Tämä tarkoittaa seuraavaa:
Naisen tietoinen mieli arvioi miehen sellaiseksi johon olisi syytä tuntea vetoa. Mutta - tiedostamaton mieli ei arvioi miestä sellaiseksi eikä vapauta naisen elimistöön viehättymisen tunnetta.
Todennäköisesti tytön äiti liputtaa tuon miehen puolesta että siinä sinulle hyvä mies - mutta yhtä lailla äiti on ihmisnaaras kuin tyttärensäkin eikä hänkään tunne mieheen vetoa. Hänen näkökulmastaan se "joku" joka saa hyvän miehen voisi olla oma tytär. (Vrt. unelmavävy vs. unelmamies)
Miehet: Jos tätä lausetta kuulee, kannataa tutustua "nice guy"-viettelyvirheisiin.
Joku saa susta vielä hyvän miehen
36
188
Vastaukset
- itsestään.selvää
Tottahan se on, että mies voi olla hyvä mies jollekulle muulle. Mitä outoa siinä on? Kyllä minä tunnen useammankin miehen, jotka ovat hyviä miehiä, mutta joiden kanssa en mitenkään olisi voinut ruveta seurustelemaan. Jos ajatusmaailmani, maailmankuvani ja tapani elää on aivan erilainen kuin miehellä, meillä ei olisi mitään mahdollisuuksia rakentaa parisuhdetta. Se ei kuitenkaan tarkoita, etteikö mies olisi hyvä mies ja sopiva jollekulle muulle.
- anti.slut.defense
Heh siinä nainen taas huijaa itseään saadakseen paremman omatunnon siitä että haluaa mielummin sen pahapoikarentun kuin oikeasti hyvän miehen.. Aina joku muu saa mutta kaikilla naisilla on sama miesmaku..
- itsestään.selvää
Miesmakuni on kylläkin nörtti, eikä paha poika. Miehillä riittää noita palstakliseitä, joiden mukaan maailmaa tarkastellaan ja metsään menee.
- Naisasialooseri
Onko"nörtti"sinulle tällainen?
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/1a/f5/cc/1af5cc464f1a993133626d1ebb1de96b.jpg
vai oikea nörtti eli tällainen
http://www.memecreator.org/static/images/templates/1006263.jpg
Nörtti ei tarkoita komeaa miestä, jolla on silmälasit
Hyvä pointti tuossa sinulla. Minusta molemmat sukupuolet sekoittavat yleensä tuon tiedostetun ja tiedostamattoman puolen.
Esimerkiksi: Naiset kyllä kertovat, miten ulkonäkö ei merkitse ja luonne on tärkein. Se missä kuitenkin monet miehet seuraavat naisten käytöstä on baarit ja bileet, joissa ollaan pienessä siiderissa. Nämä kiltit ja huomaavaiset miehet saavat katsoa kaljatuoppiensa takaa, kun bodaribullit ja komeat pelimiehet suutelevat naisia keskellä tanssilattiaa.- fdssmiäs
Jep, eli lihatiskiltä kannattaa kasvisruokaa etsiä? Toisin sanoen "bordellista" romanttista rakkautta? Ei ihme ettei baareista löydy kuin tietyntyyppisiä ihmisiä.
Helvetti kun tekisi mieli mätkiä noita trolleja naamaan. Ja jos siellä joukossa on vielä oikeasti noin ajattelevia.
En minä ainakaan lähde baariin etsimään parisuhdetta. Yleensä baareissa liikkuu naiset/miehet joiden harrastus on laittautuminen ja baareissa juoksentelu sekä ryyppääminen. Siellä joukossa on sitten niitä kohtuujuojia, jotka ovat monenlaisia persoonia, mutta useimmat ovat baarissa joko kavereiden seurana tai tanssiakseen.
Muuten jos haluaa löytää naisia, jotka eivät etsi yhdenyön-panoja, ei niitä baareista yleensä löydy. Pitää olla aikamoinen sattuma ja tuuri, jos löytyisi. - WorkDerqual
En ymmärrä mitä ihmiset tarkoittavat joidenkin naisten olevan baarissa vain tanssimassa?! Aina kun olen mennyt avaamaan keskustelun kenen tahansa naisen kanssa baarissa, olen lähtenyt naisen kanssa hotelliin ja pannut sitä.
Terv.Pelimieshollywoodjulkkis
Tarinan opetus on se fakta, että ei kukaan nainen sano "sori mutta oon vaan tanssimassa, häivy" silloin kun kiinnostava unelmien mies tulee juttelemaan. Tuollaiset replat lauotaan peliä osaamattomille miehille ja lausehan ei oikeasti tarkoita "olen vaan tanssimassa" vaan "en ole viehättynyt sinusta".. Sanattomasa viestinnästä puheen ollen! - ddffddfmiäs
WorkDerqual kirjoitti:
En ymmärrä mitä ihmiset tarkoittavat joidenkin naisten olevan baarissa vain tanssimassa?! Aina kun olen mennyt avaamaan keskustelun kenen tahansa naisen kanssa baarissa, olen lähtenyt naisen kanssa hotelliin ja pannut sitä.
Tarinan opetus on se fakta, että ei kukaan nainen sano "sori mutta oon vaan tanssimassa, häivy" silloin kun kiinnostava unelmien mies tulee juttelemaan. Tuollaiset replat lauotaan peliä osaamattomille miehille ja lausehan ei oikeasti tarkoita "olen vaan tanssimassa" vaan "en ole viehättynyt sinusta".. Sanattomasa viestinnästä puheen ollen!Johtuisikohan trolli-hyvä siitä, että tunnen naisia, jotka käyvät vain tanssimassa. Vai missä muualla voi tanssia kaveriporukassa kuin klubeilla? Ja nykyään monet haluavat baareihin viettämään aikaa, joten seurustelevatkin joutuvat sinne sosiaalisesta pakosta tai ne, joita ei voisi vähempää kiinnostaa baarikulttuuri tai se roskamusiikki, jota siellä soitetaan.
Varmasti mainitsemasi asiat pitävät tiettyyn pisteeseen asti paikkansa, mutta saa baareissa seurustelevatkin käydä pitämässä hauskaa ilman että haluavat sinun munaasi. - Ex--PUA
WorkDerqual kirjoitti:
Tarinan opetus on se fakta, että ei kukaan nainen sano "sori mutta oon vaan tanssimassa, häivy" silloin kun kiinnostava unelmien mies tulee juttelemaan. Tuollaiset replat lauotaan peliä osaamattomille miehille ja lausehan ei oikeasti tarkoita "olen vaan tanssimassa" vaan "en ole viehättynyt sinusta".. Sanattomasa viestinnästä puheen ollen!Vaikka en usko oikein tuohon pelin osaamiseen, niin muuten kanssasi samaa mieltä.
Jos nainen on "vain tanssimassa" ja joku bradpitt tulee kysymään tätä vaikka jatkoille, ja vielä varmistaa, että:"en halua mitään sekaannuksia, siltä varalta jos olit vain tanssimassa.." tapahtuvat vain asiat siten, että muija on haarakiila märkänä jo narikalla, ja nauraa "jaa että vain tanssimassa - joko mennään?"
Lyhyesti: naiset ovat patologisia valehtelijoita, joiden sanaan ei tule koskaan luottaa. - Naisasialooseri
Jos nainen sanoo minulle, että on vain tanssimassa, niin tuijotan psykoottisesti silmiin ja kysyn miksi valehtelet minulle?
- Tuolhauc
BEM. Samoilla linjoilla, ja minusta tähän liittyy myös toinen tiedostamattoman mielen sudenkuoppa:
Tanssilattialla oleva pelimies on minusta todennäköisemmin päässyt suutelemaan sosiaalisilla "peli"taidoillaan. Siis hän on osannut käyttäytyä oikealla tavalla ja reagoinut oikein naisen kanssa. Hänen kehonkielensä on dominanttia ja itsevarmaa.
Tarkkaileva mies huomaa miehen suutelevan naista ja päättelee automaattisesti ja tiedostamattaan miehen olevan "komea", sillä hänhän suutelee naista!- Ex--PUA
No kyllähän sen nyt näkee, jos mies ei ole ruma.
Tanssilattialla lähinnä homma on paljon fyysisempää, ja oikeastaan menee - mitä äänekkäämpi paikka ja ahtaampi - tosi paljon juuri ulkonäön pohjalta. Toinen on sitten fyysisyys, eli jos saa naisen tanssimaan kanssasi. Siellä ehkä eniten pätee nämä mainostetut kosketteluhommat, mutta ei supliikki. Joten ulkonäön tai jonkun muun ulkoisen on oltava kunnossa, muuten et edes saa lupaa koskettaa, ja se taas estää kaiken muunkin. Myöskään "alfapostuurit" eivät tule auttamaan, sillä tanssilattialla seisoskelu on auttamattoman assburgermaista. Olet silloin,se creepy mies,josta ei tiedä "mitä aineita se on vetänyt".
Toinen mitä näet tanssilattialla on parit, jotka ovat jo siis aiemmin tutustuneet.
Jos huomaat olevasi mestassa jossa on tanssilattialla miesten suhde naiseen 1:10 tai edes 1:5 vaihda suosiolla paikkaa, tai ainakin unohda koko tanssilattia.
Muutenhan tanssi on taas yhtä kuin esileikki. Se on mamboa, siinä sen vaakamuoto on,jo the Real.
- nainen.kertoo
Väärin. Olen nainen ja käyttänyt kyseistä lausetta monta kertaa. Kyse ei ole mistään tiedostamattoman vetovoiman puutteesta vaan tiedostetun ajattelun ylivallasta. Kun en etsi pelkkää lyhyttä säätöä niin ei riitä että mies on yleisesti hyvä, hänen tulee olla juuri minulle sopiva (ja minun hänelle) että parisuhdetta kannattaa edes harkita.
Esimerkki: Herra X on yleisesti ottaen hyvä mies. Tunnollinen, luotettava, kiltti huomaavainen jne. Hän on koulunsa käynyt ja nyt vakityössä, asuu omistusasunnossa lähiössä ja toivoo löytävänsä naisen jonka kanssa perustaa perheen. Toisin sanoen herra X on monen naisen unelma mutta minulta hän saisi vain kuulla "olet hyvä mies, jollekkin muulle". Miksi? Minulla on vielä koulut kesken enkä yhtään tiedä missäpäin suomea haluan asua tulevaisuudessa, olen maalaisihmisiä enkä sovi lähiöön enkä halua lapsia. Toisin sanoen minulla ja herra X:llä ei tulisi olemaan yhteistä tulevaisuutta enkä näe syytä aloittaa jo ennalta tuhoon tuomittua parisuhdetta.- Ajattelevan
Oletko joku nainen joka on vain mustasukkainen jostakin miehestä? Kävikö mielessä et joku tarkoittamasi nainen opiskelee jo ehkä toista ammattia (kenties toista ammattikorkeakoulututkintoa) itselleen?
Se on ihan tavallista nykyään.. Työn ohella se onnistuu.. :) - sincyan
Samanlaiset fiilikset itselläkin. Vaikka kuinka tuntisi vetoa toista kohtaan, on ihan turha yrittää mitään jos toinen haluaa perheen ja lähiön, siinä missä itselle se ei vaan toimi edes ajatuksena. Hyvä mies, mutta ei tuhlata turhaan aikaa.
- Ajattelevan
Ajattelevan kirjoitti:
Oletko joku nainen joka on vain mustasukkainen jostakin miehestä? Kävikö mielessä et joku tarkoittamasi nainen opiskelee jo ehkä toista ammattia (kenties toista ammattikorkeakoulututkintoa) itselleen?
Se on ihan tavallista nykyään.. Työn ohella se onnistuu.. :)Niin ja mikä tuossa omalla kohdallani olisi totta.. Ei oikein mikään.. Olen ikäni asunut kaupungissa ja pidän lapsista.. Ja voisin jopa haluta sellaisia jos vain oikeanlainen ihminen sattuu kohdalle.. Että sellaista..
- Ajattelevan
Ajattelevan kirjoitti:
Niin ja mikä tuossa omalla kohdallani olisi totta.. Ei oikein mikään.. Olen ikäni asunut kaupungissa ja pidän lapsista.. Ja voisin jopa haluta sellaisia jos vain oikeanlainen ihminen sattuu kohdalle.. Että sellaista..
Siis meni tuolle nainen kertoo.. Vähän väärään kohtaan meni..
- nainen.kertoo
Ajattelevan kirjoitti:
Se on ihan tavallista nykyään.. Työn ohella se onnistuu.. :)Ajattelevan, nyt en ihan ymmärtänyt kommenttiasi. Ei, en ole mustasukkainen kenestäkään miehestä. Ja "joku tarkoittamani nainen"? Annoin vain esimerkin mitä kävisi herra X:n ja minun kohdatessa. Eli X saisi kuulla olevansa hyvä sille kuuluisalle 'jollekkin muulle', kenties vaikka sinulle, sillä minulla ja Herra X:llä ei olisi alun alkaenkaan mahdollisuutta yhteiseen tulevaisuuteen. Nämä pakit tulisivat siis puhtaasti järkiperustein eikä tiedostamattomien syiden takia kuten ap. antoi ymmärtää.
- 3plus8
Tai sitten se tarkoittaa just sitä, että oot ihan hyvä mies mutta et mulle. Mulla on paljon naiskavereita ja niillä on miehet jotka on ihan ok miehiä, mutta en mä niiden kenenkään kanssa (yhtä lukuunottamatta) haluais seurustella. Ei niissä mitään varsinaista vikaa ole mutta eivät vaan kolahda mulle = Joku toinen sai niistä ihan hyvän miehen itselleen.
- Justjustjuupajuu
Tämä.
- HYihel
Kyl se niin on että nainen on se joka hakeutuu seuraan , ei yksikään mies alennu kumppanin etsiä rooliin.
- super-ktm
Olisi tämä maailma aika kumma paikka jos kaikkien hyvien ja mukavien vastakkaisen sukupuolen edustajien kanssa pitäisi alkaa harrastamaan seksiä.
- 1501
Nainen on sen verran narsistinen luonne että haluaa miehen viettelevän hänet, mutta että hän on se joka määrää suhteessa. Siksi esim. avaus voi olla voitto miehelle mutta jatkossa tulee ero kun nainen huomaa että saikin itseään fiksumman. Eikä pystykkään alistamaan miestä tahtonsa mukaan.
Nainen sanoo aina "Kunnon miestä on vaikea löytää" silloin kun hän tarkoittaa että on iskenyt silmänsä johonkin tiettyyn mieheen joka ei noteeraa häntä lainkaan. Tai tylysti halveksii häntä. Vaikka vieressä olisi rivi parempia miehiä, mikään niistä ei kelpaa naiselle vaan hän haluaa juuri sen yhden miehen joka häntä kiinnostaa.
Toisaalta, voiko naista syyttää DNA:n kapposista. Me olemme kaikki eläimiä ja kun sen tiedostaa ymmärtää käyttäytymisemme paremmin. - eimitäänuutta
Niinhän se menee. Aina ei kaikki kolahda toisilleen. Itsekkin olen tuota kuullut ja ollutkin sitten hyvä mies joillekkin muille naisille. Aika aikaansa kutakin.
- 20ja11
Se ei ole mitään muuta kuin rohkaiseva tapa sanoa, että olet kaikin puolin perusvaatimukset täyttävä mies mutta et herätä sanojassa halua romanttiseen tai seksuaaliseen kanssakäymiseen. Luultavasti olet kuitenkin ihan hyvä tyyppi kun et saanut "eiks voitais olla vaan ystäviä"-selitystä, jossa ei edes yritetä valehdella että luultavasti löydät kumppanin.
Ei näitä kannata ylianalysoida. Luultavasti naamasi ei riitä tai olet tylsä tai jotain, ihan potentiaalinen kumppani siis vähemmän valinnanvaraa omaavalle ( = rumempi, lihavampi) naiselle. - Ex--PUA
Niin,siis, jos kuulet tuon tuomion, olet silloin se surullisen kuuluisa, hieman ehkä säälintunteitakin herättävä "toisen naisen mies".
Myös "olisin ennemmin lesbo kuin sinun kanssa" on eräs tulkinta.
Voimme olla varmaan yhtä mieltä, että tuollainen nainen pitäisi ruoskia läheisimmällä torilla?- 3kertaa13
Mikä tuossa on se synti? Rohkaisevat sanat vai se, että ei halua toista parisuhteeseen?
Noinhan sitä tavataan asioita esittää ystävien ja kavereiden kesken. Sä oot kyllä Timppa liian ruma, ehkä kelpaat jollekin toiselle. Kuulostaa paljon ikävämmältä eikä varmasti miellytä kuulijaansa edes tämä jollekin hyvä mies -kommentin vertaa. Jos naisissa olisi enemmän aspergereita niin varmaan tuollaista tarpeetonta ja loukkaavaa totuutta saisi useammin kuullakin. "Voimme olla varmaan yhtä mieltä, että tuollainen nainen pitäisi ruoskia läheisimmällä torilla?"
Ei olla, ei tämäkään ole sukupuolikysymys......
Miksi jaksaa vääntää asiaa tuollaiseksi, kyllä ne suhteeseen johtavat tunteet täytyy olla molemminpuolisia ja syyt suhteeseen "oikeat", näin ainakin itselläni.....mielestäni tuollainen ajattelu on "outoa", mutta nämä taas tietenkin vain omia ajatuksia.- Ex--PUA
3kertaa13 kirjoitti:
Mikä tuossa on se synti? Rohkaisevat sanat vai se, että ei halua toista parisuhteeseen?
Noinhan sitä tavataan asioita esittää ystävien ja kavereiden kesken. Sä oot kyllä Timppa liian ruma, ehkä kelpaat jollekin toiselle. Kuulostaa paljon ikävämmältä eikä varmasti miellytä kuulijaansa edes tämä jollekin hyvä mies -kommentin vertaa. Jos naisissa olisi enemmän aspergereita niin varmaan tuollaista tarpeetonta ja loukkaavaa totuutta saisi useammin kuullakin.Toisen torjuminen ja vielä harhaanjohtaminen.
Tuollainen lisäksi on keino pitää mies kiertolaisena. Se antaa ymmärtää että nainen silti jollain tasolla pitää hänestä, ja näin ollen mies pysyy pikku puudelina, joka on kaverialueelta käsin valmis miellyttämään naista, sillä mies loogisena olento totta kai tietää, että jos jokin asia on positiivinen, se ei ole negatiivinen.
Lisäksi tuollainen nainen on selkärangaton luikertelija, joka tekisi mieli litistää kengän alle.
Ei olkoon ei, ja kyllä olkoon kyllä, enempi on pahasta. - Ex--PUA
MGTOW kirjoitti:
"Voimme olla varmaan yhtä mieltä, että tuollainen nainen pitäisi ruoskia läheisimmällä torilla?"
Ei olla, ei tämäkään ole sukupuolikysymys......
Miksi jaksaa vääntää asiaa tuollaiseksi, kyllä ne suhteeseen johtavat tunteet täytyy olla molemminpuolisia ja syyt suhteeseen "oikeat", näin ainakin itselläni.....mielestäni tuollainen ajattelu on "outoa", mutta nämä taas tietenkin vain omia ajatuksia.Kyllä se on, sillä vain nainen harrastaa tuollaista.
Tällöin oikein sellainen sormenpäissä nipistelevä piiskaus tekee eetvarttia, ja opettaa hieman käytöstapoja! :D
- 1212
Ongelma tuossa on että jokainen nainen uskoo olevansa erityinen lumihiutale.
Jokainen uskoo haluavansa ihan tavallisen miehen joka (tunnesykkyrämykkyrä) jostain tuntemattomasta (kemia tms) syystä kolahtaa juuri hänelle.
Naiset eivät halua uskoa että on universaaleja asioita jotka tekevät miehestä A suositun ja miehestä B epäsuositun. Mies A ei välttämättä miellytä kaikkia, mutta kylläkin useita. Mies B ei miellytä ketään, paitsi tietty kaverina.- 1212
Tässä esimerkki siitä kuinka ei ole yhtä miestä joka miellyttää kaikkia. Osa naisista haluaa komean miehen numero 4, osa naisista haluaa komean miehen numero 5. Kukaan ei halua miehiä 1, 2 ja 3. Nuo kolme vastausta tulivat spämmiroboteilta.
https://strategicpickup.files.wordpress.com/2014/01/the-final-results.jpg?w=960&h=400&crop=1 - 16ja1
Miten mies B liittyy tähän kuvioon ja miten naisen pitäisi tietää, onko mies luokkaa A, josta hän ei vaan pidä vai luokkaa B, josta kukaan ei pidä?
Enemmän ihmetyttää joidenkin miesten (ei minun) ajattelu, että jokainen nainen mitataan yksiulotteisella mittarilla jossa on tietty raja, jonka yli kaikki kelpaa. Eikö teillä muilla tosiaan ole tullut vastaan esimerkiksi sitä, että nainen on oikeinkin nätti mutta sitä ei vaan kestä kuunnella viittä minuuttia? Toisin sanoen, jollekin toiselle varmaan täydellinen paketti mutta itselle ei vaan toimi vaikka naaman perusteella olisit treffeille rynnännytkin alunperin intoa täynnä. - 1212
16ja1 kirjoitti:
Miten mies B liittyy tähän kuvioon ja miten naisen pitäisi tietää, onko mies luokkaa A, josta hän ei vaan pidä vai luokkaa B, josta kukaan ei pidä?
Enemmän ihmetyttää joidenkin miesten (ei minun) ajattelu, että jokainen nainen mitataan yksiulotteisella mittarilla jossa on tietty raja, jonka yli kaikki kelpaa. Eikö teillä muilla tosiaan ole tullut vastaan esimerkiksi sitä, että nainen on oikeinkin nätti mutta sitä ei vaan kestä kuunnella viittä minuuttia? Toisin sanoen, jollekin toiselle varmaan täydellinen paketti mutta itselle ei vaan toimi vaikka naaman perusteella olisit treffeille rynnännytkin alunperin intoa täynnä.Ei nainen tiedäkään.
-Nainen A ajattelee: juuri minusta mies A on komea ja kiinnostava, joku muu varmaan haluaa miehen B
-Nainen B ajattelee: juuri minusta mies A on komea ja kiinnostava, joku muu varmaan haluaa miehen B
Nainen C ajattelee: juuri minusta mies A on komea ja kiinnostava, joku muu varmaan haluaa miehen B - 16ja1
1212 kirjoitti:
Ei nainen tiedäkään.
-Nainen A ajattelee: juuri minusta mies A on komea ja kiinnostava, joku muu varmaan haluaa miehen B
-Nainen B ajattelee: juuri minusta mies A on komea ja kiinnostava, joku muu varmaan haluaa miehen B
Nainen C ajattelee: juuri minusta mies A on komea ja kiinnostava, joku muu varmaan haluaa miehen BKirjoitit: "Mies A ei välttämättä miellytä kaikkia, mutta kylläkin useita."
Nainen voi siis ajatella vaikka, että juuri minusta mies A on aika pitkäveteinen ja sillä on ärsyttävä nauru, Tiina varmaan olis ihan lääpällään tohon.
Mistä sen pitäisi osata päätellä että hyeenamaisesti kiljuvia miehiä ennenkin pyörittänyt Tiina vetää rajan juuri tuohon nauruun ja niin vetää jokainen muukin nainen? - Naisasialooseri
1212 kirjoitti:
Tässä esimerkki siitä kuinka ei ole yhtä miestä joka miellyttää kaikkia. Osa naisista haluaa komean miehen numero 4, osa naisista haluaa komean miehen numero 5. Kukaan ei halua miehiä 1, 2 ja 3. Nuo kolme vastausta tulivat spämmiroboteilta.
https://strategicpickup.files.wordpress.com/2014/01/the-final-results.jpg?w=960&h=400&crop=1Ruma mies ja tavismies ovat ihan samalla tasolla mitä tulee naisten kiinnostuksen kohteena olemiseen. Ja kaunis nainen taas saa miljoonasti enemmän viestejä kuin komea mies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6703524Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu1002738Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211731Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771622Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔511575- 801540
Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101510Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3691508- 281369
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901263