saako pikkuserkkuun koskea?

heheh22

joo elikkä en tunne tätä vielä melkeempä yhtään. Hän on mua 3v vanhempi. Mitäköhä se aattelis jos menisin vähä jutskailee? :) ja siis oon nykyää kiinnittäny sen ulkonäköön huomioo ja ehkä pikkusen ihastunut sen myötä... Mutta niin kertokaa, uskallanko mennä juttelee vai jätänkö asian siihe? ja jos siitä tulis jotain nii olisko se ihan normaalia olla pikkuserkkunsa kanssa? :)

7

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies23VE

En tiedä saako, itse käyn kuumana pikkuserkkuni äitiin.
      Hän tietää sen ja on sujut asian kanssa (kai, ei mitään negatiivista ole sanonut/antanut ymmärtää ja lähes päivittäin viestittelemme).
      Kiellettyä se on mielestäni mutta varmaan siksi se onkin niin kiinnostavaa.
      Itse en rohkene "ensi askelta" ottaa, hän saa tehdä aloitteen jos haluaa.

• Superi

Ala lestoksi ni saat painaa vaikka pikkusiskoas .

• viimoinenaitohäjy

serkkulikka on tosi herkku.panen säännöllisesti ja huolella

• Magisteri

Pikkuserkkuun saa koskea, jos pikkuserkku antaa luvan, muuten se on ahdistelua. Jos pysyvämpää suhdetta ajattelet, niin serkku on lähin sukulainen, jonka kanssa saa avioitua.

• hijuy

Antakaa suvun olla rauhassa, siitä ei hyvää seuraa. Kyllä vapaita ihmisiä löytyy pilvin pimein.
      Näihin perheisiin syntyy huomattavan paljon sairaita lapsia, ottaen huomioon että eihän kovin paljon sukulaisliittoja ole.
      Suvun kanssa ollaan ystäviä, tuttuja, mutta ei koskaan rakastavaisia.

• yrreyeryr

Vai niin,perustelepa, miksei siitä seuraisi hyvää, kiitos.

• Tarjaaaa

Miten niin suvun kanssa ei koskaan olla rakastavaisia? Eihän tuo pidä paikkaansa, vai tarkoitatko, että mielestäsi suvun kanssa ei saisi olla rakastavaisia? Olen eri mieltä. Lisäksi seksi ja lasten hankkiminen ovat kaksi eri asiaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1262
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      911
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      342
      729
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      116
      680
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      52
      670
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      646
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      615
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56