Ei siis mitään sellaisia, että kirjoitin nyt jonkun etunimen väärin, vaan oikeasti pahoja. Sitten, mitä siitä olette selvinneet? Miten pomo sen sitten otti? Saitteko vielä jatkaa työtäänne?
Tässä yritän miettiä, että mitenkäs mä tän työn sitten otan. Työtä rakastan, mutta moka painaa päälle. Voisin tehdä työtä jopa pienemmällä palkallakin, sillä en halua olla työtön, mutta... Miten olette suhtautuneet työhön vakavan ja pahan mokan jälkeen? Sairaslomaa en ota enkä ole koskaan semmoista ottanut. Olen mieluummin työpaikan kävelevä pelle kuin sitten menen miettimään kotiin tekosia sairasloman turvin.
Listatkaa nyt niitä PAHOJA virheitä työssä!
4
91
Vastaukset
- ongelmatyöpaikkaloukussa
Minä en näytä töissä muuta saavan aikaan kuin reklamaatioita... se muistetaan mainita aina mutta kukaan ei tiedä miten ongelma ratkaistaan tai korjataan.
Asia myrkyttää mieltäni koko ajan joten oikeastaan toivon jopa että saisin potkut ja pääsisin pois tuosta riippakiveksi käyneestä "työ"paikasta. En voi itse ottaa lopareita koska 3kk karenssi. - tavis.ei.älykkö
Minä en ole tehnyt pahoja virheitä enkä ota virheistä patteja muutenkaan.
Mutta se on paha, että osa asioista menee yli hilseen. En ymmärrä asioista hölkkäsen pöläystä. Abstraktit asiat menevät yli hilseen. Konkreettiset ovat ok. - zxcvkkk
Työssäni ahdistaa välillä se ettei virheitä oikeastaan saa tehdä. Virheet työssäni voivat johtaa esim. vääriin hoitotoimenpiteisiin ja pahimmillaan kuolemaan. Päälle vielä kiire, niin onpahan suorituspainetta kerrakseen.
- manimanimanimanimani
Vieläkö lääkärin ammatissa on Hippokrateen vala mikä velvoittaa lääkärin tekemään kaikkensa ihmishengen pelastamiseksi? Vai joko sekin on romutettu kuten kaikki muukin ihmisten kunnioitus tässä pahassa maailmassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631463Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271281Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151144- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että276922- 72915