Minulla on kamalat huulet. Amorinkaari on terävä ja minun ylähuuli on lyhyempi kun alahuuli ja se näyttää hirveältä. Olen yrittänyt laittaa huulipunaa yli rajojen mutta siinä kestää pitkään. Ylähuulen "reunat" alkavat melkein alahuulen keskeltä ja menevät suoraan ylös. Voiko huulia jotenkin "muokata" kotikonstein? Auttaako mitkään kasvolihasliikkeet että huulet muuttaisivat muotoa? :D Ja sitten tuo nenän ja huulen välissä oleva kuoppa, saako sitä "häivytettyä? Se on minulla syvä ja se on ruma. Onko mitään meikkivinkkiä jolla sen saisi piilotettua? Kiitos jos osaatte auttaa!
Ruma ylähuuli
vinkkejäää
1
280
Vastaukset
- Fanfan
Täyteaineet hyaluroni ja muut piikit ja kestopigmentointi tulee ekana mieleen. Tosin pigmentoimalla huulien muotoa ei voida ihan hillittömästi muuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942503Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1422284Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki132088- 1711570
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381277Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä193898- 85896
- 183878
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala451796- 53703