Käyttekö usein treffeillä?

naiset-nirsoja

Minkälaisia tyyppejä tapaatte treffeillä?

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhtä.kerrallan

Muutaman kerran kävin viime vuonna treffeillä, yhden ja saman ihmisen kanssa. Tutustuimme nettideitissä. Ihan normi tavallinen suomimies.

• kesälläkesl

se oli ujo

• sinkkumies39

Tosi usein, viimeks kun olin 15 vuotias niin kävin tytön kanssa pyöräilemässä ranalla.

• mythbuster

Viime syyskuussa pääsin edellisen kerran treffeille. Jos olettaisi että noin kerran vuodessa onni potkaisee niin kohtahan sitä pääsee taas treffailemaan. Voi tätä sinkkuelämän riemua!

• Viimeksi toukokuussa. Sitä ennen vuonna 2013 kesällä. Eli noin kahden vuoden välein ilmeisesti.

• kärsivällisyys.loppuu

Noin kerran vuodessa. Tyypillinen tapaus on sellainen, että juttelu sujuu ihan kivasti, tavataan kerran tai kaksi, ja sitten nainen ilmoittaa yllättäen, että ei kiinnosta jatko kun ei ollut kemiaa. Aika tavallisia naisia on ollut, mutta todella passiivisia (viesteihin vastaaminen kestää useamman päivän ja tapaamiset viikon-kahden välein).

• aikaa.niukasti

Passiivisuus saattaa johtua myös ettei ole aikaa. Nyt kesäaikana en edes ole deitillä kun aika ei yksinkertaisesti riitä kaikkeen. Minulta menisi helposti muutama päivä vastaamiseen ja tapaamiset olisivat tiukalla. Arkena ei kerkeä ja viikonloppuisin olen aina reissussa tai itsellä vieraita. Talven tullen taas kerkiää.

• Alkuvuodesta kävin kolmet treffit yhden naisen kanssa ja 2012 kevättalvella oli samanlainen kolmen treffin setti. Eli käyn treffeillä kolmen vuoden välein. Tapaan tutustumisen arvoisen oloisia tyyppejä.

• deittilija.n

Olen käynyt kolmet treffit tänä vuonna joista kaksi saman ihmisen kanssa. Sen lisäksi ainakin toiset kolme joiden ei pitänyt olla treffit romanttisessa mielessä mutta joista sain jälkeenpäin kuulla että toinen oli niitä sellaisina kuitenkin pitänyt. Kävisin mielelläni huomattavasti useammin treffeillä niin voisi joskus se sopiva kumppanikin löytyä mutta ei nuo nettideittien miehet tunnu uskaltavan tapaamaan. Kirjoitella kyllä haluaisivat, vaikka kuukausia, mutta kun treffikutsu tulee ni kappas kun onkin kiirettä ja ei mitenkään onnistu. Ei toki väkisin.

Käyn treffeillä mukavan oloisten miesten kanssa. Joukkoon on mahtunut sporttista ja pyöreää, nörttiä, älykköjä, tosikkoja, ujoja ja ihan kaiken kaikkiaan tavallisia miehiä.

• rumasinkkumies

En ole koskaan päässyt treffeille vaikka olen yrittänyt. Kai naamani on niin ruma että naiset vihaa minua.

• IhanAvartavaHarrastus

Joo. Ihan jees tyyppejä. Samanlaisia normi-ihmisiä kuin kävelee kadulla. En ole koskaan joutunut esim. sarjamurhaajan uhriksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      83
      1322
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      44
      948
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      367
      788
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      739
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      689
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      117
      667
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      615
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56