....nii Ärsyttääkö? ;D
Ärsyttääkö "joskus" palstan toimivuus?! ;)
26
93
Vastaukset
- Ex--PUA
KYLLÄ!
Palsta on moderni nainen.Jeps, palsta on jatkuvasti, kuin hyökkäyksen kohteena......onko palsta oikeasti näin "kökköä" tekoa vai mikä on syynä?
- binäärirajapinta
Palstassa ei ole yhtään mitään vikaa, palsta toimii niin kuin pitääkin. Ainoa asia mikä sivustolla mättää, on sivuston palvelin.
- ätmel
binäärirajapinta kirjoitti:
Palstassa ei ole yhtään mitään vikaa, palsta toimii niin kuin pitääkin. Ainoa asia mikä sivustolla mättää, on sivuston palvelin.
Kyllä riittävän huonosti toteutettu sivusto taitaa saada palvelimen kuin palvelimen polvilleen.
ätmel kirjoitti:
Kyllä riittävän huonosti toteutettu sivusto taitaa saada palvelimen kuin palvelimen polvilleen.
Palvelin on paskana, päivitykset tekemättä!
- Vänern-järven_pohjassa
Älykkö kirjoitti:
.
"Serveri on Vänern -järven pohjassa!!!11!11!!!!" Plup-plup
har!1
. - binäärirajapinta
ätmel kirjoitti:
Ohjelmointikieli on hyvin yksinkertaista tällä sivustolla, eikä siinä pahemmin näytä olevan virheitä, eikä näin naurettavaan toteutukseen mitään ihmeitä ohjelmointikielitaitoja vaadita.
Vaikka kirjottaisit kuinka surkeaa koodia sivustolle, ei sillä ole mitään vaikutusta palvelimen toimivuuteen. Kun sivusto lakkaa toimimasta, tarkoittaa se sitä, että palvelimessa on vika. Sivusto edelleen on tismalleen siinä samassa kunnossa haltijan päädyssä, vaikka "asiakas" ei palveluun pääsisikään. - binäärirajapinta
Älykkö kirjoitti:
Täytyy hiukan korjata. ;)
Palvelin on paska (ei paskana), päivitykset luonnollisesti on tekemättä. ;D binäärirajapinta kirjoitti:
Täytyy hiukan korjata. ;)
Palvelin on paska (ei paskana), päivitykset luonnollisesti on tekemättä. ;DOho, Pitit, tietueet,tiedostot, verkot, datat,programit, nykyää GPS:sät, pilvet, bingsit, ym, pyörii mun pienessä päässä kuin trompi -trolli konsolissa konsanaan! ;D
- ätmel
binäärirajapinta kirjoitti:
Ohjelmointikieli on hyvin yksinkertaista tällä sivustolla, eikä siinä pahemmin näytä olevan virheitä, eikä näin naurettavaan toteutukseen mitään ihmeitä ohjelmointikielitaitoja vaadita.
Vaikka kirjottaisit kuinka surkeaa koodia sivustolle, ei sillä ole mitään vaikutusta palvelimen toimivuuteen. Kun sivusto lakkaa toimimasta, tarkoittaa se sitä, että palvelimessa on vika. Sivusto edelleen on tismalleen siinä samassa kunnossa haltijan päädyssä, vaikka "asiakas" ei palveluun pääsisikään.Client side -koodilla ei varmaan mitään vaikutusta asiaan olekaan.
Äääärrrssyyyttääääääää!! Ei toimi ku vähän kerrallaaaaannnnn, satan!!
Modernista kaukana, vähän kuin miSamaa miekin olen ihmetelly. Välillä toimii moitteetta, mutta yhtäkkiä lakkaa vastaamasta ja antaa tuon " 500 Internal Server Error" koodin.
- erittäinpaljon
Lagii, välil ei lataa, välil ei anna kommentoida, välil kommentit tulee kahesti :D
Kuinka monella täällä on modernit vehkeet ;D
MGTOW kirjoitti:
8-0
hmmm.... =DMitä kävi mielessä ;D Tarkoitin tietenkin koneita hmmm......;D hahaaa....
Älykkö kirjoitti:
Mitä kävi mielessä ;D Tarkoitin tietenkin koneita hmmm......;D hahaaa....
No sitähän minäkin tarkoitin, mitäs sitten sinun mielessä oikein kävi?! =D
MGTOW kirjoitti:
Sinäääääää!!!! <3
MGTOW kirjoitti:
Sinäääääää!!!! <3
MGTOW kirjoitti:
Sinäääääää!!!! <3
MGTOW kirjoitti:
Sinäääääää!!!! <3
MGTOW kirjoitti:
8-0......*ei kommenttia*. :)
Anteeksi! En tiedä miten toi viesti tuli noin monta kertaa?
Toivottavasti en hämmentänyt sinua ;(
Mulla on taas hulluttelu päivä nääs !!!Älykkö kirjoitti:
Anteeksi! En tiedä miten toi viesti tuli noin monta kertaa?
Toivottavasti en hämmentänyt sinua ;(
Mulla on taas hulluttelu päivä nääs !!!Et hämmentänyt. =D
Palsta toimii, miten toimii, jos toimii.... ;DMGTOW kirjoitti:
Et hämmentänyt. =D
Palsta toimii, miten toimii, jos toimii.... ;DLaitan piisiä tulemaan myöhemmin siihen toiseen ketjuun, nyt täytyy hengähtää vähän aikaa, et jaksaa taas surffailla...näkyillään .....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601346Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814