Totuus meistä

Lähetti

Hei, pahat voimat vellovat näillä sivuilla vai eivätkö ihmiset näe mitä on tulossa! Minä olen puolivuotta sitten menin nettiin hakusanalla verisuku ja olin täysin koulussa tiedonhakuun jota olen etsinyt meidän Suomalaisten taustasta. Olen tullut itse siihen tulokseen olemme kadonneita heimoja jotka lähtivät n. 2700 vuotta sitten Lähi-idästä. Sen todistaa moni asia Dna tutkimukset perinteet kieli 700 samaa sanaa nimet, Juutalaisten sukunimistä löytyy suomalaisia nimiä satoja paikannimissä on hebreaksi tarkoittavia asioita esim savo pyhä. Myös meidän historiaa on peitetty kun olemme hävinneet sotia Ruotsalaiset ka Venäläiset mutta kuinka ollakaan Venäläisetkin luulivat että, olevat itä slaaveja dna mukaan ovatkin venäjää puhuvia suomalaisia ovat sekoittuneita Valkovenäläisiin, Puolalaisiin, sekkeihin ja Länsi Ukrainalaisiin et 28% ovat Suomalaisia. Rodullisesti me Suomalaiset olemme Venäläisten esi-isiä ja äitejä. Suomalaiset ovat asuttaneet tätä maata 20000 vuotta suuri muutto aalto tuli noin enaj. N.600 vaeltava kansa tuli Assyriasta ja me olemme heidän jälkeläisiä, Suomenniemellä silloin asuin n. 1000-10000 ihmistä ja tää kansa joka tuli oli 10-20kertainen. Oli vain pakko kirjoittaa olen ihan tavallinen ihminen en kuulu mihinkään lahkoon en edes kirkkoon mutta uskon JUMALAAN ja MESSIAAN ja uskon tosi asioihin kirjoitettuun tietoon kun tarpeeksi lukee löytää totuuden, työpaikallani olen kertonut löydöistäni päivittäin kerron ja monet uskovat et näin se varmasti on, yhtäläisyyksiä löytyy niin paljon juutalaisen kansan ja suomalaisten välillä. Nyky Israelin kansalaisista vajaa 30% on bna:ta verisuvulta juutalaisia muut ovat kääntyneet juutalaisuuteen.

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suikale

Olisiko sinulla jotain maalisuikaleita esittää Suomalaisten alkuperästä?

• sinettisormus1

Kiitos sinulle sanomastasi, tuohon minäkin uskon ja onhan sitä vahvasti tutkittukin, siksi Jumala meitä vahvasti puhuttaakin, että löytäisimme hänen yhteytensä uudelleen, me olemme ollut vahvasti hengellinen maa, mutta nyt se on päässyt unohtumaan ja aiheutamme Jumalalle ns. "täitä hiuksiin", tällä mahdottomalla menollamme. Sanoin noin, sen takia, että aamulla sain näky kuvan jossa oli kuin täiharava", tai jokin sellainen, mutta siksi sen tulkitsin. Mietin tuon kuvan syytä ja kun avasin tämän koneen ja luin mitä tänne oli ennätetty kirjoittaa, koin että aiheutamme "täitä" Herrallemme, näillä mahdottomilla keskusteluillamme, mitä ei aina voi edes keskusteluiksi luokitella. Olisi aika ryhdistäytyä. Itse en halua, eikä ole tarvettakaan ottaa osaa tuohon sana sotaan, ei Herra minua sen takia tänne lähettänyt. Uskon että meitä tullaan ravistelemaan että heräisimme uudelleen tuohon Jumalan yhteyteen. Ehkäpä meidänkin kansamme yhteydestä kootaan uskovia takaisin, sinne, mistä olemme alunperin lähteneetkin. Siunausta sinulle Lähetti", Jeesuksen Kristuksen nimessä.

• Lähetti

Kiitoksia sinulle sinettisormus1, olen huomannut ihmiset takertuvat yhteen asiaan kun asiaa täytyy tutkia niin varmasti löytää kärkevän selityksen näin minäkin olen tehnyt. Tänäänkin töissä ihmiset kyselevät mitä uutta olen löytänyt, kerroin kielellisiä yhtäläisyyksiä suomen ja hebrean kielen kanssa ovat monet hyvin ihmeissään samanlaisuudesta.

• InhottavaRealisti

Höpön höpön. Suomalaisten perintötekijöitä on tutkittu ja juuremme eivät viittaa Lähi-Itään. On ihmeellistä, että näitä vääriä tietoja joku tahallaan tuottaa tännekin. Valehteleminen tämän tyyppisessä asiassa on typerää, kun oikea tieto on helposti löydettävissä.

• Hyhhyhhyh

Inhottava idiootti siis on inhottava koska hän on idiootti.

• InhottavaRealisti

Kiitos kauniista sanoistasi. Ne osoittavat taas kerran asioita Sinusta.

• Ei Inhottava Realisti ole idiootti, päin vastoin hän on ainoita ateisteja jolla ei ole tapana suoraan pilkata, vaan hän on ainoa joka osaa antaa kritiikkiä. Sen sijaan Inhottava Realisti ymmärtää kyllä että sana realismi on kiinteä ja muuttumaton vakaa käsite käsitteenä, muttei ymmärrä sitä ettei realismia mittaavat asiat ole suinkaan muuttumattomia, vaan joka päivä muuttuvia, jotka säätelee nykyrealismia. Tästä muodostuu realismi, jonka kulloinkin ymmärrämme.
        Sana inhottava on varmaan se oikea kuvaamaan IR:n tapaa toimia. Hän tunkee nenäänsä uskovien keskelle, joilla on oma reaalikäsityksensä, joka tekee hänestä varsin inhottavan.
        Mutta eräänä päivänä realismi muuttuu stabiiliksi kaikilta sitä määritteleviltäkin osin, nimittäin tieto lakkaa, profetoiminen lakkaa ja kielillä puhuminen lakkaa ja kaikki tietävät kuka on Herra ja kaikkivaltias Jumala.

• sinettisormus1

Aamen, tuota odottaessa ...

• PoisTurhatväittelyt
        JarmoEklund kirjoitti:

Ei Inhottava Realisti ole idiootti, päin vastoin hän on ainoita ateisteja jolla ei ole tapana suoraan pilkata, vaan hän on ainoa joka osaa antaa kritiikkiä. Sen sijaan Inhottava Realisti ymmärtää kyllä että sana realismi on kiinteä ja muuttumaton vakaa käsite käsitteenä, muttei ymmärrä sitä ettei realismia mittaavat asiat ole suinkaan muuttumattomia, vaan joka päivä muuttuvia, jotka säätelee nykyrealismia. Tästä muodostuu realismi, jonka kulloinkin ymmärrämme.
        Sana inhottava on varmaan se oikea kuvaamaan IR:n tapaa toimia. Hän tunkee nenäänsä uskovien keskelle, joilla on oma reaalikäsityksensä, joka tekee hänestä varsin inhottavan.
        Mutta eräänä päivänä realismi muuttuu stabiiliksi kaikilta sitä määritteleviltäkin osin, nimittäin tieto lakkaa, profetoiminen lakkaa ja kielillä puhuminen lakkaa ja kaikki tietävät kuka on Herra ja kaikkivaltias Jumala.

Vain idiootti ei ymmärrä lukea palstan aiheesta sen vertaa, että osaisi navikoida elämänkatsomukselleen oikean, S24 valitseman palstan.
        Vain Jarmo on stanan kanssa väittelemässä.
        Mitä raamattu opettaa uskomattomien kanssa turhista väittelyistä?

• InhottavaRealisti
        PoisTurhatväittelyt kirjoitti:

Vain idiootti ei ymmärrä lukea palstan aiheesta sen vertaa, että osaisi navikoida elämänkatsomukselleen oikean, S24 valitseman palstan.
        Vain Jarmo on stanan kanssa väittelemässä.
        Mitä raamattu opettaa uskomattomien kanssa turhista väittelyistä?

Sinä sitä jaksat jotenkin ihmeellisesti päivät pääksytysten jauhaa siitä, kuka täällä saa keskustella ja kuka ei. Eikö se ala jo kyllästyttää?

Sen lisäksi voisit pohtia myös sitä, millaisen kuvan annat sanavalinnoillasi itsestäsi ja uskostasi (?), jos nyt uskovainen olet. Mitä luulet?

Tämän lisäksi voisit kertoa näkemyksiäsi siitä, onko jokainen kanssasi eri mieltä oleva Saatana. Onko niin?

Tarinoissa Jeesus voittaa väottelyt viisaudellaan ja vertauksillaan. Miten on Sinun laitasi?

• InhottavalleIdiootille
        InhottavaRealisti kirjoitti:

Kiitos kauniista sanoistasi. Ne osoittavat taas kerran asioita Sinusta.

Kiitos samoin.

• sinettisormus1
    • Todellinentotuus

Pekka Siitoinin Rotu-opin mukaan suomalaiset polveutuvat Atlantis-roduista. Juutalaiset puolestaan ovat Jehovan noin 4004 eKr. Lähi-Idässä luoma rotu.

• Lähetti

Niin, rotuoppi jota opetetaan maalisella ajattelutavalla mutta kun tänä päivänä on tullut Dna joka mullistaa kaiken, 70-80% Suomalaisväestöstä on skyytillistä alkuperää lähtöisin Lähi-Idästä perinnölliset sairaudetkin sen kertovat muilla kansoilla ei löydy samoja oliko 40 perinnöllistä sairautta meillä joista Juutalaisilta löytyy 6 ja päinvastoin heidän perinnöllisistä sairauksista meiltä löytyy 14.

• zalaam
        Lähetti kirjoitti:

Niin, rotuoppi jota opetetaan maalisella ajattelutavalla mutta kun tänä päivänä on tullut Dna joka mullistaa kaiken, 70-80% Suomalaisväestöstä on skyytillistä alkuperää lähtöisin Lähi-Idästä perinnölliset sairaudetkin sen kertovat muilla kansoilla ei löydy samoja oliko 40 perinnöllistä sairautta meillä joista Juutalaisilta löytyy 6 ja päinvastoin heidän perinnöllisistä sairauksista meiltä löytyy 14.

Kiitos Lähetti. Netti tarjoaa tietoa. Laitan vain pari linkkiä. Etsivä löytää lisää:)
        http://jarmo10.org/kartat.htm
        http://www.fkf.net/Kadonneet/
        https://www.youtube.com/watch?v=u71CzIac3uA

• L.A.T

"Tarinoissa Jeesus voittaa väittelyt viisaudellaan ja vertauksillaan. Miten on Sinun laitasi?" Meitähän ei voi viisaudessa verrata Jeesukseen sillä hänessä asuu Isä joka kaiken on luonut. Miksi te haukutte uskovat joita ette ymmärrä. Ei usko synny yksin ihmisessä vaan se annetaan ylhäältä. Usko joka on ihmisestä ei voi olla Jumalasta. Jos orja kasvaa suljetussa huoneessa koko elämänsä eikä hänen herransa näyttäydy hänelle. Vaan orja on tekemisissä vain ylemmän palvelijan kanssa, joka kertoo mitä orjan on tehtävä. Eikö Herraa siis ole vaikkei orja häntä olekaan nähnyt? Jos taas ylin palvelija ja muut palvelijat kertovat että herra on oleva ja hän voi orjan vapauttaa jos niin tahtoo. Onko siis orja ansainnut muiden orjien pilkan jos hän uskoo palvelijoihin... Tätä kirjoitusta voisi jatkaa, mutta auttaisiko se? Etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      56
      6712
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      41
      4695
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      67
      2474
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      40
      1920
    5. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      8
      1472
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      18
      1458
    7. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      17
      1271
    8. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1269
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1194
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1107
    Aihe