Ei siis mitään sellaisia, että kirjoitin nyt jonkun etunimen väärin, vaan oikeasti pahoja. Sitten, mitä siitä olette selvinneet? Miten pomo sen sitten otti? Saitteko vielä jatkaa työtäänne?
Tässä yritän miettiä, että mitenkäs mä tän työn sitten otan. Työtä rakastan, mutta moka painaa päälle. Voisin tehdä työtä jopa pienemmällä palkallakin, sillä en halua olla työtön, mutta... Miten olette suhtautuneet työhön vakavan ja pahan mokan jälkeen? Sairaslomaa en ota enkä ole koskaan semmoista ottanut. Olen mieluummin työpaikan kävelevä pelle kuin sitten menen miettimään kotiin tekosia sairasloman turvin.
Listatkaa nyt niitä PAHOJA virheitä työssä!
4
132
Vastaukset
- ongelmatyöpaikkaloukussa
Minä en näytä töissä muuta saavan aikaan kuin reklamaatioita... se muistetaan mainita aina mutta kukaan ei tiedä miten ongelma ratkaistaan tai korjataan.
Asia myrkyttää mieltäni koko ajan joten oikeastaan toivon jopa että saisin potkut ja pääsisin pois tuosta riippakiveksi käyneestä "työ"paikasta. En voi itse ottaa lopareita koska 3kk karenssi. - tavis.ei.älykkö
Minä en ole tehnyt pahoja virheitä enkä ota virheistä patteja muutenkaan.
Mutta se on paha, että osa asioista menee yli hilseen. En ymmärrä asioista hölkkäsen pöläystä. Abstraktit asiat menevät yli hilseen. Konkreettiset ovat ok. - zxcvkkk
Työssäni ahdistaa välillä se ettei virheitä oikeastaan saa tehdä. Virheet työssäni voivat johtaa esim. vääriin hoitotoimenpiteisiin ja pahimmillaan kuolemaan. Päälle vielä kiire, niin onpahan suorituspainetta kerrakseen.
- manimanimanimanimani
Vieläkö lääkärin ammatissa on Hippokrateen vala mikä velvoittaa lääkärin tekemään kaikkensa ihmishengen pelastamiseksi? Vai joko sekin on romutettu kuten kaikki muukin ihmisten kunnioitus tässä pahassa maailmassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi952177En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222171- 481963
- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131452Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361363- 301346
- 951141
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201046- 26966