Ei siis mitään sellaisia, että kirjoitin nyt jonkun etunimen väärin, vaan oikeasti pahoja. Sitten, mitä siitä olette selvinneet? Miten pomo sen sitten otti? Saitteko vielä jatkaa työtäänne?
Tässä yritän miettiä, että mitenkäs mä tän työn sitten otan. Työtä rakastan, mutta moka painaa päälle. Voisin tehdä työtä jopa pienemmällä palkallakin, sillä en halua olla työtön, mutta... Miten olette suhtautuneet työhön vakavan ja pahan mokan jälkeen? Sairaslomaa en ota enkä ole koskaan semmoista ottanut. Olen mieluummin työpaikan kävelevä pelle kuin sitten menen miettimään kotiin tekosia sairasloman turvin.
Listatkaa nyt niitä PAHOJA virheitä työssä!
4
119
Vastaukset
- ongelmatyöpaikkaloukussa
Minä en näytä töissä muuta saavan aikaan kuin reklamaatioita... se muistetaan mainita aina mutta kukaan ei tiedä miten ongelma ratkaistaan tai korjataan.
Asia myrkyttää mieltäni koko ajan joten oikeastaan toivon jopa että saisin potkut ja pääsisin pois tuosta riippakiveksi käyneestä "työ"paikasta. En voi itse ottaa lopareita koska 3kk karenssi. - tavis.ei.älykkö
Minä en ole tehnyt pahoja virheitä enkä ota virheistä patteja muutenkaan.
Mutta se on paha, että osa asioista menee yli hilseen. En ymmärrä asioista hölkkäsen pöläystä. Abstraktit asiat menevät yli hilseen. Konkreettiset ovat ok. - zxcvkkk
Työssäni ahdistaa välillä se ettei virheitä oikeastaan saa tehdä. Virheet työssäni voivat johtaa esim. vääriin hoitotoimenpiteisiin ja pahimmillaan kuolemaan. Päälle vielä kiire, niin onpahan suorituspainetta kerrakseen.
- manimanimanimanimani
Vieläkö lääkärin ammatissa on Hippokrateen vala mikä velvoittaa lääkärin tekemään kaikkensa ihmishengen pelastamiseksi? Vai joko sekin on romutettu kuten kaikki muukin ihmisten kunnioitus tässä pahassa maailmassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812426- 1832004
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1731851Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1211681Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311595- 1211476
Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1781199Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711185Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771133Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,611103