Nyt on viikonloppu pilalla, kun masentaa niin kovasti. Pomo soitti ja yritti perua osan kesälomastani, kun on vaikea saada sijaisia. Minulla olisi ollut kolmen viikon loma palkallisena ja kaksi viikkoa palkatonta lomaa. Nämä palkattomat lomaviikot pomo yritti perua. En olisi hyötynyt loman perumisesta millään tavalla (paitsi saanut palkan työstä) eli ei olisi ollut mitään mitä siirtää myöhemmäksi.
Kieltäydyin jo, koska minulla on lomasuunnitelmia tiedossa. Ja todellakin tarvitsen enemmän lomaa kuin rahaa, koska olen viime aikoina ollut väsynyt ja ehkä jotenkin masentunut ja uupunut. Itkuhan siinä meinasi päästä, kun on niin paljon odottanut lomaa ja lepoa ja laskenut päiviä ja sitten kuulee, että ei ehkä pääsekään lomalle.
Työni ei ole mitään rakettitiedettä vaan siivoamista kaupungin leivissä eli työtä, johon jokainen pystyy. Työpanokseni kaupungille ei voi olla korvaamaton. Tympäisee, että aina käy näin. Tiedän, että minua yritettiin saada perumaan lomani, koska ylikilttinä ihmisenä suostun aina kaikkeen ja muut käyttävät hyväksi minkä ehtivät. Olen jopa niin tunnollinen, että en ole ollut päivääkään sairaslomalla, kun sairastan aina lomilla. Kerran olin päivän pois, kun oli läheiseni hautajaiset ja silloinkin yritettiin soittaa töihin.
Ei pomo alkanut sen enempää inttää loman perumisesta, mutta vähän jäi sellainen kuva, että asiaan palataan vielä. Nyt masentaa. Ei ole yhtään hyvä mieli. Meni viikonloppu pilalle, kun perjantaina pitää tällaista soittaa. Olen ihan varma, että tässä käy vielä niin, että koko lomani perutaan tai sitten saan potkut. Taidan irtisanoa itseni maanantaina, niin pääseepähän tästäkin painajaisesta eroon.
Viikonloppu pilalla: loma peruttu?
Masentunut_työläinen
0
244
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760