Pohjolan sanomien yhdistämisestä:
https://www.youtube.com/watch?v=jouGBhmAzR0
Hitler kuulee Lapin Kansan ja
10
<50
Vastaukset
- Posarin_lukija
Tuo on hyvä! Mitäs alma media tuohon sanoo...
- cxbxbbxf
Scheisse!
- paikallinen
AhmedKhaheli kirjoitti:
Varmaan kohta lakkauttavat Lounais-Lappi lehdenkin.
Niin samaa Alma Mediaahan sekin lehtinen on. Mitä jää jäljelle?
Ehkäpä tämä http://kemitornio.fi/fi/
- simoskalainen
Kyllä Posari on mennyt surkeaksi yhdistetyn lehden myötä. Suurin osa mainoksista Rovaniemen aluetta koskevia. En aio uudistaa tilausta, Lonari riittää.
- asfgasgeqgetgr
Asun väliaikaisesti Rovaniemellä ja väitän että meleko paska paikka tämä on KAIKILLE muille paitsi kunnan ja valtion suojatyöpaikoissa lusmuileville usein kovapalkkaisille virkanaisille ja -miehille. Suojatyöpaikkoja ovat mielestäni myös Lapin yliopiston - hurjasti ylipalkatut - professorien ja muun höpölöpö-porukan työt! Lapin yliopisto oikeasti ei tuota mitään lappilaisia, suomalaisia tai muita maapallon asukkaita hyödyttäviä asioita!
- Olet-oikeassa---
asfgasgeqgetgr kirjoitti:
Asun väliaikaisesti Rovaniemellä ja väitän että meleko paska paikka tämä on KAIKILLE muille paitsi kunnan ja valtion suojatyöpaikoissa lusmuileville usein kovapalkkaisille virkanaisille ja -miehille. Suojatyöpaikkoja ovat mielestäni myös Lapin yliopiston - hurjasti ylipalkatut - professorien ja muun höpölöpö-porukan työt! Lapin yliopisto oikeasti ei tuota mitään lappilaisia, suomalaisia tai muita maapallon asukkaita hyödyttäviä asioita!
JA VAIN SITÄ, KIITOS.
Saatanan loiset pitää kuljettaa hevonvittuun Suomesta.
- Tuon-lienee-tehnyt
almamedia...
- Mitä-helvettiääää
Eikö aloittajalla ole edes omaa sanomalehteä ? Veikkaan ettei sillä myöskään ole omaa akkaa.... Lainavehkeillä koko paskaukko.
- satapilkkua
Totuttelua vaatii tämä uusi Lapin Sanomat, enemmän on luettavaa, se on totta, mutta vähemmän ke-to alueelta, rovaniemen asiat ovat sen verran outoja, etteivät kiinnosta, voip olla että tulevat ajanmyötä tututuiksi, avartaa maailmankuvaa jotkut pöykkölän kärhämät, vaikka eivät itseä kosketakaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882148
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161331ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj191245- 351116
- 261078
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3231061- 781013