Usher & Alicia Keys.

Miiuu

Usher ja Alicia Keys ovat maailman parhaita RnB:läisiä. RISPEKTII. Sori mut niillä on hyvä ääni myös livenä.

9

810

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maggot

Niin..kyllähän se ääni on hyvä kun playbackina laulaa.

• ----

Ai jaa mistä tiedät että laulaa? Eí kyllä kuulosta siltä hirveesti.....

• poison

ALICIA KEYS _EI_ LAULA PLAYBACKINA!
        Olen nähnyt tämän huippulahjakkaan artistin ulkomaiden konsertteja ja esiintymisiä tv:stä useasti - ei playbackia. Olen myös ollut itse A.Keysin livekeikalla Pori Jazzeilla ja let me break the news to you: EI PLAYBACKIA!

Jep. Usher taasen... Hän kyllä laulaa enemmän tai vähemmän playbackinä. Vaikkakin upea ääni hänellä on mielestäni joka tapauksessa.

• jgjgj

molemmat inhottavia, teennäisiä ja leuhkoja ulisijoita jotka kuvittelevat olevansa maailman lahjakkaimpia muusikkoja... pöh

• ......

Nehän ON lahjakkaita. Vai väitäksä et ne ei muka osais laulaa?

• poison

Taas täällä puhutaan asioista, joista ei näemmä mitään tiedetä... Usherista (joka hänkin on lahjakas) en jaksa alkaa väittelemään, mutta Alicia Keys on asia erikseen. Tottakai jokaisella on omat mielipiteensä ja se meille kaikille sallittakoon. Mutta faktoista ei voi kiistellä. Voitko väittää että Alicia Keys ei ole lahjakas? Hän säveltää, sanoittaa, sovittaa, esittää (soittaa/laulaa) itse kappaleensa. Kuinka moni artisti nykyään tekee saman?

• SCC

BS. Mahdatkohan ollut ikina kuulla Usheria livena? Mies ei osaa laulaa patkaakaan. Keskittyy pelkastaan tanssimiseen ja siihen etta nayttaa hyvalta. Kaksi kertaa olen miehen nahnyt livena ja se todellakin riittaa, nyt tyydyn kuuntelemaan miesta levylta, tarpeeksi aanta miksattu niin kuulostaa hyvalta! Alicia Keys on taas asia erikseen. Sisko osaa hoitaa hommansa livena ja levylle.

• usher fankku

moi tiedätkö missä ois tietoo usherista
      koska mä ja mun kaksi kaveria tehdään siitä musiikkin esitelmä eikä enään löydetä oikeen tietoo ja ens viikol täytyy olla valmis. Googlesta kaan ei löydy paljoon tietoa vaan noita soitto äänejä eikä viitis englantia kaan suomentaa {vastaa pian]

• Jussi

A Womans Worth

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      321
      7635
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1856
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1392
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1261
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1231
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      57
      1186
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1029
    Aihe