Viikonloppu pilalla: loma peruttu?

Masentunut_työläinen

Nyt on viikonloppu pilalla, kun masentaa niin kovasti. Pomo soitti ja yritti perua osan kesälomastani, kun on vaikea saada sijaisia. Minulla olisi ollut kolmen viikon loma palkallisena ja kaksi viikkoa palkatonta lomaa. Nämä palkattomat lomaviikot pomo yritti perua. En olisi hyötynyt loman perumisesta millään tavalla (paitsi saanut palkan työstä) eli ei olisi ollut mitään mitä siirtää myöhemmäksi.

Kieltäydyin jo, koska minulla on lomasuunnitelmia tiedossa. Ja todellakin tarvitsen enemmän lomaa kuin rahaa, koska olen viime aikoina ollut väsynyt ja ehkä jotenkin masentunut ja uupunut. Itkuhan siinä meinasi päästä, kun on niin paljon odottanut lomaa ja lepoa ja laskenut päiviä ja sitten kuulee, että ei ehkä pääsekään lomalle.

Työni ei ole mitään rakettitiedettä vaan siivoamista kaupungin leivissä eli työtä, johon jokainen pystyy. Työpanokseni kaupungille ei voi olla korvaamaton. Tympäisee, että aina käy näin. Tiedän, että minua yritettiin saada perumaan lomani, koska ylikilttinä ihmisenä suostun aina kaikkeen ja muut käyttävät hyväksi minkä ehtivät. Olen jopa niin tunnollinen, että en ole ollut päivääkään sairaslomalla, kun sairastan aina lomilla. Kerran olin päivän pois, kun oli läheiseni hautajaiset ja silloinkin yritettiin soittaa töihin.

Ei pomo alkanut sen enempää inttää loman perumisesta, mutta vähän jäi sellainen kuva, että asiaan palataan vielä. Nyt masentaa. Ei ole yhtään hyvä mieli. Meni viikonloppu pilalle, kun perjantaina pitää tällaista soittaa. Olen ihan varma, että tässä käy vielä niin, että koko lomani perutaan tai sitten saan potkut. Taidan irtisanoa itseni maanantaina, niin pääseepähän tästäkin painajaisesta eroon.

0

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
        Paltamo
        44
        5299
      2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
        Ihastuminen
        24
        3460
      3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
        Maailman menoa
        299
        2870
      4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
        Maailman menoa
        58
        2686
      5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
        Ikävä
        173
        2365
      6. On ikävä sua

Koko ajan
        Ikävä
        25
        2157
      7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
        Kotimaiset julkkisjuorut
        127
        1899
      8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
        Ikävä
        366
        1865
      9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
        Ikävä
        88
        1771
      10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
        Ikävä
        16
        1401
      Aihe