Kaipaisin vähän apua, mielipiteitä ja vinkkejä tilanteeseeni. Olen siis tavannut parisen vuotta sitten erään miehen, jonka kanssa juteltiin niitä sun näitä, syvällisiäkin juttuja ja hän osoitti (mielestäni) jptain kiinnostusta minua kohtaan. Nyt elämäntilanteeni muututtua aika eadikaalisti emme ole puhuneet piitkään aikaan. Huomaan kyllä, että tavallaan kaipaan hänen juttuseuraa mutta en ole kehdannut ottaa yhteyttä koska a) olen aina ollut kiinnostunut hänestä b) en tiedä mitä pitäisi jutella ja c) elämme ihan eri maailmoissa, jo ihan silleinkin että kun olen koulussa hän vapaalla, minä vapaalla hän töissä... Asiaa ei auta yhtään sekään, että hän seurustelee ja on seurustellut ilmeisesti aika kauan... no sen verran mitä olen hänet tuntenut ja sen saman verran hän on valittanut tästä tyttöystävästään. Olen aika suorapuheisesti sanonut joskus, että minä en tuommoista katsoisi. Että semmoista :) ! En tiedä onko tässä edes mitään järkeä YRITTÄÄ saada häntä kiinnostumaan minusta. Ja ennenkaikkea onko se väärin? Kyseessä varattu mies. Missään nimessä en kuitenkaan aio varatun kanssa tehdä mitään muuta kuin jutella ja sellaista. Jos sitten hänellä olisi tunteita minua kohtaan, niin toivoisin hänen jättävän nykyisensä jotta minä suostuisin mihinkään intiimimpään kanssakäymiseen...
Vinkkejä?
Varatun miehen iskeminen
Ihastunutjomontavuotta
3
210
Vastaukset
- annoi
varattu jos tapailee sua tekee sullekki joskus samoin historia tulee toistamaan itseään..
- 0418
Ei muuta kuin ystäväpohjalta ottamaan yhteyttä. Jos se johtaa johonkin ajan kanssa niin se on pelkkää plussaa.
Itsellänikin on ollut suhteita joissa on ollut välillä kymmenenin vuotta väliä ja sitten on jälleen tapailtu ihan kuin ei olisi ollut väliä ollenkaan. - tuommoista
”minä en tuommoista katsoisi”
Jos tuollaisia päästelet niin et aiheuta miehessä muuta kuin inhoa. Viisas mies pysyy kaukana sinusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,734271Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt172738Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu242497Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod152432Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1092318Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1102194Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e992151Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.6091946MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141945Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S231683