Ei vaikuta "Uskovien" elämä kovin "Hyvin", -eipä niihin Rukouksiin/Rukouksita välitä Jumala Taivaassa,sen enempää kuin Varakkaat: Sairaista,Köyhistä.....
täälläpalstoilla
3
56
Vastaukset
Olematon kun ei kykene mitään tekemään.
Kiva, kun olette tulleet tänne uskovaisten palstalle. Voisikohan olla mahdollista, että Jumala kutsuu teitäkin? :)
- ÄäniKuuluu--
Vaui että ei Jumala vastaa? Kyllä. Hän sekä kuulee, että vastaa. Mutta ehdot on selvästi sanottu Raamatussa. Ei Hän herjaajille ja pilkakkaajille vastaa. Ja jos on syntiä esteenä (vaikka salaista) rukous tyssää maan ja taivaan välille!
Mutta eikö kuule, eikö vielä vastaa?
Kyllä.
Ken elää se näkee.
Pääministerille on aika tiukkaa tekstiä, ja melkoisen varmaa on, että tiukalle ottaa parannuksen teko? Rikkaan on vaikea päästä eroon ahneudestaan...
Täälä se Avoin Kirje pääministerille & hallitukselle.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13651494#comment-79605132
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281256
- 1181078
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97904- 112828
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270774- 48695
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi18677- 42615
- 49589
- 25565