toimiiko? ja miten pitkän käyttökerran jälkeen alkaa tulokset näkyä?
garnier bodytonic
11
7084
Vastaukset
- selluhirviö
Ja kun siinä lukee, että se kiinteyttää, tarkoittaa se, että se kiinteyttää ihoa, ei läskejä. Itse kyllä olen käyttänyt tuota monta pulloa, koska se ei ole liian rasvaista ja tuoksuu hyvälle. Garnierilla on kyllä joku selluvoidekin, mutta se on tuubissa enkä muista se nimeä.
- Minni
osaan kyllä lukea. mutta saahan täällä muustakin kysellä kuin selluliiteistä..
kysyin vain että toimiiko KIINTEYTYS, mitä luvattiin. - Selluliittipylly se kävelle...
Eli,itseasiassa sitä myydään selluliittivoiteena!Olen käyttänyt sitä kuivaharjauksen ja jumpan ohella n.kuukauden ja selluliitti on vähentynyt huomattavasti!Ehkä kaikki yhdessä auttavat!
- on hyvä
Garnier Ultra Slim Body Gel on aivan loistava! Oon käyttäny nyt parisen viikkoa ja tulokset jo selvästi näkyvillä. Reidet on hoikentuneet ja iho tasaisempi. Kannattaa kokeilla!
- mari
Useiko rasvaat itseäsi. Minulla on sama voide mutten ole huomannut mitään muutosta. Rasvaan kerran päivässä.
- n24
Jotain pari kolme viikkoa olen käyttänyt ja toimii todella hyvin. Ennen kun puristin reisiäni selluliitit senkuin kupruili, mutta eipä enää pahasti! Todella positiivinen yllätys ollut. Ekan viikon jälkeen iho tuntui jo todella kiinteältä. Että selluille kyytiä vain....! :) Saakohan tuota geeliä muuten käyttää jatkuvasti vai vain kuuriluontoisesti? Putelissa ei ollut mitään merkintää....
- rumpleteazer
Minäkin käytän ko. voidetta.
En ole huomannut mitään eroa aikaisempaan verrattuna (reiteni olivat, vaikka itse sanonkin, jo ennestään sileät), mutta tuoksuuhan Garnier toki hyvälle. Eikä se ole liian rasvaistakaan.
Käytä voidetta säännöllisesti, päivittäin, suihkun jälkeen. Sillä pitäisi tuloksia tulla.- Garnier87
Olen tässä pohtinut, että kun se kerta on kiinteytysvartalovoidetta ! niin onko se paha että sitä pistää myös kasvoihinkin..? olen jo käyttänyt sitä 3x & se mua sit mietityttää, että oliko se paha homma pistää kasvoihin? sen takia, ettei se sit eroo kiinteästä vartalosta mitenkään.. Onko kukaan muu sit pistänyt kasvoihin..?
- tiitu
Garnier87 kirjoitti:
Olen tässä pohtinut, että kun se kerta on kiinteytysvartalovoidetta ! niin onko se paha että sitä pistää myös kasvoihinkin..? olen jo käyttänyt sitä 3x & se mua sit mietityttää, että oliko se paha homma pistää kasvoihin? sen takia, ettei se sit eroo kiinteästä vartalosta mitenkään.. Onko kukaan muu sit pistänyt kasvoihin..?
ja ei oo ainakaan mitään 'pahaa' käynyt. mut tuntuu kuin iholla olisi 'kalvo', ei muuta valittamista.
- mamma
Oon kans kokeillut tota,toisen lapsen saatuani pääsin takaisin timmiin kuntoon lenkkeilyn ja just tän voiteen avulla.N.kerran päivässä rasvasin sillä muutaman kuukauden ajan ja johan oli taas mukavaa katsoa peiliin!
- rospe87
kummasta nyt puhutaan, garnierin body tonicista vai ultra slim gelistä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005278168- 2342778
- 262621
- 1642039
- 1211911
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61735Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 801262
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621208IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41185