Erostamme on kulunut vasta kuukausi. Olen palavan ihastunut edelleen, mutta en tahdo jatkaa suhdetta tämän miehen kanssa.
Mies ehdotti nyt kahdenkeskistä tapaamista. Tiedän, että haluan häntä ja hän minua, ja tapaaminen johtaisi seksiin, aivan varmasti. Muuten se olisi pettymys:D
Mutta en oikein tiedä mitä ajatella. En tiedä olisiko se hyvä juttu vai ei. Toisaalta - nyt vielä voisi nauttia, en tiedä milloin olen seuraavan kerran palavan ihastunut... Toisaalta tuntuu, että se likaisi jotenkin suhteemme muiston.
Mitä mieltä te olette seksistä eron jälkeen? Voiko sen nähdä kauniina?
Mitä mieltä olet seksistä eksän kanssa?
Emmin1
1
64
Vastaukset
- Elämäjatkuu3
Ihan turhaan vaan pitkität sillä sitä teidän eroprosessia. Ei kannata veivata sitä suhdetta edestakaisin ,jos tiedät, ettet halua jatkaa suhdetta. Kannattaa olla mieluummin pitämättä yhteyttä ja käydä se ero tunnetasolla läpi. En usko, että olet mitenkään ihastunut ainoastaan himon sokaisema. Oma on asiasi, mutta ei ole oikein sitä toistakaan osapuolta kohtaan, jos hän haluaakin tavata siksi, että haluaa jatkaa seurustelusuhdettanne ja sinä itse pelkän seksin vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1435930
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2704998Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400002733627- 122081
- 1661776
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1901710- 1041343
Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii2281327Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj1021235- 621205