paukutteleva neito

ilmavaiva

Veljeni tuos vähän aikaa sit toikaisi, että olen pahempi piereskelemään, kuin hänen tuntemat miespuoliset kaverit....ja hihitteli päälle. Tiedän kyllä, että itselle se on joskus ongelma, sillä vatsani toiminta on hidasta, mistä syystä en vaaleaa leipää syö juuri lainkaan. Noh, heikkouteni onkin ruisleipä, ja kyllähän sen sitten tietää että perästä kuuluu. Mitä mieltä miehet on? Muuten olen naisellinen nainen, pukeudun tyylikkäästi ja saan kadulla miesten päät kääntymään. Mutta ei kait se haju niitä pois aja?

43

3626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • akak

      Sika on sika sukupuolesta riippumatta. Minä en huolisi piereskelevää naista. Menköön vessaan pieremään.

      • Suolikaasukas

        mutta hyvä niin... monet mukavat naiset jäävät meille fiksuille miehille :-)


      • yks nainen

        Olen muutamalta palstalta lukenut kommenttejasi, ja herää kysymys, että onko sulla mitään todellisuuden tajua? Todennäköisesti haluat jotain sellaista mitä ei ole olemassakaan, ja jos onkin et saa sitä. Ois kiva tietää, että minkä ikäinen tyyppi näitä kommentteja suoltaa?


      • puolestäni
        Suolikaasukas kirjoitti:

        mutta hyvä niin... monet mukavat naiset jäävät meille fiksuille miehille :-)

        Piereskelevät siat eivät meikäläistä kiinnosta.


      • Suolikaasukas
        puolestäni kirjoitti:

        Piereskelevät siat eivät meikäläistä kiinnosta.

        Sitten kehoitan häntä käymään lääkärissä tai apteekissa. Minulla onkin sen jälkeen perin mukava nainen, kun en ajanut häntä luotani pois tällaisen mitättömän ja parannettavissa olevan vaivan vuoksi =)

        Otan naisen vastaan sellaisena kuin hän on ja tällaisetkin vaivat voidaan parantaa. Ahdasmieliset ukonrähjät tekevät tässä suuren palveluksen minulle.


      • valitettavasti
        Suolikaasukas kirjoitti:

        Sitten kehoitan häntä käymään lääkärissä tai apteekissa. Minulla onkin sen jälkeen perin mukava nainen, kun en ajanut häntä luotani pois tällaisen mitättömän ja parannettavissa olevan vaivan vuoksi =)

        Otan naisen vastaan sellaisena kuin hän on ja tällaisetkin vaivat voidaan parantaa. Ahdasmieliset ukonrähjät tekevät tässä suuren palveluksen minulle.

        On etiketissä. Jos nainen ei osaa käyttäytyä sivistyneesti, niin siihen yksikään lääke auta.

        Voiko häntä edes sanoa naiseksi, jos se alkaa piereskelemään teatterissa tai ravintolassa?

        Te näköään sovitte yhteen hyvin, voitte makaa sohvalla ja vetää kaljaa pullosta ja kilpailla kumpi piereskelee äänekkäimmin.

        Mutta itse olen saanut toisenlaisen kasvatuksen.


      • Suolikaasukas
        valitettavasti kirjoitti:

        On etiketissä. Jos nainen ei osaa käyttäytyä sivistyneesti, niin siihen yksikään lääke auta.

        Voiko häntä edes sanoa naiseksi, jos se alkaa piereskelemään teatterissa tai ravintolassa?

        Te näköään sovitte yhteen hyvin, voitte makaa sohvalla ja vetää kaljaa pullosta ja kilpailla kumpi piereskelee äänekkäimmin.

        Mutta itse olen saanut toisenlaisen kasvatuksen.

        Katsos parisuhde on vakiintunut silloin kun kumpikin uskaltaa piereskellä toisen seurassa. Olet vain ahdasmielinen ja häpeät tällaisia luonnollisia asioita. Annoit muuten hyvän ajanvieteidean. Joululahjaksi voisi ostaa desibelimittarin ja sitten syödä jotain tulista ruokaa, ottaa kaljaa ja piereskellä naisen kanssa kilpaa... ei mikään huonompi ajatus. Voittaa se tuollaisen sivistyneen moukan elämän :D

        Minä en kyllä missään vaiheessa ole kehoittanut ketään piereskelemään julkisesti ääneen. Se on sopimatonta ja pieraistahan voi ilman ääntäkin. Kotona sitten parisuhteen vaikutuessa voi lasketella miten vain.


      • valitettavasti
        Suolikaasukas kirjoitti:

        Katsos parisuhde on vakiintunut silloin kun kumpikin uskaltaa piereskellä toisen seurassa. Olet vain ahdasmielinen ja häpeät tällaisia luonnollisia asioita. Annoit muuten hyvän ajanvieteidean. Joululahjaksi voisi ostaa desibelimittarin ja sitten syödä jotain tulista ruokaa, ottaa kaljaa ja piereskellä naisen kanssa kilpaa... ei mikään huonompi ajatus. Voittaa se tuollaisen sivistyneen moukan elämän :D

        Minä en kyllä missään vaiheessa ole kehoittanut ketään piereskelemään julkisesti ääneen. Se on sopimatonta ja pieraistahan voi ilman ääntäkin. Kotona sitten parisuhteen vaikutuessa voi lasketella miten vain.

        Jos et ymmärrä, että sivistämätöllä käytöksellä ole mitään tekemistä luonnollisuuden kanssa, niin ei voi mitään. Puolestani saat käyttäytyä kuin elukka, oma asiasi.


      • Suolikaasukas
        valitettavasti kirjoitti:

        Jos et ymmärrä, että sivistämätöllä käytöksellä ole mitään tekemistä luonnollisuuden kanssa, niin ei voi mitään. Puolestani saat käyttäytyä kuin elukka, oma asiasi.

        juuri niinkuin haluan... tästä eteenpäin myös osittan siksi kun se noin mukavasti näyttää ärsyttävän sinua :D

        Minun suolistoni ainakin saa olla helpottunut siitä että poistan kaasut huomaamattomasti aina tarvittaessa... aikaan tai paikkaan katsomatta. Säälin suolistoasi =P


      • valitettavasti
        Suolikaasukas kirjoitti:

        juuri niinkuin haluan... tästä eteenpäin myös osittan siksi kun se noin mukavasti näyttää ärsyttävän sinua :D

        Minun suolistoni ainakin saa olla helpottunut siitä että poistan kaasut huomaamattomasti aina tarvittaessa... aikaan tai paikkaan katsomatta. Säälin suolistoasi =P

        Että ärsytät minua? Päin vastoin, teen minulle palveluksen, mitä enemmän sun kaltaisia, Uuno Turhapuroja, sitä enemmän kysyntää herrasmiehille.


      • Suolikaasukas
        valitettavasti kirjoitti:

        Että ärsytät minua? Päin vastoin, teen minulle palveluksen, mitä enemmän sun kaltaisia, Uuno Turhapuroja, sitä enemmän kysyntää herrasmiehille.

        Se ei tee kenestäkään uunoa jos pieraisee huomaamattomasti julkisesti. Etsi sinä vessa pierua varten jos niin haluat.


      • akak
        yks nainen kirjoitti:

        Olen muutamalta palstalta lukenut kommenttejasi, ja herää kysymys, että onko sulla mitään todellisuuden tajua? Todennäköisesti haluat jotain sellaista mitä ei ole olemassakaan, ja jos onkin et saa sitä. Ois kiva tietää, että minkä ikäinen tyyppi näitä kommentteja suoltaa?

        En yleensä vastaa muiden kirjoituksiin jotka koskevat minua henkilönä mutta tekstisi on niin tanakkaa, että teen poikkeuksen.

        Olet lukenut kommenttejani? Sepä hyvä, jatka vain samaan malliin, voit ehkä jopa oppia jotain. Olet muutenkin kiinnostunut minusta? Minä haluaisin myös tietää sinusta jotain. Minkä väriset silmät ja hiukset sinulla on? Entä yleinen olemuksesi? Oletko tunneälykäs? Tällaisia kysymyksiähän sinä haluaisit ehkä kuulla?

        Koska olen mies haluaisin kuitenkin oikeasti kysyä sinulta: Minkä ikäinen olet? Oletko ylipainoinen? Onko sinulla pentuja ennestään? Oletko hiljainen vai v*ttumainen? Minkälainen olet sängyssä? Mikä olet kiinalaisessa horoskoopissa, lehmä ehkä?

        Onkohan meillä loppujen lopuksi kuitenkaan kovin paljon yhteistä? Sinun tyyppiset ämmät kun eivät meikäläiseen yleensä kolahda yhtään. Jaksamisia kuitenkin kovasti sulle ja pusuhali.


      • pölölle
        akak kirjoitti:

        En yleensä vastaa muiden kirjoituksiin jotka koskevat minua henkilönä mutta tekstisi on niin tanakkaa, että teen poikkeuksen.

        Olet lukenut kommenttejani? Sepä hyvä, jatka vain samaan malliin, voit ehkä jopa oppia jotain. Olet muutenkin kiinnostunut minusta? Minä haluaisin myös tietää sinusta jotain. Minkä väriset silmät ja hiukset sinulla on? Entä yleinen olemuksesi? Oletko tunneälykäs? Tällaisia kysymyksiähän sinä haluaisit ehkä kuulla?

        Koska olen mies haluaisin kuitenkin oikeasti kysyä sinulta: Minkä ikäinen olet? Oletko ylipainoinen? Onko sinulla pentuja ennestään? Oletko hiljainen vai v*ttumainen? Minkälainen olet sängyssä? Mikä olet kiinalaisessa horoskoopissa, lehmä ehkä?

        Onkohan meillä loppujen lopuksi kuitenkaan kovin paljon yhteistä? Sinun tyyppiset ämmät kun eivät meikäläiseen yleensä kolahda yhtään. Jaksamisia kuitenkin kovasti sulle ja pusuhali.

        joopa joo. olet taas yksi tollainen naurettava mies joka todella uskoo ettei naiset esim. käy vessassa. et taida tolla asenteella koskaan päästä siihen pisteeseen missä todella käsitellään tunteita ja ollaan juuri sellaisia kuin ollaan ja kunnioitetaan ja tuetaan kumppania niin hyvässä kuin pahassa EI TODELLAKAAN TUOMITA.
        jatkappa vain kirjoituksiasi ja käytä aikaasi missä sitten oletkin peiliin ja omaan napaan tuijottamiseen. SIINÄ VARMASTI OLET MESTARI.


    • jokujostainmuualta

      Piereskelyyn löytyy lääkkeitä Otappa asiasta selvää
      Piereskelevä ihminen on vastenmielinen

      • Suolikaasukas

        Ei saa pierua pidättää, eikä nurinniskoin lähettää, saapi taudin tahallaan. Kaikki piereskelevät joten ilmeisesti kaikki ovat mielestäsi vastenmielisiä. Kyllä jokainen aikuinen ihminen osaa pieraista äänettömästi jos yrittää.

        Jos näitä piereskeleviä naisia boikotoivia miehiä on enemmänkin niin sittenhän minäkin voin löytää oman naisen kun ei muille kelpaa. Jos kyse on pahasta suolistokaasuongelmasta niin kehoitan häntä menemään apteekkiin ja elämme onnellisina yhdessä päästellen toisinaan romanttisia pieruja :D


      • jokujostainmuualta
        Suolikaasukas kirjoitti:

        Ei saa pierua pidättää, eikä nurinniskoin lähettää, saapi taudin tahallaan. Kaikki piereskelevät joten ilmeisesti kaikki ovat mielestäsi vastenmielisiä. Kyllä jokainen aikuinen ihminen osaa pieraista äänettömästi jos yrittää.

        Jos näitä piereskeleviä naisia boikotoivia miehiä on enemmänkin niin sittenhän minäkin voin löytää oman naisen kun ei muille kelpaa. Jos kyse on pahasta suolistokaasuongelmasta niin kehoitan häntä menemään apteekkiin ja elämme onnellisina yhdessä päästellen toisinaan romanttisia pieruja :D

        Ei siinä piarun äänessä mitään vaan siinä löyhkässä
        Se kammottava paskanhaju :)


    • Suolikaasukas

      No mitä se haittaa... päästelet vaan äänettömästi niin minä en välittäisi ollenkaan ja vakiintuneessa suhteessahan ei haittaa vaikka kotona piereskellään yhdessä äänekkäästi. Sehän on vain hupaisaa :-)

      • pierukankaan eenokki

        Ne "savannipierut" vasta löyhkääkin ja rajusti
        Kyllä tilaa löytyy kunhan niitä päästelee


    • nainen

      kova olen paukuttelemaan minäkin, tiedä sitten mistä aina kertyykin sitä kaasua suolistoon!
      Hoitotyön opettajani (aivan mahtava, kunnioitettava ihminen) sanoi joskus, että pitää pierasta jos pierettää - muuten muuttuu myrkyksi sisuksissa. olen sitten hänen neuvoaan toteuttanut käytännössä.

      Mieheni on pakko kommentoida (ihastuneesti) kaikkia pieruja, joita päästän. Siitä on tullut herralle oikein iltojen huvitus. Ei tunnu häntä ainakaan häiritsevän.

      ...toki jos kovasti haisee, niin eihän se kivaa ole kenellekään...

      • mies25v

        Ei minkäänlaista kulttuuria tai käyttöstapoja. En ymmärrä miten joku voi sietää niin sivistymätöntä naista.


      • Suolikaasukas
        mies25v kirjoitti:

        Ei minkäänlaista kulttuuria tai käyttöstapoja. En ymmärrä miten joku voi sietää niin sivistymätöntä naista.

        toisia tällaiset elämän luonnolliset asiat eivät häiritse. Luulisi sinunkin jo sen tajuavan jos kerran 25v väität olevasi. Onhan se tietysti hieman harmillista mutta aina voi hakeutua lääkäriin.

        Lieneekö tämä pierukin jonkinlainen tabu nykyaikana, jota hävetään kuten seksiä ennenvanhaan.

        Se on muuten ihan tosiasia vielä että jos pidättelee pierua niin ei se suolistolle hyväksi ole. Niitä voi opetella päästämään äänettömästi. Nythän on tullut markkinoille joku pierufiltteri että hommaat piereskeleville ihmisille sellaisia joululahjaksi jos noin kovasti häiritsee :D


      • Suolikaasukas

        Opettele päästelemään äänettömiä niin kukaan ei huomaa. Kannattaa kuitenkin käväistä lääkärillä, sillä ei ole suolistolle normaalia tuottaa runsaasti kaasua vuorokauden aikana tai ostat sellasen pierufiltterin :-)


      • mies25v
        Suolikaasukas kirjoitti:

        toisia tällaiset elämän luonnolliset asiat eivät häiritse. Luulisi sinunkin jo sen tajuavan jos kerran 25v väität olevasi. Onhan se tietysti hieman harmillista mutta aina voi hakeutua lääkäriin.

        Lieneekö tämä pierukin jonkinlainen tabu nykyaikana, jota hävetään kuten seksiä ennenvanhaan.

        Se on muuten ihan tosiasia vielä että jos pidättelee pierua niin ei se suolistolle hyväksi ole. Niitä voi opetella päästämään äänettömästi. Nythän on tullut markkinoille joku pierufiltteri että hommaat piereskeleville ihmisille sellaisia joululahjaksi jos noin kovasti häiritsee :D

        Toisen henkilön epäkunnioitus on kaikkea muuta kuin luonnollinen asia. Yleensä lapsille opetetaan etiikkaa ja käyttäytymistavat, koska olemme ihmisiä, emme eläimiä, joten pitäisi käyttäytyäkin kuin ihmiset. Nämä luonnolliset asiat hoidetaan miesten tai naistenhuoneista, eikä toisen henkilön läsnäollessa.


      • Suolikaasukas
        mies25v kirjoitti:

        Toisen henkilön epäkunnioitus on kaikkea muuta kuin luonnollinen asia. Yleensä lapsille opetetaan etiikkaa ja käyttäytymistavat, koska olemme ihmisiä, emme eläimiä, joten pitäisi käyttäytyäkin kuin ihmiset. Nämä luonnolliset asiat hoidetaan miesten tai naistenhuoneista, eikä toisen henkilön läsnäollessa.

        Minä en ainakaan mene vessaan pierun vuoksi kun osaan päästää sen ilman ääntäkin. Jos joku hajua ihmettelee niin se on hänen ongelmansa... ei minun. Opetan omille lapsilleni, ettei piereskelyssä ole mitään sen kummempaa kuin kusella käymisessä tai paskantamisessa. Ero on vain siinä että pierun voi päästää missä vain jos osaa tehdä sen hiljaa.


      • valitettavasti
        Suolikaasukas kirjoitti:

        Minä en ainakaan mene vessaan pierun vuoksi kun osaan päästää sen ilman ääntäkin. Jos joku hajua ihmettelee niin se on hänen ongelmansa... ei minun. Opetan omille lapsilleni, ettei piereskelyssä ole mitään sen kummempaa kuin kusella käymisessä tai paskantamisessa. Ero on vain siinä että pierun voi päästää missä vain jos osaa tehdä sen hiljaa.

        Että luonnolliset asiat tehdään vessassa, niin kiinteässä, nestemäisessä kuin kaasumuodossa? Olet siis näitä jotka ovat saaneet vapaan kasvatuksen? Säälin sinua.


      • Suolikaasukas
        valitettavasti kirjoitti:

        Että luonnolliset asiat tehdään vessassa, niin kiinteässä, nestemäisessä kuin kaasumuodossa? Olet siis näitä jotka ovat saaneet vapaan kasvatuksen? Säälin sinua.

        sääliäsi minuun. Tuskin kukaan lähtee pierun takia etsimään lähintä vessaa... liikaa vaivaa metaanikaasun vuoksi. Pieren siellä missä pieren. Menitkö sinä armeijassakin aina vessaan piereksimään kun muut laskivat tulemaan missävain ilman sen kummempaa stressiä?


      • valitettavasti
        Suolikaasukas kirjoitti:

        sääliäsi minuun. Tuskin kukaan lähtee pierun takia etsimään lähintä vessaa... liikaa vaivaa metaanikaasun vuoksi. Pieren siellä missä pieren. Menitkö sinä armeijassakin aina vessaan piereksimään kun muut laskivat tulemaan missävain ilman sen kummempaa stressiä?

        Jos hoidat muutkin tarpeet julkisilla paikoilla, tänäänkin yksi vapaan kasvatuksen saanut kusi Mannerheimintiellä suoran ravintolan ikkunaan, kun sisällä ihmiset yrittivät syödä.

        Onhan aina ollut ihmisiä jotka käyttäytyvät kuin elukat.


      • Suolikaasukas
        valitettavasti kirjoitti:

        Jos hoidat muutkin tarpeet julkisilla paikoilla, tänäänkin yksi vapaan kasvatuksen saanut kusi Mannerheimintiellä suoran ravintolan ikkunaan, kun sisällä ihmiset yrittivät syödä.

        Onhan aina ollut ihmisiä jotka käyttäytyvät kuin elukat.

        sanonut missään vaiheessa tukevani julkista kuseskelua keskustassa saati paskantamista. Pieru on vähän eri asia koska se on kaasumaista eikä se aiheuta sotkua tai ympäristöhaittoja. Tosin metaani on merkittävä kasvihuoneilmiötä aiheuttava kaasu mutta silloin on aivan sama missä pieree kun ilmakehään se silti päätyy. Paska ja kusi ovat kiinteätä ja näinollen olisi epähygieenistä virtsata tahi ulostaa keskustassa tai muuten julkisella paikalla.


      • ilmava nainen
        mies25v kirjoitti:

        Ei minkäänlaista kulttuuria tai käyttöstapoja. En ymmärrä miten joku voi sietää niin sivistymätöntä naista.

        Sivistyksellä, kulttuurilla ja piereskelyllä ei ole MITÄÄN tekemistä keskenään!

        Toisilla sitä kaasua vaan kertyy herkemmin, ja pakko ne on pois päästää tai tulee masu tosi pipiksi.


      • uki
        mies25v kirjoitti:

        Toisen henkilön epäkunnioitus on kaikkea muuta kuin luonnollinen asia. Yleensä lapsille opetetaan etiikkaa ja käyttäytymistavat, koska olemme ihmisiä, emme eläimiä, joten pitäisi käyttäytyäkin kuin ihmiset. Nämä luonnolliset asiat hoidetaan miesten tai naistenhuoneista, eikä toisen henkilön läsnäollessa.

        Voi hellanduudeli, nyt tuli tapakasvatusta oikein tuutin täydeltä!!


      • Anonyymi
        Suolikaasukas kirjoitti:

        Minä en ainakaan mene vessaan pierun vuoksi kun osaan päästää sen ilman ääntäkin. Jos joku hajua ihmettelee niin se on hänen ongelmansa... ei minun. Opetan omille lapsilleni, ettei piereskelyssä ole mitään sen kummempaa kuin kusella käymisessä tai paskantamisessa. Ero on vain siinä että pierun voi päästää missä vain jos osaa tehdä sen hiljaa.

        Mistä tällainen piarukulttuuri on alkanu, nykyään haisee jopa stadissa, kuin olisi lehmihaasiossa!


    • kotipaukuttelija (n)

      Alkuperäinen kirjoittaja tarkoitti uskoakseni kotona piereskelemistä. Meillä on kotona opetettu, että julkisilla paikoilla ei piereskellä (ei ääneen eikä äänettömästi) ellei sitten vahingossa karkaa, mutta kotona saa päästellä vapaasti. On se nyt vähän helvetin kamalaa jossei edes omassa kotonaan saa paukutella! Tekopyhää sievistelyä...

      Piereskely on hauskaa! Haju ei tietenkään aina muita hirvittävästi naurata, mutta silloin siitä voikin heittää herjaa (esim. "onko sun sisälle kuollut orava?"). Jos ääni on hassu, on sitä hauska nauraa koko perheen voimin.

      • werita

        Jos olemme syömässä kotona yhdessä ja toinen alkaa piereskelemään, niin kyllä tämä henkilö saa lähteä miltei heti ruokapöydästä, eikä takaisin tuloa ole, ennen kuin oppi käyttäytymän.

        Tai sitten jos olemme katsomassa videoita, ja toinen alkaa haisemaan, niin sama juttu silloinkin. Se on epäkunnioitusta muita kohtaan.


    • Tussutteluja

      Piereminen on luonnollista mutta valitettavasti epämiellyttävää ympäristölle. Oikealla ruokavaliolla ei niitä kaasuja niin helposti/paljoa muodostukaan joten kannattaa kokeilla. Itse en pidä miehistä jotka tekevät pieremisestään numeron ja paukuttelevat sydämensä kyllyydestä joko kotona tai julkisesti, enkä kyllä naisistakaan (itse nainen). Parempi jos ehtii vessaan tai ulos. Yksin kotona ollessa on eri juttu.

      Se vasta noloa on jos sattuu paukku pääsemään rakastellessa (näinkin päässyt käymään).

      • ei piereskely ole...

        Korjaus edelliseen tekstiini: ei piereskely tee naisesta naisetonta.


    • pieru ei ole sivistyksen mitta

      Minulla on myös sama vika. Yritän katsoa aina mitä suuhuni laitan eli ei siis leipää eikä maitotuotteita eikä myöskään mitään rasvassa paistettua. Joskus vaan pierettää, mutta on katsottava sellainen paikka, jossa voi niin tehdä. Mutta pakko on ihmislapsen päästellä, vaikka olisi miten hieno ja sivistynyt olevansa. Ei piereskelemättömyys tee naisesta naisetonta.

      Hyvässä suhteessa kumppani kyllä hyväksyy pikkupiereskelyt, ei siitä kannata numeroa nostaa. "Se, joka pierunsa pidättää siin on muutakin vilppii."

    • rennosti kotona

      Meillä kyllä kotona kaksin piereskellään ihan vapaasti, tosin ei ruokapöydässä eikä seksin aikana. Asuisin yksin, jos en kotonani saisi vapaasti olla.

      Meillä ei kyllä juurikaan haista. Kun syö terveellisesti eikä suotta pidättele pierujaan, niin vatsa toimii suht hyvin eikä pääse suolensisältö kauaa hajua keräämään. Kuitu se pierettää, mutta väliäkös sillä.

      Meillä myös käydään kusella usein vessan ovi auki, isommalla hädällä pistetään ovi kiinni oman rauhan vuoksi. Vatsan toiminnasta puhutaan vapautuneesti.

      Turhat tabuaiheet ihmiskropan luonnollisessa toiminnassa aiheuttavat vain ahdistusta ja hankaloittavat yhteiselämää. Sitten kun ollaan ihmisten ilmoilla, niin sitten kanssa käyttäydytään sen mukaan asiallisesti.

    • Kaasua

      Hei.

      Kaikki "rupsuttelee" joskus. Luonnollista.
      se helpottaa. Se joka pierun pidättää saa vaivat pitää itsellään.

      Iloista Joulua.

    • naapuri

      Kylläpä tän foorumin miehet on todella ahdasmielisiä ja tiukkapipoista sakkia. Oikein siveyden sipuleita. Tungettu tulppa persauksiin niin tiukkaan, ettei äänikään pihahda. Jokainen meistä pierii, aivan jokainen. Ja jos ei pieris, niin silloin pitäisi jo huolestua. Silloin juuri kannattais käydä tutkituttamassa takapuolensa.

      • muita

        Piereskele jos haluat, mutta älä pakota muita haistamaan paskojasi ja kuuntelemaan paukkuja. Pitäisi edes vähän kunnioita muita.


    • Haisuli

      siis tosinainen ei piere eikä pasko se on luonnotonta ja jumalaa vastaan sanon minä, mutta valitettavasti maailma on epäoikeuden mukainen aaaarrggh--uu that smell..

    • ml45pk

      Kannattaisi jättää pienet välipalat pois ja syödä oikein kunnon ateria parikertaa päivässä,eikä missään tapauksessa saa mennä pitkälleen ruokailun jälkeen ei ainakaan puoleentuntiin.
      Sitten voi kokeilla laimentaa vatsahappoja vaikka vedellä kokeile ensin 1,2 tai 3 lasillista ja katso mikä vesimäärä sopii sinulle.
      Hyvää Joulua sinulle

    • Anonyymi

      Itse olen pierupussi, en pidä ominaisuudesta mutta en myöskään peittele sitä ja minun puolestani nainen saa piereskellä ja haista siinä missä minäkin. En tee sääntöjä joita en itse pysty täyttämään. Mautonta olisi ehkä pierukisa tai kunnioittamattomuus (vaikka piereskellä suoraan toisen naamalle) yms perseily. Vatsa toimii niinkuin toimii ja sillä on seurauksesa, eletään asian kanssa.

      Se että asiasta väännetään huumoria on ok, kunhan sen tarkoitus ei ole lietsoa hurjempaan paukutteluun itsetarkoituksena.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe