Ällöttävät vanhat äijät jotka vikittelee nuoria N

Yäääääk

Siis onko olemassa mitään ällömpää kuin vanha äijä, joka ei ole kasvanut aikuiseksi vaan yrittää vielä jotain parikymppisiä misuja? Oikeesti!

hjsgdjowqhgfyuesiwwuhw

121

3567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyipoisjoo

      Varsinkin kun ei meinaa tajuta että ei kiinnosta. Sellaiset perskärpäsinä hyörivät ukkelit, hyi hitto! Eivätkö he ymmärrä että vaikka heitä kiinnostaa nuoret naiset niin vietävästi, niin tunne ei ole molemminpuolinen. Jos on jotain maksullista saanutkin niin haloo, se on maksullinen! Ei kukaan halua vapaaehtoisesti olla elähtäneen ukkelin kanssa.

      • ahdistelijat-yök

        ei ne elähtäneet ukkelit kiinnosta keski-ikäistäkään joak pitänyt itsestään huolta. Yököttävää kuulla kaikenlaisia suoria ehdotuksia. Kuolatkoon rauhassa jos haluavat mutta pitäkööt suunsa kiinni.


      • suomalainen nuori ja keski ikäinen nainen on mennyt omissa mielikuvituksissaan ja ajatusmaailmassaan niin itserakkaaksi että näkee itsensä erinomaiseksi ja kuvittelee sairaalloisesti vanhempien miesten juttuja. Kuvittelevat että ikääntynyt yksin asuva mies haluiais yli 60v riipputissistä ja jutikoitunutta naesta yhdessä olemaan. Ei minuakaan kiinnosta tipaakaan yli 60v riipputissinen nainen joka lässyttää vaan lapsenlapsistaan, ja on jakelemassa nuorten naisten tavoin kuolemattomia mielipiteitään. Mieluusti yksin elän ja nautin ulkolaisista nuorista naisista jotka ei nokkaansa nostele.


      • kerronsulle
        juovikas.k kirjoitti:

        suomalainen nuori ja keski ikäinen nainen on mennyt omissa mielikuvituksissaan ja ajatusmaailmassaan niin itserakkaaksi että näkee itsensä erinomaiseksi ja kuvittelee sairaalloisesti vanhempien miesten juttuja. Kuvittelevat että ikääntynyt yksin asuva mies haluiais yli 60v riipputissistä ja jutikoitunutta naesta yhdessä olemaan. Ei minuakaan kiinnosta tipaakaan yli 60v riipputissinen nainen joka lässyttää vaan lapsenlapsistaan, ja on jakelemassa nuorten naisten tavoin kuolemattomia mielipiteitään. Mieluusti yksin elän ja nautin ulkolaisista nuorista naisista jotka ei nokkaansa nostele.

        Ööh... eikös tuon sinun kirjoituksen perusteella se ikääntynyt mies ole mennyt itserakkaaksi ja sairaalloiseksi kuvitelmineen. Voi miten surullista että käännät asian ihan päälaelleen.

        Ne nuoret naiset ulkomailla eivät ole vanhojen miesten perässä muuta kuin paremman elämän toivossa. Herää! Eivät ne erityisesti vanhoista miehistä perusta, ellei ole se toivo huolettomasta elämästä. Tuskin nimittäin on kyse mistään normaalioloista saati hyvistä oloista olevista nuorista naisista. Kyllä ne sielläkin ulkomailla haluaisivat nuoret miehet, mutta kun elinolot on köyhät, joutuu tyytymään ja jopa etsimään vanhoja miehiä elättämään.


      • Anonyymi
        juovikas.k kirjoitti:

        suomalainen nuori ja keski ikäinen nainen on mennyt omissa mielikuvituksissaan ja ajatusmaailmassaan niin itserakkaaksi että näkee itsensä erinomaiseksi ja kuvittelee sairaalloisesti vanhempien miesten juttuja. Kuvittelevat että ikääntynyt yksin asuva mies haluiais yli 60v riipputissistä ja jutikoitunutta naesta yhdessä olemaan. Ei minuakaan kiinnosta tipaakaan yli 60v riipputissinen nainen joka lässyttää vaan lapsenlapsistaan, ja on jakelemassa nuorten naisten tavoin kuolemattomia mielipiteitään. Mieluusti yksin elän ja nautin ulkolaisista nuorista naisista jotka ei nokkaansa nostele.

        Hahaa unta näet,naurettavaa!


    • Oldshcool

      Näin vain on ,on ollut aina.Mies ei huomaa vanhentuneensa,kyllästyy vaimoonsa joka on hänen silmissään vanha ja niinpä hän luulee saavansa nuoren naisen:)

      • Anonyymi

        Vittuako sen väliä, rakastuuko nainen ukkoon tai Ukon rahoihin


    • Pilluuuu

      Pilluuaa pilluuuaaa

    • pillunpillua

      Pilllua pillua pillua pillua!!!!

    • parikymppinennainen

      Mielipiteensä kullakin :) itse otan kohteliaisuutena. Saattaisin jollekulle lämmetäkin jos olisin vapaa.

      • Heinolanreiska

        Heh, luuletko olevasi vakaasti varattu...? buhahahaha


    • jupinajupina

      Kaikista pahimpia on ne, jotka kuvittlee etuoikeudekseen kähmiä tuosta vaan. Ällöttävää käytöstä.

    • aikuinen_40v

      Onko sua yritetty? Kuitenkin nuori kiinteä nainen on haluttavampi kuin tuulitakkimimmi.

      • hyllyyypyllyyy

        Ei ne nuoretkaan nyt aina niin kiinteit oo melkosia heseperseitä on paljon.Vastaavasti hyvinsäilynyt tyylikäs leidi voittaa mennen tullen.


    • läsämies

      Valitettavasti miehen silmä ei väsy ihailemaan naiskauneutta, vaikka näkö ja erityisesti oma ulkonäkö huononee vuosien saatossa.
      Samaa ei voi sanoa suomalaisnaisista, jotka luulevat iästä ja ulkonäöstä riippumatta aina liian suuria itsestään.

      Minulla on paksu lompakko ja Rols Royce, millä ajelutan itseäni.
      Ei ole pulaa nuorista ja kauniista naisista, vaikka olenkin pieni , hikinen ja paksu vanha äijänpöllykkä. Mutta minäpä annankin naisten itse tehdä aloitteet enkä kähmi tai heittele sopimattomia herjoja naisille. Suomessahan siitä joutuu jopa tuomiolle, jos joku nainen tekee tutkimuspyynnön - aiheettomankin.
      Siksi elänkin ulkomailla, enkä suomalaisnaisten kateuden ja feminismin pilaamassa hölmölässä nimeltä "LESBILAND"!

      • hahaaaa

        Sun tyyppiset äijät on just kaikista naurettavampia.....HAH HAH


      • Celissa

        Ei miehet lakkaa katselemasta naisia, mut ei monet naisetkaan lakkaa katselemasta miehiä.


      • Ihanaaollanainen
        Celissa kirjoitti:

        Ei miehet lakkaa katselemasta naisia, mut ei monet naisetkaan lakkaa katselemasta miehiä.

        Näin just! Kyllä vanhemmankin naisen silmä lepää nuorissa komeissa miehissä. Meillä se vain menee niin päin, ettei meidän tarvitse olla epätoivoisesti nuorten miesten perässä, kyllä ne miehet on edelleenkin meidän perässä. Naiseuden plussapuolia. :)


      • KuninkatarElisapetti

        Uskottavaa tosiaan, ettei Rolls Roycen omistaja osaa kirjoittaa oikein omistamansa auton merkkiä.

        Ja ihan ulkomailla asut...

        No, LaaLaaMaa toivottaa jokaisen tervetulleeksi. LaaLaaMaan naisetkin ihan kilpailevat pienistä, hikisistä ja vanhoista miehistä. Varsinkin ne nuoret ja kiinteät.


    • urhooooooo

      Olen 62-vuotias mies ja melkein joka viikonloppu saan alle 30-vuotiasta. Kehut tulee vielä aamulla kun on kuudes varvi vedetty.

      • hikkanut

        Se on vaan niin kummallista kun naiset ja tytöt ei todellakaan ole kiinnostuneita vanhoista ukoista.
        Nää on näitä vanhusten päiväunelmia ja kuvitelmia :D
        Miksi edes ajatella vanhoja kun nuorilta miehiltä saa ne parhaat kyydit, se on fakta! Nuoren salskean miehen vartaloa ei päihitä yksikään keski-ikäinen mies (eikä potenssiakaan)
        (raha ja julkisuus tosin vetää osaa naisista, että sen varjolla voi vanhakin kelvata)
        Ja eihän se normaalia miehen käytöstä ole, että katsellaan omien lasten ikääisiä tyttöjä.
        Sitäpaitsi vanhojen ukkojen tuijotus ja iskuyritykset tuntuu ahdistavilta.


      • Ikäloppu
        hikkanut kirjoitti:

        Se on vaan niin kummallista kun naiset ja tytöt ei todellakaan ole kiinnostuneita vanhoista ukoista.
        Nää on näitä vanhusten päiväunelmia ja kuvitelmia :D
        Miksi edes ajatella vanhoja kun nuorilta miehiltä saa ne parhaat kyydit, se on fakta! Nuoren salskean miehen vartaloa ei päihitä yksikään keski-ikäinen mies (eikä potenssiakaan)
        (raha ja julkisuus tosin vetää osaa naisista, että sen varjolla voi vanhakin kelvata)
        Ja eihän se normaalia miehen käytöstä ole, että katsellaan omien lasten ikääisiä tyttöjä.
        Sitäpaitsi vanhojen ukkojen tuijotus ja iskuyritykset tuntuu ahdistavilta.

        Olen jo yli 40v mies ja saan jatkuvasti huomiota nuorilta naisilta. Tosin en näytä ikäiseltäni laisinkaan. Oman ikäiseni naiset näyttävät äidiltäni. Ei mun ainakaan tarvitse yli 30v naisia katsella, kun kelpaan nuoremmille. Nuoret salskeat miehet just, aika rasvaisia palleroita on kyllä suurin osa. Tosin mun ikäisistä vielä suurempi osa on huonossa kunnossa. ;)


      • Ettäsilleen
        Ikäloppu kirjoitti:

        Olen jo yli 40v mies ja saan jatkuvasti huomiota nuorilta naisilta. Tosin en näytä ikäiseltäni laisinkaan. Oman ikäiseni naiset näyttävät äidiltäni. Ei mun ainakaan tarvitse yli 30v naisia katsella, kun kelpaan nuoremmille. Nuoret salskeat miehet just, aika rasvaisia palleroita on kyllä suurin osa. Tosin mun ikäisistä vielä suurempi osa on huonossa kunnossa. ;)

        No mutta tarinasihan vain tukee aloitusta ja totuutta, ei nuoret naiset ole kiinnostuneita vanhoista miehistä yleensä. Jos sinua luullaan paljon nuoremmaksi kuin olet, niin silloinhan naiset on kiinnostuneita edelleenkin nuorista miehistä. ;) Ja niinhän se on. Ei vanhat eltaantuneet kiinnosta ketään.


      • Celissa
        hikkanut kirjoitti:

        Se on vaan niin kummallista kun naiset ja tytöt ei todellakaan ole kiinnostuneita vanhoista ukoista.
        Nää on näitä vanhusten päiväunelmia ja kuvitelmia :D
        Miksi edes ajatella vanhoja kun nuorilta miehiltä saa ne parhaat kyydit, se on fakta! Nuoren salskean miehen vartaloa ei päihitä yksikään keski-ikäinen mies (eikä potenssiakaan)
        (raha ja julkisuus tosin vetää osaa naisista, että sen varjolla voi vanhakin kelvata)
        Ja eihän se normaalia miehen käytöstä ole, että katsellaan omien lasten ikääisiä tyttöjä.
        Sitäpaitsi vanhojen ukkojen tuijotus ja iskuyritykset tuntuu ahdistavilta.

        No ei kaikki miehet Oo sellasii ällöi! Tai sellasii tyylii 50v. Sillä mä rakastan yhtä joka on jo 52. Johnny Depp. Ja hän näyttää joltain 30. Ihanat suklaasilmät etenkin ;)


      • akankutale

        Siitä ne varvien määrät vähenee ja kohta riittää pelkkä katselu,ei mee montaa vuotta.Kehupas sit uudelleen.


      • Ikäloppu
        Ettäsilleen kirjoitti:

        No mutta tarinasihan vain tukee aloitusta ja totuutta, ei nuoret naiset ole kiinnostuneita vanhoista miehistä yleensä. Jos sinua luullaan paljon nuoremmaksi kuin olet, niin silloinhan naiset on kiinnostuneita edelleenkin nuorista miehistä. ;) Ja niinhän se on. Ei vanhat eltaantuneet kiinnosta ketään.

        Joo totta, mutta ei ne nuoretkaan eltaantuneet kiinnosta. Eli ei se ikä ollutkaan se juttu vaan se, että ihminen miellyttää toista. Iällä ei siis olekkaan väliä, jos se ei näy.


      • föafhaöeöa
        Ikäloppu kirjoitti:

        Joo totta, mutta ei ne nuoretkaan eltaantuneet kiinnosta. Eli ei se ikä ollutkaan se juttu vaan se, että ihminen miellyttää toista. Iällä ei siis olekkaan väliä, jos se ei näy.

        Sama pätee varmasti toisinkinpäin, sillä hyvin säilyneitä sinun ikäisiä naisia on vähintään yhtä paljon kuin miehiä. Ai ei päde? Niin no, heillä on varmasti ne nuoremmat miehet, eli kyllä se ikä kuitenkin merkkaa.


      • Ikäloppu

        Toki pätee. Otan mielummin vanhemman naisen, jos ulkonäkö miellyttää. Yleensä vaan vapaana ei ole itseäni vastaavia vanhempia naisia. Mulle ihminen on kokonaisuus, enkä ensimmäisenä katso ikää. Mua on lähestänyt alle 18 vuotiaita tyttöjä, joka on tietysti erittäin imartelevaa, mutta ovat kyllä liian nuoria.


      • teräsmies888
        hikkanut kirjoitti:

        Se on vaan niin kummallista kun naiset ja tytöt ei todellakaan ole kiinnostuneita vanhoista ukoista.
        Nää on näitä vanhusten päiväunelmia ja kuvitelmia :D
        Miksi edes ajatella vanhoja kun nuorilta miehiltä saa ne parhaat kyydit, se on fakta! Nuoren salskean miehen vartaloa ei päihitä yksikään keski-ikäinen mies (eikä potenssiakaan)
        (raha ja julkisuus tosin vetää osaa naisista, että sen varjolla voi vanhakin kelvata)
        Ja eihän se normaalia miehen käytöstä ole, että katsellaan omien lasten ikääisiä tyttöjä.
        Sitäpaitsi vanhojen ukkojen tuijotus ja iskuyritykset tuntuu ahdistavilta.

        riippuu miten asiaa ajattelee,kaikki vanhemmat miehet ei ole heikko kuntosia läskimahoja,ja huono kuntosia sängyssä,vaan voi olla timmi lihaksikas vartalo,hyvä kestävyys,hyvä nopeus,ja herrasmies,ja hellä, naista hyvin kohteleva. nykyään mies voi olla 80v-90v lenkkeillä ja olla hyväs kunnos,ku osaa huolehtia itsestä ja voi lisääntyä vaik 100vuotiaana,nainen ei edes 50v juuri kukaan. olen melkein 50v, ja olen huomattavsti nuoremman näköinen en vaa itseni mielestä vaan myös muitten,30-40välillä. ja timmi,nuoren miehen vartalo.lihaksikas sopivasti.,potenssi erinomainen,en polta en käytä alkoholia,ku hyvi nvähän. jotta ei me liian kehumiseksi,jätetään paras pointti pois.,tosiaa 20-35v nainen ja pitää olla timmi vartalo,ja näyttävä,ei rupsahtanu 40-50v käy ollenkaa..ja tupakkaa ei saa polttaa. monilla nuorilla miehillä on kaljamahat ja heikkokuntosia.


      • viisaatmiehet
        Ikäloppu kirjoitti:

        Toki pätee. Otan mielummin vanhemman naisen, jos ulkonäkö miellyttää. Yleensä vaan vapaana ei ole itseäni vastaavia vanhempia naisia. Mulle ihminen on kokonaisuus, enkä ensimmäisenä katso ikää. Mua on lähestänyt alle 18 vuotiaita tyttöjä, joka on tietysti erittäin imartelevaa, mutta ovat kyllä liian nuoria.

        Viisas mies olet kun katselet omanikäisiäsi naisia. Samaa sukupolvea olevat pärjäävät parhaiten toistensa kanssa.
        Kyllähän ne tytönhupakot vanhoja miehiä lirkuttelevat rahan toivossa. Sääliksi vain käy näitä tyttöjä, eivätkä vanhat pervomiehet tytöistä kiinnostuisi, jos tyrkyllä pyörisi oma parikymppinen tytär.


      • Celissa
        akankutale kirjoitti:

        Siitä ne varvien määrät vähenee ja kohta riittää pelkkä katselu,ei mee montaa vuotta.Kehupas sit uudelleen.

        Se on edelleen SuklaaSilmä<3


      • Anonyymi

        Unissasi saat.. En sano että olet vanha mutta kyllä monilla miehillä rupeaa vanhemmuuten olemaan vaikeuksia sängyssä. He jättävät vanhan eukkonsa (jolla ne repsahtaneet tissit) ja miehellä repsahtanut muuta. Miehet ajattelevat että kun saavat nuoren naisen niin kyllä se repsahtaminen siellä alapäässä loppuu ja ollaan kuin nuorena. Sehän on nyt toiveajattelua .
        Ei se vanha mies kestä niitä leikkejä kuin nuori ja saattaa se nuori jos sen nyt löytää lähteä kattelemaan ikäisiään miehiä. Tuskin pääsee ukkeli enää edes sen entisen eukkonsakaan luo.
        Hän on löytänyt myös nuoremman joka tykkää repsahtaneista tisseistäkin.
        Ja tämä on tosi tarina niinkuin Tapsa Rautavaara sanoisi.


    • Teuvo_on_mies

      Teuvo Tepi Hakkarainen 54v. aikoo viedä vihille kihlattunsa tässä jossain vaiheessa. Iltapäivälehtien joku toimittaja uteli Tepiltä hieman paheksuvaan sävyyn kihlatun iästä. Tepi heitti rennosti, että täyttäähän tuo jo kohta 18v. Tämä ei ollut mikään vitsi Tepiltä, koska kihlattu on oikeasti 17/18 ikävuoden korvilla.

      • EipäSureta

        Mutta Teuvo on aivojensa kehityksen osalta jäänyt sinne 12-vuotiaan tasolle. Että eihän Teuvolla olisi mitään saumaa aikuisiin naisiin. Varmaan kihlattukin jättää, kunhan ensin aikuistuu aivoiltaan (ja on nyhtänyt tarpeeksi rahaa ja varallisuutta).

        Aivot kypsyvät 25-vuotiaaksi saakka.


    • IkääntyvänAjatus

      Olen hyvin todennäköisesti tälläinen ällöttävä äijä. Ihailen nuoria naisia hiukan kauempaa,toivon kontaktia (ja jos siltä tuntuu niin voin yrittää sellaista viritellä). En käy käsiksi, en ole röyhkeä tai päällekäyvä tai irstaileva (vaikka toki toiveissa on lopultakin seksuaalinenkin jännite).

      Tiedän että suurinta osaa nuorista naisista ei minun kaltaiseni mies kiinnosta, en pidä itseäni taivaan lahjana - toivon vain että joskus kohtaisin nuorta kauneutta johon voin tehdä jonkinlaisen vaikutuksen. Eipä tässä mitään menetä - ja uskon että tällä perushuomaavaisella käytökselläni kun en tunge itseäni väkisin teen myös parhaan vaikutuksen sellaiseen johon ehkä onkin mahdollisuus - jos sellaista nyt ylipäänsä on olemassa.

      Ellei ole ja olen kaiken karismani käyttänyt niin en oikeastaan pety siitäkään, olenhan jo elänyt ihan hyvän elämän monessakin suhteessa. Mutta olisihan se mahtavaa olla vanha sotaratsu nuorelle virkeälle naiselle vielä kerran, antaa jollekulle mieluisa kokemus jos se on mahdollista.

      • ahdistelijat-yök

        No tämähän onkin ihan hyväksyttyä käytöstä. Aloituksessa ja minunkaan kokemuksessa vanhemmista miehistä ei ollutkaan kyse herrasmiesmäisestä käytöksestä, vaan törkeästä. Hyvä käytös on aina hyvä, silloin on tilaa suhtautua kuin kehen tahansa muuhun ihmiseen, naiseen tai mieheen, joka on kiva kaverina, ei seksuaalisesti. ;)


      • ahdistelijat-yök kirjoitti:

        No tämähän onkin ihan hyväksyttyä käytöstä. Aloituksessa ja minunkaan kokemuksessa vanhemmista miehistä ei ollutkaan kyse herrasmiesmäisestä käytöksestä, vaan törkeästä. Hyvä käytös on aina hyvä, silloin on tilaa suhtautua kuin kehen tahansa muuhun ihmiseen, naiseen tai mieheen, joka on kiva kaverina, ei seksuaalisesti. ;)

        Ihan asiaa aloittajalta. Oon itse 40 vuotias ja visuaalisuus ja esteettisyys ovat hyvin vahvasti läsnä elämässäni. Kuitenkin on hyvä erottaa kauneuden ihailu ja seksuaalinen himoitseminen toisistaan. Selvennän hieman: nautin suunnattomati luonnon kauneudesta; auringonlasku, jylhät kalliot, syksyn väriloisto, jne, mutta en saa niistä erektiota. Voiko olla söpömpää kuin kissanpentu? En silti halua sekaantua siihen. Näen kauneutta eri ikäisissä ihmisissä, miehissä ja naisissa. En silti kiihotu heistä. Myöskään pelkkä alastomuus ei riitä, sillä olen ollut aina kiinnostunut ihmisen anatomiasta ja tutkinut sitä, ohjaan ihmisiä kuntosalilla, plus että työskentelen vielä terveydenhuollon alalla, joten olen sen kautta nähnyt paljon alastomia vartaloita.

        Lisäksi tuttava- ja ystäväpiirissäni on paljon itseäni puolta nuorempia naisia. Tiedän hyvin mitä ihmiset ajattelevat minusta, kun olen heidän kanssaan esim. baarissa. Voisinhan olla heidän isänsä. Eivät ihmiset tiedä, että nämä nuoret naiset pitävät minua "isoveljenään" ja "body guardinaan" kaiken maailman klähmijöiden varalta. Juuri niiden keski-ikäisten sikojen, joiden ansiosta minutkin leimataan joksikin "setä-mieheksi".

        Meitä on siis moneksi ja ymmärrän helvetin hyvin sen, että nuoret naiset eivät pidä siitä, että keski-ikäiset ja vanhemmat miehet heitä katsovat. Miehethän tämän ovat aiheuttaneet. Olen itse todistanut ja puuttunut suomalaisten keski-ikäisten miesten sikailuihin mm yökerhossa tai laivalla, kun nämä ovat tulleet kännissä, kihlasormus turpeassa sormessaan ehdottelemaan tai lääppimään seurueemme naisia. Lisäksi suurimmalta osalta puuttuu käytöstapojen alkeetkin.

        Täytyy todeta, että vaikken ole mitenkään katkeroitunut (vaikka siltä saattaa vaikuttaa), niin vituttaa ja hävettää silti katsoa sitä älytöntä touhua. Eniten vituttaa tietysti se, että leimaudun itsekin "likaiseksi, saastaiseksi ja ällöttäväksi setä-mieheksi" täysin ansiotta. Aika monesti ihmisillä on vielä taipumus uskoa ensimmäiseen mielikuvaan, minkä päähänsä saavat, kun näkevät minut nuoremman naisen seurassa. Ja seuraavana päivnä toisen nuoren naisen seurassa. Ja kaupungilla oman naisystäväni kanssa kävelyllä. "Joo, kunnon sika ja huoripukkihan se on.. Kyllä se tiedetään, mikä se on miehiään." Aika vitun köyhää mielikuvitusta ja ajattelua minun mielestäni. Tosin mulla on pokkaa katkoa huhuilta ja paskapuheilta siivet alkuunsa ja joskus aika tylystikin.

        Olishan se helppoa olla ihailemattakin kauneutta ja olla sanomatta sitä ääneen, olla niinkuin muutkin miehet (ihailla naista vain pillu mielessä), eikä yksi tuhannesta (tai vielä harvinaisempi), mutta mieluummin olen oma itseni ja sellainen kuin olen. Jos se on jollekin liikaa, niin se on sitten hänen ongelmansa (enkä kohdista tätä millään tavalla aloittajaan, vaan ihan yleisellä tasolla).


      • ötathahjhah
        Miehenmiete kirjoitti:

        Ihan asiaa aloittajalta. Oon itse 40 vuotias ja visuaalisuus ja esteettisyys ovat hyvin vahvasti läsnä elämässäni. Kuitenkin on hyvä erottaa kauneuden ihailu ja seksuaalinen himoitseminen toisistaan. Selvennän hieman: nautin suunnattomati luonnon kauneudesta; auringonlasku, jylhät kalliot, syksyn väriloisto, jne, mutta en saa niistä erektiota. Voiko olla söpömpää kuin kissanpentu? En silti halua sekaantua siihen. Näen kauneutta eri ikäisissä ihmisissä, miehissä ja naisissa. En silti kiihotu heistä. Myöskään pelkkä alastomuus ei riitä, sillä olen ollut aina kiinnostunut ihmisen anatomiasta ja tutkinut sitä, ohjaan ihmisiä kuntosalilla, plus että työskentelen vielä terveydenhuollon alalla, joten olen sen kautta nähnyt paljon alastomia vartaloita.

        Lisäksi tuttava- ja ystäväpiirissäni on paljon itseäni puolta nuorempia naisia. Tiedän hyvin mitä ihmiset ajattelevat minusta, kun olen heidän kanssaan esim. baarissa. Voisinhan olla heidän isänsä. Eivät ihmiset tiedä, että nämä nuoret naiset pitävät minua "isoveljenään" ja "body guardinaan" kaiken maailman klähmijöiden varalta. Juuri niiden keski-ikäisten sikojen, joiden ansiosta minutkin leimataan joksikin "setä-mieheksi".

        Meitä on siis moneksi ja ymmärrän helvetin hyvin sen, että nuoret naiset eivät pidä siitä, että keski-ikäiset ja vanhemmat miehet heitä katsovat. Miehethän tämän ovat aiheuttaneet. Olen itse todistanut ja puuttunut suomalaisten keski-ikäisten miesten sikailuihin mm yökerhossa tai laivalla, kun nämä ovat tulleet kännissä, kihlasormus turpeassa sormessaan ehdottelemaan tai lääppimään seurueemme naisia. Lisäksi suurimmalta osalta puuttuu käytöstapojen alkeetkin.

        Täytyy todeta, että vaikken ole mitenkään katkeroitunut (vaikka siltä saattaa vaikuttaa), niin vituttaa ja hävettää silti katsoa sitä älytöntä touhua. Eniten vituttaa tietysti se, että leimaudun itsekin "likaiseksi, saastaiseksi ja ällöttäväksi setä-mieheksi" täysin ansiotta. Aika monesti ihmisillä on vielä taipumus uskoa ensimmäiseen mielikuvaan, minkä päähänsä saavat, kun näkevät minut nuoremman naisen seurassa. Ja seuraavana päivnä toisen nuoren naisen seurassa. Ja kaupungilla oman naisystäväni kanssa kävelyllä. "Joo, kunnon sika ja huoripukkihan se on.. Kyllä se tiedetään, mikä se on miehiään." Aika vitun köyhää mielikuvitusta ja ajattelua minun mielestäni. Tosin mulla on pokkaa katkoa huhuilta ja paskapuheilta siivet alkuunsa ja joskus aika tylystikin.

        Olishan se helppoa olla ihailemattakin kauneutta ja olla sanomatta sitä ääneen, olla niinkuin muutkin miehet (ihailla naista vain pillu mielessä), eikä yksi tuhannesta (tai vielä harvinaisempi), mutta mieluummin olen oma itseni ja sellainen kuin olen. Jos se on jollekin liikaa, niin se on sitten hänen ongelmansa (enkä kohdista tätä millään tavalla aloittajaan, vaan ihan yleisellä tasolla).

        Hyvä kirjoitus. Ja tässä esimerkki teille haaveileville äijille: tällainen tapaus voi ollakin se, jota luulitte sellaiseksi, jota naiset haluavat. Voihan olla kyse ihan muustakin kuin siitä että nuori nainen pitää vanhempaa miestä ihanteenaan, sillon kun nuori nainen on vanhemman miehen seurassa.

        Hyvä esimerkki on sekin että myös vanhemmat naiset ihailevat ihan samalla tavalla nuoria kauniita komeita miehiä. Naisilla vain on yleensä (no poikkeuksiakin tietysti on) käytöstavat ja realismi sen verran hallussa etteivät ala nuoria miehiä ahdistelemaan. Näin päin onkin helpompi: nuori mies on se aloitteentekijä silloin kun häntä kiinnostaa. Ja siksi tätä ongelmaa ei kuule koskaan valitettavan, toisin kuin tätä vanhojen miesten ahdistelua.


      • ahdistelunuhri

        höpöjä. vanhat puumat on ihan yhtä härskejä tai härskimpia. Tullaan ehdottelemaan kaikkea baarissa kun vahingossa samaan pöytään istuu. Luulevat että ovat edelleen jotain kuumia kissoja. Kaveri niitä käyttää hyväksi, ja sitten ne kuulemma soittelevat perään. Sitten kun tällä kaverilla on puute niin se soittaa ja puuma paahtaa paikalle ottamaan suihin. Epätoivoista.


      • Anonyymi

        Vedä käteen vaan, kohta kuolema sut vie. Rahat olisi tarvinnut hankkia paljon aiemmin


    • Lissuli_

      Nettipokea, kun katsoo haulla: Old young, niin härskin, irstaan kiihottavaa matskua ja homman suola juurikin voimakkaat vastakohdat. Kuvankauniit 18-20 vuotiaat tytöt paneskelee 50-80 vuotiaiden ukkojen kanssa. Perverssillä tavalla kiihottavaa.

      • tatajtöajtöaj

        Joillekin on, mutta aika harvoille. Itse katson sellaista, jossa miehetkin on pantavan näköisiä. Uskoisin että on kuitenkin main-streamia. Onhan sitä vaikka mitä, myös nuoria miehiä ja todella vanhoja naisia, näille on myös marginaalikatsojansa.


      • yök-ahdistelijat

        Ehkä sulle, mutta enimmäkseen tuo on kai just näille vanhoille miehille tarkoitettua. Ei nuoria naisia kiinnosta... Eihän sitä kukaan epäillytkään etteikö vanhoja ukkoja kiinnosta nuoret naiset, nyt on kyse siitä että nuoria naisia ei kiinnosta ja ukkelien pitäisi lopettaa ahdistelu. Nuoret naiset saa omanikäisiäänkin miehiä, ei tarvitse tyytyä vanhoihin ukkoihin. Varsinkin jos selkeästi torjutaan... olisko tää nyt ymmärretty?


    • Nähtyä_ja_kuultua

      Olen pistänyt merkille, että jonkinverran 18v. - 30v. nuoria naisia pyörii pääasiassa ns.. ukko-baareissa, vaikka muut saman ikäluokan neidot onkin nuoriso-baareissa. Siellä ukko-baareissa näkee välillä todella tasokkaitakin kaunottaria 40-60 kymppisten kypsien miesten seurassa. Eikä nämä mitään raharikkaita ukkoja ole, eikä nämä nuoret neidotkaan maksullisia, vaan ihan tavis muijia.

      • nimittäinnäin

        Unta näit. :) Tai et ole kunnolla hiffannut jotain. Se on nimittäin ihan äärimmäisen harvinaista, että nuori, etenkin kaunis ja tasokas nainen olisi vanhan miehen perässä, jos mies ei ole edes tavallisen varakas. Kyllä niistä ukkobaareista etsitään nimenomaan rahoittajia. Vaikka kuinka tekisi mieli muuta ajatella, niin se on karvas totuus. Ikävä pudottaa maanpinnalle, eihän se minulta pois olisi.


      • pikku-Ed

        Epävirallinen vaihdanta on nykyään paljon luultua suositumpaa. Ite tähän havahduin suht vasta, kun tavallinen ja ujon puoleinen opiskelijaneito sanoi "kokeilleensa" tätä. Olin aika äimänä, koska ei ole sen suuntainen klassinen "himokas nainen" yhtään eikä kyllä sen kummemmin taida olla rahapulassakaan. Kuhan kokeili...


    • iawhtgiersuyhirt

      Nuoret suomiakat on vaan niin ollakseen sen pillunsa kanssa!

      Esim. Thaimaassa parikymppiset naiset rakastaa kypsää miestä; Juoksut juostu ja talous kunnossa; . Odottakaahan vaan mikä teitä ritsapilluja odottaa kun "hedelmänne" on vanhentunut...

      • TaikuriPimPom

        Ei ne niitä miehiä rakasta, vaan rahaa.

        Aasialaisille on hieman eri juttu nämä parisuhdeasiat. Parisuhde on ensisijaisesti vakautta ja taloudellista turvaa. Rakastumiset hoidetaan sitten siinä parisuhteen ulkopuolella, salassa tietysti.

        Ja jokaisen, joka haluaa thaimaassa tyttöystävän/vaimon, tulee varautua myös siihen, että rahaa pitää olla myös tyttöystävän/vaimon perheelle.

        Jos on kitsas, tai rahat hupenee, alkaa tulla ihan toisenlaisia ilmeitä ja käytöstä naikkosten taholta. Saattaa siinä illuusiot kadota.


      • watsii
        TaikuriPimPom kirjoitti:

        Ei ne niitä miehiä rakasta, vaan rahaa.

        Aasialaisille on hieman eri juttu nämä parisuhdeasiat. Parisuhde on ensisijaisesti vakautta ja taloudellista turvaa. Rakastumiset hoidetaan sitten siinä parisuhteen ulkopuolella, salassa tietysti.

        Ja jokaisen, joka haluaa thaimaassa tyttöystävän/vaimon, tulee varautua myös siihen, että rahaa pitää olla myös tyttöystävän/vaimon perheelle.

        Jos on kitsas, tai rahat hupenee, alkaa tulla ihan toisenlaisia ilmeitä ja käytöstä naikkosten taholta. Saattaa siinä illuusiot kadota.

        Taikuri on todellinen asiantuntija. Toki tälläistä on paljon sekä Thaimaassa että suomessa mutta tuo on juuri se klisee minkä asiaa tuntematon esittää oikeana tietona.
        Olen asunut vaimoni kanssa Thaimaassa jo muutaman vuoden ja eikä vaimoni suku ole ollut meidän elätettävänä eikä myöskään vaimoni ole tarvinnut olla minun lompakollani koska hän osaa mennä töihin aivan itse. On totta että jos joku sairastuu vaikka pahasti niin koko suku auttaa häntä taloudellisesti koska ei täällä ole mitään sairaslomia tai vastaavia tavan ihmisillä ja terveydenhoito on maksettava itse. Aikanaan suomivaimoni oli kyllä rahan perään mutta kun ei sitä saanut pelivelkoihinsa niin läksi kävelemään ja hyvä niin. Nyt minä olen onnellinen mies ja minulla on hyvä tasa arvoinen avioliitto


    • Geriatrikko

      Muistan kyllä itsekin, kun olin nuorena tyttönä baarissa ja vanhat ukot yrittivät tulla iskemään. Se oli todella vaivaannuttavaa ja vähän koomista. Aina on niitä vanhempia herrasmiehiä, jotka eivät ymmärrä rajojaan. Sama on tietysti vanholla naisilla, jotka tyrkyttävät itseään nuorille miehille. Noloa.

    • Pohdiskelia

      Ei kai se ikä nyt ole pääasia. Kaunis , hyvin pukeutunut nainen, vartalossa kurveja kuka ei kattoos perään ja ihailisi. Sama miehillä komea hyvin säilynyt mies, ikä sivuseikka. Kaiken ikäisistä on myös niitä jotka ei niin säväytä. Niin nuorissa kuin vanhemmissa.

      • taöthaötha

        Tämähän on totta. Mutta usealle sillä iällä on merkitystä, voi pistää sulan hattuun, kuinka nuorta on saanut. Tai miehillä toisinpäin, kuinka vanhaa on saanut.


    • Neuvokaas_nyt_sitten

      No, miten pitää vanhemman miehen lähestyä nuorempaa naista ravintolassa, kahvilassa, missä vaan, että ei ole kuitenkaan ns. ällöttävä vanha äijä? Joka tuo vaivaantuneen tunnelman ja äklöttää?

      Otetaan lähtökohdaksi hyvinsäilynyt, atleettinen, urheilullinen ja siisti, mutta kuitenkin vanhempi mies, joka haluaa tehdä tuttavuutta huomattavasti nuorempaan naiseen.

      Kun on kuitenkin jonkinverran näitä nuorempia naisia, jotka tykkäävät vanhemmista miehistä, joiden ulkokuosi siisti ja suht kondiksessa ja ei nyt edes rahankaan takia.

      Eli miten tällainen kuvailemani vanhempi mies tekee oikeaoppisen lähestymisen nuoreen neitoon, ilman mahdollisia äklötyksiä?

      • Neuvojatarr

        On aika epätodennäköistä, että kohdallesi osuu just sellainen nuori nainen. Suosittelisin varovaista suhtautumista, katsot ensin saatko edes huomiota tältä naiselta. Annat mieluummin naisen lähestyä. Voi olla ettei usein onnistu, mutta et ainakaan nolaa itseäsi. Suurin osa kauniista nuorista naisista EI ole kiinnostunut vanhemmista miehistä, se fakta kannattaa muistaa. Nainen kuitenkin osoittaa kiinnostuksensa, jos on kiinnostunut. Toisaalta sekin on aika herkkä asia, pelkät katseet voivat olla vain merkki siitä että huomaa sinun katselleen ja vähän huvittuneena katselee takaisin että mitäs se pappa miettiikään, luuleeko kadonneeksi tyttärekseen. ;)

        Ehkä joku tanssiravintola, jossa voi hakea tanssimaan. Joku paikka, jossa voi luontevasti jutustella, et tyrkytä itseäsi vaan teet tuttavuutta ja annat naisen tehdä aloitteen. Silloin et ole ällöttävä ja vaivaannuttava. Mutta muistat myös että ei on ei, se ei-niin-suoraan-sanottukin ei.


      • huononeuvoja

        Todella paskat neuvot. Huomaa että torttuperse neuvomassa iskupuuhia kun ei ole pienintäkään hajua naisten iskemisestä. "odota että nainen lähestyy" Buaaa

        Mitä väliä sillä oikeastaan on jos joku pipari kokee olonsa vaivautuneeksi tai ällötystä. Ei mitään! :D

        Hyvin voi esim kysyä "voinko vähän kourasta tota sun herkullista persettä" ja tarraa kankkuun kiinni.


    • sdfsdfg

      "Hieman" nuorempanani muistan kertoneeni itselleni pienen sivusta observoinnin seurauksena, että plze neva setämies2b.
      Silti hetkittäin unohtunut on se, oh boy.
      Kiitos siitä sinne yläkertaan.

    • dfsdfsdf

      "Hieman" nuorempanani muistan kertoneeni itselleni pienen sivusta observoinnin seurauksena, että plze neva setämies2b.
      Silti hetkittäin unohtunut on, oh boy.
      Kiitos siitä sinne yläkertaan.

    • naimisissaNYT

      Olen herra 43 ja saan säännöllisesti aasialaista 34 pillua.
      Olet vain RASISTI - HYI SINUA!

    • kuukerinnelliMI

      On, suomihuora joka kuvittelee olevansa jotain tasoa :D:D:D:D

      • tatathöatha

        Aina parempaa tasoa kuin sinä. ;)


    • s3tämi3s

      No, onpas tänne katkeria naisia siunaantunut! Toivottavasti elämä teillekin vielä hymyilee.

      • n3milla

        ja epätoivoisia vanhoja ukkoja joita viagrakaan ei enää pelasta!
        Tilatkaa netistä pumpattava Barbara, jos se vaikka lohduttaisi teitä ukkoparat!


      • 25empaattinenmilla

        Jos ukkoja ei enää viagrakaan auta, niin minkäs sille sitten voi!
        Neuvoisin tilaamaan netistä pumpattavan Barbaran.


    • Miten_lie_olis_jos

      Meinaatteko, että jos pressamme Saulikin olisi vain jonkun kaupan varastomies pelkästään ja asuisi vaikka Vantaan Koivukylässä, niin Jenni ja Sauli ei olisi kimpassa nyt?

      • mitäpäluulet

        Kaikki tietävät, että ihan tasan ei Jenni huolisi.


    • Huomiotani

      Miksei miehet voi tajuta, että alle 10v on "sakkolihaa"!

      Miten miehet kehtaa enää edes hakea parikymppisiä, jos itse ovat ylittäneet 40v? :/ se on vana säälittävää ja kertoo koko maailmalle, että miehellä on piilevä pedofilia (haluaa mahd tyttären ikäisiä naisia?), yrittää väkisin olla nuorempi kuin on (säälittävimpiä ne äijät jotka yrittää epätoivoisesti olla "nuorekkaita" uhh...) tai henkisesti hieman jälkeenjääneitä....

      Ainoastaan jos on toodella rikas ja vaikutusvaltainen ja voi tarjota nuorelle kaunottarelle upean rikkaan elämän ja mahtavan kokemuksia, niin siinä on jokin järki edes! Silloin miehellä on tarjota paljon ikää kompensoivaa!

      Mutta ei normaali herkkä nuori nainen anna nuoruuttaan vanhan sedän käsiin! HYVIN harvoin se on mikään sielunkumppani se vanha irstas setä! herätkää! Ja kasvakaa aikuisiksi!

    • Eräs_nuori_nainen

      Kävikös sulla neiti-näpsäkkä mielessä, että ei meistä varttuneemman miehen kanssa olevista nuorista naisista välttämättä kaikki anna koko elämäänsä ja nuoruuttaan kokonaan vanhan sedän käsiin, saattaahan kyseessä olla pelkkä hauskan pito puolin ja toisin, ilman sen vakavampaa.

      Sitäpaitsi, jos vanhempi mies pitää nuoremmista naisista, niin mitä outoa siinä nyt on, aika luonnollista itseasiassa. Ulkomailla monissakin maissa vanhempi mies ja nuorempi nainen on hyväksyttyä ja normaalia, enkä tarkoita tällä nyt mitään Islamilaista ääri maata pakkoavioliittoineen ja 9v. - 12v. suojaikärajoineen.

      Toi sun väite, vanhempi mies tykkää nuoremmista naisista viittaa pedofiliaan on kukkahattutätimäinen typerä heitto, jonka sanomiseen nyt luulis syyllistyvän lähinnä vain itse sen vanhemman kukkahattutädin, joka kateellinen nuoremmille naisille.

      Pedofiili on kiinnostunut vain alle 12v. lapsista, jotka fyysisiltä ominaisuuksiltaan vauvoja-lapsia, tällä en tietenkään tarkoita, että sekstailu jo 13v. kanssa olisi sallittua aikuiselta. Oman maan suojaikärajojen mukaan siis pelataan ja mennään tässä toki.

      • akankutale

        Kyllä se kiinnostus on järkevää vähän eri-ikäisenä miehillä.Normaalia se on jos 40v miestä kiinnostaa 20-30v nainen,mutta jos n.70vkiinnostaa samanikäiset niin jotain on tapahtunut aivolohkossa ja pahasti.


      • vieläkerrankuneiuskota

        Ties kuinka monennen kerran: ei ole luonnollista, vaikkakin maailmalla (huom, ei koskaan sivistysvaltioissa!) yleistä, että on näitä nuori nainen-vanha mies pareja. Miten se edes olisi luonnollista? Luonnollista on että parhaassa lisääntymisiässä olevat menevät yhteen, eli siis edes kohtalaisen samanikäiset.

        Ei ne nuoret naiset siellä ulkomailla erityisesti pidä vanhoista miehistä, kyllä he ihan samalla tavalla kuin täällä rakastuisivat luonnollisesti oman ikäisiin. Siellä vaan on asiat vinoutuneet aikojen saatossa, kun on ollut pakko hakea miehestä vaurautta, naisille se vaurauden hankkiminen ilman miestä kun on noissa maissa lähes mahdotonta. Täytyy siis tyytyä vanhempaan mieheen, jotta saa elämälle parempaa tasoa. Lisäksi avioliittoja hyvin usein järjestetään, vähintäänkin pitää saada vanhempien hyväksyntä. Ei siinä mistään rakkaudesta ole kyse.

        Vielä haluan sanoa, että sinä et ole nuori nainen, vaan vanha mies, tekstisi on liian samanlaista kuin täällä jo kauan silloin tällöin kirjoitelleen tyypin, joka aina vetoaa samoin sanankääntein ja perusteluin tuohon "luonnollisuuteen" ja "maailmalla yleistä" -paskaan.


    • Luonnon_laki_tämä_on

      Toi on typerintä mitä olen lukenut pitkään aikaan. Normi terve 70v. tai vaikka 105v. mies kokee seksuaalista vetovoimaa 18v. -?v. ikäisiin naisiin. Täysin normaalia, tervettä ja luonnon laki.

      Vaikka suurinosa 70v. tai vanhemmista miehistä ei parikymppisten naisten perässä enää juoksekkaan, niin jos tilanne luotaisiin tälle papalle ja pääsisi sänkyyn tämän nuoren nätin neidon kanssa, niin kyllä erektio papalle tulisi ja panoille vaari alkaisi.

      Se, miksi moni 70v. ja vanhempi mies ei juokse nuorten naisten perässä johtuu yksinkertaisesti siitä, että tietävät ettei parikymppiset naiset enää huoli heitä kovinkaan moni.

      40v.-60v. miehiä näkee välillä vielä kaksikymppisten naisten kimpussa kapakoissa jne. mutta näilläkin tapauksilla tossa 60v. ikävuoden jälkeen viimeistään alkaa juoksut olla juostu nuorten tyttöjen perässä, kun iän tuomat tosiasiat alkaa tulemaan eteen, mutta periaatteessa vietti ei muutu pätkänvertaa senkäänjälkeen vanhemmalla miehellä.

      • akankutale

        Niin,kenellä se vietti on siellä aivolohkossa.Onneks se 20% vaan.Unohda koko juttu,sellanen mies häpäsee vain itsensä.


      • Anonyymi

        Kyllähän ne vanhat miehet vielä vanhainkodissakin juoksevat nuorten hoitajien perässä mutta jos kiinni saavat niin eivät muista mitä pitäisi tehdä..


    • Paistaa_läpi

      Vanhan naisen kitinää toi sun juttelusi, kun ikäisesi mies joku, saa nuorta naista ja vieläpä ilman paksua lompakkoa.

      • akankutale

        Niinkö luulet?Tämähän on vain keskustelua .Jokainen toki saa mielipiteensä sanoa.En ole katkera ämmä,oon hyvännäkönen ikäisekseni,jolla on 10 vuotta vanhempi mies,elämä on.


    • School_girl_

      Kummalle on vanheneminen pahempi juttu, miehelle vai naiselle? Jos ottaa tässä isolle huomiolle myös tän saako vanhempi mies/nainen nuorempaa partneria, tai hetken seikkailuja. Väitän, että naiselle vanheneminen on huonompi juttu yleisellä tasolla.

      Noin yleisesti naiskauneus ihanne on hehkeä, kaunis, laiha, nuori, suloinen, jopa lolitamainen, eli nuoruus tässä kaikessa valttia.

      Mieskauneus, tai paremminkin komeus ihanne on olla tietty mahdollisimman komea, mutta erittäin tärkeällä sijalla on olla myös miehekkään näköinen ja tämä ei nuorilta pojanklopeilta, eikä edes nuorilta miehiltä kaikilta onnistu. Moni mies alkaa näyttämään mieheltä vasta 30v. -ikärajan jälkeen jotkut puhkeavat aikuisen miehen kukkaan vasta 40v. täytettyään. Miehinen ulkonäkö vaatii tiettyä karheutta ulkonäössä ja yleensä tiettymäärä ikää vaaditaan tämän saavuttamiseen.

      Homo-genressä varmasti mieskomeudessa pärjää myös siloposkiset, neitimäiset -mies tyypitkin, mutta kirjoitukseni olikin hetero maailmaan tähdätty.

      • young-man-

        Vaikka se olisikin noin, niin silti, kummalla käy paremmin flaksi huomattavasti nuoremman vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa, miehellä vai naisella? Kaikki tietävät että naisella. Puumille riittää kysyntää, vanhalla miehellä ei nainen tee mitään.

        Ulkonäkö ei ole niin tärkeä asia edes pelkässä seksissä, kuten edeltävä teksti antaa ymmärtää. Lisäksi ei mistään lolitamaisesta tytöstä kyllä pidä kovinkaan moni mies. Varsinkin nuorille miehille on mannaa kokenut nainen, joka ei enää näytä tyttöseltä vaan naiselta. Vanhemmalla naisella on yleensä paremmin kurvit kohdallaan kuin nuorella. Puhumattakaan kokemuksesta ja varmuudesta, puuman kyydissä saa mies nauttia, toisin kuin epävarman tyttösen.


      • No_jaa

        Makuasioita noi loppupeleissä. Puumilla kysyntää,, vanhalla miehellä ei nainen tee mitään, joopa joo, ootkos nyt ihan varma?, riippuu siitä vanhemmasta miehestä, kuin onnistuu naisissa jne.. Muista, että sinäkin olet tulevaisuudessa vielä vanha patu.


    • sikspäkki

      Ymmärtäisin aloittajan tarkoittaneen niitä miehiä, jotka eivät puhetta usko tai ovat tunkeilevia. Sellainen on ällöttävää. Sitä tapahtuu jossakin määrin myös naisten taholta nykyään. Ollaan heti ronkkimassa jalkojen väliin.

    • School_girl_

      Äsköiseen, uskoisinpa, että mies joka on nuori, mutta ei usko puhetta ja on tunkeileva, ronkkii jalkojen välistä on myös yhtä iljettävä, ällöttävä, kuin vanhempi mies joka tekee samaa. ..no tietenkin.

      En minäkään pidä vanhemmista miehistä, jotka tunkeilevat, jos en näytä vihreää valoa. Se, että äsköisessä kirjoituksessani annan ymmärtää, että pidän vanhemmista miehistä, ei tarkoita, että olen hyppäämässä jokaisen yli 40v. miehen kanssa sänkyyn. Kuitenkin aikuisen oloinen ja näköinen vanhempi mies kiehtoo minua, mutta vain ne varttuneemmat miehet, jotka saavat minut syttymään.

    • huvtiittaavooo

      Tällaiset aloitukset kirvoittavat aina runsain määrin vanhoja pappoja vastailemaan ja todistelemaan että kyllä nuoria naisia kiinnostaa ja kyllä saavat nuoria naisia. Ja kun ei auta niin johan tulee esille "naisia", jotka ovat niin kovin tykkääntyneitä vanhoihin miehiin. Kummasti tyylikin sitten muuttuu vanhojen miesten tyyliseksi, jostain kumman syystä. ;)

      Kovasti siis tuntuu vanhoja patuja ärsyttävän se seikka ettei olekaan ylivoimainen. Seksuaalinen voima on vähentynyt jo ajat sitten ja samanikäinen nainen sen kun porskuttaa - niin halutessaan.

    • kuvottaa_oksettaa

      Tiäkkönää mikä minua ärsyttää, tai ennemminkin kuvottaa?
      Kaikki te äitienne pikkuprinsessat ja lellityt kakarat olette lukio tai jatkoopintojen aikaan viimeistään myymässä itseänne eri treffipalstoilla juurikin niille samoille vanhemmille ja nuoremmillekkin miehille, joita nyt arvostelette täällä. Makaatte kymmenien ellei satojenkin miesten kanssa lukukausien aikana, ja sitten koittaa se aika, kun löydätte sen oikean, ja esitätte tälle sitä niin puhdasta lumivalkea pulmusta. Hyi hitto, että kuvottaa tollaset huoraajat, mutta kiinni jäätte jokainen viimeistään sängyssä, kyllä se tuleva aviomies sen teidän ammattimaisuuden huomaa, tai sitten jäätte siten kiinni huoraamisestanne, kun joku ex hoitonne aina jossain teidät tunnistaa ollessanne sen kumppaninne kanssa liikkeellä.

      • yök11

        Osittain samaa mieltä.

        Toisaalta, näin paremmin ajateltuani TÄYSIN samaa mieltä. On todella pateettista esittää "puhdasta" sille oikealle, kun on maannut puolen kaupungin kanssa.

        Itsekin olen ollut tuota todistamassa. Mutta toisaalta, good for them. Sen minkä taakseen jättää sen edestään löytää.

        Mielestäni jo nuorille tytöille pitäisi opettaa, että miehiä kannattaa testauttaa vähintään sen kuukauden ajan (ilman pillua), sitten näkee kiinnostaako tosiaan ihmisenä vai ei.

        Monet nuoret naiset tekevät sen virheen että hyppäävät sänkyyn lyhyen tutustumisajan jälkeen. Saati sitten ne, jotka ihan avoimesti myyvät itseään joka viikonloppu ja vielä kerskailevat siihen päälle. Eli ovat avoimesti ilmaisia huoria. Säälittävää ja hävettävää.

        Toisaalta nykyinen kulttuurimme kyllä kannostaa tyttöjä tuollaiseen käytökseen seksiä tulee joka tuutista ja kaikki vanhemmat eivät osaa opastaa säädylliseen käytökseen. Tunnen jopa vanhempia, jotka kannustavat tyttäriään vamppaamaan useita miehiä. "Kaikki miehet katsovat meidän (insert name)" ja sitten tuodaan poikaystäviä himaan nukkumaan jo 13-vuotiaana. Ei juma...

        Minusta olisi noloa, jos jotkut vanhat hoidot tunnistaisivat kaupungilla ja pääsisivät kerskumaan kaataneensa minut.


      • Anonyymi
        yök11 kirjoitti:

        Osittain samaa mieltä.

        Toisaalta, näin paremmin ajateltuani TÄYSIN samaa mieltä. On todella pateettista esittää "puhdasta" sille oikealle, kun on maannut puolen kaupungin kanssa.

        Itsekin olen ollut tuota todistamassa. Mutta toisaalta, good for them. Sen minkä taakseen jättää sen edestään löytää.

        Mielestäni jo nuorille tytöille pitäisi opettaa, että miehiä kannattaa testauttaa vähintään sen kuukauden ajan (ilman pillua), sitten näkee kiinnostaako tosiaan ihmisenä vai ei.

        Monet nuoret naiset tekevät sen virheen että hyppäävät sänkyyn lyhyen tutustumisajan jälkeen. Saati sitten ne, jotka ihan avoimesti myyvät itseään joka viikonloppu ja vielä kerskailevat siihen päälle. Eli ovat avoimesti ilmaisia huoria. Säälittävää ja hävettävää.

        Toisaalta nykyinen kulttuurimme kyllä kannostaa tyttöjä tuollaiseen käytökseen seksiä tulee joka tuutista ja kaikki vanhemmat eivät osaa opastaa säädylliseen käytökseen. Tunnen jopa vanhempia, jotka kannustavat tyttäriään vamppaamaan useita miehiä. "Kaikki miehet katsovat meidän (insert name)" ja sitten tuodaan poikaystäviä himaan nukkumaan jo 13-vuotiaana. Ei juma...

        Minusta olisi noloa, jos jotkut vanhat hoidot tunnistaisivat kaupungilla ja pääsisivät kerskumaan kaataneensa minut.

        80 vuotias ukko panee naisen 40 vuotta vielä paksuksi.eli tämän evoluutio kaavan mukaan 60 mies ja 30 nainen vastaavat toisiaan parin muodostuksessa.


    • yök11

      Ei muten imartele tuo vanhempien misten kuolaaminen.Oksetta.

      Minua on tuollainen lähennellyt, tunsin itseni likaiseksi. Huoraksi, jota voi avoimesti lähennellä ja jolle voi ehdotella.

      Ei puhtoisia, normaaleja nuoria naisia vanhat äijät yritä. Tunsin olevani ruma ja ala-arvoinen. Kaikenkukkuraksi asia käännettiin niin että se olin MINÄ joka lähenteli ensin. Miehen tyyli oli suorasukainen ja avoimen seksuaalinen. Ronski. Eri asia jos joku silittää poskea kuin pyytää ottamaan poskeen. Oksettavaa. Lisäksi miehellä oli iso vatsa . Vanha, ruma mies. Kohteli kuin reikää, minä ihmisenä en kiinnostanut

    • yök11

      Kuvitteli viel olevansa suuremman luokan naistenmies sillä ulkonäöllä...
      Teki mieli vetäistä turpaan.
      Miehillä on usein aika epärealistiset käsitykset omasta tasostaan. Huhhuh..
      Kaikenlisäksi ei ymmärtänyt kun sanoin, ettei kiinnosta.

      • hyökkääväonyök

        Se kumma kun jotkut eivät ymmärrä sellaista, että jos toinen sanoo, että ei kiitos. Vielä pitää vaan yrittää tyrkyttäytyä. Omituista ja ärsyttävää käytöstä. Luuleko joku tosiaan, että mieli yhtäkkiä muuttuisi?


      • hyökkääväonyök kirjoitti:

        Se kumma kun jotkut eivät ymmärrä sellaista, että jos toinen sanoo, että ei kiitos. Vielä pitää vaan yrittää tyrkyttäytyä. Omituista ja ärsyttävää käytöstä. Luuleko joku tosiaan, että mieli yhtäkkiä muuttuisi?

        No koska mm. Naistenlehdet ovat pullollaan juttuja , missä miehen sinnikäs yrittäminen on johtanut suureen rakkaustarinaan.


    • Joku taas yrittää siirtää ikäkriisinsä muihin.

      Itse tapaan tänään itseäni 15 v. Nuoremman naisen, jonka tapasin jo vuosi sitten.

      Uskoin tuota aloittajankin levittämää 30 v propagandaa lähes puoli vuotta eroni jälkeen, kunnes kunnes tapasin juurikin tun yllä mainitun naisen baarissa.

      Bailasin baarissa yksinäni, ja tanssin baarissa joidenkin ikäisteni naisten kanssa, kunnes en voinut enää sivuuttaa ko nuoren naisen intensiivistä tuijotusta ja kysyin häntä tanssiin. Tapailin häntä pari kuukautta. Hän piti minua hassuna kun en hae nuorempia naisia.

      Tuossa kohtaa kääntyi elämässäni lehti ja huomasin, että on paljon huomattavasti nuorempia naisia, jotka ovat kiinnostuneita vanhemmista miehistä. Nuoret naiset vaan eivät tee juurikaan aloitteita, joten miehen täytyy tehdä ne.

      Itse en ole ikäistäni nuoremman näköinen vaan harmaata löytyy sekä hiuksissa, että parrassa.

      • voiyöhhhh

        miten se on ikäkriisin siirtämistä, jos vanhemmat miehet ällöttää? Se että sinä tapasit nuoremman naisen, jota kiinnostit iästäsi huolimatta, ei tarkoita että nuoret naiset yleensä tykkäävät ukkeleista. Kohdallesi osui harvinainen poikkeus. Koita ymmärtää? Se että sinulla on ikäkriisi ja huumaannuit nuoresta naisesta, ei tarkoita että nuorella naisella on ikäkriisi jos ei huumaannu vanhasta miehestä. On sullla logiikka...


      • voiyöhhhh kirjoitti:

        miten se on ikäkriisin siirtämistä, jos vanhemmat miehet ällöttää? Se että sinä tapasit nuoremman naisen, jota kiinnostit iästäsi huolimatta, ei tarkoita että nuoret naiset yleensä tykkäävät ukkeleista. Kohdallesi osui harvinainen poikkeus. Koita ymmärtää? Se että sinulla on ikäkriisi ja huumaannuit nuoresta naisesta, ei tarkoita että nuorella naisella on ikäkriisi jos ei huumaannu vanhasta miehestä. On sullla logiikka...

        Siten se on siirtämistä, että aloittaja on joku vanhempi nainen ja haluaa julistaa koko maailmalle miten vanhemmat miehet ällöttää.

        En siis olekaan väittänyt, että nuorella naisella olisi ikäkriisiä, jos ei huumaannu vanhemmasta miehestä.

        Minun kohdalleni on sattunut todella paljon noita harvinaisia poikkeuksia. Niitä sattuu oikeastaan joka kerta, kun avaan Tinderin tai menen baariin ja niin tuntuu sattuvan muillekin.


    • perunankukka1

      Sitä se jalustalle nosto nykyaikana aiheuttaa niin ei tule pilua tai respectiä missään muodossa mukamas kauniimmalta osapuolelta:)

    • rypukko

      Hyh hyh..vanhat ryppyset ukkoset

    • NenäkäsJorma

      Tunnistaako sinun vanha vitunreuhkas että minkä ikäinen Jorma sieltä tulee ??
      Jorma kyllä tuntee venähtäneen ja tiukan eron ;))) Hajukin on erinlainen ;))

    • Just tuossa toisaalla nainen valitti, miksei miehet tee aloitteita. Koskaan ei ole hyvä.

      • benmillevastausta

        No eiköhän jokainen halua niitä aloitteita haluttavilta vastakkaisen sukupuolen edustajilta. Tuskin sinäkään haluaisit että 60-v. nainen alkaisi piirittää. Tai no makunsa kullakin. mutta ajattele joku nainen joka on vastenmielinen, ja että hän piirittää. Miten on, onko kiva juttu? Nuoret naiset haluaa että NUORET miehet tekee niitä aloitteita, ei vanhat. Miks ei ymmärrä hän?


    • hhiias

      Se on naisena olemisen kurjuus tämä ilmiö että vanhat miehet on katselee perään . suurta osaa naisia tämä inhottaa ja niin minuakin. Mies saa olla korkeitaan samanaikäinen tai nuorempi.
      Nykyään seurustelen muutaman vuoden nuoremman miehen kanssa. Mies on nuorekkaan näköinen ,mutta niin olen minäkin.
      Ystäväpiirissä en tunne ketään ketä kiinnostaa vanhemmat miehet ja nuorempia ne on heidänkin nykyiset seurustelukumppanit.

    • namlurps

      Ihnaa kun on nuoria mimmejä ympärilllä

    • pahuudenpappi
    • Tfhf2467t

      Itse olen 21v ja omamies täyttää 44v eikä siinä ole mtn ällöttävää yksi lapsikin saatu ja toinen tuloillaan. Ei istu sohvalla pelaamassa pleikkaa niinku oman ikäseni on ollut suhteita jtn tietää mitä nainen haluaa. Seksikin on aivan upeaa.

    • qumma

      Kun olin teini, haaveilin paljon vanhemmista kokeneista miehistä. Ei tietystikään mistään rupsahtaneista ukkeileista vaan fiksuista, huolehtivaisista ja vielä komeista. Ikäerosta ei olis ollu niin väliä, aina viiteenkymppiin asti olis sellainen mies käynyt mulle. En siis ihmettele jos jotkut nykyajan teinitkin haaveilevat paljon vanhemmista miehistä, oman isänsäkin ikäisistä. Toki ihastuin ja rakastuin nuoriin miehiinkin, ja loppupeleissa syvemmin, koskapa nuoresta miehestä tuli puolisoni.

      Mutta sitten tähän toiseen asiaan. Nyt itse jo aikuisena, tosin edelleen hyvännäköisenä naisena, olen saanut huomiota nuoremmilta miehiltä, teinipojista alkaen. Arvatkaapa hotsittavatko teinipojat aikuista naista? Onko samanlainen kiima päällä kuin vanhemmilla miehillä teinityttöihin? Vastaus: ei. Tässä se ero miehen ja naisen välillä.

      Se teinityttönä eletty haave oli tyypillistä fantasiaa, ei todellisuutta. Nuori kuvittelee vanhemmankin ihmisen mielen sellaiseksi kuin oma herkästi rakastuva, puhdas mieli on. Niinpä olisi ollut hirveää löytää itsensä sellaisen vanhemman miehen hyväksikäyttämänä, jolle kuka tahansa samanikäinen ja yhtä hölmö kelpaisi. Ei ole herkkua huomata, ettet ollutkaan hänelle se spesiaali ihanuus, erityistapaus, vaan kuka tahansa, jolta saa.

    • Nuorempinainen

      Minä ainakin olen ihastunut itseäni melkein puolet vanhempaan mieheen ja alle 25 itse olen. Ihastuin hänen persoonaansa, en ikään. Olemme melko samanluonteisia, joten hänen kanssaan on helppo puhua. Tiedän jo kuitenkin, ettei meidän jutusta voisi koskaan tulla mitään, mutta ystävyys säilyy.

    • homoeinari

      Millainen on "vanha äijä"? Onko 35-vuotias sellainen?

    • Ihmisystävä

      Kovasti tämä ikäkeskustelu tuntuu kuitenkin aina vain kiinnostavan.
      Ei ollut ensimmäinen ,eikä taatusti viimeinenkään ketju jolla tätä aihetta on käsitelty.
      On vain jäänyt määrittelemättä se ,missä iässä naista kuin naista saa sitten ihan vapaasti alkaa haukkumaan jo hymynkin perusteella 'inhottavaksi ,limaiseksi,ällöttäväksi pervomuijaksi tätinais-fantasioineen ,jotka kuvottavat,etovat ja kammottavat nuoria hyvännäköisiä kauniita poikia.' 30-,40- vaiko 50-vuotiaina?

      Niin ja se miten yksinäiset naiset saataisiin eristettyä ja jäädettyä yhteiskunnan ulkopuolelle kohteliaasti (...kai kuolemaan jo hyödyttöminä ja epäesteettisinä mieluiten pois ) ja tekemään tilaa nuoremmilleen,näin kärjistetysti sanottuna.
      Kun kääntää tämän asetelman toisin päin ,miehiin kohdistuvaksi siis , niin ollaan jo paljon lähempänä totuutta.

      Vauvapalstallakin on nähty sellaisia otsikoita kuten " Vanhat miehet ongelmajätettä"- voiko ihmisestä enää tuota halveksuvammin puhua ?

      Se on ihan hyväksyttävää jos se tulee naisen suusta(varsinkin nuoren), jos se taas tulisi miehen suusta tai näppäimistöltä ja koskisi vanhoja naisia , niin alkaisi kai jo nettirikosyksikön tutkintaprosessi vihapuheiden levittäjästä.

      Eläköön siis sukupuolten erilaisuus tässäkin asiassa ! ( ...vai joutaisikohan sen elinkelpoisuutta tässä asiassa jo hiukan tarkistamaan ?)

      • totta.on

        No nainen ei ikääntyessään ota tuota niin kuolemanvakavasti kuin mies. Nainen osaa nauttia elämästä vaikka ikää tuleekin. Ja todellakaan vanhemmat naiset ei tyrkytä itseään tavan takaa kuten vanhemmat miehet. Eivätkä nekään jotka lähestyy nuoria miehiä käyttäydy niin tökerösti kuin vanhat miehet lähestyessään nuoria naisia. Joten ei voi verrata keskenään. Ja syy miksi nuoret naiset kirjoittavat vanhoista miehistä ongelmäjätteenä johtuu vain ja ainoastaan noista miehistä. Jos kaikki se materiaali saataisiin kuvattua ja laitettua nettiin mitä nuoret naiset joutuu kokemaan vanhojen äijien taholta riittäisi osoittamaan että kyllä ne vanhat miehet todellakin ovat ongelmajätettä.


    • Sakari08_

      Tunteet, toiveet, mielihalut ohjaavat ihmistä eteenpäin välillä vailla järjen hiventä. Mutta eikös se ole hienoa! Kuolaavat ukot jotka eivät ymmärrä toisen kiinnostuksen puutetta on asia erikseen, mutta niin on vastaavasti myös naisilla. Olen itse 40 vuotias mies ja saan treffipyyntöjä naisilta jotka ovat 25-35 väliltä, sitten kun käyn baareissa niin yleensä tulee hyökyaallon lailla varattuja 50 naisia joita joutuu toden teolla torjumaan. Mutta minä ymmärrän heitäkin, sillä enhän tiedä miten heidän oma kotielämänsä etenee. Monet miehet menettävät kiinnostuksen vaimoonsa ja jostainhan se hellyys on otettava. Ei mikään ole niin hienoa kuin seksi joka sujuu luonnostaan ilman estoja. Annetaan ihmisille vapaus tehdä mitä haluaa, mutta toista täytyy aina kunnioittaa.

      • SAtaötnaöta

        Samoin olen nelikymppinen nainen ja saan nuoremmilta miehiltä treffipyyntöjä. Vanhemmat miehet 50 hyökkäävät kimppuun, mutta eivät kiinnosta, kun saan nuorta ja viriiliä vielä. Omanikäisetkin on yleensä vähän niin ja näin. Mutta ymmärrän, tällainen kokenut seksuaalisuutta huokuva nainen tuntuisi olevan just se kaikkien ihanne, 40 . Nuoremmat on kyllästyneet omiin nirppanokkiinsa ja vanhemmat kenties omiin vaihtarivuotisiinsa. Nelikymppinen nainen on haluttavimmillaan, mukava tunne.


    • 1620

      Tätä koko asetelmaa määrittää tiedostamattomasti DNA:me. Kun tytöt heräävät murrosiässä seksualisuuteensa niin ensimmäisiä kokeilun kohteita on oma isä. Isä on yleensä siinä vaiheessa 40-50 vuotias. Sen johdosta isä-mielikuva ei poistu altajunnasta koskaan ja samaa ikäluokkaa olevat miehet määritellään alitajunnassa luotettaviksi ja turvallisiksi.

      Jos joku nainen on erimieltä niin miettikööt omaa isäsuhdettaan. Poikkeuksiakin on. Niinkuin äiti-poika suhteessakin.

      Tätä asetelmaa ohjaa miestenkin puolelta sama kokemus omien tyttärie kanssa. Murrosikä lienee niitä ensimmäisiä hetkiä kun omaa tytärtä katsotaan seksualisena objektina. Ja siksi kiinnostus nuorempiin naisenalkuihin herää yleensä vanhemmalla iällä.

      Aivan samalla tavalla kun tytöt ja pojat pitävät toisiaan murrosiän alussa "ällöinä" ja "tyhminä". Sen tarkoitus on estää suvun sisäinen lisääntyminen. Se estää voimakkaan hormonitoiminnan kokeiluhalut sisarusten kesken. Ja vähän myöhemmin, kun hormonitoiminnan vuoristorata on tasaantunut, sitä paria katsellaan jo oman perheen ulkopuolelta.

      Jos joku tästä taas hermostuu, niin sanon tähän että:"Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa".

      • bedo.liikkeellä

        "Kun tytöt heräävät murrosiässä seksuaalisuuteensa niin ensimmäisiä kokeilun kohteita on oma isä". Oksettaa. Aika moni mies tästä tuohtuu. Ei normaalit miehet kiinnostu tyttäristään kun ne tulevat murrosikäisiksi. Mikäli sinulla on tyttäriä pelkään pahinta heidän puolestaan. Samoin kaikkien heidän koulukavereidensa puolesta. Kuvottavaa tekstiä.

        Ja nimenomaan naisena en koskaan ajatellut isästäni tuolla tavalla eikä taatusti kukaan muukaan. Vain sairas bedofiili ajattelee noin.


      • hhkktt

        Jeps pedofiilin unelmia noi on. ei omissa vanhemmissa kukaan normaali ihminen koe mitään seksuaalista. Lapsena ja nuorena koin todella ahdistavana aikuisten, vanhempien miesten katseet varsinkin kun huomasin millä mielellä sitä katsellaan. Ja mikä lie kun vanhemmat miehet koen vieläkin vastenmielisinä.
        Vaan ihana olisi ollut elää nuorena ilman seksuaalista ahdistelua.


    • uhah

      mä oon kohta 22 vuotias poju ja välillä iskee aivan hirveet halut kokeilla vanhaa miestä :) jossain niin syvällä metsässä voitais tehdä kaikkee kivaa <3

    • uhah

      ja 40-60 vuotiailla miehillä on aivan uskomattoman hyvän näköinen kalu.

      • hahahaahh

        NO jos ryppyisestä roikosta tykkää niin kai sitten..


    • JohnnyOnRakas

      No, mutta Johnny Depp on niin iiihhhaaaannnnaaaaaaa!!!!!! vaikka onkin jo 50... Mutta kirjoittakaa netiin Johnny Depp sexy osaa kyllä olla ihama seksikäs<3

    • sdfbhvbfrhht

      En tiedä olinko sitten älykäs kun olin nuori nainen, mutta koskaan minua ei kukaan vanha äijä ei häirinnyt, ei silloin kun olin nuori eikä vanhempanakaan.

    • Celissa

      Sama

    • Anonyymi

      Varmaan haluaa posliini pillua vanhat äijät ovat pikku pedofiiliä

    • Anonyymi

      heh hee ällö vanhempi on kasvanut aikuiseks mutta sinä et ole vielä saanut siemen syöksyä joten parempi mennä takas Äidin kainaloon

    • Anonyymi

      Luulevat itsestään liikoja.

    • Anonyymi

      Ei ikä tee ihmisestä ällöttävää. Jokainen meistä on aikanaan vanha ja toivoo, ettei ole ällöttävä.

    • Anonyymi

      Eikö järkevintä olisi että jokaisella antaa olla omat preferenssinsä ja sääntö on vain että kunnioittavasti ellei toisin pyydetä?

      Olen kohta viittäkymmentä koputteleva mies ja myönnän pitäväni erityisesti 20-30v naisista. Huom : naisista, en tytöistä. Siinä on tietty asenne, mielenlaadullinen ja käytösero.

      Koska pidän nuorista naisista aivan oikeasti olisi itsellenikin vahingoksi jos huomioni koetaan negatiiviseksi. Siksi pyrin aina olemaan kohtelias ja huomaavainen naisia kohtaan, totuus on että hyvin harva näistä naisista kiinnostuisi minusta - joten tungetteleva ja pakottava käytös on aivan poissuljettua. Se ei ole kenenkään etu, todellakaan.

      Jos antamani kokeileva huomio koetaan negatiivisena niin riittää että asiasta sanoo kerran, ymmärrän kieltäytymisen ja kunnioitan sitä ehdottomasti ja pysyvästi. Sensijaan näköaistiani en saa täysin halittua eikä toivottavasti ole tarvekaan, niin ylevä taide kuin kauniit naiset ovat katsomisen arvoisia ja koko sydämestäni toivon että se katse otetaan positiivisena, kannustavana ja naisen arvoa myötäävänä.

    • Anonyymi

      On, sellaiset vanhat naiset jotka koittaa iskeä nuoria miehiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe