Minulla on kamalat huulet. Amorinkaari on terävä ja minun ylähuuli on lyhyempi kun alahuuli ja se näyttää hirveältä. Olen yrittänyt laittaa huulipunaa yli rajojen mutta siinä kestää pitkään. Ylähuulen "reunat" alkavat melkein alahuulen keskeltä ja menevät suoraan ylös. Voiko huulia jotenkin "muokata" kotikonstein? Auttaako mitkään kasvolihasliikkeet että huulet muuttaisivat muotoa? :D Ja sitten tuo nenän ja huulen välissä oleva kuoppa, saako sitä "häivytettyä? Se on minulla syvä ja se on ruma. Onko mitään meikkivinkkiä jolla sen saisi piilotettua? Kiitos jos osaatte auttaa!
Ruma ylähuuli
vinkkejäää
1
240
Vastaukset
- Fanfan
Täyteaineet hyaluroni ja muut piikit ja kestopigmentointi tulee ekana mieleen. Tosin pigmentoimalla huulien muotoa ei voida ihan hillittömästi muuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1275705
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3952499- 1312400
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv42042- 56976
- 10952
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍8932- 51872
- 76795
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101765