Ei vittu että repesin

nihhhhhhhhhhhh

Yksi parikymppinen nainen jota koitin tänään valistaa sanoi minulle kirkkain silmin että feminismi ajaa miesten ja naisten tasa-arvoa. Ei saatana että hajosin totaalisesti! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

32

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :D No mutta onhan se molempien tasa-arvoa ajava, mikäli näkemys on että nykyinen tilanne on miesten dominoiva ilkeä patriarkaatti.

      • Lisäämme naisten valtaa siellä missä sitä naisilla on vähemmän ja samalla ajamme miesten ylivaltaa alas. Täten jossain vaiheessa saavutamme kokonaisvaltaisen tasapainon, jossa miehet ja naiset ovat tasa-arvoisia. Eiks jeh.


      • "nykyinen tilanne on miesten dominoiva ilkeä patriarkaatti."

        Kerro missä ja miten tämä ilmenee.


      • Elämänoppitunteja

        Tahtoisin nyt oikeasti tietää missä tämä "patriarkaatti" sijaitsee.

        Oliskohan niin että feministeillä on mennyt sekaisin tasa-arvo ja marxilaisuus.
        Eliitti josta suuri osa tietysti on miehiä toki varmaan vie asioita kuten tahtoo, mutta ei siinä suurimmalla osalla miehistä ole sanansijaa sanottavana eli aivan yhtä paljon kuin naisilla (ellei vähemmän)

        Ainakin itse olen törmännyt lukemattomiin miehiin joilla menee huonosti, naisillta taas ongelmat ovat lähes poikkeuksetta ns. ensimmäisen maailman ongelmia jossa kynnen katkeaminen (josta joku valopää teki jo kolumninkin Hesariin että kuinka me emme voi tietää miten paha paikka se jollekin on) on se isoin niitti elämässä.

        Ja tietysti se kun kaikkien naisten haluama hurmuri ei huolikkaan juuri sitä naista ja sitten itkettää tai kuinka taas se exä oli pettävä ja juopotteleva sika, no, tiesinhän minä sen jo alunperin, mutta kyllä nyt on miesten muututtuva!


      • pete_pjn kirjoitti:

        Lisäämme naisten valtaa siellä missä sitä naisilla on vähemmän ja samalla ajamme miesten ylivaltaa alas. Täten jossain vaiheessa saavutamme kokonaisvaltaisen tasapainon, jossa miehet ja naiset ovat tasa-arvoisia. Eiks jeh.

        Minäkin olen tässä odotellut, milloin feminismi toteutuisi niin pitkälle, että naiset alkaisivat maksaa puolet laskuista. Vielä ei niin tasa-arvoista naista ole tullut vastaan.


      • super-atm kirjoitti:

        "nykyinen tilanne on miesten dominoiva ilkeä patriarkaatti."

        Kerro missä ja miten tämä ilmenee.

        Sitä miekin olen ihmetellyt.


      • pete_pjn kirjoitti:

        Sitä miekin olen ihmetellyt.

        Eli se on joidenkin todellisuuteen perustumaton kuvitelma.


      • 1618
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Minäkin olen tässä odotellut, milloin feminismi toteutuisi niin pitkälle, että naiset alkaisivat maksaa puolet laskuista. Vielä ei niin tasa-arvoista naista ole tullut vastaan.

        Japsieukkosko pistää sinut maksamaan?


      • Se ja kaikki edelliset suomalaiset yhtä lukuun ottamatta. Se poikkeus halusi tasata kulut puoliksi, mutta silloin minä olin armeijassa, opiskelija sekä työtön, ja se kokoaikaisessa työssä. Mutta feminismissähän naiset ovat aina vähän tasa-arvoisempia kuin miehet. ;-)


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Se ja kaikki edelliset suomalaiset yhtä lukuun ottamatta. Se poikkeus halusi tasata kulut puoliksi, mutta silloin minä olin armeijassa, opiskelija sekä työtön, ja se kokoaikaisessa työssä. Mutta feminismissähän naiset ovat aina vähän tasa-arvoisempia kuin miehet. ;-)

        Valehtelit siis aikaisemmin väittäessäsi ettei naisesi ole parisuhdehuora ja puhuit tasa-arvon toteutuvan suhteessanne. Et tietenkään tykkää että tätä sanaa käytetään, mutta tiedät mitä tarkoitan.


      • super-atm kirjoitti:

        Valehtelit siis aikaisemmin väittäessäsi ettei naisesi ole parisuhdehuora ja puhuit tasa-arvon toteutuvan suhteessanne. Et tietenkään tykkää että tätä sanaa käytetään, mutta tiedät mitä tarkoitan.

        Noh, jos minä ulkona maksan, niin menkööt. Ätmithän eivät tasa-arvon nimissä maksa, vaikka treffeille pääsisivätkin. ;-)


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Noh, jos minä ulkona maksan, niin menkööt. Ätmithän eivät tasa-arvon nimissä maksa, vaikka treffeille pääsisivätkin. ;-)

        Etkö saanut suomalaista naista kun pitää vinosilmän kanssa seurustella ;) Meneekö suhteessa huonosti kun tänne kirjoittelet ;) Vituttaako ;) Seurusteletko feministin kanssa ;)


      • super-atm kirjoitti:

        Etkö saanut suomalaista naista kun pitää vinosilmän kanssa seurustella ;) Meneekö suhteessa huonosti kun tänne kirjoittelet ;) Vituttaako ;) Seurusteletko feministin kanssa ;)

        Sinähän varsinainen klisee- ja stereotypiapankki olet. Eikö sinulla ole mitään omaa sanottavaa?

        Vastaan kuitenkin. Pillua saamattoman ätmin vittuilu on vähän kuin puudelin räksytys: Vähän ärsyttävää, mutta harmitonta. ;-)


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Sinähän varsinainen klisee- ja stereotypiapankki olet. Eikö sinulla ole mitään omaa sanottavaa?

        Vastaan kuitenkin. Pillua saamattoman ätmin vittuilu on vähän kuin puudelin räksytys: Vähän ärsyttävää, mutta harmitonta. ;-)

        Taitaa kuitenkin sinua totuus sinua satuttaa ;) Onko ratikkapaskalla vähän huono itsetunto ;) Mitäs se ratikkapaska siellä inisee ;) Taidat nähdä pilluja vain pornosivuilla ja vinosilmänaisesi on vain tyhmän mielikuvituksesi tuotetta ;)


      • super-atm kirjoitti:

        Taitaa kuitenkin sinua totuus sinua satuttaa ;) Onko ratikkapaskalla vähän huono itsetunto ;) Mitäs se ratikkapaska siellä inisee ;) Taidat nähdä pilluja vain pornosivuilla ja vinosilmänaisesi on vain tyhmän mielikuvituksesi tuotetta ;)

        Usko sinä siihen. ;-)


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Usko sinä siihen. ;-)

        Sinulla ei ole lapsia ;) Olet tuhkamuna ;) Tai muuten vaan niin tyhmä ettei naiset halua kanssasi lisääntyä ;) Nyt olet jo niin vanha ettei vinosilmänaisesi tahdo tehdä kanssasi sekarotuisia pentuja ;)


      • Ex--PUA
        super-atm kirjoitti:

        Etkö saanut suomalaista naista kun pitää vinosilmän kanssa seurustella ;) Meneekö suhteessa huonosti kun tänne kirjoittelet ;) Vituttaako ;) Seurusteletko feministin kanssa ;)

        :D Hahahah! Kosto on suloinen.

        Ratikkakuski sai "korvapesun."


      • Ikis__M
        Ex--PUA kirjoitti:

        :D Hahahah! Kosto on suloinen.

        Ratikkakuski sai "korvapesun."

        Hehee


    • Pölkkäri

      Valistaminen on siinä suhteessa hanurista että jokainen tykkää ajatella omilla avoillaan.

      Tyhmää on turha valistaa.

      Ja totuus tuppaa olemaan että usein se tyhmin on se joka luulee muita tyhmiksi. Ei tajua että itse käyttäytyy kuin suoranainen idiootti kun menee muita neuvomaan. Feminismiä en kannata. Kuten en sovinismiakaan.

      • Pölkkäri

        Aivoillaan. ;)


    • 4775774ja

      Milloin myös naisille tulee pakolliseksi maanpuolustuspalvelus rauhan aikana? Milloin tämä käsittämätön tasa-arvoepäkohta korjataan? Norja palautti asevelvollisuuden, mutta Norjapa onkin sivistysmaa ja siellä palvelus on pakollinen kaikille kansalaisille sukupuoleen katsomatta. Norja kohtelee kansalaisiaan tasapuolisesti.

      • yfcjjgt

        Ei oikea mies vingu intin tasa-arvottomuudesta koska ei naisia sinne halua.


      • 4775774ja
        yfcjjgt kirjoitti:

        Ei oikea mies vingu intin tasa-arvottomuudesta koska ei naisia sinne halua.

        Ei halutakaan, mutta sivarin joutaisivat käymään.


      • ätmel
        yfcjjgt kirjoitti:

        Ei oikea mies vingu intin tasa-arvottomuudesta koska ei naisia sinne halua.

        Kyllä heteromieskin voi olla oikea mies.


      • zxååååå
        ätmel kirjoitti:

        Kyllä heteromieskin voi olla oikea mies.

        Heteromies ampuu ja räjäyttää juttuja mieluummin kuin ottaa naisia tien tukoksi.


      • ätmel
        zxååååå kirjoitti:

        Heteromies ampuu ja räjäyttää juttuja mieluummin kuin ottaa naisia tien tukoksi.

        Heteromies ei kylläkään ammu mällejään toiseen mieheen tai räjähdä miehiseen suoleen.


      • sadwawda

        Varmaan siinä vaiheessa kun ollaan oltu sodassa usampi vuosikymmen venäjää vastaan. Jotai Israel-tyyliin, kun on pakko valvoo ja olla valmiina pienen kansan voimin. Ole iloinen siitä tulevaisuudesta, joka voi olla niin helvetin totta.


    • kituva--atm

      Yhteiskuntahan on jo täysin naisten vallassa. Miehiä on ehkä enemmän firmojen ym. johdossa, mutta naiset päättävät, kuka saa parisuhteen ja seksiä. Oma elämäni on jatkuvaa täysin turhaa kitumista, naisten päätöksellä. Rahaa ym. voi kyllä hankkia mies itse, mutta jos ei saa naista niin mitä arvoa millään on, kun kaikki on pelkkää tuskaa?

      • xddzfzdfzasf

        Jep. Siinä pian vakiintumisen jälkeen vaimon paneminen vituttaa siinä määrin, että on pantava maksullisia ja muita innokkaita. Ajattele, miten vituttaa kun ei voi panna milloin tahansa ketä tahtoo. Paska tulevaisuus, ole iloinen siitä että se on niin helvetin totta.


    • SuckMyAss

      Mutta ajattelepas kauhunäkymää:

      Ei tasa-arvoa, mutta ei myöskään automaattista naisten puolelta tulevaa huolta!

      Joutuisit ihan itse kaatamaan aamumurot kulhoon, puhumattakaan omien kalsareidesi pesusta(täynnä jotain mähmää).

      Olisit toki voinut jo syntyesäsi jäädä isin huostaan. Ihan yhtä kivaa(ja enemmän proteiineja) on siinä aineessa mitä isiltä voi imeä. Aattelepa mitkä lihakset!

      • ätmel

        Sulla on kyllä aika eksentrinen käsitys miesten elämästä.


    • hehhehehehhee

      Jep. Voin kuvitella typerän naurisi :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe