Miten tutustua 15v poikaan??

WhatCanIDo

Auttakaa!! Miten lähestyä 15 v poikaa? Olen jutellut hänen kanssaan pari kertaa facessa. Hän vastaa kysymyksiini, mutta ei yritä itse jatkaa keskustelua. Koulussa olemme samassa valinnaisaine ryhmässä ja jos en vain ala kuvittelemaan, niin minusta vaikuttaisi, että hänkin saattaisi olla kiinnostunut minusta. Katsekontaktikin on jo onnistunut, mutta ei muuta. Ja siis olen hänen rinnakkaisluokallaan, en tunne häntä juurikaan, mutta olen kyllä kiinnostunut :). Miten lähestyä häntä, mistä aiheista jutella yms.? Mitkä ovat ns. "varmoja merkkejä" kiinnostumisesta?

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • WhatCanIDo

      Oikeesti tartten apua!! Asia häiritsee suunnattomasti! Auttakaa mua pliis!!

    • 1_1

      Kysy facessa onk jäbässä askia, ja alat sit pommittamaan häntä lukuisilla kysymyksillä, aluks nimettömänä ja aina likejä hänen vastausten perää :D

    • m23

      Onko poika muuten sosiaalinen? Eli jutteleeko muiden kanssa / livenä paljon? Jos ei, niin saattaa olla ujo / epävarma (kuuluu ikään), jos kyllä, niin saattaa olla ettei vain ole kiinnostunut. Asia kannattaa joka tapauksessa selvittää.

      Itse kun muistelen omia yläaste-aikojani niin olin kyllä ihastunut tyttöihin ja viestejäkin vaihdeltiin, mutta olin vaan niin käsittämättömän epävarma ja jäässä sosiaalisissa tilanteissa ettei mistään erityisemmin tullut mitään. Paitsi sitten kun 15 vuotiaana yksi tyttö laittoi viestiä galleriassa, kehui jotain kuvaa ja kysyi meseä (kyllä, silloin käytettiin Windows Messengeriä :D) Lyhyen keskustelun jälkeen tämä daami kysyi sitten treffeille ja jossain leffassa käytiin ja sen jälkeen seurusteltiin kuukaus pari. Vaikka toi ei nyt mikään vuosisadan rakkaustarina vielä ollutkaan, niin oli se silti tärkeä kokemus itselle ja olen kiitollinen että sillä tytöllä oli rohkeutta pyytää mua treffeille.

      Eli tarinan opetus lienee: Voit hyvin kysyä häntä jonnekkin tapahtumaan/leffaan/kävelylle. Ihan vaikka vaan silleen: "hei kuule, lähetkö mun kaa kattomaan ton uusimman leffan X?"
      Toi voi tuntua jännittävältä ja sitä se onkin. Kuitenkin pääsääntöisesti ihmiset suhtautuvat tosi hyvin jos joku uskaltaa tehdä jotain noinkin rohkeaa. Jos joku suhtautuu jotenkin hölmösti, niin se luultavasti johtuu vain jännityksestä / epäkypsyydestä.
      Kysymällä otat kohtalon omiin käsiisi ja se tekee sinusta joka tapauksessa vahvemman ihmisen :) Pystyt siihen kyllä!

      Mitä keskusteluun facessa ylipäätään tulee, kannattaa käyttää avoimia kysymyksiä, eli sellasia joihin ei voi vastata pelkästään kyllä/ei.
      Tyyliin: Mitäs puuhailet tänään? mitä tykkäät asiasta X?
      Toisen kiinnostuksen kohteiden selvittäminen ja niistä jutteleminen on erittäin hyvä tapa luoda ihmissuhteita. Tietty koulussa voi myös puhua koulusta ja siitä siirtyä johonkin esille tulevaan aiheeseen.
      Sitten voi myös ihan surutta kertoa omista jutuistaan, varsinkin jos liittyy aiheeseen. Ja se on toivottaavaakin. Eli jos poika harrastaa vaikka lumilautailua:
      - mitä harrastat?
      - snoukkaamista
      - aa cool! mäkin oon kerran käyny, oli kyllä aika vaikeaa. mennään talvella laskee?

      that's it ;D

      Tietenkin hieman hankala, jos toinen ei osallistu keskusteluun aktiivisesti. Yleensä jos toinen ei osallistu keskusteluun juurikaan niin se on merkki ettei kiinnosta. Kaunis tapa sanoa "ei". Mutta tuossa iässä voi myös olla sitä että on vaan niin jäässä ettei osaa keskustella vielä ja varsinkin vastakkaisen sukupuolen kanssa olemista vasta kunnolla harjoitellaan. Joten kannattaa joka tapauksessa kysyä jossain vaiheessa suoraan, jos yhtään epäilet että voisi olla kiinnostunut. Sulla on vain voitettavaa :P

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      154
      27137
    2. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      627
      24105
    3. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      189
      17140
    4. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      402
      10137
    5. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      336
      9062
    6. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6308
    7. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      19
      4053
    8. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      191
      3728
    9. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      79
      2203
    10. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      124
      1823
    Aihe