Yksinäisyys....
Epätoivo....
Masennus...
33
<50
Vastaukset
- huba-huba-hop
.
Marsupilami Intro & Outro
https://www.youtube.com/watch?v=H7VG00lGjug
har!1
. Sini luopui elämästään
Itse menetin parhaan ystävän, elämänkumppanin, kihlatun ja hänen myötään tulevaisuuden.
Nyt olen valtavan yksin.- elämäonpäätösiä
Jaksamista sulle :)
Et ole yksin. Voisit olla vähän vihainen Sinille kun tuollain päätti. Ainakin minä olen vihainen sille.
Vie sinulta kaiken ja sitten itsensä. Kaikki kiellettiin, ei se hirveä ystävältä vaikuttanut. Voit vihata minua sitten sen sijaa kun en nyt näe häntä kilttinä. Olisi voinut ajatella vähän enempi sinua, eikä orjaksi tehdä.En osaa nyt sanoa muuta kun etsi parempi, joka ei ole sekaisin kivuista tai mieleltään, joka on terve. Laastari suhteeksi sanon, joka paikkaa kivun.
Minä en tunne naisia vaikka nainen olen.
saan kuulla järkytykseen asti naisia, jotka käyttää hyväksi rakastuneita miehiä.
- salasanahukassa
En halua olla ilkeä. Uskon että olet valtavan yksinäinen, koska jaat surusi trollipalstalla.
Hakeudu ystäväpiiriisi, kerro ja juttele miltä sinusta tuntuu. Tai mene facebookin johonkin sururyhmään.
Täältä et tukea tule saamaan. - cszdcfszf
Jep. Samaa ajattelin tänään. Vähän vaikeaa ymmärtää tätä elämää. Miten paljon toivoisinkaan, että tämä palsta voisi olla aito kohtaamispaikka, mutta mielenvikaiset ja persoonallisuushäiriöiset pommittavat tätä 24/7. Mitään keskustelua ei synny oikeasti, kun trollailu räjähtää käsiin jo yhdestä oikeasti merkittävästä kirjoituksesta.
Pitää oikein ihmetellä miten sairas henkisesti sellainen ihminen on, joka lähtee pelaamaan "omilla paskoillaan" ja kirjoittelee palstalaisten persereijistä solkenaan. Eikö niitä saa hoitoon ja pois tältä palstalta millään tavalla? Tähänkö ollaan tultu. Toivottomasti sairaille ihmisille annetaan pc eteen ajan viihdykkeeksi. Sen jälkeen palsta on kuin danten helvetistä, eikä asianomaiset edes tajua omasta tilastaan mitään. - masennuseiparane
Kaikki masentuneet pitäisi kahlita laitokseen loppuiäkseen.
- paaratiisirunoilija
Ilman menetyksiä, emme nauttisi ilosta.
Mikäli elämä olisi helppoa, se olisi paratiisi.
https://www.youtube.com/watch?v=Qt2mbGP6vFIParatiisirunoilija.
Itse me määrittelemme ilon\onnen mutta turhia menetyksiä tulisi välttää. Aina me pyrimme paratiisiin.
http://m.youtube.com/watch?v=fYqrcgqmI9Y- paratiisirunoilija
Ei ole turhia menetyksiä, jokaisella menetyksellä on merkityksensä.
Muistan edelleen yhden entisen ystäväni. Luin paikallislehdestä, että yhteisen kaverimme pikkuveli oli kuollut auton ulosajossa. Kaveri itkua vääntäen sanoi "Näin ei saa tapahtua" ja muutamaa viikkoa meille tuntematon henkilö oli menehtynyt auto-onnettomuudessa ja tuo sama kaveri oli tokaissut siihen "Oma syynsä".
Joskus siis tapahtumat auttaa ymmärtämään itseämme tai kaverin ajatuksenjuoksua
Alla olevan kappaleen sanoittaja kysyi Veskulta, mitä halutaan kerrottavan. Vesku vastasi "ylpeästi kateellinen"
https://www.youtube.com/watch?v=hSFmsPJYis8 Minusta olisi kiinni, olisin kiinnittänyt piikkisen rautaketjun kaulan ympärille että eläisi vielä, se olisi sille ihan oikein koska valitsi väärin, ei ollut vielä tarpeeksi kipua.
Vaahtoan koska vihaan sitä ,pitää pilata muidenkin elämä vain itsekkäällä teolla.
Minusta itsekkäät ihmiset saisivat menettää ensin kaiken ennekuin tappaa itsensä koska kituaminen olisi hänelle muuten turhaa.
Silloin sillä on merkityksensä, jolle voi sanoa hyvästit.
SEURAUKSEN TEOLLA on uhreja, ja turhia uhreja menetyksellä.- paratiisirunoilija
"Sini luopui elämästään" voi ymmärtää monin tavoin. Liian raskaan sairauden seurauksena, tapaturmassa kuin itsemurhassa.
Itsemurhassa on se mielenkiintoinen kohta, että ihmisen on vaikeinta satuttaa itseään. Joten ihmisen on oltava suuresti epätoivoinen - paratiisirunoilija
Ei kaikki tapahdu kerralla, murheet kasaantuvat ja kasaantuvat, kunnes tulee liikaa. Se saa toimimaan tavalla tai toisella.
Joku joskus on sanonut "Kun epäonni potkii, on potkittava takaisin". Voi myös ymmärtää "Kun tulee vastuksia elämässä, kannattaa ne selvittää ainakin itsensä kanssa ja jaksaa paremmin". Minä tiedän, mitä on kitua henkisesti olen käynyt sen pohjan moneen kertaa ja syy henkiinjäämiseen on ollut minun rakkaat.
- paratiisirunoilija
Kirjoitit tuolla aikaisemmin "Vaahtoan koska vihaan sitä ,pitää pilata muidenkin elämä vain itsekkäällä teolla". Tuossa on myös vastapuoli, on myös itsekästä vaatia toiselta, ettei päätä epätoivon täyttämää elämäänsä.
On myös muistettava, että elämän lopettaminen tuntuu sillä hetkellä parhaimmalta ratkaisulta. Vaikka he, jotka ovat saatu pelastettua, ovat todenneet muitakin mahdollisuuksia löytyvän Minusta itsekästä on ettei ajattellut muita tässä tapauksessa buddya.
vihaan ihmisiä kun pitää pilata muiden itsekkäällä teolla. Minusta on itsekästä kuvitella olevan aina oikeassa mutta miksi en saa olla sitten itsekäs. Minun on pakko olla itsekäs kun ajattelen lapsiani että jaksan niiden eteen paljon.
Minun on itsekkäistä syistä selvittävä lapsieni takia.- paratiisirunoilija
Viha on voima, mikä saa tappamaan. Lisäksi se vie energiaa.
Eikä kenenkään olkaan taputtelu tuo ketään takaisin.
Erästä kirjailijaa lainaten "Minä olen oma jumalani ja vain minun oma vastarintani estää tahtoani tapahtumasta"
Voidaan myös kysyä, miksi pitäisi tuhlata elämä toisten pillien mukaan? "Voidaan myös kysyä, miksi pitäisi tuhlata elämä toisten pillien mukaan?"
Minä en ole onnellinen jos ympärillä olevat kärsivät.olen onnellinen jos ympärillä olevat voivat hyvin.
Pahan vihaaminen saa syyn taistella pahaa vastaa.
- jaksamistajavoimia
Tsemppiä todella paljon sulle! Elämä on lopulta ohikiitävä hetki ja mitä ite ajattelen on et kaikki rakkaat jotka on lähteny on mun sydämnessä ja matkassa jokainen päivä ja ehkä joku päivä viel kohdataan jossain ku aika tulee.
Vaik se ei olis näin, niin jostain on pakko koittaa ottaa kiinni ja jonkun päältä on lähdettävä rakentaan uutta. Sitä sun kihlattukin varmasti haluais ja vaik epätoivo olis nyt kova niin koita tsempata ja pitää ittes kasassa! Syvimmäs pimeydes on mahdotonta nähdä eteenpäin, mut kun joku päivä nouset pintaan aurinko paistaa viel entistä voimakkaampana ja ne ihmiset on sun matkassa!- ggggtrewq
Olipas lapsellinen yksinpuhelu.
- Joopppsss----
.
"Tuskin kukaan haluaa että kuolemansa tuhoaa jonkin toisen ihmisen"
har!1
.
- Che.filosofi
Aloituxesta tulee mieleeni kirja-aarteeni, jonka ostin 5Fim kirjaston poistomyynnistä.
Proffa Boris Kuznetsov :Einstein -Elämä.Kuolema. Kuolemattomuus
Alpertti oli myös filosofi ja pohdiskeli kuoleman välttämättömyyttä.
Sairaalasss ollessani erittäin kriittisessä kunnossa, oli helpottavaa lukea
Albertim mietteitä wanhuudenpäivinänsä......
Esm."Kuolema ei ole välttämättä huono asia" - määmy
Kandee hakeutuu kallonkutistajan pakeil, ota siis yhteyt mielenterveystoimistoo tai paikkakuntas terveyskeskuksee & sielt ohjaavat eteenpäi
- Che.konitohtori
Terveyskeskus on vihoviimeinen paikka hoitaa ilmeistä reaktiivista masennusta,!
Joku kandi lykkää vain Phizerin menevän miehen pastilleja koukuttamaan kanta-asiakkaaxi.
yx viisas lääkäri sanoi,että hyvää ihmistä saa surra kax viikkoa surutyönä,
Ennenkuin harkitsn lääkitystä esm. dopamiinitasoa korjaava mielialalääke
usein auttaa pois epätoivon alhosta - määmy
Che.konitohtori kirjoitti:
Terveyskeskus on vihoviimeinen paikka hoitaa ilmeistä reaktiivista masennusta,!
Joku kandi lykkää vain Phizerin menevän miehen pastilleja koukuttamaan kanta-asiakkaaxi.
yx viisas lääkäri sanoi,että hyvää ihmistä saa surra kax viikkoa surutyönä,
Ennenkuin harkitsn lääkitystä esm. dopamiinitasoa korjaava mielialalääke
usein auttaa pois epätoivon alhostaParee o kieltäytyy pillereist & pyrkii just siks mielenterveyspuolel. Toki heki välil tyrkyttää pillereit.
Yks frendi aikanaa tokas "E ne pilleri mtn helpi, mut saa nupin kivast sekasi, ku ottaa runsaammi". Delas myöhemmi huumeide yliannostuksee - No_siis_oikeesti---
määmy kirjoitti:
Paree o kieltäytyy pillereist & pyrkii just siks mielenterveyspuolel. Toki heki välil tyrkyttää pillereit.
Yks frendi aikanaa tokas "E ne pilleri mtn helpi, mut saa nupin kivast sekasi, ku ottaa runsaammi". Delas myöhemmi huumeide yliannostuksee.
"On tässä muiltakin kualtu ja kestää vain pitää" Ei saisi edes surra
har!1
. - määmy
No_siis_oikeesti--- kirjoitti:
.
"On tässä muiltakin kualtu ja kestää vain pitää" Ei saisi edes surra
har!1
.Sun kandee pyrkii duunii juorulehtee. Skrivaat oivallisest skeidaa
- Miten_vain----
määmy kirjoitti:
Sun kandee pyrkii duunii juorulehtee. Skrivaat oivallisest skeidaa
.
"Ei mulla jäänyt kuin hautajaisten maksajan osa"
har!!1
. - määmy
Miten_vain---- kirjoitti:
.
"Ei mulla jäänyt kuin hautajaisten maksajan osa"
har!!1
.Ol sit köyhä kuolinpesä, ku e jääny lanttei ees hautajaisiin. Halvimmat tietty alle 500 egee. Arkku kallein & muistotilaisuut e pakko duunaa/osallistuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh791954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481260
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako195563- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472