Työpaikallamme on häirikkö

Ennenkiusattunytvahva

Työpaikallamme on reilut parikymppinen häirikkö. Touhu on kuin ala-/yläasteella vaikka aikuiseksi iän perusteella hänet laskisinkin. Yhden hyvän työntekijän hän on jo ajanut pois häiriköinnillään. Ja yhden esimiehen. Lepertelee kaikille esittäen parasta kaveria ja kun selän kääntää alkaa paskapuheet. Aluksi jokainen erehtynyt ajattelemaan hänestä hyvää kun manipuloi ihmiset kaverikseen lepertelemällä. Nyt alkaa kulissit kaatua kun ollaan muiden työkavereiden kanssa alettu jutella asioista mitä hän on toisistamme toisillemme puhunut. Pyörittelee mm. silmiään ohikulkiessani työkavereilleni. Työkaverit kyselee että mitäs tämä oli niin kuitataan vaan että "ei mitään" ja tirskutaan. Lapsenikin osaavat käyttäytyä paremmin kuin tämä tapaus -säälittävää ja surullista. Varoituksiakin hän jo saanut. Saisipa sen viimeisen ja potkun perseelleen. Kukaan ei varmaan palkkaisi, niin on huono maine eikä ketään kuka suosittelisi :D Sano minun sanoneen: Paha saa palkkansa, lopulta. Ja ohjeena muille manipuloijille ja narsisteille ja työpaikkahäiriköille: "Niin makaat kuin petaat" eli jossain vaiheessa joudut teoistasi vastuuseen :) Minua on jo lapsena koulukiusattu joten tiedän milloin kiusataan. Tänä päivänä olen aikuinen enkä siihen enää suostu ;) Katotaas kumpi voittaa tän, aion laittaa kovan kovaa vastaan :) !

2

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naurulaulu

Tuttu tapaus. Mieheni työpaikalla on reilu 20 tyttö joka häiriköi työaikana viestein ja puheluin, jopa 20 biestiä päivässä, iltaisin ja viikonloppuisin myös. Esim toukokuun aikana 126 viestiä plus puhelut päälle. Nyt otettiin puheluerittelyt ja tarkoitus on viedä ne esimiehille, jotka saavat hoitaa asian. Mieheni on 55 vuotias joten ei mikään nuori
      poika enää. Eikö nykyisin nuorilla ole enää minkäänlaista kasvatusta. Miten tälläinen tapaus pitäisi hoitaa, koska pyynnöt eivät tehoa.

• mitäoottemieltä

juu, paha saa aina palkkansa joka kuukausi ja ainakaan meillä heidän ei tarvitse edes paljoa työtä tehdä. Saa toiset tehdä heidänkin työnsä ja ne jotka niitä töitä yleensä paiskovat ja joustavat suuntaa, jos toiseen saavat ne negatiiviot.

mutta kenen on vastuu puuttua tekemättömiin töihin ja työtä vieroksuvan työkaverin tekemisiin? Esimiehen vai lähimmän työkaverin? Ja kenelle kuuluu negatiivinen palaute?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      50
      3334
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      549
      2060
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1950
    4. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      82
      1937
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1578
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1508
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1386
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1349
    9. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1297
    10. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      48
      1210
    Aihe