Viikonloppu pilalla: loma peruttu?

Masentunut_työläinen

Nyt on viikonloppu pilalla, kun masentaa niin kovasti. Pomo soitti ja yritti perua osan kesälomastani, kun on vaikea saada sijaisia. Minulla olisi ollut kolmen viikon loma palkallisena ja kaksi viikkoa palkatonta lomaa. Nämä palkattomat lomaviikot pomo yritti perua. En olisi hyötynyt loman perumisesta millään tavalla (paitsi saanut palkan työstä) eli ei olisi ollut mitään mitä siirtää myöhemmäksi.

Kieltäydyin jo, koska minulla on lomasuunnitelmia tiedossa. Ja todellakin tarvitsen enemmän lomaa kuin rahaa, koska olen viime aikoina ollut väsynyt ja ehkä jotenkin masentunut ja uupunut. Itkuhan siinä meinasi päästä, kun on niin paljon odottanut lomaa ja lepoa ja laskenut päiviä ja sitten kuulee, että ei ehkä pääsekään lomalle.

Työni ei ole mitään rakettitiedettä vaan siivoamista kaupungin leivissä eli työtä, johon jokainen pystyy. Työpanokseni kaupungille ei voi olla korvaamaton. Tympäisee, että aina käy näin. Tiedän, että minua yritettiin saada perumaan lomani, koska ylikilttinä ihmisenä suostun aina kaikkeen ja muut käyttävät hyväksi minkä ehtivät. Olen jopa niin tunnollinen, että en ole ollut päivääkään sairaslomalla, kun sairastan aina lomilla. Kerran olin päivän pois, kun oli läheiseni hautajaiset ja silloinkin yritettiin soittaa töihin.

Ei pomo alkanut sen enempää inttää loman perumisesta, mutta vähän jäi sellainen kuva, että asiaan palataan vielä. Nyt masentaa. Ei ole yhtään hyvä mieli. Meni viikonloppu pilalle, kun perjantaina pitää tällaista soittaa. Olen ihan varma, että tässä käy vielä niin, että koko lomani perutaan tai sitten saan potkut. Taidan irtisanoa itseni maanantaina, niin pääseepähän tästäkin painajaisesta eroon.

0

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tapio Suominen on kuollut

        Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
        Maailman menoa
        278
        19162
      2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

        Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
        86
        3582
      3. Tapio suominen

        Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
        Ikävä
        124
        2255
      4. Mitä toivot

        Tämän hetkiseen tilanteeseen?
        Ikävä
        196
        1956
      5. Sydämeni on

        varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
        Ikävä
        142
        1860
      6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

        Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
        Maailman menoa
        293
        1610
      7. Minä itkin kotona kun tajusin että

        Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
        Ikävä
        10
        1362
      8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

        "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
        Maailman menoa
        86
        1298
      9. Muistutus t-Naiselle.

        Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
        Ikävä
        149
        1162
      10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

        Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
        Maailman menoa
        242
        1059
      Aihe