saako pikkuserkkuun koskea?

heheh22

joo elikkä en tunne tätä vielä melkeempä yhtään. Hän on mua 3v vanhempi. Mitäköhä se aattelis jos menisin vähä jutskailee? :) ja siis oon nykyää kiinnittäny sen ulkonäköön huomioo ja ehkä pikkusen ihastunut sen myötä... Mutta niin kertokaa, uskallanko mennä juttelee vai jätänkö asian siihe? ja jos siitä tulis jotain nii olisko se ihan normaalia olla pikkuserkkunsa kanssa? :)

7

229

Äänestä

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies23VE

En tiedä saako, itse käyn kuumana pikkuserkkuni äitiin.
      Hän tietää sen ja on sujut asian kanssa (kai, ei mitään negatiivista ole sanonut/antanut ymmärtää ja lähes päivittäin viestittelemme).
      Kiellettyä se on mielestäni mutta varmaan siksi se onkin niin kiinnostavaa.
      Itse en rohkene "ensi askelta" ottaa, hän saa tehdä aloitteen jos haluaa.

• Superi

Ala lestoksi ni saat painaa vaikka pikkusiskoas .

• viimoinenaitohäjy

serkkulikka on tosi herkku.panen säännöllisesti ja huolella

• Magisteri

Pikkuserkkuun saa koskea, jos pikkuserkku antaa luvan, muuten se on ahdistelua. Jos pysyvämpää suhdetta ajattelet, niin serkku on lähin sukulainen, jonka kanssa saa avioitua.

• hijuy

Antakaa suvun olla rauhassa, siitä ei hyvää seuraa. Kyllä vapaita ihmisiä löytyy pilvin pimein.
      Näihin perheisiin syntyy huomattavan paljon sairaita lapsia, ottaen huomioon että eihän kovin paljon sukulaisliittoja ole.
      Suvun kanssa ollaan ystäviä, tuttuja, mutta ei koskaan rakastavaisia.

• yrreyeryr

Vai niin,perustelepa, miksei siitä seuraisi hyvää, kiitos.

• Tarjaaaa

Miten niin suvun kanssa ei koskaan olla rakastavaisia? Eihän tuo pidä paikkaansa, vai tarkoitatko, että mielestäsi suvun kanssa ei saisi olla rakastavaisia? Olen eri mieltä. Lisäksi seksi ja lasten hankkiminen ovat kaksi eri asiaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      57
      1608
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      364
      1151
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      132
      918
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      13
      732
    5. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      612
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      588
    7. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      90
      548
    8. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      45
      519
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      45
      498
    10. Mies Naiselle pyydän...

älä satuta minua.
      Ikävä
      44
      456
    Aihe