Parisuhde länsimaissa, varoittavat esimerkit

Ikis__M

Tällainen se on länsimaisen miehen kohtalo länsimaisen naisen kanssa:

http://www.stara.fi/2015/06/07/mies-yllatti-vaimon-unelmakeittiolla/

Pullea nainen on viettänyt mukavan viikon lomailemalla, epäilemättä entisestäänkin pullukoituen, ja kun palaa lomalta ei aisurimiehen vaivannäkö ja uhraukset paina missään kun kaikki ei olekaan juuri niin kuin pullukka haluaa.

Tuota uravaimon miestäkin (ja lapsia) ähän käy sääliksi:

http://www.iltalehti.fi/tosielamaa/2015060519713669_ir.shtml

"Ilmoitin saman tien, että en välttämättä halua koskaan lapsia. Hänen oli hyväksyttävä se, mikäli tahtoi suhteen kanssani."

Eukko tuntuu olevan oikein ylpeä saavutuksistaan, itkeeköhän se jossain vaiheessa kun ei tullut oltua lasten kanssa enemmän silloin kun ne oli vielä lapsia? Veikkaan että ainakaan kovin lämpimäksi ei pääse äitsiuhde kehittymään tuolla tavoin.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5t6y

Kyllä isommat hankinnat perheeseen tehdään yhteisellä päätöksellä. Miehen täytyy olla hullunrohkea tai vain hullu jos hankkii vaimolle keittiön omin päin.
      Toisessa jutussa ovat vain perinteiset roolit vaihtaneet paikkaa. Kukaan ei koskaan valita kun äijät tekevät uraa eivätkä ole kotona lapsiensa kanssa. Kaipa ne mukulat tarvitsisivat isän läsnäoloa niissä perinteisemmissä perheissä siinä missä tässä perheessä ehkä kaivataan äidin läsnäoloa.

• huhuh

Kylläpä oli kiittämätön uuden keittiön saaja. Ei voi kuin ihmetellä nykyajan minä, minä nuoria naisia. Onneksi oma tyttäreni ei ole samanlainen.

• Ensinnäkään minä en menisi keittiöremonttia tekemään ilman, että siitä on vaimon kanssa ensin keskusteltu. Siksi toisekseen en ymmärrä, mikä naiseuden mitta se on, että haluaa lapsia. Ei kaikki miehetkään halua.

Tosin olen aina ihmetellyt, miksi joidenkin on pakko saada kaikki elämässään. Pakkoko on tehdä monta lasta, jos on urasuuntautunut ihminen. Toisekseen en ymmärrä, miksi lapsilla pitää olla niin helvetin monta harrastusta, mihin vanhempien tarvitsee osallistua.

• Uusi keittiö, ura, ja lapset ovat kaikki turhia asioita.

• vajakkinro4

Toteaa elämäänsä katkeroitunut peräkammarirunkkari.

• atm25

Tuollaisia naiset aina ovat. Naiset arvostaa vain jännämiehiä.

• 7ja8

Kannattaa ehkä lukea se videon kuvaus läpi ennen riehaantumista...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1157
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      39
      584
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      548
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      512
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      504
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe