palstalaiset

ykkös.nainen

Minkä vaatteen olet viimeksi ostanut?

32

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mustan pellavamekon kesäksi töihin.

• ätmel

Farkut.

• Uimapuku, jos se lasketaan vaatteeksi? Sitä ennen osti puseron.

• ykkös.nainen

Itse ostin kesätakin ja mustan topin eilen.

• Paljonko musta Topi maksoi? :) Saitko ihan omaksi vai ehkä tunniksi käyttöön?

• ykkös.nainen
        super-atm kirjoitti:

Paljonko musta Topi maksoi? :) Saitko ihan omaksi vai ehkä tunniksi käyttöön?

Heh, heh. Tarkoitin paitaa. Maksoi 14,90 ja on semmoinen avoselkäinen niin ja ihan omaksi ostin.

• Ei tule oikeesti äkkiseltään mieleen....mutta sukkia varmuudella viimeksi. :)

• Ex--PUA

Karvainen silinterilakki.

Mietin myös kauan ostanko sulkaboan, vaiko uudet platform-kengät, mutta koska silinterilakki oli niin mällissä, piti ostaa uusi sellainen. (nyt tiedätte miksi siinä on ne sukelluslasit mukana)

• Ex--PUA

Hiton trolli taas liikenteessä! En todellakaan käytä mitään hinttarimaisia hattuja. Ostin viimeksi nylonsukkahousut joita tykkään käyttää farkkujen alla.

• Ex--PUA
        Ex--PUA kirjoitti:

Hiton trolli taas liikenteessä! En todellakaan käytä mitään hinttarimaisia hattuja. Ostin viimeksi nylonsukkahousut joita tykkään käyttää farkkujen alla.

Trolli feilasi kun korjasi jutun vähemmän hauskaksi. :P

• Ex--PUA
        Ex--PUA kirjoitti:

Trolli feilasi kun korjasi jutun vähemmän hauskaksi. :P

Keksi vaan se oma nimimerkki vai onko trollaus niin hauskaa? Senki persujuntti

• plaaahhh

Ostin bikinit vaikka en olisi oikeastaan tarvinut ja poden lievää morkkista... No ehkä ei harmittaisi niin paljon jos helteet tulisi jo.

• ätmel

Onko ne kovinkin rohkeat?

• mustasukkainen

Sukat tai useammat sukat just äsken.

• Kevättakin.

• ykkös.nainen

Millaisin? Itse löysin alennuksella ruskean takin.

• ykkös.nainen kirjoitti:

Millaisin? Itse löysin alennuksella ruskean takin.

Tää on ohut softshell-takki. Iistä ostin pari viikkoa sitten.

Väriä en paljasta, mutta ei ole tumma.

Juhannuksen jälkeen kiertelen kaupat.

• Uudet farkut ja parin sukkia, ko oli seuraavana päivänä treffit tiedossa ja kaikki töissä mukana olleet housut olivatten enemmän taikka vähemmän moottoriöljysiä taikka ruosteisten vaijerien tahrimia.

• hmmmmm

Ostin ehkä paidan, en muista muuta.

• rikasnainen

Vyötärökorsetin!!!

• Vau!

• ölölöööö

verskat

• pikkukb

Kauneimman pitsi puseron ikinä.Stokkalta Maksoi melkein 60 ekee.

• siisoikeesti

60e? Paita?

• Minä joskus ihmettelin entisen avovaimoni vaatteiden hintoja ja se ihmetteli esimerkiksi minun stereoihin pistämääni rahasummaa. Päätettiin yhdessä tuumin, että kumikin ostakoot sitä, mikä onnelliseksi tekee, jos omilla rahoilla ostaa. Vähän luulen, ettei se vieläkään ole ostanut samalla summalla vaatteita, kun minä elektroniikkaa.

Noin muuten 60€ ei ole "kauneimmasta pitsipuserosta ikinä" kovin paljoa. Minullakin on useampi yli sadan euron paita.

• Seksyy

Hiton seksyn babydollin

• Punaiset Conversen tennarit. Jos kenkiä ei lasketa vaatteeksi, niin sitten Hilfigerin t-paita.

• jaettu-ilo-on-2x-ilo

Kaksi huippusähäkkää treenitoppia. Omaksi kätännön iloksi treeneihin... ja muille silmäniloksi ;)

• ilmatarh

Viimeinen vaateparsi jonka olen ostanut on lapselleni urheilushortsit, mustat. Itselleni ostin mustan lierihatun sifonkinauhalla.

• Lekamies82
      • N39

Hienot bootsit!!!

• valkoisetsukat

Tennissukat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      108
      5766
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3773
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3265
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      461
      2647
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      268
      1690
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1386
    7. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1353
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1336
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1258
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      152
      1230
    Aihe