Alatko nukkumaan mieluummin nälkäisenä vai kiimaisena?
Palstalaiset
19
<50
Vastaukset
- nii-i
Hyvin vaikea kysymys, ei ole ikinä tullut kokeiltua nukkumista kummassakaan olosuhteessa.
- ykkös.nainen
Kiimaisena. Nälkäisenä ei saa unta.
- m-i-e-s
Miehillä se on päinvastoin. Kiimaisena joku pitää huolen, ettei uni tule, varsinkaan kun hyvän asennon saaminen on mahdotonta.
- ykkös.nainen
Voi teitä ressukoita. :)
- paljonpa_jäi
Vaihtoehtoja :D
Ensin teen kiimalleni jotain ja sitten syön ;D
Hyvin simppeliä hahahaaaa.......Nii-i, ollako vai eikö olla.... ;)
Nälkäisenä nukkuu huonommin. Pitää olla väljät bokserit jos halukkaana alkaa nukkumaan.
No onpas vaihtoehdot.
Ei tule uni jos on ihan liian kiimainen tai nälkäinen. Valitsen kuitenkin kiimaisuuden. Jos nimittäin menen nukkumaan kiimaisena niin aamulla olen varmasti super-kiimainen. Joskus kannattaa ladata asetta.- ykkös.nainen
Miten usein sitten pitää ruveta kiimaisena nukkumaan?
- ykkös.nainen
Saako sitä niin helposti?
- 34fggyg
joka päivä ja joka ikinen yö...
ykkös.nainen kirjoitti:
Saako sitä niin helposti?
No ei oikeasti. Soita jos tulee kuitenkin niin tiukka tilanne.
- ykkös.nainen
Miten soitan kun ei ole numeroakaan.
- ykkös.nainen
ujo.ktm40 kirjoitti:
Laita postia, niin sovitaan.
Houkuttaa,houkuttaa. Nyt rupean kiimaisena nukkumaan. :) kiimaisia unia. ;)
ykkös.nainen kirjoitti:
Houkuttaa,houkuttaa. Nyt rupean kiimaisena nukkumaan. :) kiimaisia unia. ;)
Kiitos samoin. :) Tulen taas uniis.
- tosirandom
Tulispa munkin uniin. Solis niiiiiin binääriä et oksat pois.
Olisin toki mies.
0-mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381