Usher & Alicia Keys.

Miiuu

Usher ja Alicia Keys ovat maailman parhaita RnB:läisiä. RISPEKTII. Sori mut niillä on hyvä ääni myös livenä.

9

835

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maggot

Niin..kyllähän se ääni on hyvä kun playbackina laulaa.

• ----

Ai jaa mistä tiedät että laulaa? Eí kyllä kuulosta siltä hirveesti.....

• poison

ALICIA KEYS _EI_ LAULA PLAYBACKINA!
        Olen nähnyt tämän huippulahjakkaan artistin ulkomaiden konsertteja ja esiintymisiä tv:stä useasti - ei playbackia. Olen myös ollut itse A.Keysin livekeikalla Pori Jazzeilla ja let me break the news to you: EI PLAYBACKIA!

Jep. Usher taasen... Hän kyllä laulaa enemmän tai vähemmän playbackinä. Vaikkakin upea ääni hänellä on mielestäni joka tapauksessa.

• jgjgj

molemmat inhottavia, teennäisiä ja leuhkoja ulisijoita jotka kuvittelevat olevansa maailman lahjakkaimpia muusikkoja... pöh

• ......

Nehän ON lahjakkaita. Vai väitäksä et ne ei muka osais laulaa?

• poison

Taas täällä puhutaan asioista, joista ei näemmä mitään tiedetä... Usherista (joka hänkin on lahjakas) en jaksa alkaa väittelemään, mutta Alicia Keys on asia erikseen. Tottakai jokaisella on omat mielipiteensä ja se meille kaikille sallittakoon. Mutta faktoista ei voi kiistellä. Voitko väittää että Alicia Keys ei ole lahjakas? Hän säveltää, sanoittaa, sovittaa, esittää (soittaa/laulaa) itse kappaleensa. Kuinka moni artisti nykyään tekee saman?

• SCC

BS. Mahdatkohan ollut ikina kuulla Usheria livena? Mies ei osaa laulaa patkaakaan. Keskittyy pelkastaan tanssimiseen ja siihen etta nayttaa hyvalta. Kaksi kertaa olen miehen nahnyt livena ja se todellakin riittaa, nyt tyydyn kuuntelemaan miesta levylta, tarpeeksi aanta miksattu niin kuulostaa hyvalta! Alicia Keys on taas asia erikseen. Sisko osaa hoitaa hommansa livena ja levylle.

• usher fankku

moi tiedätkö missä ois tietoo usherista
      koska mä ja mun kaksi kaveria tehdään siitä musiikkin esitelmä eikä enään löydetä oikeen tietoo ja ens viikol täytyy olla valmis. Googlesta kaan ei löydy paljoon tietoa vaan noita soitto äänejä eikä viitis englantia kaan suomentaa {vastaa pian]

• Jussi

A Womans Worth

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      103
      3853
    2. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      48
      2751
    3. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      114
      2569
    4. 24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä

Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣
      Ikävä
      39
      2078
    5. Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi

Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu
      Ikävä
      31
      1840
    6. Mulla tulee vaan niin

Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et
      Ikävä
      26
      1658
    7. Rakastan sua

Tänäänkin, eilenkin, varmaan huomennakin..
      Ikävä
      27
      1572
    8. Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi

Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?
      Ikävä
      75
      1395
    9. En tunne, en ymmärrä

enkä muista 😱
      Ikävä
      22
      1368
    10. Olikohan se

Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi
      Ikävä
      8
      1311
    Aihe