Käytiin parilla treffeillä, ja mulla on ollut naiskavereita ja treffei ennenkin, tosi vähän rakkausjuttui ollut aikasemmin. Ekat treffit meni hyvin, tokatki ihan ok, kolmannet vähän penkin alle mut ois tietty voinu jatkaa, arvokasta kokemusta jne.
Mut me oltiin niin erilaisia, ihan eri elämäntyylit, lähinnä mentaliteetissa ja kemioissa löyty jotain mut muuten... hohhoijaa. Menin hänen kuvioiden mukaan noi kaikki treffit, pidin siitä että hän vaikutti aidolta eikä ole helppo vaikka tosi mukava olikin.
Ja nyt pitäis sanoo hälle että tää oli tässä poikaystävä-hommien osalta, ei semmosii meidän välille nyt ainakaan. Hällä kun on yks toinen mies vielä takaraivossa ykkösenä, vahvasti, ei saa vaan yhteyttä häneen... mua häirittee se, ja että hän antaa asian häiritä itteensä. Ja ei hänen elämäntyyli ole mua varten, blabla, ollaan erilaisii. Ja hän myötäili vähän liikaa koko ajan, väkisin, nuorempi likka, ei se oo hyvä olla naama irveellä väkisin treffeillä hauskaa pitämäs.
Nyt pitäs sanoo hälle että ei me ruveta deittaileen, pysytään kavereina tai harrastetaan seksiä jos tahtoo, miten vaan. Ja ongelma on, että se pitäs sanoo niin että jättäis hänet mahollisimman ehjäks. Lähetin yhen viestin jo tähän suuntaan, kehuin häntä ja kiitin kaikesta kokemuksesta ja kivasta mitä on mulle antanu vaikka nii vähän ollaan hengattu.
Oisin halunnu olla hälle laastari jos siitä ois ollu hyötyy muttei tunnu olevan, taitaa vaan pahentaa asioita. Kyseessä on kuitenki nuori, herkkä nainen, emmä halua satuttaa häntä. Onneks on kevytkenkänen mut on hälläki tunteet.
Eka nainen mun elämässä joka on antanu vähän enempi hellyyttä ja ollu tyttöystävämäinen, vaikkei ollu. Siks mua sattu, mutta se oli hyvä opetus ja paranin. Eihän normaali mies varmaan hetkahtais tämmösistä mutta jos on herkkä nii on. Emmä pyytele anteeks.
Aloittelijan hölmöilyä
hölömöilijä
1
100
Vastaukset
- Tunteestahanneasiatkehi
Ei kannata sellaisiin laastarisuhteisiin tai pelkkiin seksisuhteisiin alkaa, koska siinä ryvettää vain myös itseään ja niitä omiakin tunteitaan. Itse en myöskään ymmärrä sellaista toisen ihmisen seksuaalista hyväksikäyttöä, kun toinen on tunteissaan ja elämässään rikki, niin sellainen seksisuhde vain rikkoisi häntä vielä enemmän. Ehkä itsekin haluat elämääsi sellaisen ihmisen, joka on valmis tutustumaan sinuun eikä juttele aina siitä exästään ja on valmis yrittämään sinun kanssasi muutakin kuin seksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1435920
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2674966Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400002733537- 122071
- 1661766
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1891686- 1041343
Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii2261322Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj1011219- 621195