Ei ymmärrä...

minä...

Miks tääl koko ajan joku valittaa miten hip hop kuuluu mustille!! Miks me sit edes kuunnellaa niitten musaa ku ei vois ite koittaa et pystyiskö samaan ku esikuvansa???? jos hip hop on vaan köyhien mustien etuoikeus ni miks ne levyttää sitä meidän valkosten kuultavaks...?? ja eihän ne "köyhät mustat" oo enää köyhii ku ne on myyny levyjänsä ja niil on älyttömästi rahaa... sillo kaikki tehää vaan rahan himossa... Ehkä tälle valkosten hip hopille pitää keksii sit uus nimi... Ja ainiin... Hip Hop on sit varmaan vaan pohjois-amerikan mustille tarkoitettu joten edes eurooppalaiset mustat ei varmaankaa saa sit olla hoppareita!! Vai?? Sit jos täält joku kysyy hip hopista jotain ni porukat sanoo heti et sä oot vitun wannabe! ootteks te "aidot" hopparit sit syntyny kaikki hopin slangi sanat päässä ja vaatteet päällä? Itse tajusin Suomi-hiphopin "sanoman" vasta viimevuonna ja haluaisin tietää enemmän tästä... Mutta ei siihen anneta mahdollisuutta kun heti huudetaan et oon WANNABE!!! Mitä järkee tossa on?? Ollaa kaikki sit yhessä oikee kunnon hevareita ku hip hop on vaan mustille!!

2

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuikkunen

voi ollakin aika ärsyttävää kun innostuu jostain asiasta mutta kaikki haukkuu sitten wannabeiksi. mutta nii se menee, täytyy vaan etsiä tietoa ja olla välittämättä muiden vittuiluista:)
      sillon kun ite kiinnostuin hiphopista ni ei ollu kovasti porukkaa joka haukkuis, ei niistä 90% edes tienny mitä koko hoppitsydeemi edes on.

sanoisin tähänkin taas että KUKIN TYYLILLÄÄN, antaa ihmisten elää rauhassa.. tehkää mitä lystäätte, kuunnelkaa vaik ice mc- kokoelmia kaiket päivät, sama se sitten, itehän te siinä vain häviätte:) (tai voitatte, miten vaan)
      hyvät joulut kaikille!

• TupakKi

Se on hienoa ,että oot ymmärtäny sanoman joka oli...???Mun käsittääkseni millään kulttuurilla ei oo mitään suoranaista sanomaa..Tai määritteleppä vaikka suomalaisugrilaisen kulttuurin sanoma??Ei sinäänsä mikään ihme jos sanotaan wannabeeksi jos pitää ottaa helvetinmoiset paineet omana ittenä olemisesta ,puhumattakaan jos pitää kokoajan keskittyä kässäriin ja roolisuoritukseen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      44
      5785
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      45
      5295
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3688
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3643
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      90
      3181
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3126
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2864
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57