Hauaisin kokemattoman panokaverin

rebelfly83

Naisesta, koska silloin olisi mahdollista harrastaa seksiä monin tavoin ilman kumia.
Ja koska olen lähes kokematon itsekkin, niin se vain tuntuisi niin "oikealta". Pidän ajatuksesta hyvin paljon ja koska olen avoin, huumorintajuinen ja mielikuvitusta ja kokeilunhalua omaava mies, mitä tulee seksiin, niin vastaava nainen olisi täydellinen partneri minulle.

88

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin että nainen paksuksi heti suhteen alussa?

• rebelfly83

Luonnollisesti naisella pitäisi olla ehkäisy ja jos ei olisi, niin sitten tietysti tulee se kumin käyttö. Kova halu olisi vaan siihen paljaalla naimiseen..Kokeneisiin vaan ei voi luottaa ilman, että näät testit nenäsi alla ja ei välttämättä sittenkään täysin.

• win._.win
        rebelfly83 kirjoitti:

Luonnollisesti naisella pitäisi olla ehkäisy ja jos ei olisi, niin sitten tietysti tulee se kumin käyttö. Kova halu olisi vaan siihen paljaalla naimiseen..Kokeneisiin vaan ei voi luottaa ilman, että näät testit nenäsi alla ja ei välttämättä sittenkään täysin.

Entä jos teetättäisit sterilisaation itsellesi niin ei naisen tarvitse sekoittaa itseänsä hormoneilla ja ei tule myöskään raskaaksi?

• rebelfly83
        win._.win kirjoitti:

Entä jos teetättäisit sterilisaation itsellesi niin ei naisen tarvitse sekoittaa itseänsä hormoneilla ja ei tule myöskään raskaaksi?

Kyllä sen käsityksen olen saanut, että naisetkin haluavat paljaalla paljon mieluummin, kuin kumilla..Spontaanimpaa, vaivattomampaa ja varmasti tuntuu molemmista paremmalta. Eihän kumista edes ole mitään hyötyä, jos kuitenkin harrastat suuseksiä paljaaltaan. Hyvin rajoittunutta sanoisin ilman luotettavaa partneria. Onko edes vaivan arvoista?

• kaipatiedät
        rebelfly83 kirjoitti:

Kyllä sen käsityksen olen saanut, että naisetkin haluavat paljaalla paljon mieluummin, kuin kumilla..Spontaanimpaa, vaivattomampaa ja varmasti tuntuu molemmista paremmalta. Eihän kumista edes ole mitään hyötyä, jos kuitenkin harrastat suuseksiä paljaaltaan. Hyvin rajoittunutta sanoisin ilman luotettavaa partneria. Onko edes vaivan arvoista?

"Eihän kumista edes ole mitään hyötyä, jos kuitenkin harrastat suuseksiä paljaaltaan"

Vaikka olisitte 100% varmoja ettei teillä ole mitään tauteja niin silti se lapsi saattaa tulla ilman suojausta. Paljaalteen tuntuu ehdottomasti paremmalta, mutta kaikki naiset eivät halua tai eivät jopa voi käyttää ehkäisypilleitä.

• mikä_sata_prosenttisen
        kaipatiedät kirjoitti:

"Eihän kumista edes ole mitään hyötyä, jos kuitenkin harrastat suuseksiä paljaaltaan"

Vaikka olisitte 100% varmoja ettei teillä ole mitään tauteja niin silti se lapsi saattaa tulla ilman suojausta. Paljaalteen tuntuu ehdottomasti paremmalta, mutta kaikki naiset eivät halua tai eivät jopa voi käyttää ehkäisypilleitä.

Ei kukaan voi olla varma, ettei ole mitään tauteja, ei vaikka olisi neitsyt. Taudit tarttuvat oireettomilta kantajilta ja suuseksissäkin. Aloittaja ei selvästikään tajua, ettei ole ketään täysin varmaa seksikumppania.

• rebelfly83
        mikä_sata_prosenttisen kirjoitti:

Ei kukaan voi olla varma, ettei ole mitään tauteja, ei vaikka olisi neitsyt. Taudit tarttuvat oireettomilta kantajilta ja suuseksissäkin. Aloittaja ei selvästikään tajua, ettei ole ketään täysin varmaa seksikumppania.

No kyllähän tuo nyt on jo saivartelua ja kaukaa haettua.
        Sanotaanko näin, et jos neitseeltä saan taudin , niin antaa tulla sitten.

• otapppppppa_selvää
        rebelfly83 kirjoitti:

No kyllähän tuo nyt on jo saivartelua ja kaukaa haettua.
        Sanotaanko näin, et jos neitseeltä saan taudin , niin antaa tulla sitten.

Ei tuo ole kaukaa haettua vaan ihan totta. Kannattaa oikeasti ottaa selvää niistä sukupuolitaudeista ennenkuin alkaa touhuilemaan. Paska tuuri jos käy niin, et voi luottaa siihen, että toinen sanoo olevansa tauditon, oli neitsyt tai ei.

• jotain_rajaa_ny
        otapppppppa_selvää kirjoitti:

Ei tuo ole kaukaa haettua vaan ihan totta. Kannattaa oikeasti ottaa selvää niistä sukupuolitaudeista ennenkuin alkaa touhuilemaan. Paska tuuri jos käy niin, et voi luottaa siihen, että toinen sanoo olevansa tauditon, oli neitsyt tai ei.

Todennäköisyys siihen, että on neitsyt ja silti on sukupuolitauteja on niin minimaalinen, ettei sellaisesta kannata huolestua. Lentokoneetkin varmaan putoavat useimmin kuin tuollaisen löytää.

• kovakankinen

Minä panen aina paljaalla.

• ei_siis_suuseksiä
        jotain_rajaa_ny kirjoitti:

Todennäköisyys siihen, että on neitsyt ja silti on sukupuolitauteja on niin minimaalinen, ettei sellaisesta kannata huolestua. Lentokoneetkin varmaan putoavat useimmin kuin tuollaisen löytää.

Onko vaikea tajuta, että esim. huuliherpes on sellainen, joka voi tarttua suuseksissä. Se on 90%:lla suomalaisista. Siinä sinulle minimaalisuutta

• äly_hoi

Lähes kokematon olet ja ilman kumia?
      Tasavertaistako?

• rebelfly83

No minulla on ainoastaan yksi juttu taustalla ja se oli täysin suojaseksiä..Ei ole mahdollisuutta, että olis mitään ja hänkin oli hyvin kokematon. Tasavertaista. Kyllä.

• sincyan
        rebelfly83 kirjoitti:

No minulla on ainoastaan yksi juttu taustalla ja se oli täysin suojaseksiä..Ei ole mahdollisuutta, että olis mitään ja hänkin oli hyvin kokematon. Tasavertaista. Kyllä.

Oletko käynyt testeissä? Minä en ottaisi ketään ilman kumia, vähälläkään kokemuksella. Tietämättömyys ei todellakaan suojaa.

• 2plus14
        rebelfly83 kirjoitti:

Kai tiedät, että sukupuolitaudin voi saada muutenkin kuin seksistä ja kaikki eivät saa niistä oireita?

Testit ovat kuitenkin varmempi kuin vähäinen seksielämä menneisyydessä.

• rebelfly83
        sincyan kirjoitti:

Oletko käynyt testeissä? Minä en ottaisi ketään ilman kumia, vähälläkään kokemuksella. Tietämättömyys ei todellakaan suojaa.

Johan sanoin, että ainoastaan yksi yhdenillanjuttu kumilla luotettavan naisen kanssa..Ei ole tarpeen ottaa testejä. Tämä on se juttu juurikin. En halua elää epävarmuudessa ja juosta lääkäreillä sukupuolitauti clinikoilla..Mieluummin katsoo kenen kans touhuilee, vaikka se vaikeaa onkin löytää se vastaava kokematon ihminen.

• vain_panemaan_haluat

Eikö naisella saa olla edes sitä yhtä kokemusta kuten sulla?
      Voitte molemmat käydä testeissä.
      Silloinhan homma on reilua molemmin puolin. Eikös vaan?

• rebelfly83

Saa olla..Ei olisi pakko olla neitsyt, jos panot on olleet kumilla ja on varma itsestään. Minun ei ole tarpeen käydä testeissä, kun tiedän tilanteeni.
        Terveyden lisäks muita syitä on samat lähtökohdat ja sitäkautta luonteva ja molemmille helppo asetelma ja lähtökohta lähteä kehittämään itseään yhteisiin hetkiin ja yhdessä olemiseen..
        Vaikka haluan lähtee liikkeelle seksisuhteella, niin se ei sulje pois myöskään parisuhteen mahdollisuutta. Se vain ei ole välttämättä niinkään läpihuutojuttu, että juuri se netissä tapaamasi ihminen olisi se "oikea" sinulle, mutta fucbuddu suhteessahan se ei niin tarkkaa ole sen suhteen.

• 2plus14
        rebelfly83 kirjoitti:

Saa olla..Ei olisi pakko olla neitsyt, jos panot on olleet kumilla ja on varma itsestään. Minun ei ole tarpeen käydä testeissä, kun tiedän tilanteeni.
        Terveyden lisäks muita syitä on samat lähtökohdat ja sitäkautta luonteva ja molemmille helppo asetelma ja lähtökohta lähteä kehittämään itseään yhteisiin hetkiin ja yhdessä olemiseen..
        Vaikka haluan lähtee liikkeelle seksisuhteella, niin se ei sulje pois myöskään parisuhteen mahdollisuutta. Se vain ei ole välttämättä niinkään läpihuutojuttu, että juuri se netissä tapaamasi ihminen olisi se "oikea" sinulle, mutta fucbuddu suhteessahan se ei niin tarkkaa ole sen suhteen.

Sen lisäksi, että sukupuolitauti voi olla oireeton ja tullut ilman seksiä, kannattaa
        ottaa huomioon, että keski-ikää lähestyvä ja seksuaalisesti kokematon nainen ei luultavasti ole erityisen halukas tai kokeiluhaluinen. Jos häntä kiinnostaa fuckbuddy-jutut, hänellä luultavasti on sellaisia takana monta.

Clinikka ja fucbuddu eivät ole sanoja. Onko sinulla muita ongelmia kuin tuo kokemattomuus/naisettomuus, joita et tässä nyt kerro?

• rebelfly83
        2plus14 kirjoitti:

Sen lisäksi, että sukupuolitauti voi olla oireeton ja tullut ilman seksiä, kannattaa
        ottaa huomioon, että keski-ikää lähestyvä ja seksuaalisesti kokematon nainen ei luultavasti ole erityisen halukas tai kokeiluhaluinen. Jos häntä kiinnostaa fuckbuddy-jutut, hänellä luultavasti on sellaisia takana monta.

Clinikka ja fucbuddu eivät ole sanoja. Onko sinulla muita ongelmia kuin tuo kokemattomuus/naisettomuus, joita et tässä nyt kerro?

En laittanut mitään ikärajaa tuohon, kunhan on täysi-ikäinen ja suotavaa olisi, mikäli pääsisi liikkumaan tai ainakin omistaisi paikan, jossa tehä jotain.
        Ei ole kerrassaan mitään ongelmia elämässä. En polta, alkoa harvoin ja ei koskaan änkyräkännejä. Tykkään urheilla. Ei ole ylipainoa. Nuorempana keskityin muihin asioihin ja toisaalta en ole ns. baari iskijä tyyppiä. Paremmin rauhallinen. Nuorempana en olisi voinut kuvitellakkaan, että netistä tapaisi jonkun tuntemattoman. Nyt tuntuu, että vähän kaikki olisi mahdollista elämässä. Edelleenkään ei ole läpihuutojuttu, vaan joudun käskyttään itseeni, mikäli jonkun tapaan. Se tuo minulle stressiä ja jännittää, mutta hyvänä päivänä pystyn sen tekemään.

• 2plus14
        rebelfly83 kirjoitti:

En laittanut mitään ikärajaa tuohon, kunhan on täysi-ikäinen ja suotavaa olisi, mikäli pääsisi liikkumaan tai ainakin omistaisi paikan, jossa tehä jotain.
        Ei ole kerrassaan mitään ongelmia elämässä. En polta, alkoa harvoin ja ei koskaan änkyräkännejä. Tykkään urheilla. Ei ole ylipainoa. Nuorempana keskityin muihin asioihin ja toisaalta en ole ns. baari iskijä tyyppiä. Paremmin rauhallinen. Nuorempana en olisi voinut kuvitellakkaan, että netistä tapaisi jonkun tuntemattoman. Nyt tuntuu, että vähän kaikki olisi mahdollista elämässä. Edelleenkään ei ole läpihuutojuttu, vaan joudun käskyttään itseeni, mikäli jonkun tapaan. Se tuo minulle stressiä ja jännittää, mutta hyvänä päivänä pystyn sen tekemään.

Ehkä sä trollaat tai ehkä sä et vaan tajua miten ulkona pelistä olet. Keski-ikää lähestyvä kokematon mies ei käytännössä saa mitenkään fuckbuddy-suhdetta kokemattoman naisen kanssa ilman suurta omaisuutta. Nuoret eivät sinusta kiinnostu, päinvastoin olet kaikkea sellaista, mitä he eivät halua. Vanhat ovat ehtineet fuckbuddyillä ihan liikaa sinun makuusi ja tuskin hekään kokematonta haluavat seuraavakseen. Kokemattomat vanhat ovat kokemattomia siksi, että eivät halua kokea.

Vaikuttaa huonosti naamioidulta teinineitsyen etsijä trollilta.

• rebelfly83
        2plus14 kirjoitti:

Ehkä sä trollaat tai ehkä sä et vaan tajua miten ulkona pelistä olet. Keski-ikää lähestyvä kokematon mies ei käytännössä saa mitenkään fuckbuddy-suhdetta kokemattoman naisen kanssa ilman suurta omaisuutta. Nuoret eivät sinusta kiinnostu, päinvastoin olet kaikkea sellaista, mitä he eivät halua. Vanhat ovat ehtineet fuckbuddyillä ihan liikaa sinun makuusi ja tuskin hekään kokematonta haluavat seuraavakseen. Kokemattomat vanhat ovat kokemattomia siksi, että eivät halua kokea.

Vaikuttaa huonosti naamioidulta teinineitsyen etsijä trollilta.

Ei pidä paikkaansa ollenkaan. Enkä ole trolli!
        Kyllä naisissakin on kokemattomia vielä 20-30vuotiaissa ja siihen nähden se ikäero on ihan normaali ja sitpaitsi eipä sillä iällä niin väliä ole fuckbuddy suhteessa. Haluan uskoa, että löytyy joku nainen, joka kaipaa myöskin ns. "harjoittelukaveria", vaikka kokematon onkin.
        Oon jutellu myös kokeneempien naisten kanssa ja jos pidän tuon kokemattomuuteni omana tietonani, niin ei ole tosiaan mitään ongelmaa siinä seksin saamisessa nuoriltakaan naisilta. Se vaan ei nyt ole sitä mitä tässä kohtaa olen hakemassa, kun olen vasta "altistamassa" ja totuttelemassa itseeni näihin kuvioihin ja toisaalta se paljaalla naiminen olisi minulle iso juttu.

• uskotellen
        rebelfly83 kirjoitti:

"Minun ei ole tarpeen käydä testeissä, kun tiedän [siis lue: luulottelen] tilanteeni."

• olensentäänmies

Minä en. Päinvastoin kokenut nainen on parempi.

• utopiaa

En osaa kuvitella, että kokematon (tai hyvin vähän kokemusta omaava nainen) haluaisi kenenkään panokaveriksi.

• rebelfly83

Tuo pitää sillätavalla paikkansa, että useampi kokematon, jonka kans olen kirjoitellut, ovat halunneet juurikin sitä parisuhdetta, että seksi tulisi kuvioon vasta sitten joskus aikain perästä.. Itse lähtisin mieluummin sillä seksisuhteella liikkeelle ihan kaveri pohjalta ja jos äärimmäisen hyvin kävisi, niin siitä voisi tulla enemmänkin. Minusta kaiken tekemisen ei tarvitse orjallisesti keskittyä parisuhteen hankkimiseen. Paremminkin niin, että se tulee sitten kun on tullakseen.

• utopiaa

Monilla naisilla seksi kuitenkin kuuluu vain parisuhteeseen, joten seksiä on odotettava kunnes se parisuhde on kenties mahdollisesti tullut kuvioihin. Seksi kun ei ole mikään tennikseen verrattava hauska ajanviete, vaan kahden rakastuneen ihmisen tapa ilmentää rakkauttaan fyysisesti.

• rebelfly83
        utopiaa kirjoitti:

Monilla naisilla seksi kuitenkin kuuluu vain parisuhteeseen, joten seksiä on odotettava kunnes se parisuhde on kenties mahdollisesti tullut kuvioihin. Seksi kun ei ole mikään tennikseen verrattava hauska ajanviete, vaan kahden rakastuneen ihmisen tapa ilmentää rakkauttaan fyysisesti.

No meillä on tuossa näkemysero..Minusta sitä seksiä ei välttämättä tarvitse liittää rakkauteen. Se voi tosissaan olla ihan vaan se hauska ajanviete, jossa molemmat saa tyydytyksen ja ihan vaan kaveripohjalta. Jo tuon yhden kokemuksen perusteella voin kuitenkin sanoa, että kyllähän se lähentää ja syvempää välittämistä kehittyy varmasti vakipanosuhteissa, mutta sehän ei ole paha asia. On hyvä, että ihmiset välittää toisistaan. Rakkaus on kuitenkin sitten taas oma juttunsa.

• utopiaa

Luultavasti monilla miehillä ja naisilla on tässä asiassa näkemysero. Minusta seksi on niin intiimi asia, että kun siihen suhtaudutaan pelkkänä ajanvietteenä, päädytään viemään seksiltä sille oikeutetusti kuuluva arvo ja merkitys. Jäljelle jää vain parittelu ja lihan hinkkaaminen lihaan.

• rebelfly83
        utopiaa kirjoitti:

Luultavasti monilla miehillä ja naisilla on tässä asiassa näkemysero. Minusta seksi on niin intiimi asia, että kun siihen suhtaudutaan pelkkänä ajanvietteenä, päädytään viemään seksiltä sille oikeutetusti kuuluva arvo ja merkitys. Jäljelle jää vain parittelu ja lihan hinkkaaminen lihaan.

No jaa..Kyllä mitä oon naisien kans jutellu, niin kyllä se on heilläkin ihan vaan rakkaudesta seksiin. Pariksuhteen jälkeen on jääty kaipaamaan sitä seksiä ja läheisyyttä. Lihan hinkkaaminen lihaan...hmm...No mutku se tekee niin pirun hyvää;) Kun vielä saisi kunnon suihinoton. Sekin mulla on vielä kokematta. Erilaiset asennot on mieleeni ja takaata kontillaan muodostui heti yhdeks suosikiks:) Kyl mä tartten naisen, jolla ei oo panta turhan kireällä näissä asioissa.

• utopiaa

Rennommin suhtautuvia kannattaa etsiä sieltä vähän kokeneempien sarjasta.

• rebelfly83
        utopiaa kirjoitti:

Rennommin suhtautuvia kannattaa etsiä sieltä vähän kokeneempien sarjasta.

Uskon, että sulla on jonkinlainen uskonto tuossa taustalla, eli ajatus siitä, että seksi on syntiä..Itse en usko jumalaan ja mulle se seksi on seksiä, eikä mikään pyhä toimitus tai riitti. Rakkauden tunnustus, tai palkinto jostain.
        Neitsyissähän on paljon juuri näitä uskovaisia ja sieltä ne tulee nää käsitykset. Toisaalta kokemattomilla on paljon sellaista yliromantisointia, mitä tulee seksiin.
        Että annanpa nyt neitsyyteni hänelle ja vietän hänen kanssaan koko loppuelämän..Käytännössähän vaan tapaa olla, että se toinen sit harvemmin on neitsyt ja sitäkautta tuntuu hullulta, että se toinen on säästänyt itseään vain hänelle.
        Lisäks tulee halu kokeilla myös muita, jotta saa käsitystä erilaisista ihmisistä ja siitä mitä haluaa lopulta. Mikä sopii itselleen. Mutta kyllähän sitä mielellään tutustuu samanlaista elämäntilannetta läpikäyvään ihmiseen, mut ajatusmailman soisi kohtaavan näiltä osin.

• ätmi-sinkku

Minulle myös kokematon nainen

• 1andorra

Et ole tainnut selvittää sitä, että esim. synnytyksessä vauva voi saada äidiltään esim. HIV:n tai alapääherpeksen. Neitsytkin voi siis levittää tarttuvaa tautia, vaikkei olisi edes suudellut ketään aiemmin.

Suuseksiinkin on olemeassa suojia. Naisen alapään suuseksiin voi käyttää kondomia halkaisemalla se ja pitämällä sitä limakalvojen päällä. Kondomikaan ei suojaa 100 %:sesti

Ylipäätään en uskoisi sitä, jos toinen vakuuttelee, ettei hänellä ole tauteja. Kaikki sanoo niin ja totuus voi olla jotain muuta.

• rebelfly83

Tämä jankkaaminen siitä, että meillä kokemattomilla tai lähes kokemattomilla, jotka ei olla ikinä oltu limakalvo kontaktissa toiseen olis joku tauti on kyllä kerrassaan naurettavaa.
        Yrittääkö tässä kukasta kukkaan hyppijät ikäänkuin tehdä itsestään puhtaan,vaiko kokemattomasta likaisen. Koska siltä se vähän alkaa vaikuttamaan.
        Kokemattomuushan ei ole synonyymi tietämättömyydelle, eli en ole mikään tynnyrissä elänyt. Todennäköisesti tiedän aiheesta sinua enemmän.
        Nykyäänhän on tapetilla tämä HPV- virus ,joka on niin yleinen ja aiheuttaa naisilla mm. syöpää, sekä myöskin miehillä, että ihan tosissaan kehoittaisin naisiakin vähän katsomaan kenen kans lähtee paljaaseen seksiin.
        Kyllä me, jotka ei olla paljaassa limakalvokontaktissa vielä oltu, ollaan taatusti turvallinen valinta suojaamattomaan seksiin ja sen vuoks sellaista naista haenkin..Toivottavasti vaan löytyy nainen, joka myöskin ymmärtää, mikä mahdollisuus tämä hänelle on..Minun kanssa voi tehdä taatusti samat jutut ja saada hyvää seksiä, siinä missä siltä sadan pillun mieheltäkin.

Ja tuo suuseksin antaminen jonkin typerän muovinpalasen takaa on kyllä kerrassaan jo vitsinäkin onneton. Never gonna happen.

• 20plus13
        rebelfly83 kirjoitti:

Tämä jankkaaminen siitä, että meillä kokemattomilla tai lähes kokemattomilla, jotka ei olla ikinä oltu limakalvo kontaktissa toiseen olis joku tauti on kyllä kerrassaan naurettavaa.
        Yrittääkö tässä kukasta kukkaan hyppijät ikäänkuin tehdä itsestään puhtaan,vaiko kokemattomasta likaisen. Koska siltä se vähän alkaa vaikuttamaan.
        Kokemattomuushan ei ole synonyymi tietämättömyydelle, eli en ole mikään tynnyrissä elänyt. Todennäköisesti tiedän aiheesta sinua enemmän.
        Nykyäänhän on tapetilla tämä HPV- virus ,joka on niin yleinen ja aiheuttaa naisilla mm. syöpää, sekä myöskin miehillä, että ihan tosissaan kehoittaisin naisiakin vähän katsomaan kenen kans lähtee paljaaseen seksiin.
        Kyllä me, jotka ei olla paljaassa limakalvokontaktissa vielä oltu, ollaan taatusti turvallinen valinta suojaamattomaan seksiin ja sen vuoks sellaista naista haenkin..Toivottavasti vaan löytyy nainen, joka myöskin ymmärtää, mikä mahdollisuus tämä hänelle on..Minun kanssa voi tehdä taatusti samat jutut ja saada hyvää seksiä, siinä missä siltä sadan pillun mieheltäkin.

Ja tuo suuseksin antaminen jonkin typerän muovinpalasen takaa on kyllä kerrassaan jo vitsinäkin onneton. Never gonna happen.

Tää on kyllä niin selvää neitsyystrollausta että ei mitään rajaa. Jos sua ei kiinnosta ajatus siitä, että vähäinen kokemus EI OLE tae taudittomuudesta niin hyväksy edes seuraava totuus:

Et ole saamassa kokematonta naista seksisuhteeseen. Lopeta ajan haaskaus ja turhautuminen ja käy niissä testeissä jonkun sellaisen kanssa, jonka voit ehkä saada.

• SinullaOnVääriäLuuloja
        rebelfly83 kirjoitti:

Papilloomavirukset tarttuvat iholta ja limakalvoilta. Koska kondomi suojaa vain pienen osan ihoa, niin se vain vähentää papillooman riskiä, ei estä sitä. Papillooman olet voinut saada jo vauvana äidiltäsi. Virus useimmiten häipyy vuodessa-parissa, mutta ei aina, ja piilevä virus voi aktivoitua uudelleen myöhemmin.

Samoin herpeksen olet voinut saada jo lapsena. Suuherpes tarttuu myös sukupuoliteitse ja sukupuoliherpes suun kautta, jos virus on kulkeutunut jotain reittiä kyseisiin paikkoihin.

• rebelfly83
        SinullaOnVääriäLuuloja kirjoitti:

Papilloomavirukset tarttuvat iholta ja limakalvoilta. Koska kondomi suojaa vain pienen osan ihoa, niin se vain vähentää papillooman riskiä, ei estä sitä. Papillooman olet voinut saada jo vauvana äidiltäsi. Virus useimmiten häipyy vuodessa-parissa, mutta ei aina, ja piilevä virus voi aktivoitua uudelleen myöhemmin.

Samoin herpeksen olet voinut saada jo lapsena. Suuherpes tarttuu myös sukupuoliteitse ja sukupuoliherpes suun kautta, jos virus on kulkeutunut jotain reittiä kyseisiin paikkoihin.

En tosissaan tarvitse seksuaalivalistusta..Tiesin kaiken tuon jo teninä.

• SinullaOnVääriäLuuloja
        rebelfly83 kirjoitti:

En tosissaan tarvitse seksuaalivalistusta..Tiesin kaiken tuon jo teninä.

Sinähän täällä valistelet naisia yhden seksikokemuksen voimalla ja jaat virheellistä tietoa, että kondomi ehkäisee papillooman.

Tosiaan sinulla voisi olla alapäässä papillooma, vaikka olisit neitsyt, etkä edes ole.

Sehän tarttuu kyllä suustakin. Sinullakin varmaan jo on siellä se. Se voi tarttua suudellessakin, ja lisäksi nuolit ilman suojaa, eikö totta? Kun suutelet ja nuolet seuraavaa naista, niin ehkä tartutat hänet. Sitten kun panet paljaalla, niin tartutat itsesi alapäästäkin. Sitten tartutat taas seuraavan naisen.

No, tietysti tähän rulettiin vaikuttaa myös vasta-aineiden muodostuminen ja viruksen häviäminen itsestään, jotka molemmat on aika mystisiä juttuja tieteelle.

Pointti oli siinä, että olet ihan pöhlä juttuinesi.

• rebelfly83
        SinullaOnVääriäLuuloja kirjoitti:

Sinähän täällä valistelet naisia yhden seksikokemuksen voimalla ja jaat virheellistä tietoa, että kondomi ehkäisee papillooman.

Tosiaan sinulla voisi olla alapäässä papillooma, vaikka olisit neitsyt, etkä edes ole.

Sehän tarttuu kyllä suustakin. Sinullakin varmaan jo on siellä se. Se voi tarttua suudellessakin, ja lisäksi nuolit ilman suojaa, eikö totta? Kun suutelet ja nuolet seuraavaa naista, niin ehkä tartutat hänet. Sitten kun panet paljaalla, niin tartutat itsesi alapäästäkin. Sitten tartutat taas seuraavan naisen.

No, tietysti tähän rulettiin vaikuttaa myös vasta-aineiden muodostuminen ja viruksen häviäminen itsestään, jotka molemmat on aika mystisiä juttuja tieteelle.

Pointti oli siinä, että olet ihan pöhlä juttuinesi.

Jo sanoin, että limakalvo kontaktia ei ole ollut missään muodossa.
        Minulla ei ole papilloomaa, herpestä, hiviä, eikä edes huuliherpestä. Ei kerrassaan mitään tautia ja toistaseks haluankin pitää sen näin.

• SinullaOnVääriäLuuloja
        rebelfly83 kirjoitti:

Jo sanoin, että limakalvo kontaktia ei ole ollut missään muodossa.
        Minulla ei ole papilloomaa, herpestä, hiviä, eikä edes huuliherpestä. Ei kerrassaan mitään tautia ja toistaseks haluankin pitää sen näin.

Olepa tarkkaavainen. Papillooma ei välttämättä vaadi limakalvokontakia. Kondomi ei täysin suojaa siltä. Papillooman vasta-aineita löytyy jo yksivuotiaista 30 %:lla, tartunta on saatu äidiltä. Tosin suurimmalla osalla virus katoaa nopeasti, mutta se voi myös ilmestyä takaisin uinumasta. Et voi mitenkään tietää, onko sinulla papillooma ja missä.

HIV on toki äärimmäisen epätodennäköinen sinulla. Mutta luultavasti suurin osa sen saaneista on ollut ennen testejä varmoja, että heillä ei ole sitä.

• kumit_on_ok

Eli etsit kokematonta naista vain suojaamattomaan seksisuhteeseen?
      Mun mielipide on että yksikään neitsyyttään arvostava ei lähde vain seksin takia matkaasi yhtäkään kertaa. Puhumattakaan ilman kumia. Miten itse ajattelit raskauden mahdollisuuden ehkäistä asiallisesti? Ei pillereitten syöminen ole naiselle itsestäänselvyys jonka käyttämisen mies päättää.
      Tauteihin en ota kantaa paitsi että paljaalla seksillä tulee joku päivä olemaan sulla pöpöä jopa oireettomana jos et ole vastuullinen.

• rebelfly83

Joo. Se on hänen itsensä päätettävä sitten millaista ehkäisyä käyttää. En painosta ketään pillerin käyttöön, mutta valtaosa naisistahan noita käyttää ja ovat yleisiä. On myös kuparikierukkaa ym. vaihtoehtoa. Kumiakin suostun käyttämään, jos muuta ehkäisyä ei ole.
        Haluan löytää myös elämänkumppanin, joten mitään ei ole pois suljettu.
        Voi hyvin olla, että tässä ollaan vielä vuosikausia sinkkuna, joten aivan mahtava homma, mikäli löytyisi edes vakipano, jonka kans harrastaa seksiä edes harvakseltaan, riippuen välimatkoista.
        Yhdessä voisi tehdä myös muuta, kuten käydä erilaisissa tapahtumissa, viettää elokuvailtaa ja tehdä mitä mieleen vaan tulee. Samalla saa vähän kuin varkain seurustelukokemusta, vaikka ollaan vähän kuin kaveripohjalta liikkeellä.

Minähän nimenomaan olen vastuullinen..Jos minulle kaikki kävisi, niin partnerit laskettais kymmenissä hyvin helposti tähän ikään.

• No.on.sulla.jutut
        rebelfly83 kirjoitti:

Joo. Se on hänen itsensä päätettävä sitten millaista ehkäisyä käyttää. En painosta ketään pillerin käyttöön, mutta valtaosa naisistahan noita käyttää ja ovat yleisiä. On myös kuparikierukkaa ym. vaihtoehtoa. Kumiakin suostun käyttämään, jos muuta ehkäisyä ei ole.
        Haluan löytää myös elämänkumppanin, joten mitään ei ole pois suljettu.
        Voi hyvin olla, että tässä ollaan vielä vuosikausia sinkkuna, joten aivan mahtava homma, mikäli löytyisi edes vakipano, jonka kans harrastaa seksiä edes harvakseltaan, riippuen välimatkoista.
        Yhdessä voisi tehdä myös muuta, kuten käydä erilaisissa tapahtumissa, viettää elokuvailtaa ja tehdä mitä mieleen vaan tulee. Samalla saa vähän kuin varkain seurustelukokemusta, vaikka ollaan vähän kuin kaveripohjalta liikkeellä.

Minähän nimenomaan olen vastuullinen..Jos minulle kaikki kävisi, niin partnerit laskettais kymmenissä hyvin helposti tähän ikään.

Siis ihanko oikeasti luulet, että neitsyet syö pillereitä tai ovat asentaneet kierukan ihan huvin vuoksi? Ei se noin mene... Kyse kun ei ole mistään huvista. Kierukkaa lekurit ei usein edes suostu laittamaan synnyttämättömälle naiselle, saati että sitä voisi laittaa, koska kohtu voi olla niin pieni, ja mieti haluaako joku neitsyt mennä revityttämään "paikkansa" gynelle, kierukan vuoksi. Aika korkea kynnys se olisi ylipäänsä paljastaa peräpäänsä ihan ensimmäisen kerran täysin ventovieraalle ihmiselle gynen luona.. Et edes tiedä miten inhottavasta ja kivuliaastakin ronkkimisesta tavallisessakaan gynen tutkimuksessa on kyse, joten ei - ei sinne mennä ensimmäisen kerran kuin vasta sitten kun sitä ehkäisyä oikeasti tarvitaan. Yleensä niin, että on alettu seurustella ja harrastaa seksiä. Ehkäisypillereitä syödessä taas ottaa melkoisen riskin oman terveytensä tai jopa henkensä menettämisestä, joten eipä niitäkään nappailla "kaikelta varalta" että "pääsee" opetusmateriaaliksi jollekin lähes neitseelle, joka ei halua käyttää kumia... Jos vain kokemuksen saamisesta on kyse, niin miksi ei kävisi joku yh -mamma? Oletettavasti pitkässä liitossa ollut ei ole jakanut pesäänsä monille ja yh -mammat useinkaan eivät ole etsimässä elämänkumppania kuin vain satunnaista seksiseuraa, varsinkaan heti eron jälkeen. He eivät tahdo uutta miestä vielä nurkkiinsa, mutta toisinaan seksi ja läheisyys kyllä kelpaisi. Eikö sitä paljaalla panemista voisi jättää sitten sellaiseksi "spesiaalimmaksi" jutuksi, jonka kokee vasta sen ns. oikean kanssa sitten kun rakastuu johonkin naiseen ja tahtoo alkaa parisuhteeseen hänen kanssaan? Miksi sinun pitäisi päästä kokemaan kaikki ennen parisuhdetta, ja sen joka harjoittelukappaleenasi olisi pitäisi olla neitsyt? Varmaan et naimisiinkaan voi kuvitella meneväsi muun kuin neitsyen kanssa. Olisiko se reilua, että joku täysin kokematon nainen alkaisi "spermaviemäriksesi" ja saisi huoran ja lutkan maineen ("korkattu" nainenhan on huora ja lutka), vain ja ainoastaan siksi, että sinä saat nussia ilman kumia?

• rebelfly83
        No.on.sulla.jutut kirjoitti:

Siis ihanko oikeasti luulet, että neitsyet syö pillereitä tai ovat asentaneet kierukan ihan huvin vuoksi? Ei se noin mene... Kyse kun ei ole mistään huvista. Kierukkaa lekurit ei usein edes suostu laittamaan synnyttämättömälle naiselle, saati että sitä voisi laittaa, koska kohtu voi olla niin pieni, ja mieti haluaako joku neitsyt mennä revityttämään "paikkansa" gynelle, kierukan vuoksi. Aika korkea kynnys se olisi ylipäänsä paljastaa peräpäänsä ihan ensimmäisen kerran täysin ventovieraalle ihmiselle gynen luona.. Et edes tiedä miten inhottavasta ja kivuliaastakin ronkkimisesta tavallisessakaan gynen tutkimuksessa on kyse, joten ei - ei sinne mennä ensimmäisen kerran kuin vasta sitten kun sitä ehkäisyä oikeasti tarvitaan. Yleensä niin, että on alettu seurustella ja harrastaa seksiä. Ehkäisypillereitä syödessä taas ottaa melkoisen riskin oman terveytensä tai jopa henkensä menettämisestä, joten eipä niitäkään nappailla "kaikelta varalta" että "pääsee" opetusmateriaaliksi jollekin lähes neitseelle, joka ei halua käyttää kumia... Jos vain kokemuksen saamisesta on kyse, niin miksi ei kävisi joku yh -mamma? Oletettavasti pitkässä liitossa ollut ei ole jakanut pesäänsä monille ja yh -mammat useinkaan eivät ole etsimässä elämänkumppania kuin vain satunnaista seksiseuraa, varsinkaan heti eron jälkeen. He eivät tahdo uutta miestä vielä nurkkiinsa, mutta toisinaan seksi ja läheisyys kyllä kelpaisi. Eikö sitä paljaalla panemista voisi jättää sitten sellaiseksi "spesiaalimmaksi" jutuksi, jonka kokee vasta sen ns. oikean kanssa sitten kun rakastuu johonkin naiseen ja tahtoo alkaa parisuhteeseen hänen kanssaan? Miksi sinun pitäisi päästä kokemaan kaikki ennen parisuhdetta, ja sen joka harjoittelukappaleenasi olisi pitäisi olla neitsyt? Varmaan et naimisiinkaan voi kuvitella meneväsi muun kuin neitsyen kanssa. Olisiko se reilua, että joku täysin kokematon nainen alkaisi "spermaviemäriksesi" ja saisi huoran ja lutkan maineen ("korkattu" nainenhan on huora ja lutka), vain ja ainoastaan siksi, että sinä saat nussia ilman kumia?

Kuuleppas..Voisit pikkasen siivota sitä suutasi sinäkin!
        Voin ihan tosissaan kertoo sulle, että nää jutut mitä tällä palstalla pyörii spermaviemäreistä ja huorista, niin ei ole millään lailla minun mielipiteitäni. En allekirjoita yhtään mitään tältä palstalta, missä ei ole minun nimimerkkini ja sillä varauksella sekin, että on oikeasti sitten minun.

Tietenkin on päivänselvää, että niitä pillereitä aletaan syömään vasta sitten kun me laitetaan tää juttu oikeasti käyntiin. Eihän niitä huvikseen kannata syödä. Tässä on kyse tosissaan vakipano jutusta, eli ties kuinka pitkä suhde tästä tulisi.
        Tietenkin jos ei nappaa puolin taikka toisin, niin voi jäädä yhteenkin kertaan. Kuka tietää. Tullaan keskustelemaan tuosta ehkäisystä kyllä ihan "hänen" kanssaan. Sun ei tartte siitä huolta kantaa:)

Vielä kerran syyt miksi kokematon:
        --Voi naida paljaalla ilman tautipelkoa.
        -- Samat lähtökohdat = Luonteva ja mukava tilanne lähteä hakemaan yhteisiä kokemuksia ja tottumaan yhdessä olemiseen ja mitä kaikkea siihen kuuluu.

• No.on.sulla.jutut
        rebelfly83 kirjoitti:

Kuuleppas..Voisit pikkasen siivota sitä suutasi sinäkin!
        Voin ihan tosissaan kertoo sulle, että nää jutut mitä tällä palstalla pyörii spermaviemäreistä ja huorista, niin ei ole millään lailla minun mielipiteitäni. En allekirjoita yhtään mitään tältä palstalta, missä ei ole minun nimimerkkini ja sillä varauksella sekin, että on oikeasti sitten minun.

Tietenkin on päivänselvää, että niitä pillereitä aletaan syömään vasta sitten kun me laitetaan tää juttu oikeasti käyntiin. Eihän niitä huvikseen kannata syödä. Tässä on kyse tosissaan vakipano jutusta, eli ties kuinka pitkä suhde tästä tulisi.
        Tietenkin jos ei nappaa puolin taikka toisin, niin voi jäädä yhteenkin kertaan. Kuka tietää. Tullaan keskustelemaan tuosta ehkäisystä kyllä ihan "hänen" kanssaan. Sun ei tartte siitä huolta kantaa:)

Vielä kerran syyt miksi kokematon:
        --Voi naida paljaalla ilman tautipelkoa.
        -- Samat lähtökohdat = Luonteva ja mukava tilanne lähteä hakemaan yhteisiä kokemuksia ja tottumaan yhdessä olemiseen ja mitä kaikkea siihen kuuluu.

No millaista naista varten sinä sitä kokemusta sitten haluat, noin niinku tulevaisuutta ajatellen? Neitsyttä ilmeisesti, koska ei kai sulle vaimoksikaan kelpaa jo "käytetty" nainen, jos ei edes panoksi... Eikä ne pilsut edelleenkään ole sen turvallisempia niellä, vaikka kuinka keskenänne sopisitte ehkäisystä.. Mites on, haluatko lapsia tulevaisuudessa? Jos et, niin ikää sulla olis ilmeisesti riittävästi vasektomiaan. Ei pelkoa vastentahtoisesta isyydestä ja vasektomia hoituu helposti paikallispuudutuksessa. Toisin kuin naisen vastaava toimenpide, jossa tarvitaan anestesiaa.

• rebelfly83
        No.on.sulla.jutut kirjoitti:

No millaista naista varten sinä sitä kokemusta sitten haluat, noin niinku tulevaisuutta ajatellen? Neitsyttä ilmeisesti, koska ei kai sulle vaimoksikaan kelpaa jo "käytetty" nainen, jos ei edes panoksi... Eikä ne pilsut edelleenkään ole sen turvallisempia niellä, vaikka kuinka keskenänne sopisitte ehkäisystä.. Mites on, haluatko lapsia tulevaisuudessa? Jos et, niin ikää sulla olis ilmeisesti riittävästi vasektomiaan. Ei pelkoa vastentahtoisesta isyydestä ja vasektomia hoituu helposti paikallispuudutuksessa. Toisin kuin naisen vastaava toimenpide, jossa tarvitaan anestesiaa.

En varsinaisesti hae kokemuksia ketään naista varten, vaan ihan itseäni varten..
        Enkä pelkästään kokemusta hae, vaan ihan seksuaalista tyydytystä.
        Minulle kelpaa parisuhteeseen sellainenkin nainen, jolla on ollut muita ennen minua. Hyvin varovaisesti puhun parisuhteista nyt tässä kohtaa, koska minä lähden siihen vain ja ainoastaan aidoista tunteista. En halua luvata kenellekkään kokemattomalle vahingossakaan parisuhdetta etukäteen, koska en oo se mies, joka kusettaa ihmisiä saadakseen seksiä. Lähtökohtaisesti tässä haetaan vakipanoa, mutta niin kuin olen sanonut, niin kaikki on mahdollista. Se että se oikea löytyisi kuin ihmeen kaupalla nyt tältä palstalta vain on häviävän pieni mahdollisuus. Mut silti mahdollinen.
        Eli kertauksena, jos rakastun johonkin naiseen, niin sinä ei katsota kokemuspohjaa lainkaan.
        Tuota lapsiasiaa nyt ei liene tarpeen tässä ruotia.

• mietintää

Tuli vain heti mieleen että kun haet kokematonta naista seksisuhteeseen, niistä kahdesta kriteeristä ei yhdessä tule muuten yhtään mitään. Kokematon harvoin haluaa vain seksiä, yleisesti siinä on toisen tunteet paskana sen jälkeen.
      Ei hyvä. Vaikka alussa sovittaisiin yhdessä ettei muuta kuin seksiä, harvoin onnistuu. Joten jos vaikka keskittyisit ihan tytön etsimiseen ns.tositarkoituksella, sitten voisitte yhdessä nauttia toisistanne rajattomasti ;-) Voin myöskin kertoa että seksi satunnaisten parien kanssa ei tunnu ikinä niin hyvältä kuin ihmisen josta välittää. Kumilla tai ilman, eikä ole vain sanonta vaan kokemuksen tulos.

• rebelfly83

Tuo on hullu ajatus siinä mielessä, että kokematon ei voisi haluta pelkkää seksiä.
        Olenhan minäkin kokematon ja voin ihan hyvin haluta pelkkää seksiä. En nää miksei suomessa vois olla minun lisäks toinenkin kokematon ihminen, joka haluaa pelkkää seksiä ja kuten sanoin, olen voimin mielin liikkeellä.
        Tässä maassa on hirvittävän paljon vakipanosuhteita ja tulee olemaan jatkossakin. Ei parisuhde ole ainoa suhdemuoto ja vaihtoehto mailmassa. Mistä tää yliromanttisuus liittyen seksiin tulee?

• 2plus13
        rebelfly83 kirjoitti:

Tuo on hullu ajatus siinä mielessä, että kokematon ei voisi haluta pelkkää seksiä.
        Olenhan minäkin kokematon ja voin ihan hyvin haluta pelkkää seksiä. En nää miksei suomessa vois olla minun lisäks toinenkin kokematon ihminen, joka haluaa pelkkää seksiä ja kuten sanoin, olen voimin mielin liikkeellä.
        Tässä maassa on hirvittävän paljon vakipanosuhteita ja tulee olemaan jatkossakin. Ei parisuhde ole ainoa suhdemuoto ja vaihtoehto mailmassa. Mistä tää yliromanttisuus liittyen seksiin tulee?

Varmasti sellaisia on. Niiden tavoitemies ei vaan ole pitkälle yli kolmekymppinen, lähes täyskokematon mies. Nuori ja kokematon nainen saa seksisuhteen aika vaivatta paljon itseään "tasokkaamman" miehen kanssa. Lähempänä omaa ikää olevasi on jo kokenut eikä sinulle kelpaa.

Vielä kerran: Unohda se kokemattomuus ellet trollaa ja käykää testeissä. Ei tässä elämässä mullakaan ole yhtään tautia vielä ollut vaikka kaikissa suhteissa on ilman kumia päädytty ennemmin tai myöhemmin hommaan.

• rebelfly83
        2plus13 kirjoitti:

Varmasti sellaisia on. Niiden tavoitemies ei vaan ole pitkälle yli kolmekymppinen, lähes täyskokematon mies. Nuori ja kokematon nainen saa seksisuhteen aika vaivatta paljon itseään "tasokkaamman" miehen kanssa. Lähempänä omaa ikää olevasi on jo kokenut eikä sinulle kelpaa.

Vielä kerran: Unohda se kokemattomuus ellet trollaa ja käykää testeissä. Ei tässä elämässä mullakaan ole yhtään tautia vielä ollut vaikka kaikissa suhteissa on ilman kumia päädytty ennemmin tai myöhemmin hommaan.

En halua enää kuulla mielipiteitäsi. En saa niistä mitään.
        Kaikki naiset eivät kaipaa 100pillun miehiä elämäänsä. Kaikki naiset eivät ajattele, kuin sinä asioista. Yritäppä tajuta se asia.

• No.on.sulla.jutut
        rebelfly83 kirjoitti:

En halua enää kuulla mielipiteitäsi. En saa niistä mitään.
        Kaikki naiset eivät kaipaa 100pillun miehiä elämäänsä. Kaikki naiset eivät ajattele, kuin sinä asioista. Yritäppä tajuta se asia.

No ne naiset jotka ei kaipaa 100 pillun miestä elämäänsä, eivät myöskään kaipaa olla pelkässä panosuhteessa. Ne luultavasti on sitä tyyppiä joka säästää itseään oikeaa rakkautta varten, eikä se aina tarkoita että pitäisi olla joku uskovainen, vaikka suurin osa niistä tod.näk. on kiihko -uskiksia, jotka antaa vasta papin aamenen jälkeen.. Se nyt vaan on niin, että joko olet puutteessa, etsit kokematonta naista parisuhteeseen kanssasi ja "harjoittelette" vasta naimisiin mentyänne, tai alat panosuhteeseen kokeneen naisen kanssa. Jos kokenut nainen ei sulle anna sen vuoksi, että olet itse pannut vain kerran (niinkö se oli?) niin sitten sulle jää ainoaksi vaihtoehdoksi maksulliset. Nehän osaa ainakin "opettaa" ja niiltä uskaltaa ja kehtaa myös kysyä, että miten ne temput tehdään... Onhan vielä yksi vaihtoehto jäljellä. Vanha neitsyt. Sellainen joka tahtoo vain tietää miltä seksi tuntuu, eikä olisi pelkoa enää raskaudestakaan joten ei tarvitsisi minkäänlaista ehkäisyä mistään syystä. Kerran näin dokumentin mieshuorista, joilla oli ihan mummoikäisiä naisia asiakkaina, jotka eivät olleet löytäneet puolisoa koskaan, ja tahtoivat vain tietää millaista on harrastaa seksiä... Ai niin, mutta kun sulle piti olla nuori neitsyt. No ei tule tapahtumaan... Ja ennen kuin joku tulee yökkäilemään vanhan naisen löysällä pillulla, niin itseasiassa vanhoilla vaihdevuodet ohittaneilla naisilla pillu kiristyy. Siitä syystä moni vanha nainen ei enää halua harrastaa seksiä, koska se sattuu liikaa... Mutta liukkareiden avulla voi onnistuakin.

• hanki_nukke

Osta itsellesi pumpattava Barbaranukke. Siinä sulle on takuuvarmaa kokematonta tavaraa joka ei koskaan sano "ei".
      Oikeaa naista et kumminkaan koskaan tule ymmärtämään. Toivottavasti yksikään nainen ei erehdy sinun kaltaiseesi. Vain tosi ääliöt etsii näiltä palstoilta seksiseuraa.

• rebelfly83

Kyllä minä itseäni ihan ihmisenä pidän..Näkyy olevan suurta vihamielisyyttä ja katkeruutta monilla kommentoijilla tällä palstalla. Ikäänkuin olisin joku rikollinen, kun olen elänyt erilailla kuin valtaosa ihmisistä ja nyt kun haen kaltaistani naista, niin saan vihat niskaani. Sopii kysyä miksi?

• aasdasddsa
        rebelfly83 kirjoitti:

Kyllä minä itseäni ihan ihmisenä pidän..Näkyy olevan suurta vihamielisyyttä ja katkeruutta monilla kommentoijilla tällä palstalla. Ikäänkuin olisin joku rikollinen, kun olen elänyt erilailla kuin valtaosa ihmisistä ja nyt kun haen kaltaistani naista, niin saan vihat niskaani. Sopii kysyä miksi?

Siksi että sä trollaat tai olet ihan vitun pihalla mutta et suostu ymmärtämään kun se sinulle sanotaan.

Kaltaistasi naista ei ole olemassa.

• rebelfly83
        aasdasddsa kirjoitti:

Siksi että sä trollaat tai olet ihan vitun pihalla mutta et suostu ymmärtämään kun se sinulle sanotaan.

Kaltaistasi naista ei ole olemassa.

Kyllä vaan on..Ja olen sellaisien kanssa jutellutkin. Yhden sellaisen kanssa juttelin vuosi takaperin, mutta emme päätyneet tapaamiseen. En ollut vielä silloin valmis tähän ja toisaalta oli liikaa muita kiireitä ja stressiä siihen aikaan.

• No.on.sulla.jutut
        rebelfly83 kirjoitti:

Kyllä vaan on..Ja olen sellaisien kanssa jutellutkin. Yhden sellaisen kanssa juttelin vuosi takaperin, mutta emme päätyneet tapaamiseen. En ollut vielä silloin valmis tähän ja toisaalta oli liikaa muita kiireitä ja stressiä siihen aikaan.

Seli, seli... Sulle tuntuu olleen tarjolla naisia jos jonkunlaisia, mutta aina olet löytänyt "hyvät" syyt olla tarttumatta tarjoukseen.. Onkohan kyse oikeasti siitä, että sinä pelkäät pimppiä ja siitä syystä päätit sitten etsiä seksipartneria jonka kaltaisia ei todellakaan ole kuin ehkä yksi miljoonasta, jos sitäkään? Voit sitten kätevästi omassa mielessäsi ajatella että " no ei mua yrittämisen puutteesta voi ainakaan syyttää, mut kun ei vaan natsannut." Mitä jos ottaisit tuohon kaltaiseesi naiseen yhteyttä uudelleen ja kysyisit vieläkö hän on samassa tilanteessa? Voihan olla että siellä on tosiaankin kaltaisesi, jolla on kullikammo. Voitte sitten yhdessä yrittää päästä ylitse genitaali -peloistanne... Tai olla pääsemättä yli, ihan miten vaan.

• sadsakjhdsa

No ei kai siinä mitään sitten. Olet vapaa sellaisen naisen itsellesi hankkimaan.

Vai tarkoititko, ettet tiedä miten ja mistä?

• rebelfly83

Tiedän, että siellä on monia naisia tarpeessa, myöskin kokemattomia ja nyt tarttee tosissaan vaan ilmottautua, niin päästään tutustumaan;)
      Hullua olla aina yksin, kun on vapaita ihmisiä, jotka hakee lopulta samaa asiaa.

• No.on.sulla.jutut

Niin no, yleensä ne vapaat kokemattomat naiset etsii parisuhdetta, ei seksiseuraa.

• evolutionist

Et saa. Vaihda kättä.

• rebelfly83

Valitettavasti tuo kädenvaihtaminenkaan ei auta enää tietyn iän jälkeen, vaan sitä
        kaipaa oikeasti vaan sitä naista ja siihen ei mikään korvike auta siihen haluun. Ei käsi sen paremmin kuin tekopillutkaan.
        Tällähetkellä tekee oikeasti pahaa tämä seksittömyys, kun halut on niin kovat.
        Jossain kohtaa olen tietenkin pakotettu hautaamaan tämän ajatuksen löytää se kokematon partneri ja laajentamaan ns. reviiriä.. Tää tarjous ei oo todellakaan voimassa ikuisesti. Kesän mittaan on pakko löytää se vakkari jostain, vaikka sitten siitä kokeneemmasta materiaalista. Tässä vaan olis ollu monia aspekteja, joista pidän.

• tyttösinkku

kokemattomia naisia on oikein paljon

• rebelfly83

Pakkohan niitä on olla kun kaikki ovat kokemattomia, kunnes sen menettävät:)
        Heidän vaan tarttee tulla esiin, että päästään tutustumaan..Muuten se on vähän hankalaa. Tällainen keskustelupalsta on oikeastaan ainoa mahdollisuus löytää kaltaistaan naista.
        Mikä tilanne sinulla olisi?

• kilttiatm

Minä halaisin naksuja ja uusia porniksia. :)

• Hirveätä dissausta. :D Vaikka todennäköisyydet eivät olisikaan aloittajan puolella, niin ei se väärin ole tavoitella mitä haluaa.

• rebelfly83

Kiva kun sentään joku ymmärtää:)
        Tosiaan tiedän, että on olemassa myös naisia, joita se oma kokemattomuus vaivaa ja jopa hävettääkin, etenkin kun ikää alkaa tulemaan..Tuntuisi, että eikö olisi helpompi lähtee liikkeelle tälläisen kans, joka kykenee ymmärtämään. Minun kanssa sitä osaamattomuuttaan kun ei tarvitsisi häpeillä tai selitellä nuo muut edut mitä oon esille tuonut.
        Mitäs itärajalle kuuluu?

• pariesimerkkii

Totta kai voi haaveilla joulupukista, keijuista ja menninkäisistä. Fakta on vain se, että neitsyys ei tarkoita sitä, ettäkö voi olla 100 %:sen varma, ettei ole mitään tautia, sillä esim. HIV:n voi saada esim. ulkomailta huonosti steriloiduista tatuointivälineistä, ulkomailla verensiirrosta jne. HIV:n voi saada myös äidiltään synnytyksessä.

• rebelfly83

Odotan viestiä naiselta, jonka kans voi kirjoitella kaikesta avoimesti ilman, että tarttee ajatella, että mitähän tuo minusta nyt ajattelee, kun sanoin näin ja näin. Eli liian tosikko ei saa olla;)
      Täältä minut löytää privatisti ja voidaan jutella rauhassa kahden:
      (rebelfly83 at gmail com)

• uuteliassss

Paljon sait viestejä?

• werwerewrew

Hyvä idea aloittajalla mutta luultavasti asia ei tule onnistumaan koska kokematon nainen on positiivinen harvinaisuus ja kokematon mies on halveksittu yleisyys. Toivon olevani väärässä.

• rebelfly83

No nuo on näitä massayleistyksiä.. Tiedän mitä mieltä useimmat ihmiset on yleisellä tasolla näistä asioista, mut en tosissaan välitä suuren virran mielipiteistä. Haen nimenomaan marginaali ryhmän ihmistä ja juuri häntä, joka ei välitä paskaakaan yleisistä mielipiteistä. En välitä itsekkään nimittäin. Haen yksilöä, jolla on omat mielipiteet asioista ja oma halu tehä jotain tasan niin kuin itse on ajatellut.
        Se kokematon, joka haluaa sen 100pillun miehen, niin aivan vapaasti. Hän ei ole se nainen, jota minä etsin.

• Rasittavaa

Minäkin olen joskus ollut neitsyt ja opettelin seksiä suht kokemattoman miehen kanssa. Mutta ei jumalauta käynyt pienessä mielessäkään, että olisin suostunut hommiin ilman kondomia!

• rebelfly83

Jo tuon yhden kokemuksen perusteella voin sanoa, että se kumin kans naiminen on niin rajoittunutta hommaa, että voi aivan yhtä hyvin nussia sitä tekopillua, kuin nähdä vaivaa.
        En esimerkiksi suostuisi suuseksiinkään, jos ei voi luottaa siihen mitä on vastapuolella. Hyvin rajoittunutta todellakin. Haluan enemmän.

• etertrete
        rebelfly83 kirjoitti:

Jo tuon yhden kokemuksen perusteella voin sanoa, että se kumin kans naiminen on niin rajoittunutta hommaa, että voi aivan yhtä hyvin nussia sitä tekopillua, kuin nähdä vaivaa.
        En esimerkiksi suostuisi suuseksiinkään, jos ei voi luottaa siihen mitä on vastapuolella. Hyvin rajoittunutta todellakin. Haluan enemmän.

Samaa mieltä miehenä. Mielummin vedän käteen yksin kuin harrastaisin seksiä kondomin kanssa, ei mitään järkeä kondomiseksissä kun ei tunnu miltään.

• rebelfly83
        etertrete kirjoitti:

Samaa mieltä miehenä. Mielummin vedän käteen yksin kuin harrastaisin seksiä kondomin kanssa, ei mitään järkeä kondomiseksissä kun ei tunnu miltään.

Onhan se aivan toista, jos voi pyöriä pitkin poikin ja ottaa välillä vaikka suihin kun ei tartte kumien kanssa leikkiä. Toisaalta spontaanimpaa. Voi naida vaikka suihkussa hetken mielijohteesta, tai keittiön pöydällä sen kun laittaa sisään:D
        Mutta annas olla kun kumien kanssa leikitään, niin kuin toinen olisi joku spitaalinen. Todella kiihottavaa..Ei tosiaan ole.

• Rasittavaa
        rebelfly83 kirjoitti:

Onhan seksi parempaa ilman kumia, mutta kyllä oman terveyden ajatteleminen ajoi edelle. Katsos kun pointti ei ole siinä, että sinä haluat hyvää ja tauditonta seksiä. Myös naisen on voitava luottaa siihen, ettei saa tauteja. Jos seksi kumin kanssa "ei tunnu miltään", vika ei ole vain kumissa...

Nainen, joka tällaisessa asiassa luottaa vain miehen sanaan, on harvinaisen typerä. Sama toisin päin. Meinaatko hankkia panokaverin ja sitten yhdessä käytte testeissä ja näytätte toisillenne puhtaat paperit ennen kuin alatte hommiin? Spontaania? Kiihottavaa? Ei yhtään rajoittunutta, eihän?

• rebelfly83
        Rasittavaa kirjoitti:

Onhan seksi parempaa ilman kumia, mutta kyllä oman terveyden ajatteleminen ajoi edelle. Katsos kun pointti ei ole siinä, että sinä haluat hyvää ja tauditonta seksiä. Myös naisen on voitava luottaa siihen, ettei saa tauteja. Jos seksi kumin kanssa "ei tunnu miltään", vika ei ole vain kumissa...

Nainen, joka tällaisessa asiassa luottaa vain miehen sanaan, on harvinaisen typerä. Sama toisin päin. Meinaatko hankkia panokaverin ja sitten yhdessä käytte testeissä ja näytätte toisillenne puhtaat paperit ennen kuin alatte hommiin? Spontaania? Kiihottavaa? Ei yhtään rajoittunutta, eihän?

Kyllähän se hyvältä tuntuu kuminkin kans ja tokihan sitä voisin käyttää, jos ei muuta ehkäisyä ole. Jäähän siinä kokemattoman kans vielä lisäks vapaus oraalihommiin, kun terveys on taattu.
        Paremminkin jos jostain baareista pokaat kännisen ihmisen, niin hänen sanomisiin ei voi luottaa, mutta näin netin kautta kun kaikesta puhutaan selvinpäin, niin kyllä mä luotan, jos joku sanoo mulle olevansa kokematon. Hulluahan tuota olisi lähtee valehtelemaan ja kaikkein vähiten miehen, kun tiedetään yleiset ennakkoasenteet.
        Tuo on yksi pointti kans, että jos lähtisi suhteeseen paljon partnereita omaavan kans, niin silloin en tietenkään voisi kertoo omasta kokemattomuudestani mitään, enkä edes haluaisi ja se tarkottaa sitä, että myös minun pitäisi lähtee sukupuolitautien klinikalle testeihin..Hullua. Just kaikki tää paska ajaa minua hakemaan mieluummin kaltaistani partneria.

• järkijätkä
        rebelfly83 kirjoitti:

Kyllähän se hyvältä tuntuu kuminkin kans ja tokihan sitä voisin käyttää, jos ei muuta ehkäisyä ole. Jäähän siinä kokemattoman kans vielä lisäks vapaus oraalihommiin, kun terveys on taattu.
        Paremminkin jos jostain baareista pokaat kännisen ihmisen, niin hänen sanomisiin ei voi luottaa, mutta näin netin kautta kun kaikesta puhutaan selvinpäin, niin kyllä mä luotan, jos joku sanoo mulle olevansa kokematon. Hulluahan tuota olisi lähtee valehtelemaan ja kaikkein vähiten miehen, kun tiedetään yleiset ennakkoasenteet.
        Tuo on yksi pointti kans, että jos lähtisi suhteeseen paljon partnereita omaavan kans, niin silloin en tietenkään voisi kertoo omasta kokemattomuudestani mitään, enkä edes haluaisi ja se tarkottaa sitä, että myös minun pitäisi lähtee sukupuolitautien klinikalle testeihin..Hullua. Just kaikki tää paska ajaa minua hakemaan mieluummin kaltaistani partneria.

Ihmisen kannattisi kuitenkin muistaa aina järkevyys ennen mukavuutta. Ei kun kumipuku päällä vieraisiin tai ehkäisemättömiin paikkoihin.

• liebeos

Yleensä aina nainen haluaa menettää neitsyytensä sellaiselle miehelle, jota kohtaan hänellä on tunteita. Tuntuu siltä, että jos nainen antaa neitsyytensä ihan kenelle vaan, niin hän on henkisesti jollain tavalla tuuliajolla tai armottomassa kännissä.

Minä en ainakaan usko kenenkään miehen puheita. Vaikka mies väittäisi olevansa neitsyt, niin en uskoisi. Niin moni mies haluaa panna paljaalla, että se on ihan käsittämätöntä. Jotenkin miehet ovat ihan järkyttävän hyväuskoisia siitä, että koska heidän tietääkseen itsellä ei ole tautia, niin eihän tietenkään sillä naisellakaan ole.

• rebelfly83

En ole väittänytkään olevani neitsyt, vaan minulla on tuo yksi juttu, joka oli suojaseksiä alusta loppuun.
        Itse en todellakaan luota naisen terveyteen, jos ei minulle ole näyttää tuoretta paperia, jossa näkyy kaikki mahdolliset testit tautien osalta.
        Lisäks kun mulla ei ole edes huuliherpestä vielä, niin vituttaa jo sekin saada, jos lähtee jotain ketätahansa panemaan. Olkoonkin vaikka kuinka yleinen ja harmiton, mutta virus mikä virus kumminkin, joka ei lähe ikinä sun elimistöstäsi.

• 02of
        rebelfly83 kirjoitti:

En ole väittänytkään olevani neitsyt, vaan minulla on tuo yksi juttu, joka oli suojaseksiä alusta loppuun.
        Itse en todellakaan luota naisen terveyteen, jos ei minulle ole näyttää tuoretta paperia, jossa näkyy kaikki mahdolliset testit tautien osalta.
        Lisäks kun mulla ei ole edes huuliherpestä vielä, niin vituttaa jo sekin saada, jos lähtee jotain ketätahansa panemaan. Olkoonkin vaikka kuinka yleinen ja harmiton, mutta virus mikä virus kumminkin, joka ei lähe ikinä sun elimistöstäsi.

Kokematon nainen haluaa rakastua ja menettää neitsyytensä rakkaalleen, eikä jollekin pöpökammoiselle friikille, jota panettaa. Noin tyhmää ideaa ei uskoisi edes miehen keksivän.

• rebelfly83
        02of kirjoitti:

Kokematon nainen haluaa rakastua ja menettää neitsyytensä rakkaalleen, eikä jollekin pöpökammoiselle friikille, jota panettaa. Noin tyhmää ideaa ei uskoisi edes miehen keksivän.

Vihaa vihaa ja vihaa. Oletko ikinä ajatellut uhmisistä mitään hyvää, vai onko se aina kaikkea negatiivista.
        EI minulla tokikaan ole mitään sitä vastaan, jos joku haluaa antaa neitsyytensä sille, jonka uskoo olevan hänen elämänkumppaninsa. Tässä tulee vain sitten se, että onko se mies sitten kanssa täysin kokematon, koska jos ei ole, niin oliko siinäkään nyt sitten mitään järkeä säästää itseään hänelle, joka ei ole tehnyt samoin?
        Toki olen maininnut myös sen, että en hae välttämättä neitsyttäkään, vaan vähän kokenutkin käy, jos on terveys tallella.
        Minullakin oli tuo eka kertani ja ei sillä kyllä mitään ihmeellisiä tunnelatauksia aiheutettu itselleen, että voi voi kun ei se nyt mennyt sille ainoalle ja oikealle elämänkumppanilleen. Se vaan tahtoo olla kaikilla täys kokemattomilla sitä yliromantisointia. Aivan turhaan jää nuoruus elämättä seksin osalta. Noh aika harvalla naisellahan se tosiasiassa jää elämättä teki niin tai näin.

• MitäIhmettä-
        rebelfly83 kirjoitti:

Vihaa vihaa ja vihaa. Oletko ikinä ajatellut uhmisistä mitään hyvää, vai onko se aina kaikkea negatiivista.
        EI minulla tokikaan ole mitään sitä vastaan, jos joku haluaa antaa neitsyytensä sille, jonka uskoo olevan hänen elämänkumppaninsa. Tässä tulee vain sitten se, että onko se mies sitten kanssa täysin kokematon, koska jos ei ole, niin oliko siinäkään nyt sitten mitään järkeä säästää itseään hänelle, joka ei ole tehnyt samoin?
        Toki olen maininnut myös sen, että en hae välttämättä neitsyttäkään, vaan vähän kokenutkin käy, jos on terveys tallella.
        Minullakin oli tuo eka kertani ja ei sillä kyllä mitään ihmeellisiä tunnelatauksia aiheutettu itselleen, että voi voi kun ei se nyt mennyt sille ainoalle ja oikealle elämänkumppanilleen. Se vaan tahtoo olla kaikilla täys kokemattomilla sitä yliromantisointia. Aivan turhaan jää nuoruus elämättä seksin osalta. Noh aika harvalla naisellahan se tosiasiassa jää elämättä teki niin tai näin.

"Vaikka haluan lähtee liikkeelle seksisuhteella, niin se ei sulje pois myöskään parisuhteen mahdollisuutta. Se vain ei ole välttämättä niinkään läpihuutojuttu, että juuri se netissä tapaamasi ihminen olisi se "oikea" sinulle, mutta fuckbuddy suhteessahan se ei niin tarkkaa ole sen suhteen."

En ymmärrä millä logiikalla kuvittelet ikinä pystyväsi löytämään kokemattoman naisen, joka sitten kuitenkin haluaa pelkän panokaverin, ja suostuu heti suojaamattomaan seksiin? Tokihan kerrot hänelle että sinulla on ollut vain yksi kumppani, ja olet täysin terve, mutta miksi ihmeessä hän uskoisi sinua, lähes ventovierasta? Aivan yhtä hyvin voisit olla joku sekopää jolla on AIDS ja joka haluaa tartuttaa sen mahdollisimman moneen naiseen. Miten nainen voisi mitenkään tietää mikä on totuus? Siitä että olet niin luotettavan oloinen??

Joten joko tulet löytämään naisen, jolla on runsaasti kokemuksia, joka ei ole kovin tarkka tavarastaan, ja joka suostuu helposti seksiin ilman kondomia ja ilman että juuri tunnette toisianne. Ja siinähän on sitten se kaiken maailman tautien riski, joten luultavasti haluat itsekin sitä kortsua käyttää.

Tai sitten löydät naisen jolla on hyvin vähän kokemuksia = joka yhdistää rakkauden ja seksin erottamattomasti toisiinsa. Ja siinä tapauksessa et todellakaan tule "lähtemään liikkeelle seksisuhteella" vaan joudut (raukkaparka) seurustelemaan tämän naisen kanssa ehkä varsin pitkäänkin ennen kuin seksiin edes päästään. Ja monena ensimmäisenä seksikertana ei todellakaan ole mitään paljaalla panoa. Sitten joskus kuukausien kuluttua, kun nainen tuntee että varmasti voi luottaa sinuun, ja teillä on vakiintunut seurustelusuhde, kortsun käytöstä voidaan luopua (toki ennen sitä molemmat käyvät testeissä).

Joten tuo tavoitteesi on kyllä loogisesti täysin mahdoton.

• rebelfly83
        MitäIhmettä- kirjoitti:

"Vaikka haluan lähtee liikkeelle seksisuhteella, niin se ei sulje pois myöskään parisuhteen mahdollisuutta. Se vain ei ole välttämättä niinkään läpihuutojuttu, että juuri se netissä tapaamasi ihminen olisi se "oikea" sinulle, mutta fuckbuddy suhteessahan se ei niin tarkkaa ole sen suhteen."

En ymmärrä millä logiikalla kuvittelet ikinä pystyväsi löytämään kokemattoman naisen, joka sitten kuitenkin haluaa pelkän panokaverin, ja suostuu heti suojaamattomaan seksiin? Tokihan kerrot hänelle että sinulla on ollut vain yksi kumppani, ja olet täysin terve, mutta miksi ihmeessä hän uskoisi sinua, lähes ventovierasta? Aivan yhtä hyvin voisit olla joku sekopää jolla on AIDS ja joka haluaa tartuttaa sen mahdollisimman moneen naiseen. Miten nainen voisi mitenkään tietää mikä on totuus? Siitä että olet niin luotettavan oloinen??

Joten joko tulet löytämään naisen, jolla on runsaasti kokemuksia, joka ei ole kovin tarkka tavarastaan, ja joka suostuu helposti seksiin ilman kondomia ja ilman että juuri tunnette toisianne. Ja siinähän on sitten se kaiken maailman tautien riski, joten luultavasti haluat itsekin sitä kortsua käyttää.

Tai sitten löydät naisen jolla on hyvin vähän kokemuksia = joka yhdistää rakkauden ja seksin erottamattomasti toisiinsa. Ja siinä tapauksessa et todellakaan tule "lähtemään liikkeelle seksisuhteella" vaan joudut (raukkaparka) seurustelemaan tämän naisen kanssa ehkä varsin pitkäänkin ennen kuin seksiin edes päästään. Ja monena ensimmäisenä seksikertana ei todellakaan ole mitään paljaalla panoa. Sitten joskus kuukausien kuluttua, kun nainen tuntee että varmasti voi luottaa sinuun, ja teillä on vakiintunut seurustelusuhde, kortsun käytöstä voidaan luopua (toki ennen sitä molemmat käyvät testeissä).

Joten tuo tavoitteesi on kyllä loogisesti täysin mahdoton.

Et tosissaan kyllä tiedä yhtään mistä puhut.. Emme elä enää 1950-lukua.
        Jokapuolella näkee ilmoituksia, kun nuoret naiset hakee neitsyyden viejää. Minun kanssa sen voi tehä turvallisesti ja saada pidempiaikainenkin partneri.
        Ja tuo muu mustamaalaaminen mitä tuossa harjoitit ja pelkojen lietsominen oli kerrassaan naurettavaa...hyh hyh.

• Rasittavaa
        rebelfly83 kirjoitti:

Et tosissaan kyllä tiedä yhtään mistä puhut.. Emme elä enää 1950-lukua.
        Jokapuolella näkee ilmoituksia, kun nuoret naiset hakee neitsyyden viejää. Minun kanssa sen voi tehä turvallisesti ja saada pidempiaikainenkin partneri.
        Ja tuo muu mustamaalaaminen mitä tuossa harjoitit ja pelkojen lietsominen oli kerrassaan naurettavaa...hyh hyh.

"Jokapuolella näkee ilmoituksia, kun nuoret naiset hakee neitsyyden viejää. Minun kanssa sen voi tehä turvallisesti ja saada pidempiaikainenkin partneri."

No eihän tässä sitten mitään ongelmaa ole, siitä vain valkkaamaan. Ilmaiseksiko antavat? Ja nainen uskoo sinun olevan tauditon, kun netissä selvin päin sanot niin? Hei haloo, emme todellakaan elä enää 1950-lukua!

• ketunätm

Lopella talon isäntä heräsi aamulla erikoiseen näkyyn. Aikuinen mies ajoi crossimopolla lammas sylissään. Mopomies kaatui talon kohdalla, ja lammas lipesi miehen otteesta.

Poliisin mukaan mies pakeni äkkiä paikalta, mutta lammas jäi talon pihaan. Korvamerkitty lammas jäi odottamaan nyt aamuun omistajan selviämistä. Lammas on todennäköisesti anastettu lähistöltä.

– Lampaan isäntä kun heräilee juhannuksen vietosta, niin huomaa varmaan, että yksi puuttuu joukosta. Lammas löytyy kuitenkin terveenä naapurista, sanoo ylikonstaapeli Antti Reijula Hämeen poliisista.

Reijula uskoo, että lain pitkä koura tavoittaa vielä lammasvarkaan, sillä mopomiehen henkillöllisyys on todennäköisesti selvillä.

• uskotkohantätä

Vastaus: Kuvittele mielessäsi, että harrastat seksiä sopivan naisen kanssa. Toivo, että nainen on telepaatti, joka selvittää kuka häntä sillä tavoin ajattelee, jonka jälkeen hän antaa sinulle telepaattisesti elämäsi huikeinta seksiä. Turvallista seksiä, mutta epätodennäköistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      112
      2917
    2. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      30
      2405
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      22
      2354
    4. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1996
    5. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      114
      1650
    6. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      170
      1365
    7. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      288
      1198
    8. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      80
      1044
    9. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      250
      1040
    10. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1034
    Aihe