Viikonloppu pilalla: loma peruttu?

Masentunut_työläinen

Nyt on viikonloppu pilalla, kun masentaa niin kovasti. Pomo soitti ja yritti perua osan kesälomastani, kun on vaikea saada sijaisia. Minulla olisi ollut kolmen viikon loma palkallisena ja kaksi viikkoa palkatonta lomaa. Nämä palkattomat lomaviikot pomo yritti perua. En olisi hyötynyt loman perumisesta millään tavalla (paitsi saanut palkan työstä) eli ei olisi ollut mitään mitä siirtää myöhemmäksi.

Kieltäydyin jo, koska minulla on lomasuunnitelmia tiedossa. Ja todellakin tarvitsen enemmän lomaa kuin rahaa, koska olen viime aikoina ollut väsynyt ja ehkä jotenkin masentunut ja uupunut. Itkuhan siinä meinasi päästä, kun on niin paljon odottanut lomaa ja lepoa ja laskenut päiviä ja sitten kuulee, että ei ehkä pääsekään lomalle.

Työni ei ole mitään rakettitiedettä vaan siivoamista kaupungin leivissä eli työtä, johon jokainen pystyy. Työpanokseni kaupungille ei voi olla korvaamaton. Tympäisee, että aina käy näin. Tiedän, että minua yritettiin saada perumaan lomani, koska ylikilttinä ihmisenä suostun aina kaikkeen ja muut käyttävät hyväksi minkä ehtivät. Olen jopa niin tunnollinen, että en ole ollut päivääkään sairaslomalla, kun sairastan aina lomilla. Kerran olin päivän pois, kun oli läheiseni hautajaiset ja silloinkin yritettiin soittaa töihin.

Ei pomo alkanut sen enempää inttää loman perumisesta, mutta vähän jäi sellainen kuva, että asiaan palataan vielä. Nyt masentaa. Ei ole yhtään hyvä mieli. Meni viikonloppu pilalle, kun perjantaina pitää tällaista soittaa. Olen ihan varma, että tässä käy vielä niin, että koko lomani perutaan tai sitten saan potkut. Taidan irtisanoa itseni maanantaina, niin pääseepähän tästäkin painajaisesta eroon.

0

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin

Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k
        Maailman menoa
        139
        2875
      2. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
        Ikävä
        26
        2417
      3. Mitä sä haluaisit

Hänestä tai siitä jota kaipaat
        Ikävä
        135
        2008
      4. Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan

Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara
        Ikävä
        134
        1583
      5. Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?

Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...
        Ikävä
        83
        1377
      6. Saha suljetaan

Vai Kalajoen saha ?
        Oulainen
        33
        1213
      7. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
        Ikävä
        100
        1161
      8. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
        Loviisa
        2
        1049
      9. Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä

et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta
        Ikävä
        60
        1032
      10. Minua särkee puolestasi

Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit
        Ikävä
        50
        990
      Aihe