Tiedättekö mitään nettisivustoja josta voisi ostaa nike airmax, air force tai air jordan kenkiä?
Vastaukset 3
- intersportista
Osta intersportista tai stadiumista. Nettisivuilta kuitenkaan ei kannata tilata, koska niken lenkkareissa kengännumerot ovat aina enemmän tai vähemmän alakanttiin, eikä ikinä voi tietää mahtuuko kenkä jalkaan jos ei sovita. Tulee kuitenkin tilattua kengät jotka puristavat varpaita niin pahasti ettei niillä pysty juoksemaan.
- Paritkerrattilannu
Caliroots verkkokauppa ruotsissa. Tulee UPS:lla parissa päivässä suomeen ja postikulut samaa luokkaa kun tilaat täältä ellei halvempaakin jopa ja valikoima on hyvä! (tämä ei sitten ollut maksettu mainos).
- Tilattu
Itse tilasin kickz.com nimisestä kaupasta. Hyvä valikoima, suosittelen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3561097- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459