Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Aloittelijan hölmöilyä

hölömöilijä

Käytiin parilla treffeillä, ja mulla on ollut naiskavereita ja treffei ennenkin, tosi vähän rakkausjuttui ollut aikasemmin. Ekat treffit meni hyvin, tokatki ihan ok, kolmannet vähän penkin alle mut ois tietty voinu jatkaa, arvokasta kokemusta jne.

Mut me oltiin niin erilaisia, ihan eri elämäntyylit, lähinnä mentaliteetissa ja kemioissa löyty jotain mut muuten... hohhoijaa. Menin hänen kuvioiden mukaan noi kaikki treffit, pidin siitä että hän vaikutti aidolta eikä ole helppo vaikka tosi mukava olikin.

Ja nyt pitäis sanoo hälle että tää oli tässä poikaystävä-hommien osalta, ei semmosii meidän välille nyt ainakaan. Hällä kun on yks toinen mies vielä takaraivossa ykkösenä, vahvasti, ei saa vaan yhteyttä häneen... mua häirittee se, ja että hän antaa asian häiritä itteensä. Ja ei hänen elämäntyyli ole mua varten, blabla, ollaan erilaisii. Ja hän myötäili vähän liikaa koko ajan, väkisin, nuorempi likka, ei se oo hyvä olla naama irveellä väkisin treffeillä hauskaa pitämäs.

Nyt pitäs sanoo hälle että ei me ruveta deittaileen, pysytään kavereina tai harrastetaan seksiä jos tahtoo, miten vaan. Ja ongelma on, että se pitäs sanoo niin että jättäis hänet mahollisimman ehjäks. Lähetin yhen viestin jo tähän suuntaan, kehuin häntä ja kiitin kaikesta kokemuksesta ja kivasta mitä on mulle antanu vaikka nii vähän ollaan hengattu.

Oisin halunnu olla hälle laastari jos siitä ois ollu hyötyy muttei tunnu olevan, taitaa vaan pahentaa asioita. Kyseessä on kuitenki nuori, herkkä nainen, emmä halua satuttaa häntä. Onneks on kevytkenkänen mut on hälläki tunteet.

Eka nainen mun elämässä joka on antanu vähän enempi hellyyttä ja ollu tyttöystävämäinen, vaikkei ollu. Siks mua sattu, mutta se oli hyvä opetus ja paranin. Eihän normaali mies varmaan hetkahtais tämmösistä mutta jos on herkkä nii on. Emmä pyytele anteeks.

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tunteestahanneasiatkehi

      Ei kannata sellaisiin laastarisuhteisiin tai pelkkiin seksisuhteisiin alkaa, koska siinä ryvettää vain myös itseään ja niitä omiakin tunteitaan. Itse en myöskään ymmärrä sellaista toisen ihmisen seksuaalista hyväksikäyttöä, kun toinen on tunteissaan ja elämässään rikki, niin sellainen seksisuhde vain rikkoisi häntä vielä enemmän. Ehkä itsekin haluat elämääsi sellaisen ihmisen, joka on valmis tutustumaan sinuun eikä juttele aina siitä exästään ja on valmis yrittämään sinun kanssasi muutakin kuin seksiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1614
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1390
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1297
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1263
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1217
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe