palstalaiset

ykkös.nainen

Minkä vaatteen olet viimeksi ostanut?

32

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mustan pellavamekon kesäksi töihin.

    • ätmel

      Farkut.

    • Uimapuku, jos se lasketaan vaatteeksi? Sitä ennen osti puseron.

    • ykkös.nainen

      Itse ostin kesätakin ja mustan topin eilen.

      • Paljonko musta Topi maksoi? :) Saitko ihan omaksi vai ehkä tunniksi käyttöön?


      • ykkös.nainen
        super-atm kirjoitti:

        Paljonko musta Topi maksoi? :) Saitko ihan omaksi vai ehkä tunniksi käyttöön?

        Heh, heh. Tarkoitin paitaa. Maksoi 14,90 ja on semmoinen avoselkäinen niin ja ihan omaksi ostin.


    • Ei tule oikeesti äkkiseltään mieleen....mutta sukkia varmuudella viimeksi. :)

    • Ex--PUA

      Karvainen silinterilakki.

      Mietin myös kauan ostanko sulkaboan, vaiko uudet platform-kengät, mutta koska silinterilakki oli niin mällissä, piti ostaa uusi sellainen. (nyt tiedätte miksi siinä on ne sukelluslasit mukana)

      • Ex--PUA

        Hiton trolli taas liikenteessä! En todellakaan käytä mitään hinttarimaisia hattuja. Ostin viimeksi nylonsukkahousut joita tykkään käyttää farkkujen alla.


      • Ex--PUA
        Ex--PUA kirjoitti:

        Hiton trolli taas liikenteessä! En todellakaan käytä mitään hinttarimaisia hattuja. Ostin viimeksi nylonsukkahousut joita tykkään käyttää farkkujen alla.

        Trolli feilasi kun korjasi jutun vähemmän hauskaksi. :P


      • Ex--PUA
        Ex--PUA kirjoitti:

        Trolli feilasi kun korjasi jutun vähemmän hauskaksi. :P

        Keksi vaan se oma nimimerkki vai onko trollaus niin hauskaa? Senki persujuntti


    • plaaahhh

      Ostin bikinit vaikka en olisi oikeastaan tarvinut ja poden lievää morkkista... No ehkä ei harmittaisi niin paljon jos helteet tulisi jo.

      • ätmel

        Onko ne kovinkin rohkeat?


    • mustasukkainen

      Sukat tai useammat sukat just äsken.

    • Kevättakin.

      • ykkös.nainen

        Millaisin? Itse löysin alennuksella ruskean takin.


      • ykkös.nainen kirjoitti:

        Millaisin? Itse löysin alennuksella ruskean takin.

        Tää on ohut softshell-takki. Iistä ostin pari viikkoa sitten.

        Väriä en paljasta, mutta ei ole tumma.

        Juhannuksen jälkeen kiertelen kaupat.


    • Uudet farkut ja parin sukkia, ko oli seuraavana päivänä treffit tiedossa ja kaikki töissä mukana olleet housut olivatten enemmän taikka vähemmän moottoriöljysiä taikka ruosteisten vaijerien tahrimia.

    • hmmmmm

      Ostin ehkä paidan, en muista muuta.

    • rikasnainen

      Vyötärökorsetin!!!

    • ölölöööö

      verskat

    • pikkukb

      Kauneimman pitsi puseron ikinä.Stokkalta Maksoi melkein 60 ekee.

      • siisoikeesti

        60e? Paita?


      • Minä joskus ihmettelin entisen avovaimoni vaatteiden hintoja ja se ihmetteli esimerkiksi minun stereoihin pistämääni rahasummaa. Päätettiin yhdessä tuumin, että kumikin ostakoot sitä, mikä onnelliseksi tekee, jos omilla rahoilla ostaa. Vähän luulen, ettei se vieläkään ole ostanut samalla summalla vaatteita, kun minä elektroniikkaa.

        Noin muuten 60€ ei ole "kauneimmasta pitsipuserosta ikinä" kovin paljoa. Minullakin on useampi yli sadan euron paita.


    • Seksyy

      Hiton seksyn babydollin

    • Punaiset Conversen tennarit. Jos kenkiä ei lasketa vaatteeksi, niin sitten Hilfigerin t-paita.

    • jaettu-ilo-on-2x-ilo

      Kaksi huippusähäkkää treenitoppia. Omaksi kätännön iloksi treeneihin... ja muille silmäniloksi ;)

    • ilmatarh

      Viimeinen vaateparsi jonka olen ostanut on lapselleni urheilushortsit, mustat. Itselleni ostin mustan lierihatun sifonkinauhalla.

    • Lekamies82
      • N39

        Hienot bootsit!!!


    • valkoisetsukat

      Tennissukat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe