä asioita aletaan levittelemään ulkopuolisille ja käytetään heitä vastaan.

• S-Talker
        TiFi kirjoitti:

Kyllä vakoileminen kaikkia ihmisiä haittaisi siinä vaiheessa, kun yksityisiä ja intiimejä asioita aletaan levittelemään ulkopuolisille ja käytetään heitä vastaan.

Joku ylempänä sanoikin ettei NSA:lla ole valtuuksia toimia yksityisiä ihmisiä vastaan kytäten heitä, he toimisivat vasten USA:n perustuslakia.

Toisin on valtioiden päämiehet, heidänhän pitääkin olla kyttäyksen alla etteivät pääse suunnittelemaan ja tekemään salassa mitään vääriä ISOJA päätöksiä ym ym.

Merkelin ja Hollanden stalkkaamiset ylläolevaa vasten voi nähdä oikeutettuina NSA:lta, vaikkakin näissäkin tapauksissa heidän yksityisyydensuojaa rikottiin räikeällä tavalla.

• helvetintuleen.rotta

Luulen, että gang stalkingpsykopaattirotta on turruttanut itsensä aikanaan viinaan, lääkkeisiiin, kärsinyt harhoista, skitsofreniasta, ollut psykoottinen.

Psykopatiaan päädyttiin, koska gang stalking rotta ei kykene elämään, ei rakasta ketään, ei välitä kenestäkään, ei koe tunteita. Tämä juttu tarjoaa hänelle jotain elämän tapaista, josta hän kiihottuu.
      Hän on niin paljon parempi kuin muut, hän on yli-ihminen ja muut pelinappuloita hänen pelissään. Hän on niin ylpeä itsestään, miten helposti ihmisten manipulointi hänelle käy ja miten tyhmiä ihmiset ovatkaan. Hän halveksuu niin näitä narusta vedettäviä nukkejaan, kuin uhriaan.

Tämän ketjun on varmaan aloittanut gang stalking psykopaattirotta.

• antipsykiatria

• hohhoijaa.vaan

gang stalking psykopaattirotta on omasta mielestään the ihminen, yli-ihminen, jumala

Muut ovat naurettavia pelinappuloita. Typeriä ja manipuloitavissa.

Se kuitenkin kiinnostaa, uskooko gang stalking rotta oikeasti, että hänellä on ystäviä. Todellisuudessahan hänellä ei ole ystäviä, ne jotka tietävät hänen toimistaan ovat mukana pelosta. Ja ne taas, joille hän esittää tavallista ihmistä, eivät häntä tunne, ihmisiä, joiden nähden näytellään siivoa ja esitetään, että uhrin takia tehdään näin ja näin, ettäuhri ei hermostu. Ja kun normaalit poistuvat, voila...

Ja sitten voi tietenkin olla näitä psykopaattikavereita, jotka ovat myös yli-ihmisiä ja mielestään eliittiä, joille ei ryppyillä.

Jos otetaan koululuokka ja siellä on joku psykopaatti, hänellä on addiktio ja riippuvuus kiusata koko ajan. Hän valikoi yleensä uhrikseen sen luokan ainoan selkärankaisen, joka itse älähtäisi jos näkisi jotain muuta kiusattavan porukalla. Tai sen, jota pystyy kiusata, eli jolla ei ole suurta kaveripiiriä. Tai sen, jota kadehtii eniten luonteen, ulkonäön tai opintomenestyksen tai minkä tahansa hassunkin syyn vuoksi. Tai sen, joka näkee hänen lävitseen.
      Psykopaatti löytää jonkun yksinäisen ressukan kaverikseen, joka saa ensimmäistä kertaa elämässään kokea, että hänellä on kaveri. Tai on alkujaan jo tällainen parivaljakko, psykopaatti ja toinen paskiainen, narsisti tai vastaava.

Nyt kun joku on jo mennyt psykopaatin porukkaan, menestys on joissakin luokissa jo taattu. Koska pelko.

Ja oikeasti kukaan ei koskaan puolusta kiusattua. Jokainen mesitä on lukenut niin paljon kiusattujen tarinoita netissä ja lehdissä, että se on äärimmäisen harvinaista, että kukaan uskaltaisi, jos luokassa on psykopaatti. Kaikki osallistuvat. Siinä syy, miksi itse olen kiinnostunut enemmän psykopaattirotasta, koska muita ei määrittele mikään muu kuin laumasieluisuus, yksinäisyys, tyhmyys... siis tavallisuus. Kaikki menevät mukaan, ne fiksutkin hiljaa olemalla.

Sama tilanne gang stalkingissa eikä mikään eroa mitenkään. Jos joku väittää olevansa kiusattujenpuolustaja, herää itselläni epäluulo siitä, että tämä joku on kiusaaja. He reagoivat siinä vaihessa "puolustamaan", kun koko luokan kiusaama ja syrjimä tekee jotain hölmöä, oltuaa pitkään kiusattu.

Nämä ns. kunnolliset hyvät tyypit ovat ne paskimmat. Ne, jotka jo kotona opetetaan, miten ei itse tulla kiusatuksi vaan jotka katsovat päivästä päiväään mallia paskanpuhumisesta ja kieroilusta. Joille ei kotona sanota kunnolla, jaettä jätät toiset rauhaan ja purat tunteesi vaikka juoksemalla tai menemällä metsään. Ei. He ovat elukkoja.

Kukaan luokasta ei ole psykopaatin oikea ystävä. Mutta tajuaako gang stalking psykopaattirotta tämän vai luuleeko hän oikeasti että joku on kanssaan tekemisissä muuta kuin pakosta?

Tietenkään kaikki sivusta seuraavat eivät edes kunnolla tiedä tilannetta tai sen kummemmin erittele vaan nauravat enemmistön mukana ja ajattelevat, että ei enemmistö ole väärässä.
      Psykopaattirotta on sairas vainoharhainen elukka, joka pitää muita pelinappuloinaan.

• Ajattelennäin

On stalkereita,
      mutta on sitten olemassa muitakin eriskummallisia ihmisiä,
      jotka voivat erehdyksessä vaikuttaa stalkereilta, mutta eivät ole sitä ollenkaan.
      Nämä eroavat pohjimmiltaan toisistaan kuin yö ja päivä.
      Se ei ole välttämättä vielä ollenkaan stalkkerin merkki, että joku klikkaa jonkun nettisivua 150 kertaa ja lukee suurella mielenkiinnolla. Se voi olla vilpitöntä aitoa kiinnostusta, jolla ei ole mitään päämäärää. Vaikka sellainen on ehkä harvinaisempaa.

• hmmmmm.hmm

1/19
        Yhteisövainoaminen

Joukkovainoamisen menetelmät pähkinänkuoressa

Eristäminen ja vihjailurikollisuus

- mustamaalaus ilkeillä, perättömillä ja valheellisilla jutuilla
        - maineen tuhoaminen
        - fantasia-hahmon luominen uhrista
        - keskustelu uhrista tarkoituksellissa muodossa ulkopuolisten kuulleen/nähden huhumyllyn käynnistämiseksi / epäluulojen herättämiseksi
        - mielipideohjaus uhria vastaan
        - tekosyillä vainoaminen
        - vainon levittäminen asuinympäristöön, työyhteisöön ja harrastuksiin
        - häpäisyrikollisuus, mm. julkinen häpäisy ja häpäisyrangaistus

Uhrin stalkkaaminen

- uhrin elämän tarkkailu
        - seurailu
        - tarkkailluksi tulemisen tunteen kasvattaminen uhrissa
        - kotirauhan rikkominen
        - häirintä
        - "puskaradio" ja "mustalista" -tyyppinen ajattelumalli
        - vainon levittäminen sinne missä uhri liikkuu ja vaikuttaa
        - vakoilu, tiedonhankinta ja juoruilun ylläpitäminen

Provokaatiot

- tarkkailun tunteen aiheuttaminen uhrille, epäluuloisuuden kasvattaminen ja ajojahdin tunteen järjestäminen
        - katuteatterit
        - skitsofreniaan sopivien harhojen rakentelu erilaisia tilanteita luomalla
        - puhuminen uhrista tämän kuullen niin, että uhri joutuu epäilemään koskeeko puheet häntä ja miksi puhutaan
        - yksityiskohtaisen tiedon käyttäminen uhrin kuullen joko pilkallisesti, mitä hänestä muka luullaan, tai tarkoituksellisesti niin, että uhrille tulee kiusatuksi tulemisen tunne tai tarkkailluksi tulemisen tunne, esim. uhri jää miettimään, miksi joku puhuu, tietää tai luulee sellaista
        - yritetään saada uhri reagoimaan, esim. esittämään syytöksiä provokaatioiden jälkeen, jolloin voidaan syyttää harhaiseksi, reagoimaan väkivallalla, jolloin voidaan saada uhrille rikosrekisteri tai selvittelemään provokaatioihin osallistuneita, jolloin voidaan syyttää uhria vainosta
        -perättömien juttujen kertominen uhrille, jolloin tämän puhuessa eteenpäin, voidaan syyttää kiusaamisesta, kunnianloukkauksesta tai vainoamisesta

• hmmm.m

- yritetään saada uhri reagoimaan, esim. esittämään syytöksiä provokaatioiden jälkeen, jolloin voidaan syyttää harhaiseksi, reagoimaan väkivallalla, jolloin voidaan saada uhrille rikosrekisteri tai selvittelemään provokaatioihin osallistuneita, jolloin voidaan syyttää uhria vainosta

• vielä.heidät.paljastan

Tätä provokaatiota minulle viime juhannuksenviettopaikassa mm.tehtiin ja onnistuttiin. Tulen kirjoittaman asiasta toiseen ketjuun,jossa on sitä juhannusstalkkausta jo muuten kuvattu.Pulmana on se, että miten saan kuvattua asian niin,että muut eivät pysty toistamaan sitä kuvioata. Minut saatiin antamaan luunappi poskelle sen viimeisen vaiheen toteuttajalle ja uhkaamaan, että jos vielä teet saman, niin seuraavaksi menee silmälasit - . Kyseessä oli "tekninen juttu".

• kuolisivat.kaikki

Voin kertoakin, kun ei ole helppo toistaa. Sisätiloissa stalkattiin niin,että lähdin ulkorappuselle istumaan. Siihen käveli hmine, joka jäi juttelmaan kanssani.Huomioni kiinnittyi häneen.Niin minut pystyi yllättämään.:takseni tuli nainen, joka vetäisi pari metriä läpuolellani olevan ison vellikellon lyömään. Tiedossa on,ettei ääni neurolgisista syistä kestä kovia ääniä.Pää on pimentynt niin,etten edes tiedä, miten olen siitä ponkaissut sisälle.Siellä muistan virnuilevan muijarivin.Ja tiesin,kuka oli syyllinen.Minä sentään pystyin konrolloimaan itseni. - No,minä olin ainoa syyllinen olin lyönyt ihmistä. -että niinhän ne uhrit vaihtuu.

• kuolisivat.kaikki

Siis tiedossa oli, ettei pääni( peellä)kestä kovia ääniä.

• TiFi

"Mitä ihmeen merkitystä sillä on jos joku (tai jotkut) stalkkaa?"

Vastataan vielä sen kautta, että vainoaminen on rikos:
      Vainoaminen

Joka toistuvasti uhkaa, seuraa, tarkkailee, ottaa yhteyttä tai muuten näihin rinnastettavalla tavalla oikeudettomasti vainoaa toista siten, että se on omiaan aiheuttamaan vainotussa pelkoa tai ahdistusta, on tuomittava, jollei teosta muualla laissa säädetä yhtä ankaraa tai ankarampaa rangaistusta, vainoamisesta sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.
      RL 25: a § (13.12.2013/879)

Joukkovainoaminen eli gang stalking ylittää laajuudessaan ja törkeydessään pelkän vainoamisen, josta tuossa puhutaan. Siinä yritetään systemaattisesti ajaa kohde itsemurhaan, ja jos mukaan otetaan myös elektroninen häirintä, kuten minun kohdallani, kyseessä on jo suora murhayritys.
      http://indietarget.blogspot.fi/2015/06/tiedoksi-vainoajille-ja.html

• hjhhjgh

Olen ihan oikeasti ja aidosti pahoillani sinun puolestasi.

Toivon, että joku päivä pääsisit pois sieltä lapsuuden mielikuvitusmaailmasta tänne oikeaan elämään, aikuisten elämään.

• TiFi
        hjhhjgh kirjoitti:

Olen ihan oikeasti ja aidosti pahoillani sinun puolestasi.

Toivon, että joku päivä pääsisit pois sieltä lapsuuden mielikuvitusmaailmasta tänne oikeaan elämään, aikuisten elämään.

Vuodatatko ihan krokotiilin kyyneleitä? Olen syvän liikutuksen partaalla.
        Jos "oikea elämä, aikuisten elämä" on sitä, että mustamaalataan äärimmäisen törkeillä valheilla ihmisiä tai katsotaan vierestä, kun muut sitä tekevät, ja leikitään, että kaikki on hyvin ja elämä on auvoista, niin ei kiitos.
        Minulle oikea elämä on sitä, että pyrkii totuudellisuuteen eikä hautaa päätään hiekkaan kuvitellen, että esim. gang stalkingin kaltaista tai muuta pahuutta ei ole olemassa. Minulle oikean elämän eläminen on sitä, että omaa moraalista rohkeutta puuttua yhteiskunnan suurin epäkohtiin, ja niin olen myös tehnyt jo vuosia.
        Hinta, jonka siitä olen saanut maksaa, on ollut joutua gang stalkingin kohteeksi, mutta en kadu pätkääkään sitä, että ryhdyin aktivistiksi. Enkä todellakaan aio palata konformismin ja moraalisen pelkuruuden tilaan, jossa suurin osa ihmisistä on, siksi että joku nimetön tulee netissä lässyttämään "oikean elämän" elämisestä. Pitäkää hyvänänne se valheellinen ja henkisesti, hengellisesti ja älyllisesti köyhä "oikea elämä", niin minä kuljen omia teitäni.
        Ai niin, mutta eihän se konformistisille laumasieluille käy, kun pitää yrittää vetää minut mukana sille samalle matalamieliselle tasolle. Luuleeko joku stalkkaava idiootti, että minua kiinnostaa vittuakaan se elämä, mitä hän elää, vaikka stalkkaus silloin loppuisikin. Guess again.
        Onko lisää syväpsykologisia elämänviisauksia jaettavana?

• UTELIASss

Oletko Tifi siis mies vai nainen ?

• TiFi
        UTELIASss kirjoitti:

Oletko Tifi siis mies vai nainen ?

Mies.
        Mutta tuossa vielä esimerkki "oikeasta elämästä, aikuisten elämästä" amerikkalaisessa pikkukaupungissa:
        https://www.youtube.com/watch?v=YCnDMpD5rQ4
        Eli koko yhteisö alkoi häiriköimään ja vainoamaan yhtä pariskuntaa, kun yksi heille katkeroitunut tyyppi pani homman alulle. Se on täysin kiistaton tosiasia, että suurellakin joukolla vainoamista tapahtuu.
        Minulla on paljon muutakin elämää kuin gang stalkingista kirjoittaminen ja bloggaaminen, itse asiassa elämäni on erittäin sisältörikasta. Todennäköisesti monet vainoajat ovat siitäkin katkeria, kateus kun on perinteisesti niitä suomalaisiin liitettyjä perussyntejä. Sitten on varmasti niitä, jotka ovat oikeasti niin tyhmiä, että uskovat minusta levitetyt valheet ja vainoamisen "viralliset" syyt.

• hyisaatana
        TiFi kirjoitti:

Mies.
        Mutta tuossa vielä esimerkki "oikeasta elämästä, aikuisten elämästä" amerikkalaisessa pikkukaupungissa:
        https://www.youtube.com/watch?v=YCnDMpD5rQ4
        Eli koko yhteisö alkoi häiriköimään ja vainoamaan yhtä pariskuntaa, kun yksi heille katkeroitunut tyyppi pani homman alulle. Se on täysin kiistaton tosiasia, että suurellakin joukolla vainoamista tapahtuu.
        Minulla on paljon muutakin elämää kuin gang stalkingista kirjoittaminen ja bloggaaminen, itse asiassa elämäni on erittäin sisältörikasta. Todennäköisesti monet vainoajat ovat siitäkin katkeria, kateus kun on perinteisesti niitä suomalaisiin liitettyjä perussyntejä. Sitten on varmasti niitä, jotka ovat oikeasti niin tyhmiä, että uskovat minusta levitetyt valheet ja vainoamisen "viralliset" syyt.

Ketkä vitun homot stalkkais miehiä?

• TiFi
        hyisaatana kirjoitti:

Ketkä vitun homot stalkkais miehiä?

Homoseksuaalisuudessa ei sinänsä ole mitään väärää, eikä minua haittaa, jos joku mies on homo. Mutta toisen ihmisen stalkkaaminen on itsessään täysin perverssiä toimintaa. Stalkkaajat ovat perverssejä, olivat he sitten hetero- tai homoseksuaalisia.

• etkkty
        TiFi kirjoitti:

Vuodatatko ihan krokotiilin kyyneleitä? Olen syvän liikutuksen partaalla.
        Jos "oikea elämä, aikuisten elämä" on sitä, että mustamaalataan äärimmäisen törkeillä valheilla ihmisiä tai katsotaan vierestä, kun muut sitä tekevät, ja leikitään, että kaikki on hyvin ja elämä on auvoista, niin ei kiitos.
        Minulle oikea elämä on sitä, että pyrkii totuudellisuuteen eikä hautaa päätään hiekkaan kuvitellen, että esim. gang stalkingin kaltaista tai muuta pahuutta ei ole olemassa. Minulle oikean elämän eläminen on sitä, että omaa moraalista rohkeutta puuttua yhteiskunnan suurin epäkohtiin, ja niin olen myös tehnyt jo vuosia.
        Hinta, jonka siitä olen saanut maksaa, on ollut joutua gang stalkingin kohteeksi, mutta en kadu pätkääkään sitä, että ryhdyin aktivistiksi. Enkä todellakaan aio palata konformismin ja moraalisen pelkuruuden tilaan, jossa suurin osa ihmisistä on, siksi että joku nimetön tulee netissä lässyttämään "oikean elämän" elämisestä. Pitäkää hyvänänne se valheellinen ja henkisesti, hengellisesti ja älyllisesti köyhä "oikea elämä", niin minä kuljen omia teitäni.
        Ai niin, mutta eihän se konformistisille laumasieluille käy, kun pitää yrittää vetää minut mukana sille samalle matalamieliselle tasolle. Luuleeko joku stalkkaava idiootti, että minua kiinnostaa vittuakaan se elämä, mitä hän elää, vaikka stalkkaus silloin loppuisikin. Guess again.
        Onko lisää syväpsykologisia elämänviisauksia jaettavana?

Kuka viddy stalkkais homoja.

• Dlflgkgkvkgkgkfk

Olisiko kukaan sattumalta menossa esim. kesälomareissulle Ruotsin Uumajan suuntaan? Saisi mielellään käydä nykäisemässä töpselit ulos tietokoneista erään hakkerin asunnosta. Mahdollisesti sama molopää hakkeroi seuraavaksi juuri sinun tietokoneesi, matkapuhelimen, television tai vaikka auton tällä saatanan nykypäivän tekniikalla.

Seuraavksi tulee lähiaikoina vielä muutamien toisten ilkivaltaa harrastavien hakkereiden nimet ja osoitteet tälle foorumille kuvien kera, ja ne ovat ihan kotimaassa joten saattaa reissut osua paremmin kohdalleen näille. Hyvää kesää!

Andreas Frost

1969-08-13-XXXX

TELEFONNUMMER

090-13 82 72

ADRESS

Mariehemsvägen 39 E

906 52 Umeå

http://i.imgur.com/OnOs1xD.jpg

https://se.linkedin.com/pub/andreas-frost/30/a35/250

• Nettityöryhmä

Sinä olet varmaan se sama postaaja joka tuonne Kanta-Hämeen paikkakuntasivuille laittanut samoja kuvia ym. ? Ne puolueagendajutut ym. kirjoitukset.
        No, enpä ole uskaltanut pahemmin availla linkkejä, kun voi ehkä tietokoneeseen tulla vikaa.

Onpa näillä kyseisillä palstoilla kyllä erikoinen tämä nettityöryhmä:D

Sitten on myös tämä toinen kirjoittelija samalta suunnalta Riihimäeltä / Hämeenlinnasta, joka niistä helluntailaisista kirjoittelee.
        Ja minä taas suunnittelen itselleni ehkä uutta ammattia, kenties juuri näiden asioiden parissa, niin kiinnostavaa tämä on ollut lueskella näitä rikollisjuttuja.
        Ja juu, itse olen myös Kanta-Hämeestä.
        Ok- no sitten on tämä mystinen Tifi poliisiauto-juttuineen Helsingistä.
        Ja Jyväskylästä kirjoittelija, hänellä sitä meluhäiriköintiä pihassa.
        Mags -nimimerkki pitää sitten ihan omaa palstaa jossain muualla....
        Tein muuten ns. yhteenvedon näistä teidän henkilökohtaisista kirjoitteluistanne sinne toiselle osastolle tänään ( Laki-ja rikosospalsta .) Tämä helpotti minuakin, että pysyn vauhdissa mukana.

• pikkujumala

Hellanduudelis.Mikäs jumalasta seuraava tänne on ilmestynyt? Sieltä ylhäältäpäin luokittelee kirjoittajat. Hulluja ovat.Ei ole tämä maailma paha.Jotkut ihmiset kieltävät edelleen keskistysleirien olleen olemassa. Ja missä hiton vauhdissa sinun pitää pysyä. Älä käy näissä ketjuissa, jos noin ahdistaa.-Tai rupea seuraaman Isiksen hommia, jos ollaan liian tyhmiä sinulle.

• rotatkin.kuolevat

Maailmassa ei välttämättä paha saa palkkaansa, mutta kaikki onneksi kuolevat joskus. Gangstalking psykopaattirotan kuolemasta tulee yksinäinen, koska hän luulee, että hänellä on ystäviä, mikä on ihan hänen omaa mielikuvitustaan. Sitä mielikuvitusta ja vainoharhaa, jota hän täällä uhreille syöttää. Hän ei erota sitä, että kukaan pelinappula ei ole hänen kanssaan missään tekemisissä kuin pakosta tai tyhmyyttään, jos gang stalking psykopaattirotta ei ole vielä osoittanut todellista nahkaansa. Tai jos psykopaatilla on psykopaattiystävä, ei sitä siellä kuoleman hetkellä näy, kun toista ihmistä kaipaisi.

• En.Ymmärrä

Minkälaista vainoharhaa ja mielikuvitusta syötetään uhreille ?

• rotalla.vainoharhat
        En.Ymmärrä kirjoitti:

Minkälaista vainoharhaa ja mielikuvitusta syötetään uhreille ?

Rotta kauppaa joka välissä uhreille vainoharhaa vastaukseksi kaikkeen. Vaikka todellisuudessa hän itse on vainoharhainen, mielikuvitusystävät ja vainoharhat ovat omiaan.

• kdttdyk
        rotalla.vainoharhat kirjoitti:

Rotta kauppaa joka välissä uhreille vainoharhaa vastaukseksi kaikkeen. Vaikka todellisuudessa hän itse on vainoharhainen, mielikuvitusystävät ja vainoharhat ovat omiaan.

Tämä keskustelija puhuu yksinään ja täyttää viestiketjuja omilla höpötyksillä. Hänellä on kaksi persoonaa. Toinen on esittää psykopaattigangstalkerrottaa ja toinen gangstalking uhria joka valittaa kaikesta vainoharhaisuudessaan. Hänellä ei ole elämää eikä sosiaalisia kontakteja. Kaiket päivät hän täyttelee näitä viestiketjuja luullen sen ratkaisevan hänen mielisairauttaan.

• hahhaa.haa
        kdttdyk kirjoitti:

Tämä keskustelija puhuu yksinään ja täyttää viestiketjuja omilla höpötyksillä. Hänellä on kaksi persoonaa. Toinen on esittää psykopaattigangstalkerrottaa ja toinen gangstalking uhria joka valittaa kaikesta vainoharhaisuudessaan. Hänellä ei ole elämää eikä sosiaalisia kontakteja. Kaiket päivät hän täyttelee näitä viestiketjuja luullen sen ratkaisevan hänen mielisairauttaan.

Luulenpa, että psykopaattirotalla on paaaaaaljon enemmän persoonia kuin kaksi. Esittää montaa eri uhria, vuosikausia vedetään roolia ja tehdään jopa feikkiblogeja, ja välillä ollaan olevinaan faktatietoa.

• niin.ja
        hahhaa.haa kirjoitti:

Luulenpa, että psykopaattirotalla on paaaaaaljon enemmän persoonia kuin kaksi. Esittää montaa eri uhria, vuosikausia vedetään roolia ja tehdään jopa feikkiblogeja, ja välillä ollaan olevinaan faktatietoa.

Ja gang stalking psykopaattirotta todellakin tietää yksinpuhelun, lavastuksen, valehtelun, värväämisen, ja manipuloinniin.

• gang.stalking
        niin.ja kirjoitti:

Ja gang stalking psykopaattirotta todellakin tietää yksinpuhelun, lavastuksen, valehtelun, värväämisen, ja manipuloinniin.

Ja rotta on yksinäinen. ja vainoharhainen. Pelkää kissoja, koiria, kaikkea mikä elää ja hengittää. Eniten itseään. Siksi tarvitsee pakonomaisesti porukkaa ja jengiä, koska pelkää eniten itseään. jos sitä porukkaa ei saa, tarvitsee sivuprofiileita, joita voi tällä gang stalking psykpoaattirotalla olla satoja pelkästään täällä suomi24 palstalla.

Monia profiileita on vetänyt vuosikausia. On hyvin kipeä pariskunta. Molemmat kovan luokan sosiopaatteja.

• srkkjsrkj
        kdttdyk kirjoitti:

Tämä keskustelija keksii myös monia eri tekniikoita mitä muka käytetään gang stalkingissa. Kuulemma häntä vainotaan sisällä kotona ja ulkona pihalla. Hänen mukaan ihmiset puhuvat aina hänen seläntakana. Hän kärsii elektronisesta häiriköinnistä. Hän luulee että vainoajat muka olisi asentanut hänen huoneeseen näkymättömiä kameroita ja mikrofoneja. Häntä seuraa ambulanssit ja lentokoneet. Hänen mukaan lähikaupan kassaneita on häntä vastaan ja kuuluu johonkin gang stalking piiriin. Lista on loputon ja suhteessa hänen vilkkaaseen mielikuvitukseen.

• outo.juttu
        srkkjsrkj kirjoitti:

Tämä keskustelija keksii myös monia eri tekniikoita mitä muka käytetään gang stalkingissa. Kuulemma häntä vainotaan sisällä kotona ja ulkona pihalla. Hänen mukaan ihmiset puhuvat aina hänen seläntakana. Hän kärsii elektronisesta häiriköinnistä. Hän luulee että vainoajat muka olisi asentanut hänen huoneeseen näkymättömiä kameroita ja mikrofoneja. Häntä seuraa ambulanssit ja lentokoneet. Hänen mukaan lähikaupan kassaneita on häntä vastaan ja kuuluu johonkin gang stalking piiriin. Lista on loputon ja suhteessa hänen vilkkaaseen mielikuvitukseen.

Mitenkäs sinä voit tunnistaa tai väittää tunnistavasi täällä nimimerkkejä ja väittää tietäväsi tuollaisia asioita jollet kerro itsestäsi ja ole itse kirjoittanut kaikkia juttuja, joihin viittaat?
        Koska tällaisen tekstin perusteella vedät nuo kaikki asiat esiin, olet varmaan selvänäkijä?
        Tässä siis lainaus, jonka perusteella väität tietäväsi kaiken jostain kirjoittelijasta:

Tuon perusteella et voi tietää mitään, paitsi jos olet itse se rotta joka on kaiken kirjoittanut.

• tohtori.5
        outo.juttu kirjoitti:

Mitenkäs sinä voit tunnistaa tai väittää tunnistavasi täällä nimimerkkejä ja väittää tietäväsi tuollaisia asioita jollet kerro itsestäsi ja ole itse kirjoittanut kaikkia juttuja, joihin viittaat?
        Koska tällaisen tekstin perusteella vedät nuo kaikki asiat esiin, olet varmaan selvänäkijä?
        Tässä siis lainaus, jonka perusteella väität tietäväsi kaiken jostain kirjoittelijasta:

Tuon perusteella et voi tietää mitään, paitsi jos olet itse se rotta joka on kaiken kirjoittanut.

Sinä taidat olla se keskustelija joka esiintyy psykopaattirottana ja GS-uhrina. Yrität täyttää näitä ketjuja trollaamisellasi. Lopettaisit jo.

• huomasin.että

Gang stalking psykopaattirotan vainoharhat saattavat olla helpottamaan päin, hän ei ole nyt muutamaan päivään nähnyt gs-keskusteluissa suurta uhkaa itseään kohtaan eikä ole poistellut ketjuja.
      Toivottavasti ei unohda lääkkeitään jatkossakaan tai terapiaa, tai mikä onkaan auttanut. Kuula kalloon auttaisi rottaa parhaiten.

• juhannus.dataa

Ennustan, että sitten kun olen kirjoittanu tjuhannusjuttuun viestin, joka vaikuttaa viimeiseltä, ketju lopetetaan. Paras koko ajan vain luvata,että lisää on vielä tulossa.

• sthhtr
        juhannus.dataa kirjoitti:

Ennustan, että sitten kun olen kirjoittanu tjuhannusjuttuun viestin, joka vaikuttaa viimeiseltä, ketju lopetetaan. Paras koko ajan vain luvata,että lisää on vielä tulossa.

Miksi puhut täällä yksiksesi erillisilla nimimerkeillä.

• kai.ainoa.oikea.uhri

En puhu yksikseni. Kirjoitan kuvauksia oikeasti tapahtuneista stalkkauksista. Kyllä koiralauma älähtelee, kun on kalikkani kalahtanut. Toivon,että sivullisile taviksille on selvinnyt viestieni avulla jotakin. Ainakin omalla paikkakunnalla tilanne on muuttunut. Mukaan värvätyt tavikset tai muuten vaan porukan mukaan huvikseen lähteneet, ovat lopettaneet, kun ovat tajunneet. missä ovat olleet mukana. -Puppet masterin kauhukuva: joillakin laumasieluillakin voi olla vielä jkv.omaa järkeä tallella. rupeavat kyselemään, missä oikein ovat mukana. Kun esim.tavis.työkaverit ottavat kantaa asiaan. Minulle on yleensä aina kostettu, kun olen kirjoittanut tosijutusta. Minultahan jo katkaistiin netti, DNS palvelin eli ip. Sain hoidettua sen jutun. Nyt on jo uhattu tehdä se tehdäänlopullisesti, jos jatkan kirjoittelua.Jne: Ei yleensä trolleille tehdä näin.Niin että rottapojat, hankkikaa elämä.

• pekka.illuminati
        kai.ainoa.oikea.uhri kirjoitti:

En puhu yksikseni. Kirjoitan kuvauksia oikeasti tapahtuneista stalkkauksista. Kyllä koiralauma älähtelee, kun on kalikkani kalahtanut. Toivon,että sivullisile taviksille on selvinnyt viestieni avulla jotakin. Ainakin omalla paikkakunnalla tilanne on muuttunut. Mukaan värvätyt tavikset tai muuten vaan porukan mukaan huvikseen lähteneet, ovat lopettaneet, kun ovat tajunneet. missä ovat olleet mukana. -Puppet masterin kauhukuva: joillakin laumasieluillakin voi olla vielä jkv.omaa järkeä tallella. rupeavat kyselemään, missä oikein ovat mukana. Kun esim.tavis.työkaverit ottavat kantaa asiaan. Minulle on yleensä aina kostettu, kun olen kirjoittanut tosijutusta. Minultahan jo katkaistiin netti, DNS palvelin eli ip. Sain hoidettua sen jutun. Nyt on jo uhattu tehdä se tehdäänlopullisesti, jos jatkan kirjoittelua.Jne: Ei yleensä trolleille tehdä näin.Niin että rottapojat, hankkikaa elämä.

Olet trolli tai vainoharhainen. Siinä sinun diagnoosi.

• pesunkestävä.uhri

Mikähän sinun dg:si on, kun et pysty myöntämään sitä maailman pahuutta,että vainoa tapahtuu.

• wer5werw

Älkää ostako puutarhalehteä

• nimimerkillä

Olen kirjoitellu lukuisia kuvauksia stalkkauskokemuksistani eri ketjuiin, joista monet on jo lopetettu Silti olen kirjoittanut vain osan, en edes suurinta osaa Ehkä on tullut päähän vähän tilaa..

• kurjempi.juttu

Säälittää nämä, jotka myyvät itseään, ei ole muuta työtä kuin tehdä tällaista media-sontaa, mitä kkustantamot nykyään tekevät, palkkaavat rottatrolleja tekemään halvalla juttuja ja väittävät tutkimuksiksi mitä tahansa.

Ja sekin on kerrottu allermedialle, että niillä on varmaankin psykopaattirottarikollinen modena joka poistelee gs-ketjuja. Eipä haittaa heitä.

• goissisgo

Itse pärjäisin kyllä joten kuten tällaisten paskasivustojen jonkun hullun psykopaattirotta stalkkaaja kriminaali ylläpito köppänän tekemän paskan kanssa, mutta tämä valtiollinen toiminta, se on eri juttu.
      Niihin tahtoo olla kytkeytyneenä tavalla tai toisella niin laajoja ryhmittymiä, tämä ylläpito köpiö voi olla vaan yksi jollain tapaa mukaan otetuista. Myös tuon rapakon taus maan paskamediaa ja niitä paskaihmisiä siellä on mukana näissä paskomisissa. Kuin myös tämän maan paskamediaa ja paskaihmisiä siellä.
      Tämä paska leviää laajalle, erittäin laajalle. Itse en muuten ole ollut koskaan mikään aktivisti, en kirjoitellut nettiin enkä mihinkään muuallekaan ennen kuin joskus 2010 jälkeen, vasta aivan viimeisten parin kolmen vuoden aikana tännekin jotain, näistäkin asioista. Eikä minulla ole mitään kovin kummoista elämää enää, ei mitään eikä ollut silloin aiemminkaan. Vaan ei estänyt joutumasta kohteeksi näille valtiollisillekin vainoamisille.
      Tämä tämmöinen paska, se on tuhonnut minun selviytymiskeinoni täällä elämässä, konstit joilla olisin voinut yrittää nostaa oman elämäni tasoa joitain pykäliä ylemmäs. Kun niskassa on nämä mätäpaskat, en siihen pysty, en enää niillä keinoilla ja tavoilla mitä minulla oli vielä jäljellä.
      Eli nämä paskat tuhos mun lopun elämäni, lienee oikeus ja kohtuus että minä puolestani käytän tämän oman lopun elämäni näiden ja kaikkien muidenkin vastaavien paskain elämän tuhoamiseen.
      Muuten ne jotka tällä hetkellä täällä maailmassa joudutte näiden tämän nykyajan lahtaajien lahtaamiksi, kun se lennokki posauttaa teitä hengiltä sieltä yläilmoista käsin, selvittäkääpä sekin missä mettäläisseuduilla näitä helvetinkoneita on oltu testailemassa, minkälaiset paikkakunnat on tarjonneet harjoitusympäristöjä näille lennokeille. Ehkä sitten joskus muistatte näitä tällaisia seutukuntiakin jollain tapaa vastineeksi...

• hyvä.neuvo

Osta säästöpakkaus vessapaperia. On niin paljon tota peetä. Sillä siisti.

• NLP.tä.uhreille

Minä tuolla Laki ja rikos -puolella esitin,että kaikkien uhrien pitäisi käydä NLP-kursseja.Itse olen entisessä elämässä käynyt ja niistä vanhoista tiedoista on ollut apua vainon kanssa selviytymisessä.

• mxfm

Elät harhoissasi. Kukaan ei vainoa sinua.

• rotat.oksettaa

Sinä olet pakkomielteinen rotta, joka aina tarjoaa sairauskorttia.

• TiFi

Ihan selvyyden vuoksi tiedoksi, että minä, joka pidän sitä Suomen ainoata gang stalking -blogia, kirjoitan näihin ketjuihin vain nimimerkillä "TiFi".
      Ja mitä tulee hälytysajoneuvoilla vainoamiseen, niin tänään klo 20 jälkeen palopäällikön auto ajoi ohi hälytys päällä kaksi kertaa 15 minuutin sisään niin, että perässä ei tullut missään vaiheessa muita paloautoja. Sama on tapahtunut jo neljä kertaa aiemmin tämän kevään ja kesän aikana. Jos joku neropatti haluaa keksiä sille hyvän selityksen, niin sana on vapaa.

• kutdks7y5tsky

Se on sattumaa vain. Joskus minunkin ohi ajoi aina armeijan rekka. Armeijalla oli harjoitus ajot samassa kaupungissa missä asuin. Ei ole pitkään aikaan enää sitä rekkaa näkynyt.

• TiFi
        kutdks7y5tsky kirjoitti:

Se on sattumaa vain. Joskus minunkin ohi ajoi aina armeijan rekka. Armeijalla oli harjoitus ajot samassa kaupungissa missä asuin. Ei ole pitkään aikaan enää sitä rekkaa näkynyt.

Odotin kyllä jotain vähän analyyttisempää selitystä sille, että lyhyen ajan sisällä palopäällikön auto ajaa 6 kertaa ilman oikeaa hälytystilannetta ohi kuitenkin sireeneitä huudattaen, mutta Ilmeisesti trolliosaston älykkösiipi ei viitsi enää edes vaivautua, kun toiminta on niin läpinäkyvää?
        Esim. tuossa viimeisimmässä tapauksessa, lähtikö palopäällikkö ihan huvikseen ajelulle sireenit ulvoen vielä kahteen kertaan 15 minuutin sisään? Onko tuo normaalia toimintaa palopäälliköille vai lainaavatko muut palomiehet päällikön autoa itseään viihdyttääkseen?

• EntinenStalker
        TiFi kirjoitti:

Odotin kyllä jotain vähän analyyttisempää selitystä sille, että lyhyen ajan sisällä palopäällikön auto ajaa 6 kertaa ilman oikeaa hälytystilannetta ohi kuitenkin sireeneitä huudattaen, mutta Ilmeisesti trolliosaston älykkösiipi ei viitsi enää edes vaivautua, kun toiminta on niin läpinäkyvää?
        Esim. tuossa viimeisimmässä tapauksessa, lähtikö palopäällikkö ihan huvikseen ajelulle sireenit ulvoen vielä kahteen kertaan 15 minuutin sisään? Onko tuo normaalia toimintaa palopäälliköille vai lainaavatko muut palomiehet päällikön autoa itseään viihdyttääkseen?

Pakkohan noilla sireenien huudattamisilla on oltava looginen selitys, olet vain epäilevä ja luulotautinen luonteeltasi ja jostain syystä tämä asenteesi on kärjistynyt juuri nyt. Minulla itselläni oli samanlainen kausi joskus aikoinaan ja se johtui myös kaveristani joka ei koskaan perustellut selvin sanoin salkkissivustoja joita kahlasimme päivästä toiseen ja viikosta toiseen läpi, asiat jäi siis epäselvinä "leijumaan" eteen, selvittämättöminä ne kiusasivat minua ja mitä enemmän niitä tuli, niin eipä mikään ihme että aloin lopulta vaipua vainoharhaiseen psykoosiin. Silti tällaisen pointin tajusin silloin jo tosi hyvin kun tilanne oli päällä : "Kunnolla tehtyä salaliittoteoriaa ei voi koskaan todistaa olemassa olevaksi."

Mutta ihmismieli on sellainen, että se jääräpäisyydessään saattaa ajaa itsensä hulluuden partaalle juuri tällaisilla "musta tuntuu"- ja muilla "salkkissivusto"- jutuilla, ja sehän tiedetään että näitä riittää netissä. Eli sinäkin, Tifi, olet lukenut ja ajatellut liikaa nyt näitä salkkisasioita, ajatuksesi pyörii isoimmalta osalta vain ja ainoastaan näiden ympärillä, ja tottakai kohdistat ne lopulta myös itseesi, eli lisäät myös nuo sireenien huudattamiset jne jne mukaan samaan soppaan, tiedän tasan tarkkaan, miten homma herkän ihmisen korvien välissä toimii, siis kaikki kelpaa mukaan, siihen "Suureen Salaliittoon", jonka kohteena juuri sinä olet, ihanaa, eikö totta?

Näin ihmismieli toimii, jostain ihmeen kierosta syystä. Jos olisin kaverisi, veisin sinut suoraan sen palopäällikön luokse ja kysyisin videoäänitys päällä palopäälliköltä mitä ne sireenijutut oikein on, ja sieltä tulisi aivan varmasti ihan normaali selitys niille, voin vakuuttaa. Mutta kun ihmismieli on ja toimii miten toimii, niin tämänkin sinä luultavasti kääntäisit niin että minä, kaverisi ja palopäällikkö ovat salaliitossa ja ovat sopineet sen sinun selän takana. Hauskaa, eikö totta?

Tiedän siis kokemuksesta ihmisaivojen toimintarakenteen, ja sinä et ole näköjään siitä yhtään poikkeus.

Ja lopuksi, vinkki sulle miten pääset eroon näistä rasittavista vainoharhoista : Haistata paska koko asioille, pidä parin vuoden loma niistä, tai mieluiten lopeta niiden vatvominen kokonaan, ja vedä seuraavaksi kunnon kesäkännit ja laula ja örise karaokea jossain räkälässä täysin sydämen rinnoin tai miksei paremmassa paikassa ja iske sopiva nainen/mies sieltä ja naikaa aivonne pellolle ja herätkää ihanaan uuteen aamuun päänne kipeinä, tämä on paras ja varmin nollaus näille rasittaville salkkiksille.

• TiFi
        EntinenStalker kirjoitti:

Pakkohan noilla sireenien huudattamisilla on oltava looginen selitys, olet vain epäilevä ja luulotautinen luonteeltasi ja jostain syystä tämä asenteesi on kärjistynyt juuri nyt. Minulla itselläni oli samanlainen kausi joskus aikoinaan ja se johtui myös kaveristani joka ei koskaan perustellut selvin sanoin salkkissivustoja joita kahlasimme päivästä toiseen ja viikosta toiseen läpi, asiat jäi siis epäselvinä "leijumaan" eteen, selvittämättöminä ne kiusasivat minua ja mitä enemmän niitä tuli, niin eipä mikään ihme että aloin lopulta vaipua vainoharhaiseen psykoosiin. Silti tällaisen pointin tajusin silloin jo tosi hyvin kun tilanne oli päällä : "Kunnolla tehtyä salaliittoteoriaa ei voi koskaan todistaa olemassa olevaksi."

Mutta ihmismieli on sellainen, että se jääräpäisyydessään saattaa ajaa itsensä hulluuden partaalle juuri tällaisilla "musta tuntuu"- ja muilla "salkkissivusto"- jutuilla, ja sehän tiedetään että näitä riittää netissä. Eli sinäkin, Tifi, olet lukenut ja ajatellut liikaa nyt näitä salkkisasioita, ajatuksesi pyörii isoimmalta osalta vain ja ainoastaan näiden ympärillä, ja tottakai kohdistat ne lopulta myös itseesi, eli lisäät myös nuo sireenien huudattamiset jne jne mukaan samaan soppaan, tiedän tasan tarkkaan, miten homma herkän ihmisen korvien välissä toimii, siis kaikki kelpaa mukaan, siihen "Suureen Salaliittoon", jonka kohteena juuri sinä olet, ihanaa, eikö totta?

Näin ihmismieli toimii, jostain ihmeen kierosta syystä. Jos olisin kaverisi, veisin sinut suoraan sen palopäällikön luokse ja kysyisin videoäänitys päällä palopäälliköltä mitä ne sireenijutut oikein on, ja sieltä tulisi aivan varmasti ihan normaali selitys niille, voin vakuuttaa. Mutta kun ihmismieli on ja toimii miten toimii, niin tämänkin sinä luultavasti kääntäisit niin että minä, kaverisi ja palopäällikkö ovat salaliitossa ja ovat sopineet sen sinun selän takana. Hauskaa, eikö totta?

Tiedän siis kokemuksesta ihmisaivojen toimintarakenteen, ja sinä et ole näköjään siitä yhtään poikkeus.

Ja lopuksi, vinkki sulle miten pääset eroon näistä rasittavista vainoharhoista : Haistata paska koko asioille, pidä parin vuoden loma niistä, tai mieluiten lopeta niiden vatvominen kokonaan, ja vedä seuraavaksi kunnon kesäkännit ja laula ja örise karaokea jossain räkälässä täysin sydämen rinnoin tai miksei paremmassa paikassa ja iske sopiva nainen/mies sieltä ja naikaa aivonne pellolle ja herätkää ihanaan uuteen aamuun päänne kipeinä, tämä on paras ja varmin nollaus näille rasittaville salkkiksille.

"Jos olisin kaverisi, veisin sinut suoraan sen palopäällikön luokse ja kysyisin videoäänitys päällä palopäälliköltä mitä ne sireenijutut oikein on, ja sieltä tulisi aivan varmasti ihan normaali selitys niille, voin vakuuttaa."
        Jos nyt kuitenkin keksisit, tai joku muu, jonkin hyvän selityksen sille. Ei sen mitään rakettitiedettä pitäisi olla, kyllä varmasti jonkinlainen teoria tulee mieleen, kun vähän pähkäilee.
        Tiistaina muuten tuli 5 poliisimaijan ja 5 ambulanssin ohiajoa Helsingissä ja Espoossa. Niitä oli vielä synkronoitu sillä tavalla, että ensin poliisimaija ja ambulanssi ajoivat ohi samalla kadulla eri suuntiin ajaen. Sitten toisella kadulla kaksi poliisimaijaa ajoi ohi 5 minuutin sisään, minuutti jälkimmäisen ohiajosta ambulanssi ajoi risteyksessä minuun suuntaani sireenit päällä ja siitä muutaman minuutin kuluttua toinen ambulanssi tuli vastaan. Sitten ambulanssi ajoi ohi Espoossa saman risteyksen kohdalla ensin iltapäivällä ja muutaman tunnin kuluttua illalla, kun kun kuljin uudestaan sen ohi. Kyseessä oli sama ambulanssi molemmilla kerroilla. Laitan noista vielä tarkempaa tietoa, kun laitan seuraavan kerran blogiin päiväkirjaa hälytysajoneuvojen ohiajoista ja kyttäämisistä.

• StalkStalk
        TiFi kirjoitti:

"Jos olisin kaverisi, veisin sinut suoraan sen palopäällikön luokse ja kysyisin videoäänitys päällä palopäälliköltä mitä ne sireenijutut oikein on, ja sieltä tulisi aivan varmasti ihan normaali selitys niille, voin vakuuttaa."
        Jos nyt kuitenkin keksisit, tai joku muu, jonkin hyvän selityksen sille. Ei sen mitään rakettitiedettä pitäisi olla, kyllä varmasti jonkinlainen teoria tulee mieleen, kun vähän pähkäilee.
        Tiistaina muuten tuli 5 poliisimaijan ja 5 ambulanssin ohiajoa Helsingissä ja Espoossa. Niitä oli vielä synkronoitu sillä tavalla, että ensin poliisimaija ja ambulanssi ajoivat ohi samalla kadulla eri suuntiin ajaen. Sitten toisella kadulla kaksi poliisimaijaa ajoi ohi 5 minuutin sisään, minuutti jälkimmäisen ohiajosta ambulanssi ajoi risteyksessä minuun suuntaani sireenit päällä ja siitä muutaman minuutin kuluttua toinen ambulanssi tuli vastaan. Sitten ambulanssi ajoi ohi Espoossa saman risteyksen kohdalla ensin iltapäivällä ja muutaman tunnin kuluttua illalla, kun kun kuljin uudestaan sen ohi. Kyseessä oli sama ambulanssi molemmilla kerroilla. Laitan noista vielä tarkempaa tietoa, kun laitan seuraavan kerran blogiin päiväkirjaa hälytysajoneuvojen ohiajoista ja kyttäämisistä.

Noihan on ihan selvästi työajoja, partiointitehtävissä tai vastaavissa "tilanne päällä"- olevia juttuja, Hesassa ja Espoossa tilanteita riittää varmasti, mitä ihmettä sä kelaat? Ihan niinkuin ei ihmisellä olis mitään muuta tekemistä.

• hohhoi.jaa
        StalkStalk kirjoitti:

Noihan on ihan selvästi työajoja, partiointitehtävissä tai vastaavissa "tilanne päällä"- olevia juttuja, Hesassa ja Espoossa tilanteita riittää varmasti, mitä ihmettä sä kelaat? Ihan niinkuin ei ihmisellä olis mitään muuta tekemistä.

Typerä kommentti.
        Ei kukaan ulkopuolinen voi tietää, mille joku psykopaattirotta on herkistänyt jonkun ihmisen.
        Nämä rotat esittävät vieläpä normaalia ulospäin ja vain kavereilleen ja puppeteilleen osan itsestään.

• TiFi
        StalkStalk kirjoitti:

Mistä sinä tiedät, milloin niillä on työajo ja milloin ne vain esim. vainoavat kohdetta?En ole Suomessakaan ainoa, jolle tätä tapahtuu, ja Amerikassa toiminta on hyvinkin yleistä. Kyse on myös siitä, kuinka usein tai säännöllisesti sitä tapahtuu, meni sitten minne tahansa ja mihin tahansa vuorokaudenaikaan. Eli jos ohiajot toistuvat kaavamaisesti päivästä toiseen, on perusteltu syy epäillä, että se tehdään tarkoituksellisesti. Tämä siis pelkästään ihan tavallisista ohiajoista.
        Mutta kukaan ei ole vielä edes yrittänyt selittää esim., miksi palopäällikön auto ajoi 15 minuutin sisään sireenit päällä kaksi kertaa ohi ilman, että perässä tuli muita paloautoja. Eli väännetään rautalangasta: kyseessä ei voinut olla oikea hälytystilanne. Entä se, kun sama poliisimaija ajoi ohi neljä kertaa tavallisena arki-iltana kävellessäni kaupasta kotiin tullen perässä myös kävelytasanteelle? Normaali "työajo"? No, jos toisinajattelijan ja aktivistin vainoaminen on poliiseille työtä, niin olihan se normaali työajo.
        http://indietarget.blogspot.fi/2015/03/kuvasarja-minun-vainoamisesta.html
        Tuolla lisää hälytysajoneuvoilla stalkkaamisesta:
        http://indietarget.blogspot.fi/2015/05/halytysajoneuvoilla-hairinta-lisaantyi.html
        http://indietarget.blogspot.fi/2015/05/paljon-halytysajoneuvoilla-vainoamista.html

• stalkerstalker
        TiFi kirjoitti:

Mistä sinä tiedät, milloin niillä on työajo ja milloin ne vain esim. vainoavat kohdetta?En ole Suomessakaan ainoa, jolle tätä tapahtuu, ja Amerikassa toiminta on hyvinkin yleistä. Kyse on myös siitä, kuinka usein tai säännöllisesti sitä tapahtuu, meni sitten minne tahansa ja mihin tahansa vuorokaudenaikaan. Eli jos ohiajot toistuvat kaavamaisesti päivästä toiseen, on perusteltu syy epäillä, että se tehdään tarkoituksellisesti. Tämä siis pelkästään ihan tavallisista ohiajoista.
        Mutta kukaan ei ole vielä edes yrittänyt selittää esim., miksi palopäällikön auto ajoi 15 minuutin sisään sireenit päällä kaksi kertaa ohi ilman, että perässä tuli muita paloautoja. Eli väännetään rautalangasta: kyseessä ei voinut olla oikea hälytystilanne. Entä se, kun sama poliisimaija ajoi ohi neljä kertaa tavallisena arki-iltana kävellessäni kaupasta kotiin tullen perässä myös kävelytasanteelle? Normaali "työajo"? No, jos toisinajattelijan ja aktivistin vainoaminen on poliiseille työtä, niin olihan se normaali työajo.
        http://indietarget.blogspot.fi/2015/03/kuvasarja-minun-vainoamisesta.html
        Tuolla lisää hälytysajoneuvoilla stalkkaamisesta:
        http://indietarget.blogspot.fi/2015/05/halytysajoneuvoilla-hairinta-lisaantyi.html
        http://indietarget.blogspot.fi/2015/05/paljon-halytysajoneuvoilla-vainoamista.html

"milloin ne vain esim. vainoavat kohdetta"

Ketkä ihmeen "ne" ?

Jos et tuon tarkemmin pysty profiloimaan "niitä" teet samaa mitä tuhannet muut jotka syytää netissä, nettiin omia salkkis-stoorejaan. Joillakin poliitikoilla juuri on samanlainen ovela tapa uhriutua keksimällä joku tai jokin ryhmä joka epämääräisesti on vain jossain, jota poliitikko alkaa juuri samalla tavalla syyttämään, muttei koskaan täsmennä kenestä tai keistä oikein on kysymys. Eli kysymys on myrskystä vesilasissa, uutisankasta, jne. Näin nämä Urban Legendat saa alkunsa. Sinulla sama juttu, olet keksinyt mielikuvitusta pursuavalle päällesi kivan kohteen jota itse stalkata, jostain syystä ne ambulanssit nyt siellä ajelee, ja voin edelleen vakuuttaa ettei siellä ole mitään "yhteistä salaista sovittua sopimusta "niillä" ". Et tietenkään taaskaan usko minua, tiedän kokemuksesta. Vasta kun ehkä viiden tai kymmenen vuoden kuluttua itse jostain saat vahingossa todisteet asiasta, sitten ymmärrät että turha oli luulosi. Tottakai taustalla vaikuttaa vahvasti häpeä siitä, että sinähän jopa kaikkitietävyydessäsi saatat olla väärässä!

• TiFi

"milloin ne vain esim. vainoavat kohdetta"

Ketkä ihmeen "ne" ?

Jos et tuon tarkemmin pysty profiloimaan "niitä" teet samaa mitä tuhannet muut jotka syytää netissä, nettiin omia salkkis-stoorejaan. Joillakin poliitikoilla juuri on samanlainen ovela tapa uhriutua keksimällä joku tai jokin ryhmä joka epämääräisesti on vain jossain, jota poliitikko alkaa juuri samalla tavalla syyttämään, muttei koskaan täsmennä kenestä tai keistä oikein on kysymys. Eli kysymys on myrskystä vesilasissa, uutisankasta, jne. Näin nämä Urban Legendat saa alkunsa. Sinulla sama juttu, olet keksinyt mielikuvitusta pursuavalle päällesi kivan kohteen jota itse stalkata, jostain syystä ne ambulanssit nyt siellä ajelee, ja voin edelleen vakuuttaa ettei siellä ole mitään "yhteistä salaista sovittua sopimusta "niillä" ". Et tietenkään taaskaan usko minua, tiedän kokemuksesta. Vasta kun ehkä viiden tai kymmenen vuoden kuluttua itse jostain saat vahingossa todisteet asiasta, sitten ymmärrät että turha oli luulosi. Tottakai taustalla vaikuttaa vahvasti häpeä siitä, että sinähän jopa kaikkitietävyydessäsi saatat olla väärässä!

"Ketkä ihmeen "ne" ?"
        Vastasin tähän kommenttiin:
        "Noihan on ihan selvästi työajoja, partiointitehtävissä tai vastaavissa "tilanne päällä"- olevia juttuja, Hesassa ja Espoossa tilanteita riittää varmasti, mitä ihmettä sä kelaat? Ihan niinkuin ei ihmisellä olis mitään muuta tekemistä."
        Eli, mistä voit tietää, että ne olivat kaikki "selvästi" työajoja? Mistä voit tietää, ettei ainakin osaa tuon päivän ohiajoista ambulansseilla tai poliisiautoilla tehty tarkoituksella. Siis, mistä ihan oikeasti tiedät? Et voikaan tietää, vaan kyseessä on pelkkä olettamus. Olettamus perustuu siihen (virheelliseen) lähtöolettamukseen, ettei sen kaltaista toimintaa harjoiteta.
        Ja odotan edelleen, että joku edes yrittäisi selittää esim., miksi palopäällikön auto ajoi 15 minuutin sisään sireenit päällä kaksi kertaa ohi ilman, että perässä tuli muita paloautoja. Tai sen, että sama poliisimaija ajoi ohi neljä kertaa tavallisena arki-iltana kävellessäni kaupasta kotiin tullen perässä myös kävelytasanteelle? Kun julkaisin kuvat tuosta jälkimmäisestä tapauksesta, poliisiautoilla stalkkaamiseen tuli heti viikon tauko. Sitä oli tapahtunut käytännössä joka päivä jo pari vuotta, mutta siitä huolimatta, että asun Helsingissä, en edes nähnyt yhtäkkiä yhtä ainoaa poliisiautoa viikkoon. Jos ymmärtää mitään statistiikasta, niin on helppo ymmärtää, että kyseessä ei voinut olla sattuma.
        "Jos et tuon tarkemmin pysty profiloimaan "niitä" teet samaa mitä tuhannet muut jotka syytää netissä, nettiin omia salkkis-stoorejaan.
        Ai, jos ei pysty nimeämään kaikkia vainojia tai koko toimintaa johtavia, niin vainoaminen on vain kuvitelmaa? Miten minä yksi ihminen pystyisin selvittämään näin laajan rikoksen? Millä resursseilla? Normaalisti sellainen on poliisin tehtävä. Ai niin, mutta eihän se edes tutki koskaan ilmoituksia joukkovainoamisesta. Voisiko yksi suurimmista syistä olla se, että poliisi on itse mukana toiminnassa?
        Kyllä minulla on tiedossa nimiä, myös joidenkin viranomaisten, jotka ovat varmuudella mukana minun vainoamisessa. Ja on myös vahvoja epäilyjä siitä, mitkä organisaatiot sitä pyörittävät. Mutta se ei tarkoita sitä, että alkaisin niitä nimiä täällä netissä levittelemään.
        "Sinulla sama juttu, olet keksinyt mielikuvitusta pursuavalle päällesi kivan kohteen jota itse stalkata"
        Syytät minua stalkaamisesta, tämä selvä. Millä perusteella? Ohiajavien ambulanssien ja poliisiautojen katsominen ja kuvaaminen on stalkkaamista? Mielenkiintoinen näkemys. Psykopaateilla ja narsisteilla, joita vainoajat hyvin usein ovat, on muuten tapana syyllistää uhrejaan. Se on niiden "normaalikäytäntö".

• stalkerstalker
        TiFi kirjoitti:

"Ketkä ihmeen "ne" ?"
        Vastasin tähän kommenttiin:
        "Noihan on ihan selvästi työajoja, partiointitehtävissä tai vastaavissa "tilanne päällä"- olevia juttuja, Hesassa ja Espoossa tilanteita riittää varmasti, mitä ihmettä sä kelaat? Ihan niinkuin ei ihmisellä olis mitään muuta tekemistä."
        Eli, mistä voit tietää, että ne olivat kaikki "selvästi" työajoja? Mistä voit tietää, ettei ainakin osaa tuon päivän ohiajoista ambulansseilla tai poliisiautoilla tehty tarkoituksella. Siis, mistä ihan oikeasti tiedät? Et voikaan tietää, vaan kyseessä on pelkkä olettamus. Olettamus perustuu siihen (virheelliseen) lähtöolettamukseen, ettei sen kaltaista toimintaa harjoiteta.
        Ja odotan edelleen, että joku edes yrittäisi selittää esim., miksi palopäällikön auto ajoi 15 minuutin sisään sireenit päällä kaksi kertaa ohi ilman, että perässä tuli muita paloautoja. Tai sen, että sama poliisimaija ajoi ohi neljä kertaa tavallisena arki-iltana kävellessäni kaupasta kotiin tullen perässä myös kävelytasanteelle? Kun julkaisin kuvat tuosta jälkimmäisestä tapauksesta, poliisiautoilla stalkkaamiseen tuli heti viikon tauko. Sitä oli tapahtunut käytännössä joka päivä jo pari vuotta, mutta siitä huolimatta, että asun Helsingissä, en edes nähnyt yhtäkkiä yhtä ainoaa poliisiautoa viikkoon. Jos ymmärtää mitään statistiikasta, niin on helppo ymmärtää, että kyseessä ei voinut olla sattuma.
        "Jos et tuon tarkemmin pysty profiloimaan "niitä" teet samaa mitä tuhannet muut jotka syytää netissä, nettiin omia salkkis-stoorejaan.
        Ai, jos ei pysty nimeämään kaikkia vainojia tai koko toimintaa johtavia, niin vainoaminen on vain kuvitelmaa? Miten minä yksi ihminen pystyisin selvittämään näin laajan rikoksen? Millä resursseilla? Normaalisti sellainen on poliisin tehtävä. Ai niin, mutta eihän se edes tutki koskaan ilmoituksia joukkovainoamisesta. Voisiko yksi suurimmista syistä olla se, että poliisi on itse mukana toiminnassa?
        Kyllä minulla on tiedossa nimiä, myös joidenkin viranomaisten, jotka ovat varmuudella mukana minun vainoamisessa. Ja on myös vahvoja epäilyjä siitä, mitkä organisaatiot sitä pyörittävät. Mutta se ei tarkoita sitä, että alkaisin niitä nimiä täällä netissä levittelemään.
        "Sinulla sama juttu, olet keksinyt mielikuvitusta pursuavalle päällesi kivan kohteen jota itse stalkata"
        Syytät minua stalkaamisesta, tämä selvä. Millä perusteella? Ohiajavien ambulanssien ja poliisiautojen katsominen ja kuvaaminen on stalkkaamista? Mielenkiintoinen näkemys. Psykopaateilla ja narsisteilla, joita vainoajat hyvin usein ovat, on muuten tapana syyllistää uhrejaan. Se on niiden "normaalikäytäntö".

Kaksi kysymystä tähän väliin : Teetkö mitään epärehellistä elämässäsi? Jos et, niin sinulla ei ole mitään syytä olla vainoharhainen. Ja toinen kysymys : Vierailetko säännöllisesti joillakin Salkkis-sivuilla? Jos vastaus on myönteinen kuten arvelen vahvasti, siinä syy sinun kuvitelmillesi ja vainoharhaisuudellesi.

Koska, kenelläkään ei ole syytä Suomessa stalkata saatikka vainota ketään Suomen kansalaista, jos hän ei ole tehnyt mitään rikollista. Salkkis-sivujen lukeminen ei ole rikos, mutta se avaa lukijalle itselleen "luulotautisuuden" hengen(jännä juttu, on mainittu jo raamatussa) ja yleensä aina pidemmälle päästyään johtaa vainoharhaisuuteen.

Jos asuisit USA:ssa tai Israelissa tai Venäjällä tai jossakin muussa isossa vakoiltavassa tai vakoiluun osallistuvassa maassa(Kiina, Ranska, Englanti, Saksa, P-Korea, Italia, kaikki terrorismia tukevat Islam-maat, mm.) niin silloin saattaisit olla vakoiltavien listalla, edelleen sen mukaan oletko tehnyt mitään rikollista, ja oletko ollut mukana auttamassa potentiaalisia maahanmuuttajia joilla taas ollut mahdollisia potentiaalisia yhteyksiä terrorismiin, tai suoraan terroristeihin. Tällaiset asiat tekisivät sinut ja kaikki meidät aktiivisiksi stalkattaviksi viranomaisten, armeijojen ja poliisien ja salaisten palvelujen tahoilta, mutta jos olet "puhdas" etkä ole tehnyt mitään rikollista, etkä ole millään tarkkaitavien listalla jostain syystä(syy tarvitaan, muuten ei kukaan joudu listalle, eikä viranomaisilla ole oikeuksia stalkata ellei ylläolevat ehdot täyty), niin varsinkin pohjoismaissa sinua ei ensisijaisesti stalkata ollenkaan(Breivikin tapaus luultavasti on johtanut "avainsanojen" tarkkailuun, muttei muuta). Siellä missä tapahtuu terroritekoja, kuten Ranskassa ja USA:ssa ja Israelissa ja Israelin islamilaisissa vierusvaltioissa, jne. voi odottaakin oman sähköliikenteen seuraamista, jos vielä vierailee epäilyttävillä sivustoilla tai on sitten yhteydessä muslimeihin ja heidän propaganda-sivustoihin.

Mutta ei meidän rauhallisissa pohjoismaissa. Tässä selvä syy siihen miksi kertomillasi "ambulanssi-ajoilla" jne ei ole mitään syytä olla täällä Suomen lintukodossa yhtään mitään. Ei mitään. Suomessa ei vain ole mitään tällaista toimintaa, ja jos olisi, niin silloin täällä olisi tapahtunut esim. viimeisten vuosien aikana joitakin terroristien attentaatteja tai salamurhia tvs, ja tästä tiedotusvälineet olisivat kertoneet toki julkisesti. Mutta koska Suomessa ei ole tällaista aktiviteettia olemassa ollenkaan(kuten esim. nyt Ruotsissa on jossa varmasti poliisi syystäkin on aktiivinen tiedustelupalvelussaan), nämäkin vaihtoehtot on suljettu siis kokonaan pois.

Tämän takia vedin jo tuolla ylempänä siis johtopäätökset näistä esimerkeistäsi, että niiden on pakko olla vain sun omia luulojasi, eikä mitään muuta.

• TiFi

Kaksi kysymystä tähän väliin : Teetkö mitään epärehellistä elämässäsi? Jos et, niin sinulla ei ole mitään syytä olla vainoharhainen. Ja toinen kysymys : Vierailetko säännöllisesti joillakin Salkkis-sivuilla? Jos vastaus on myönteinen kuten arvelen vahvasti, siinä syy sinun kuvitelmillesi ja vainoharhaisuudellesi.

Koska, kenelläkään ei ole syytä Suomessa stalkata saatikka vainota ketään Suomen kansalaista, jos hän ei ole tehnyt mitään rikollista. Salkkis-sivujen lukeminen ei ole rikos, mutta se avaa lukijalle itselleen "luulotautisuuden" hengen(jännä juttu, on mainittu jo raamatussa) ja yleensä aina pidemmälle päästyään johtaa vainoharhaisuuteen.

Jos asuisit USA:ssa tai Israelissa tai Venäjällä tai jossakin muussa isossa vakoiltavassa tai vakoiluun osallistuvassa maassa(Kiina, Ranska, Englanti, Saksa, P-Korea, Italia, kaikki terrorismia tukevat Islam-maat, mm.) niin silloin saattaisit olla vakoiltavien listalla, edelleen sen mukaan oletko tehnyt mitään rikollista, ja oletko ollut mukana auttamassa potentiaalisia maahanmuuttajia joilla taas ollut mahdollisia potentiaalisia yhteyksiä terrorismiin, tai suoraan terroristeihin. Tällaiset asiat tekisivät sinut ja kaikki meidät aktiivisiksi stalkattaviksi viranomaisten, armeijojen ja poliisien ja salaisten palvelujen tahoilta, mutta jos olet "puhdas" etkä ole tehnyt mitään rikollista, etkä ole millään tarkkaitavien listalla jostain syystä(syy tarvitaan, muuten ei kukaan joudu listalle, eikä viranomaisilla ole oikeuksia stalkata ellei ylläolevat ehdot täyty), niin varsinkin pohjoismaissa sinua ei ensisijaisesti stalkata ollenkaan(Breivikin tapaus luultavasti on johtanut "avainsanojen" tarkkailuun, muttei muuta). Siellä missä tapahtuu terroritekoja, kuten Ranskassa ja USA:ssa ja Israelissa ja Israelin islamilaisissa vierusvaltioissa, jne. voi odottaakin oman sähköliikenteen seuraamista, jos vielä vierailee epäilyttävillä sivustoilla tai on sitten yhteydessä muslimeihin ja heidän propaganda-sivustoihin.

Mutta ei meidän rauhallisissa pohjoismaissa. Tässä selvä syy siihen miksi kertomillasi "ambulanssi-ajoilla" jne ei ole mitään syytä olla täällä Suomen lintukodossa yhtään mitään. Ei mitään. Suomessa ei vain ole mitään tällaista toimintaa, ja jos olisi, niin silloin täällä olisi tapahtunut esim. viimeisten vuosien aikana joitakin terroristien attentaatteja tai salamurhia tvs, ja tästä tiedotusvälineet olisivat kertoneet toki julkisesti. Mutta koska Suomessa ei ole tällaista aktiviteettia olemassa ollenkaan(kuten esim. nyt Ruotsissa on jossa varmasti poliisi syystäkin on aktiivinen tiedustelupalvelussaan), nämäkin vaihtoehtot on suljettu siis kokonaan pois.

Tämän takia vedin jo tuolla ylempänä siis johtopäätökset näistä esimerkeistäsi, että niiden on pakko olla vain sun omia luulojasi, eikä mitään muuta.

Myös Suomessa vainotaan ihmisiä poliittisista syistä ja on aina vainottu. Aivan lapsellista höpinää koko teksti.
        Ja missä viipyy selitys sille, että poliisimaija seurasi minua samalla parin kilometrin kävelymatkalla kotiin neljä kertaa tullen perässä myös kävelytasanteelle? Kierrät asiaa kuin kissa kuumaa puuroa. Yritä edes, keksi jokin nokkela selitys sille.

• muutosta.kehiin

Yksi mahdollinen selitys: ehkä sinua on pikkuisen seurattu, alkuun.Kun huomasivat, että pidät vainona ja kiusaannut, ovat voineet kiusallaan ja ihan pilkallaan tehdä tätä, ilman, että olisi takana vakava gs. -Olen ennenkin ajatellut, että jos olisit vähän aikaa ihan hiljaa asiasta, et huomaavinasi.Ei blogiin mitään. Käsipelillä ruutuvihkoon muistiinpanot.Saattaisivat lopettaa, kyllästyä, kun tule mitään reaktitota. Kokeilisit. Ei gs lopu,mutta autoilu saattaisi loppua. -Tai sitten yltyisi niin,että saisit kunnon todisteet.

• StalkStalk
        TiFi kirjoitti:

Myös Suomessa vainotaan ihmisiä poliittisista syistä ja on aina vainottu. Aivan lapsellista höpinää koko teksti.
        Ja missä viipyy selitys sille, että poliisimaija seurasi minua samalla parin kilometrin kävelymatkalla kotiin neljä kertaa tullen perässä myös kävelytasanteelle? Kierrät asiaa kuin kissa kuumaa puuroa. Yritä edes, keksi jokin nokkela selitys sille.

Ihan miten vaan. Realiteetit lauoin ylempänä, ja jos et niitä usko niin olet harhassa. Sinua ei vainoa kukaan, ja salaliittoteoreetikolla, siis sinulla, on aina todistustaakka.

Ps. Menen niiden luo ja pysäytä ja kysy että seuraatteko minua? Tai kysy että ketä seuraatte? Saat ainakin selvän ja suoran vastauksen, ja noidankehäsi loppuu.

• ei.trolli

Herran jestas mitä jauhamista siitä, että palopäällikön auto on ajanut neljän kertaa ohi, ei edes samana päivänä. Kyllä on ketjua täytetty saman jauhamisella.En ainakaan jaksanut lukea noita juttuja. -Ja tiedoksi:EI TiFi HALUA PÄÄSTÄ AUTOISTA EROON. MISTÄ SITTEN KIRJOITTAISI.-Älkää antako hyviä neuvoja.Suuttuu niistä.Niin minulle kävi. Syyttää että trolli vaan haluaa,ettei hän kirjoita. -SIITÄ VAAN, KIRJOITA VAIKKA METRI PÄIVÄSSÄ.

• yököttäviä

Nostan tämän seuraavalla kysymyksellä.Laki ja rikos-palstalla olen kertunut unen häirinnästä, jonka kohteeksi tajusin joutuneeni. Heräämisen aiheuttnut paukuttelu kuulin ensin seinän takaa.Kun huusin siitä, muuttui vaimeammaksi meluksi kuin puutelat olisivat pyörineet toisiaan vastaan. Sanoin, että kuulosti tulevan kerrosta alempaa. (Nyt nukun olohuoneen lattialla.) Kysymys: miten pitäisi suhtautua siihen,että siellä kerrosta alempana on Eestiin rekisteröity firma, jonka piti olla rakennusfirma, sitten ikkunaan tuli lappu:sisustamme kohta kotisi. Ei ole ollut mitään toimintaa. Kun googlasin, ei muuta kuin osoitetiedot tänne. Ei vastuuhenkilöitä, ei mitään.Että pitäisikö olla varuillaan/huolestunut, onko peitefirma, jolla hihhulit saavat salaista toimitilaa. Mistä lisätietoja. Kun olin kirjoittanut unihäirinnästä nettiin, toiseen liikehuoneeseen ilmestyi jotakin kamaa ja pystysäleverhoihin niin isot raot,että näkyy sisälle. Näkyy viereiseen huoneeseenkin , joka on makuuhuoneeni alla. Ihan tyhjä. Jos jotakin on ollut, ei ole enää.-Miettivät nyt jotakin kieroa korvaavaa suunnitelmaa.

• yököttäviä

Kun en tiedä, saako ketjuun kirjoittaa firman nimeä, kirjoitan siitä ensimmäisen sanan Rabacon ...Kun enää tiedä , mitä säteilyjä makkarariini ehkä ohjaillaan, ajattelin kokeilla, kuinka nopeasti pakastekala sulaa tai grillimakkara kuumenee, jos laittaa sängyn päälle Jos vaikka mikroaaltoja tulee.Heh.

• makkari.uhri

seuraava sana on muuten group, kun laskee yhteen, voi jo googlata

• olkkari.nukkuja

täytyy lisätä vielä OY

• rotat.hirteen

nostan ihan sen takia, kun ne stalkerit vituttaa niin

• ihminen_on_mätö

Tämä mätäpaskateknologia, millä nykyisin tapahtuu kaikki tämäkin viestittely sisältää itsessään jo gang stalkkauksen. Kaikki mikä tulee tuolta rapakon takaa, ohjelmistot näissä, kaikki nettiin kytkösissä olevat yhteisö "palvelut" ja muut ne on joka ainoa alistettu keskitetylle kyttäykselle. Eli tällä NSA organisaatiolla ja ehkä jo muutamalla muullakin on lähes täysin vapaa pääsy jokaisen kuluttajan laitteisiin koska tahansa. Ne laitteet voidaan laittaa kyttäämään kellon ympäri jokaista puhuttua sanaa ja muita ääniä, ne saadaan myös ottamaan kuvia ja videoita myös laitteen suljettuna ollessa, kaikki näin kertynyt urkintatieto voidaan lähettää minne päin tahansa maailmaa joissain tapauksissa myös koska tahansa.
      Esim. läppärin webbikameran peittäminen teipillä ei auta mitään, jos olet kohdennettu henkilö, se pirun aparaatti pystyy siitä huolimatta lähettämään kuvaa laitteen lähistöltä muualle ilman sun lupaa. Kaikki mitä sillä helvetinkoneella teet, siitä lähtee tieto muualle. Jos katsot sillä terveystietojasi netin kautta, niin heipparallaa sun tiedot meni saman tien muualle sulle tuntemattomille henkilöille myös, niillä on sen jälkeen sun terveystietoskin. Kaiken tämän tämä nykyinen nettiin liittyvä paskateknologia mahdollistaa ja sitä myös surutta käytetään.
      Se että sillä viranomaistyyppisellä organisaatiokyttäys toimijalla on tämä mahdollisuus toimia näin, se aukaisee samalla myös sen saman aukon lukemattomille muille toimijoille myös. Esim. nämä teiniräkäpaskapissiäiksiset nettipaskasittiäiset, ne on myös tässä nykyisessä paskanetissä touhuamassa edellä kuvatulla tavalla.
      Tämän maan kuluttajansuojan voisi oikeastaan nakata romukoppaan, sen mukaan toimittaessa jokainen tällainen myyty paskalaite on viallinen, josta myyvän tahon pitäisi palauttaa ostajalle rahat takaisin ja kauppa purkaa. Näin vaan ei tehdä, kätännössä tämä sama paska vaan jatkuu ja jatkuu entiseen malliin. Tässä olisi myös yksi kansalaisaktivismin paikka, alkaa säännöllisesti suurina kansanjoukkoina vaatia näiltä ylikansallisilta jättipaskayhtiöiltä korvauksia aiheutetuista kivuista, säryistä ja kaikista muista haitoista oikeusteitse.
      Tai vaikkapa tuo kaupan purkaminen laajoina ryhmittyminä, tuo voisi olla yksi keino rapauttaa tämä koko ylikansallisen paskan kauppaaminen. Tämä sonta mitä tämä nykyisin on, se on johtanut siihen että netti on rikollisten hallussa ja tavallinen kansalainen on näillä nettipaska sittiäisillä uhrina.
      Tämä koskee joka ainoaa merkkiä ja brändiä, ne kaikki on alistettu tuolle NSA paskaurkinnalle, jokainen niistä on rakennettu täyteen aukkoja mitä käyttämällä laite voidaan ottaa tehourkintakäyttöön koska tahansa, ei ainoastaan tämä vintoosapaska.

• VanhatHyvätKonstit

Tiedän ulospääsyn tästä. Etanakirjeitä ja kirjekyyhkyjä ei voida jäljittää.

• yleinen.ihminen

Kirjekyyhkyjä voidan jäljittää. Jouduin yhteen viralliseen paikkaan ilmoittamaan, että postissa minulle tuleva vastaus pitää lähettää kuoressa, jossa ei näy lähettäjää. Muuten ei tule minulle asti. Olen myös itse lähettänyt kirjeitä kirjattuina ihan vaan sen takia, että niitä vaikeampi pihistää. Ja niiden kulkua voi seurata. -Itse asiassa olen jo luopunut kohdallani sellaisesta käsitteestä kuin yksityisyys. Joskus kauan sitten sellaista oli

• Selityksetkinvanhenee

Kyllä nämä vähättelijät pitävät itse tiukkaakin tiukemmin yksityisyydestään kiinni. Jos naapuri rupeaisi seurailemaan eri tavoin ja kommentoimaan mitä on saanut selville, niin heti olisivat hermot riekaleina. Mitenkäs se naapuri olisi eri asia kuin kuka tahansa muu, joka tavallisesta ihmisestä jaksaa kiinnostua?

• TiFi

Niin, laumasieluilla koko maailman romahtaisi saman tien, jos tällaisen toiminnan kohteeksi joutuisivat. Ja siksihän moni todennäköisesti lähteekin vainoamiseen mukaan, että pelkää, että joutuu muuten itse vainotuksi. Samalla tavalla tapahtuu usein koulukiusaamisen kohdalla. Psykopaatit ovat kuitenkin asia erikseen, niiden kohdalla kyse on täydellisestä empatian puutteesta ja silkasta pahuudesta.

• pätkä.unia

niin minä unihäirinnän kohde nukun edelleen olohuoneen lattialla. Siinä kun minua tunnin välein herätellään, näen parvekkeen kukka-amppelit ja yötaivaan pimenemisen ja aamutaivaan vaalenemisen niiden takana.Uusi näkökulma, vaihtelua. Makuuhuoneen seinän takana metelöidään muuten vaan, viestinä,että turha luulla, että sinne voit palata. -Kyllä minusta sitten riittää iloa ja huvia monille ihmisille.

• yö.jutut

On tässä kolme tai neljä herätystä ollut.Hihhuleille tiedoksi: joka h-vetin kerta, kun herätätte, menen koneelle ja kirjoitan teistä jonkun paljastuksen,yöllä, kun kontrolli ei niin toimi, tulee hyvää juttua. Voin jo illalla tehdä listan valmiiksi koneen viereen.

• jytjyt
        yö.jutut kirjoitti:

On tässä kolme tai neljä herätystä ollut.Hihhuleille tiedoksi: joka h-vetin kerta, kun herätätte, menen koneelle ja kirjoitan teistä jonkun paljastuksen,yöllä, kun kontrolli ei niin toimi, tulee hyvää juttua. Voin jo illalla tehdä listan valmiiksi koneen viereen.

Kyllä sä oletkin vainoharhainen. Ei kukaan sinua herätä yöllä. Kuvittelet vaan.

• saa.nähdä

Sain nukkua viime yön.Kerran heräsin auton tööttäykseen.Katsoin ikkunasta.Jossakin autossa oli jotakin touhua.On kuulunut muillekin. Ensimmäisen kerran pitkiin aikoihin aamulla heräsin oloon,että olen nukkunut virkistävän ja luonnollisen unen.-No, päivä onkin ollut sitten toinen juttu.Toivottavasti helpottaa, kun virka-aika loppuu.

• saapa.nähdä

No, se oli vain yksi yö.Palauteltiin mieleen, miten voisin nukkua, jos itse siitä päättäisin.Viime yönä heräilin 2 - 2,5 tunnin välein.En pystynyt kuulemaan mitään ääntä, mihin olisin herännyt.

• saapa.nähdä

Kyllä seuraavinakin öinä heräämistä kellon tarkkuudella samanpituisen ajan päästä on ollut.On ollut jo alussa tutuksi tullut ääni, mutta myös toinen toistuva ja muita kerran esiintyneitä.Sen verran seuraan, että kirjoitan ylös kellon ajan ja äänen mihin heräsin.-saa sitten nähdä rupeaako syntymään kuviota.Vai onko jatkossa kyse vain ikäihmisen unenlaadusta ja ympäristön satunnaisista häiriöistä. -Tässä äskettäisessä tapahtumassa minun haluttiin huomaavan, että gs-vainoaja hallitsee nukkumisenikin...Ja onhan minut saatu ajettua pois makuuhuoneesta.Kai siitäkin jotakin kiksejä saa.

• ihminen_on_mätö

Yksi suurimmista tekijöistä tässä koko urkintapaskavyyhdessä, mätä hedelmä julkaisi juuri tehneensä 10 miljardia tulosta. Kuinkas paljon noista rahoista on tietyssä vaiheessa käytetty kilpailijan/kilpailijoiden tuotteiden sabotoimiseen ? Siitäkin 40 miljardin vuosituloksesta, kuinkahan paljon vuosittain kierrätetään piiloon mitä erinäisimpiin peiteyhtiöihin veroparatiiseihin, mistä käsin sitten voidaan rahoittaa kaikenlaisia, lähes rikollisiakin toimia.
      Ja tottakai joka toinen vuosi mätä hedelmä uskovaisten pitää kiikuttaa ne 600-1000 euroa uuteen paska äärimmilleen vietyyn tuotteistus rahastukseen. Se vaan on yhtä sairasta touhua kuin sen rapalan finanssipankkisektori toiminta, kakkonen tarjos ilta kymmenen jälkeen hyvän 1,5 tunnin asiaohjelman siitäkin puolesta. Nämä kaikki käyttävät nykyään veroparatiiseja, paska finanssipankkisektori toiminta kuin myös tämä mätä hedelmä, kaikki tekee hirmutulosta mikä ainoastaan köyhdyttää kaikkia "ruoka"pyramidin alimmalla tasolla olevia. Ja tämä organisaatiokyttäys rinki, se on käytännössä näillä hommissa, ne suojelee näitä.
      Jättäen lopputulokseksi ihmisten kodit näille nettipaskaläjille terrorismin kohteeksi, nettipaskasittiäiset terrorisoi tätä paskasaasta teknologiaa hyväksikäyttäen ihmisten koteja. Tämä kaikki paska on luotu, jotta nämä finanssipankkisektorit ja tämän mätä hedelmän tapaiset yhtiöt voivat jatkaa rahapeliä, missä se alin kansanluokka vain köyhtyy köyhtymistään. Tai ainakin organisaatiokyttäyksiä käytetään nykyään näiden etujen suojelemiseen, jotta ne voivat jatkaa entiseen malliin, ja samaan aikaan se alin pyramidi huijaus kerroksen osa ne kaikkein köyhimmät, niitä nämä köyhdyttävät entisestään.
      En pidä mitenkään ihmeellisenä, että yhä useampi ihminen kääntyy tätä läpeensä mädäntynyttä systeemiä vastaan, nämä vaan leimaavat ne terroristeiksi ja alkavat paukuttaa niitä niillä helvetin lennokeillaan hengiltä. Ne todelliset terroristit ovat nämä kohta kaikkia köyhdyttävät jättiyritykset, niiden rengit ja mädännäinen poliittinen järjestelmä, myös nämä tavallisten ihmisten koteja terrorisoivat netti sittiäiset, jotka muuten ovat osaltaan kytköksissä edellisiinkin. Ja näitä edellämainittuja sitten suojelee nämä organisaatiokyttäys rinkiläiset. Ympäri käydään ja yhteen tullaan ja taas on lääkeyhtiöiden mielenlääkkeille kasvavaa potentiaalista asiakaskuntaa, mitä nämä lääkeyhtiökytkös lekurit sitten niille määrää.

• kemiallinen.väkivalta

varsinkin viimeinen lausu tuntuu niin koetulle

• nauratti

Laki ja rikos-palstalla on hyvä pikku runo: Mitä" rotta". Mikä on totta Onko netti potta.

• ketju.haussa

Pitäisiköhän "auttaa" TiFi:ta niin,että järkkään vähän lisää autoja ohiajelemaan.-kyllä kaipaan täypäistä seuraa.

• hus.hus

Hus rotta kaatopaikalle.

• jkuiompå

mielenkiintoinen blogi tifin lisäksi,gangstalkingfinland. Lukekeaa!

• Selänraaputtajat

Nuo Suomen paskatason kerrostalot ovat varmaan stalkkerien kaveripoikien rakentamia. :D Ei vain taso parane, koska valtion taholtakaan ei myönnetä ongelmaa, ja rakennuttajat joutuisivat kai sitten konkurssiin. Ihan sama, miten paljon ihmisten kotirauha häiriintyy normaalistakin elämisestä. Niitähän voi aina syytellä yliherkiksi ja mt-ongelmaisiksi, mitä suomalaista junttityyliä täälläkin avoimesti esitellään. Tehdään vain kaikki valittaminen lähtökohtaisesti hankalaksi, niin kaveripojat pääsevät pälkähästä. Vika on rakenteissa, todellakin.

• ketjut.ylös

Ihan vaan nostan, kun tämmöinen vielä löytyi.

• TiFi

Stalkkeri, mitä sitten? Kiduttaja, mitä sitten? Murhaaja, mitä sitten?

• kuka.se.skitso.on

Sitä sitten, että minut on taas leimattu sairaaksi, kun olen hengissä säilyäkseni tuonut esille tätä unenhäirinnän kohteena oloa ja kun tein rikosilmoitukse siitä päällehyökkääjästäni.

• lainsuojaton

Tänään poliisilta tuli kirje .Kutsu kuulusteluun.Pakko mennä sanktoiden uhalla. Huomasin, että minulle mahdoton asia mennä poliisilaitokselle edes.täysin mahdoton asia olla samassa huoneessa poliisin kanssa. Soitin laitokselle ja onnekso kyseessä on asianomstajarikos,saatoin perua rangaistusvaatimukseni.Ei tarvi mennä sinne.Kyllä puhelimessa ollut naiskonsta varmaan uskoi,että olintosissani.Oli niin vaikea edes puhua hänen kanssaan. Vielä jälkeenpäin, kun näin poliisin kirjekuoren, rupesi tulemaan fyysisiä oireita.

• mindfulnesspa.hyvinkin

Niin mitä merkitystä on sillä, että joku stalkkaa?

Mitä merkitystä on ihmisen ja hänen läheistensä yksityisyydellä ja itsemääräämisoikeudella?
      Mitä merkitystä on Suomen perustuslailla ja rikoslailla?

• TiFi

Hyviä kysymyksiä, joihin stalkkaajat ja trollit voisivat vaikka yrittää vastata. En pidätä hengitystäni sitä odotellessa.

• stalkattu

hyvä kysymys...

• 7.3.miljardia.ihmistä

Sitten kun loppuu puhdas vesi ja ruoka, niin ei sitten enää mitään. Sitä ennen kyllä.

• Stalked

Kävelen kadulla... katselen epäluuloisena ympärilleni ja tarkkailen ihmisiä ja heidän reaktioitaan... omg tuo mies katsoi minua! Onko hän... onko hän... apua... seuraako hän minua? Nyt hän riisui takin... se on... kyllä... se on signaali!!! Mistä tiedän sen? Koska tämän signaalin jälkeen tunsin säteilyä kehossani. Se kuumotti ja sai minut pelkäämään ja tärisemään ja huimaamaan ja kutisemaan ja kaikenlisäksi sain tahtomattani erektion... se on todistettu... minua sädetetään! Missä se sädetyslaite on? Käännyn tuonne ja kävelen kovempaa... omg vastaan tulee mies. Se katsoo minua. Onko se agentti??? Onon! Sillä on tumma puku ja joku pullottaa sen povitaskussa. Tunnen taas säteilyä!! Nyt on kiire. Pakko mennä takaisin kotiin. Ei täällä ole turvallista. Apua... mun kotiavain on hävinnyt! Missä se on? Se agentti sädetti sen!!! Nyt joku nauroi!!! Ne tietää että etsin kotiavainta!!! Apua! Mitä teen...

• targeted.individual

Kysyt.apua, mitä tee.Hyvä neuvo:mene johonkin toiseen ketjuun kertomaan tyhmiä vitsejäsi. Kuvaamasi kaltaista uhria ei ole olemassa.

• stalked
        targeted.individual kirjoitti:

Kysyt.apua, mitä tee.Hyvä neuvo:mene johonkin toiseen ketjuun kertomaan tyhmiä vitsejäsi. Kuvaamasi kaltaista uhria ei ole olemassa.

Vittu sä oot fiksu. Ei tietenkään ole olemassa koska se on parodia joka perustuu teidän vainoharhaisten vainoharhaisiin kertomuksiin.

• ookkonäpökiö

Vainoharhaisten oma uskontopalsta XD

• tolloja

Ihan vain määrän vuoksi nostan tämän.

• kovan.luokan.gs

käykää riihimäki-palstalla lukemassa muurariketjun loppuja

• hius.karvan.varassa

Olen kirjoittanut lyyhistymsktjuun perustuslakia sanaudesta m.

• valistusta.yritän

korjaus: siis sananvapaudesta.....Yhteiskunta -laki ja rikos- uusi ketju gang stalking asiasta. --Siellä yk:n ihmioikeusjulistusta, Euroopan ihmioikeussopimusta ja suomalaisia lakipykäliä. Niiden alla sen esittämisiä, miten gs rikkoo näitä oikeuksia ihmiseltä. --Käy lukemassa.

• pilailunaamari

Pikkupojat Hämeestä aukaisevat näitä ketjuja.

• targeted.individual

olen avannut joitakin ketjuja, olen mummu

• fdsDFfFSDf

jos joku kärsii stalkkaus "harhoista" pirkanmaan alueella niin ota yhteyttä

[email protected]

• extrolliNwounded

Selviytymisohjei natovastustajien harjoittaman vainoon kuuluvan 15-100GHz mikrösäteilyllä osoittelemista vastaan: kotona vesi kivet metalli. kivi on ilmaista ja he muuttavat myös alakertaasi. Nämä asunnot liittyät venäjän asuntokauppaan ja ne voi myydä myöhemmin, he eivät menetä mitään. sydämen kohdalle; waterpads, leadpads, metalli levyä sydämen kohdalle eteen ja taaakse. tilaa vaikka ebaysta. Nämä mikrosäteet ovat syy sydänkuolemiin oulunseudulla - he tekevät sitä nukkuvalle, sammuneelle, ja pitkältä kuntolenkiltä palaavalle - hänen rasittunutta sydäntä häiritään mikrosätein eikä se kye kunnolla lepäämään kun säteet häiritsevät hermostoa. Pitkävartisiin kenkiin voi laittaa raskaasta metallista valmistettua johtoa nilkan kohdalle sisäpuolelle ympärille, jotta nilkkasi säästyy mikrosäteden heikennykseltä. Vatsaan osoitettavan nipistyksen tuntuisen mikrosäteilyn yhteydessä uhkaillaan lapsettomuudesta ja sillä moni lehdistön jäsen jo taipui.
      Johdon käyttäminen suojauksissa tuo hieman joustavuutta. He vaihtavat miehiä joita mikroase reppuineen kulkee käy lähelläsi, bussissa istuessasi heitä voi olla useita. He osoittelevat usein vatsaan , he haluavat että uhri valittelee sappikivistä ym, turhaan, sairaalassa. sitten joskus se lisää luottamuspuutetta. Uhrille tullaan sanomaan että vaino laantuu jos tämä hankkii jollain verukkeella itselleen psykiatrisen diagnoosin todistamaan henkistä sairauttaan. Mutta se alkaa taas ja sinua kiristetään trolli/häiriköinti/stalkkaamis työhön. Älä provosoidu, äläkä naura niille tummaihoisille jotka luulevat pystyvänsä häirittä sinua ja joita venäjämieliset ovat varvänneet hybridimetodiensa takia. Jos aat kuvaamaan nappikameROILLA ympäristöäsi 24/7 , ja he epäilevät sitä, he voivat joukolla syyttää sua lasten häirinnästä ja usuttaa sen yhden venäjämielisen poliisipartion luoksesi ja muistilaitteidesi sisältö tsekattaisiin -tällöin poistettaisiin sinun kuvattu todistemateriaali. Pidä _useissa_ virtuaalisissa pilvipalveluissa varmuuskopiota. Nortonin pieni 25 GS backup palvelu on hyvä . Älä pidä salasanoja palveluihin koneillesi tallennettuina. He näkevät yläkerrasta alakertaan tarkalla lämpökameralla, ja sovellus tulkitsee sormiliikkeesi tai he katsovat nauhoituksen hidastettuna - ei tarvita edes hakkerointia. Tässä venäjän asuntokauppojen syitä.
      Toinen suuri hyöty venäläismielisille on että moni sota-alueelta karkuun lähtenyt saadaan nyt maassamme tiettyyn mielentilaan kun he ovat mukana jengityyppisessä toiminnassa jonka joskus tulevaisuudessa on tarkoitus muuttua separatisti liikehdinnäksi.

*sairaaloista tuttuja lyijy-silmälaseja.
      ** mikrosäteilyä vastaan tehtävä suojauksenne tarvitsee näyttää järkevältä koska luoksenne tullaan yllättävällä verukkeella ja idälle pelaava psykiatri ja lääkäri todistaa hulluutesi puolesta. Näin kaikki palaset yhdistyvät ja tämän takia venäjämieliset huutavat päivälehtien kommenttiosuuksissa " ota ne lääkkeet" ja sitä "foliohattu" juttua, koska he tietävät. Kantavat näitä laitteita.

• lkmjni

Palkattu trolli disinfoa jakamassa. Kohdistuu ikäänkuin kaikkeen gs:ään.Sumuttaako piiloon hirviporukkaani.Jos katoa tai löydyn kuolleena, venäläiset on syyllisiä.

• TiFi
        lkmjni kirjoitti:

Palkattu trolli disinfoa jakamassa. Kohdistuu ikäänkuin kaikkeen gs:ään.Sumuttaako piiloon hirviporukkaani.Jos katoa tai löydyn kuolleena, venäläiset on syyllisiä.

Joo, todella vahva trollauksen tuoksu ilmassa. Kaikki on venäläisten syytä, ne kontrolloivat myös pelastuslaitosta, joka stalkkaa minua. Yeah, right.

• gs2013

Aloittajalle tiedoksi että kyseessä on voinut olla gangstalking-tyyppinen lavastus tai perätön väite jolla aloittajaa ja hänen kollegoita on aivopesty ja manipuloitu oikeaa uhria vastaan jota siis on mustamaalattu stalkkeriksi.

• Anonyymi

Mitä vittua..!?miten te jaksatte jauhaa tätä paskaa täällä,kaikki jossain helvetin hurmoksessa!!vittu mitä paskaa!!ootte pilannu koko vitun maapallon tollasella paskalla.nää vitun keskustelupalstat pitäs tunkee teidän kaikkien vitun perseeseen.

• Anonyymi

Kiitos vituttajalle, kun nostit ketjun esille.

• Anonyymi

Jotkut vaan on niin yksinäisiä, ja ei ole mitään muuta mietittävää. Eivä tedes tajua stalkkaavansa, kun luulevat että se kaikki toisen elämästä kuuluu heille.

• Anonyymi

Ai että kun kyseessä on useampikin kuin vain yksi. Päälle naapuritkin kyttäilee verhojenkin takaa kuin mitkäkin kyyryt, kun käyt viemässä tyyliin vain roskia roskikseen. Tuntee olevansa oikein julkimo. :D

Mutta vakavasti sanottuna, ihmisillä viiraa yleisesti päässä. Joka toisella jokin ongelma. Kustaan kateusmielessä muiden asioita. Itsellä menee niin surkeasti, että kaikki keskittyminen suuntautuu muihin?

• Anonyymi

Eiku oho, väärä ketju. Tarkoitus oli postata kiusaajat-ketjuun. No, mäntti mikä mäntti. Pölli mulle kuuluvaa ja pääsi pälkähästä. Uppasi sitten nettiin naamakuvia.

Radio Aalto

• Anonyymi

Sisareni tekee mulle tätä jatkuvasti. Myös lähettää eri viranomaisia turhaan perääni. En välitä. Somesta olen poistunut jo aikoja sitten. Milloin kukakin kyttää parkkipaikoilla. Olen sulkenut sisaren jo aikoja sitten elämästäni pois. Häntä ei vaan ole minun maailmassa. Naurattaa aina, kun huomaan jonkun kyttäysjutun olevan menossa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      57
      5479
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      93
      4317
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      374
      2562
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      71
      1078
    5. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      330
      1028
    6. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      61
      843
    7. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      46
      816
    8. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      28
      803
    9. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      102
      789
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      52
      779
    Aihe