Minkä vaatteen olet viimeksi ostanut?
palstalaiset
32
<50
Vastaukset
Mustan pellavamekon kesäksi töihin.
- ätmel
Farkut.
Uimapuku, jos se lasketaan vaatteeksi? Sitä ennen osti puseron.
- ykkös.nainen
Itse ostin kesätakin ja mustan topin eilen.
- ykkös.nainen
super-atm kirjoitti:
Paljonko musta Topi maksoi? :) Saitko ihan omaksi vai ehkä tunniksi käyttöön?
Heh, heh. Tarkoitin paitaa. Maksoi 14,90 ja on semmoinen avoselkäinen niin ja ihan omaksi ostin.
Ei tule oikeesti äkkiseltään mieleen....mutta sukkia varmuudella viimeksi. :)
- Ex--PUA
Karvainen silinterilakki.
Mietin myös kauan ostanko sulkaboan, vaiko uudet platform-kengät, mutta koska silinterilakki oli niin mällissä, piti ostaa uusi sellainen. (nyt tiedätte miksi siinä on ne sukelluslasit mukana)- Ex--PUA
Hiton trolli taas liikenteessä! En todellakaan käytä mitään hinttarimaisia hattuja. Ostin viimeksi nylonsukkahousut joita tykkään käyttää farkkujen alla.
- Ex--PUA
Ex--PUA kirjoitti:
Hiton trolli taas liikenteessä! En todellakaan käytä mitään hinttarimaisia hattuja. Ostin viimeksi nylonsukkahousut joita tykkään käyttää farkkujen alla.
Trolli feilasi kun korjasi jutun vähemmän hauskaksi. :P
- Ex--PUA
Ex--PUA kirjoitti:
Trolli feilasi kun korjasi jutun vähemmän hauskaksi. :P
Keksi vaan se oma nimimerkki vai onko trollaus niin hauskaa? Senki persujuntti
- plaaahhh
Ostin bikinit vaikka en olisi oikeastaan tarvinut ja poden lievää morkkista... No ehkä ei harmittaisi niin paljon jos helteet tulisi jo.
- ätmel
Onko ne kovinkin rohkeat?
- mustasukkainen
Sukat tai useammat sukat just äsken.
Kevättakin.
- ykkös.nainen
Millaisin? Itse löysin alennuksella ruskean takin.
ykkös.nainen kirjoitti:
Millaisin? Itse löysin alennuksella ruskean takin.
Tää on ohut softshell-takki. Iistä ostin pari viikkoa sitten.
Väriä en paljasta, mutta ei ole tumma.
Juhannuksen jälkeen kiertelen kaupat.
Uudet farkut ja parin sukkia, ko oli seuraavana päivänä treffit tiedossa ja kaikki töissä mukana olleet housut olivatten enemmän taikka vähemmän moottoriöljysiä taikka ruosteisten vaijerien tahrimia.
- hmmmmm
Ostin ehkä paidan, en muista muuta.
- rikasnainen
Vyötärökorsetin!!!
- ölölöööö
verskat
- pikkukb
Kauneimman pitsi puseron ikinä.Stokkalta Maksoi melkein 60 ekee.
- siisoikeesti
60e? Paita?
Minä joskus ihmettelin entisen avovaimoni vaatteiden hintoja ja se ihmetteli esimerkiksi minun stereoihin pistämääni rahasummaa. Päätettiin yhdessä tuumin, että kumikin ostakoot sitä, mikä onnelliseksi tekee, jos omilla rahoilla ostaa. Vähän luulen, ettei se vieläkään ole ostanut samalla summalla vaatteita, kun minä elektroniikkaa.
Noin muuten 60€ ei ole "kauneimmasta pitsipuserosta ikinä" kovin paljoa. Minullakin on useampi yli sadan euron paita.
- Seksyy
Hiton seksyn babydollin
Punaiset Conversen tennarit. Jos kenkiä ei lasketa vaatteeksi, niin sitten Hilfigerin t-paita.
- jaettu-ilo-on-2x-ilo
Kaksi huippusähäkkää treenitoppia. Omaksi kätännön iloksi treeneihin... ja muille silmäniloksi ;)
- ilmatarh
Viimeinen vaateparsi jonka olen ostanut on lapselleni urheilushortsit, mustat. Itselleni ostin mustan lierihatun sifonkinauhalla.
- Lekamies82
Jos kengät lasketan mukaan, ostin tämmöiset kesän festarireissuille:
https://www.varusteleka.fi/fi/product/sarma-classic-hyppymaiharit-ruskeat/25410
Jos ei, niin muistaakseni nämä:
https://www.varusteleka.fi/fi/product/brittilaiset-soldier-95-maastohousut-palosuojatut-desert-dpm/27317- N39
Hienot bootsit!!!
- valkoisetsukat
Tennissukat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1085766Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453773Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503265Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4612647Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681690- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321353Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151336- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1521230