Kömpisimmekö kehtoon

päiväunille? Itse taidan ottaa virkistävät nokkaunoset.

21

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kehtoon

Olisi kiva mennä.

• Ja kivempi keinuttaa ;)

• kysynettämiksi

Miksi et kuole?

• Miksi minun pitäisi kuolla?

• kysynettämiksi
        Onnii kirjoitti:

Miksi minun pitäisi kuolla?

Eikö se ole muka itsestäänselvää?

• kysynettämiksi kirjoitti:

Eikö se ole muka itsestäänselvää?

Mielestäni on aika lapsellista toivoa edes leikillään kenenkään kuolemaa, mautonta ja kertoo henkisestä tasosta paljon.

• kysynettämiksi
        Onnii kirjoitti:

Mielestäni on aika lapsellista toivoa edes leikillään kenenkään kuolemaa, mautonta ja kertoo henkisestä tasosta paljon.

Entä kuinka on lapsellista on toivoa Onnin kuolemaa oikeasti? Mua ei kiinnosta jos jonkun mielestäni olen huono henkiseltä tasoltani.

Entä kuinka on lapsellista on toivoa Onnin kuolemaa oikeasti? Mua ei kiinnosta jos jonkun mielestäni olen huono henkiseltä tasoltani.

Suosittelen sinulle terapiaa ajatustesi vuoksi. Rohkeasti vain yhteyttä auttavaan tahoon.

• kysynettämiksi
        Onnii kirjoitti:

Suosittelen sinulle terapiaa ajatustesi vuoksi. Rohkeasti vain yhteyttä auttavaan tahoon.

Suosittelisin sitä sinulle kun miehenä täällä esiinnyt ja todellisuutta pakoilet. Minä kerron rehellisesti mitä mieltä olen. Älä huoli, jos se minusta on kiinni, niin annan sinun elää kuolintoiveistani huolimatta.

Suosittelisin sitä sinulle kun miehenä täällä esiinnyt ja todellisuutta pakoilet. Minä kerron rehellisesti mitä mieltä olen. Älä huoli, jos se minusta on kiinni, niin annan sinun elää kuolintoiveistani huolimatta.

Heh, olen mennyt jopa niin pitkälle että syön testosteronia, saadakseni parrankasvun aikaiseksi. Jalkani katkaistiin ja luudutettiin uudelleen yhteen, jotta sain miehelle uskottavan yli 185cm pituuden ;)

Nyt säästän rahaa, jotta voin matkustaa Thaimaahan ja ottaa silikonit.
        Tai sitten sinun SINUN pääsi tekee tepposet. Ja olenkin mies. *naurahdus*

• kysynettämiksi
        Onnii kirjoitti:

Heh, olen mennyt jopa niin pitkälle että syön testosteronia, saadakseni parrankasvun aikaiseksi. Jalkani katkaistiin ja luudutettiin uudelleen yhteen, jotta sain miehelle uskottavan yli 185cm pituuden ;)

Nyt säästän rahaa, jotta voin matkustaa Thaimaahan ja ottaa silikonit.
        Tai sitten sinun SINUN pääsi tekee tepposet. Ja olenkin mies. *naurahdus*

Lue ajatuksella mitä juuri itse kirjoitit. Ei mulla muuta.

• takaaparas

Onko paras takaapäin, edestä vai nainen päällä?

• Huono takanapäin ja paras toivottavasti edessä, sitähän sä kysyit?

• takaaparas
        Onnii kirjoitti:

Huono takanapäin ja paras toivottavasti edessä, sitähän sä kysyit?

Ei susta Onni ole mihinkään.

• kiperäpaikka
        Onnii kirjoitti:

Huono takanapäin ja paras toivottavasti edessä, sitähän sä kysyit?

Jos et ole yli kymmentä vuotta hänen vuokseen sydänsuruista kärsinyt niin et ole kokenut vielä mitään. Kuinka monta kymmentä vuotta olet muuten valmis kohtaamaan samaa tai pahempaa tunnemyrskyä hänen vuokseen?

• kiperäpaikka kirjoitti:

Jos et ole yli kymmentä vuotta hänen vuokseen sydänsuruista kärsinyt niin et ole kokenut vielä mitään. Kuinka monta kymmentä vuotta olet muuten valmis kohtaamaan samaa tai pahempaa tunnemyrskyä hänen vuokseen?

Hyvä kysymys, vastaan unien jälkeen..

• Nautippasilti
        takaaparas kirjoitti:

Ei susta Onni ole mihinkään.

sulla kaikki menee niinkuin strömsöössä näemmä.

• mielenkiinnosta1

En sano että haluaisit kuolla tai että toivon kuolemaasi. Mutta JOS haluaisit tai joutuisit kuolemaan, niin millä tavalla haluaisit kuolla? Itse tekisin Ismo Laitelan suosikin mukaan "sillalta alas junan eteen".
      https://www.youtube.com/watch?v=tL-rKl9C5mA

• Liian masentava aihe kommentoitavaksi, enkä tahdo edes miettiä moista.

• mielenkiinnosta1
        Onnii kirjoitti:

Liian masentava aihe kommentoitavaksi, enkä tahdo edes miettiä moista.

Jos sinulta löydettäisiin vakava syöpä niin joutuisit miettimään moista. Mietipä sitä.

• mielenkiinnosta1 kirjoitti:

Jos sinulta löydettäisiin vakava syöpä niin joutuisit miettimään moista. Mietipä sitä.

Jos näin kävisi ja se olisi kohtalokas, niin miksi pitäisi miettiä mihin kuolee kun kuolinsyy on jo selvillä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      181
      1248
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      883
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      83
      809
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      47
      664
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      584
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      308
      578
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      569
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      539
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      530
    Aihe